Torvalla Bil

Ett familjeföretag med över 35års erfarenhet i bilbranschen. Vår målsättning är att vara ett jordnära bilföretag som erbjuder en trygg och personlig bilaffär med kunden i fokus. Vi är etablerade på 3 orter i södra Stockholm: Haninge, Sätra och Värmdö.
Haninge: Auktoriserad service och skadeverkstad för Kia, Mazda, Subaru, Suzuki, Fiat och Jeep Vi har givetvis samarbetsavtal med alla försäkringsbolag. Här säljer vi: Kia, Mazda, Subaru, Suzuki, Fiat, Transportbilar och Begagnade bilar.
Sätra: Auktoriserad serviceverkstad för Mazda, Suzuki och Fiat. Här säljer vi: Mazda, Fiat, Suzuki och Begagnade bilar.
Värmdö:Auktoriserad serviceverkstad för Kia, Subaru, Jeep, Mazda och Fiat. Här säljer vi: Kia, Subaru, Jeep och Begagnade bilar.
  • Nya bilar
  • Privatleasing
  • Begagnade bilar
  • Verkstad
  • Husbilsverkstad
Torvalla Bil
"Alltid bra service och trevligt personal.....inget att klaga på alls...:)"
Tonny N anlitade Torvalla Bil Haninge
"Anders Svensson är grymt bra bilförsäljare. Har köpt fem nya bilar av han. Jag mycket nöjd.Gilbert Hällström"
Gilbert H anlitade Torvalla Bil Sätra
"Med ett stort och personligt engagemang och trevligt bemötande levererades den nya bilen snabbt och dessutom såldes den gamla bilen dito"
Fredrik L anlitade Torvalla Bil Värmdö

Murmästarvägen 29, Skärholmen
4.7 / 193 recos
Minos väg 4, Gustavsberg

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Registrera företag

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar