Torvalla Bil

Torvalla Bil har lång erfarenhet från bilbranschen med en stolt familjetradition som sträcker sig över fem årtionden. Vi har under åren etablerat oss som en framstående koncern med över 130 engagerade medarbetare och en närvaro på fyra strategiska platser i södra Stockholm: Albyberg, Haninge, Sätra och Värmdö.
Vi säljer och servar KIA, Mazda, Suzuki, Subaru och ORA. Vi innehar även verkstad för husbilar & transportbilar samt egen bilskadeverkstad.
Vår företagsfilosofi präglas av en tydlig vision - att vara det ultimata valet för våra kunder när det gäller trygghet och personlig service inom bilbranschen. Vi strävar alltid efter att erbjuda kompletta lösningar som uppfyller våra kunders alla behov inom bilförsäljning och service.
För att uppnå vår vision styrs Torvalla Bil av fyra kärnvärden som ligger till grund för allt vi gör:
1. Tydlighet - Vi tror på att vara öppna och tydliga i all vår kommunikation. Genom att ge våra kunder fullständig och transparent information gör vi bilköp och underhåll enklare och mer begripligt.
2. Trygghet - Vi förstår att en bilaffär är en stor investering och att kunderna vill känna sig säkra och trygga i sitt val. Därför lägger vi stor vikt vid att erbjuda högkvalitativa produkter och tjänster samt en pålitlig och pålitlig service som överträffar förväntningarna.
3. Effektivitet - Vi inser värdet av tid och strävar efter att vara så effektiva som möjligt i alla våra processer. Genom att optimera våra arbetsflöden kan vi erbjuda snabba och smidiga lösningar utan att kompromissa med kvaliteten.
4. Personligt - Vi är medvetna om att varje kund är unik och har sina egna behov och preferenser. Genom att skapa en personlig och individanpassad upplevelse säkerställer vi att varje kund får den uppmärksamhet och service de förtjänar.
Genom att ständigt arbeta efter våra fyra värdeord strävar Torvalla Bil efter att vara en pålitlig och framstående aktör inom bilbranschen.
  • Nya bilar
  • Privatleasing
  • Begagnade bilar
  • Verkstad
  • Husbilsverkstad
Torvalla Bil
"Med ett stort och personligt engagemang och trevligt bemötande levererades den nya bilen snabbt och dessutom såldes den gamla bilen dito"
Fredrik L anlitade Torvalla Bil Värmdö
"Anders Svensson är grymt bra bilförsäljare. Har köpt fem nya bilar av han. Jag mycket nöjd.Gilbert Hällström"
Gilbert H anlitade Torvalla Bil Sätra
"Alltid bra service och trevligt personal.....inget att klaga på alls...:)"
Tonny N anlitade Torvalla Bil Haninge

Murmästarvägen 29, Stockholm
4.8/5 av 765 omdömen
Minos väg 4, Gustavsberg

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Ta kontroll

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar