Hudvård Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Total Hälsa Felicia Ahlström
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 89 kunder tycker om Felicia Ahlström

• Linnéa L skrev om Felicia Ahlström en del av Total Hälsa
    Hon var väldigt trevlig och fick mig känna välkommen. Jag kände mig oehört säker med henne som kund, hon var väldigt snäll och väldigt kunnig! Ska absolut beställa tid med henne i framtiden om jag ska göra flera hål i öronen! Läs mer
  • Johanna S skrev om Felicia Ahlström en del av Total Hälsa
    Felicia var jättetrevlig och lyssnade verkligen på vad jag önskade. Jag kände stort förtroende för henne och behandlingen gick snabbt och smidigt. Bara positivt att säga! Läs mer
  • Hanna J skrev om Felicia Ahlström en del av Total Hälsa
    Felicia är trevlig och lagom privat. Vidare är Felicia effektiv och serviceminded. Den enda kritik jag har är att Felicia prioriterar snabbhet framför noggrannhet. Läs mer
  • Ann-britt B skrev om Felicia Ahlström en del av Total Hälsa
    Jag har varit på Totalhälsa 2 ggr. Båda gångerna på ansiktsbehandling och vid båda tillfällena had jag Felicia. Jag har gått på ansiktsbehandling i många år och Felicia sticker ut med sitt lungna och trevliga sätt samt sin professionalism. Hon är väldigt kunnig på allt det hon gör och inbjuder till en skön och jättebra behandling. Jag är supernöjd. Läs mer
  • Kajsa E skrev om Felicia Ahlström en del av Total Hälsa
    Felicia är lugn och mycket trevlig! Utför sitt arbete på ett strålande sätt. Läs mer
  • Erica A skrev om Felicia Ahlström en del av Total Hälsa
    jättebra och trevlig gick på ansiktsbehandlning Läs mer
  • Charlotte Å skrev om Felicia Ahlström en del av Total Hälsa
    En förtroendeingivande och behaglig hudvårdsterapeuft. Mycket nöjd med behandlingen hon utförde. Mvh Charlotte Läs mer
  • Frida R skrev om Felicia Ahlström en del av Total Hälsa
    Alltid mycket glatt bemötande och jag är mycket nöjd med resultatet. Läs mer
  • Cornelia L skrev om Felicia Ahlström en del av Total Hälsa
    Fantastiskt härlig och kompetent! Läs mer
  • Julia B skrev om Felicia Ahlström en del av Total Hälsa
    Jag fick ett bra bemötande och är nöjd! Läs mer