Torresta Bygg AB

Torresta Bygg AB

3 omdömen om Torresta Bygg AB

Ronny S
Skrev om Torresta Bygg AB

Ronny & Mona S; Uffe på Torresta Bygg har hos oss lagt nytt plåttak över carport och förråd och byggt ett helt nytt uterum. Uffe och även hans medarbetare Niklas har kommit med flera konstruktiva och bra ideér om hur uterummet skulle utformas. Alla förslagen har varit mycket bra och slutreultatet blev kanonbra! Stor yrkeskunskap och professionalism har präglad hela arbetet och vi har inte hittat en enda anmärkning på de fakturor vi fått. Vi kommer definitivt att anlita Torresta Bygg när vi behöver hjälp nästa gång och vi...

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Ove L
Skrev om Torresta Bygg AB

Vi har bara gott att säga om Torresta Byggs servicenivå och kvalitetsarbete. Projektet, utbyggnad av vardagsrummet med tillhörande "flytt" av ytterväggar samt byggnation av ett nytt inglasat uterum, innebar många utmaningar som Uffe och Andreas löste med bravur. Takkonstruktionen på uterummet och inbyggnation av bänkskåp in i vägg bl a. Vi är också mycket nöjda med hur Uffe och Andreas genomförde arbetet med minimala störningar i vårt boende. Barbro o Ove Lådö

Ulrich J
Skrev om Torresta Bygg AB

Vi vill verkligen rekommendera Torresta Bygg AB som en mycket kvalificerad byggentreprenör för de flesta husägares behov! Vi har anlitat företaget för en totalrenovering och vi är mer än nöjda ! Uffe finner bra, prisvärda lösningar på det mesta. Mvh. Ulrich & Jeanette Jessen

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen