Totalhus i Sverige AB

Totalhus i Sverige AB

Välkommen till Totalhus i Sverige AB!

Vi på Totalhus i Sverige AB har över 30 års erfarenhet inom byggbranschen och vi ser till att sköta arbetet på bästa sätt från början till slut.

Våra tjänster: Snickeri, om- & tillbyggnad, totalentreprenad, badrumsrenovering, köksrenovering, vvs, plattsättning, mattläggning samt mycket mer.

Vi kan ta ett helhetsansvar för alla ovan nämnda tjänster då vi har elektriker, målare och rörmokare på plats. Du kan anlita oss oavsett om du är företag, privatperson eller bostadsrättsförening.

Läs vad 23 kunder tycker om Totalhus i Sverige AB 2

2021-07-24
    Bra bemötande, lätt att diskutera lösningar och jobbet gjort under överenskommen tid.
    2021-07-05
    Badrumsrenoveringen gick snabbt med en tydlig offert och vad som ingick, gott bemötande, mycket nöjd.
    2021-06-20
    Fick hjälp att bygga en innervägg inklusive montering av två innerdörrar samt uttag för taklampor. Snabbt, smidigt och pålitligt i utförande och resultat - är väldigt nöjd! Hela tiden bra och lyhörd kontakt med snickarna.
  • FREDRIK Ö
    2021-05-25
    Toppen! Lätta att få kontakt med, bra bemötande och ett väl utfört jobb. Vårt kök blev jättefint och vi är nöjda.
    2021-04-02
    Fick hjälp att montera kommod och spegelskåp i badrummet. Totalhus kom med bra förslag om hur vi kunde lösa belysningen i badrummet. Arbetet är snyggt utfört!
    2021-03-31
    Bortforsling av två gamla stenmanglar. Fick snabb återkoppling med offert och när offerten accepterats så kunde de starta arbetet snabbt.
    Själva arbetet gick smärtfritt och de var måna om att lämna rummet i städat skick.
    Kan tänka mig att anlita dem igen.
    2021-03-28
    Vid renovering av badrum tog vi in många offerter. Offerten från Totalhus var inte billigast men skiljde sig till sin fördel genom att den var välgjord. Intrycket förstärktes av följdfrågor om offerten. Arbetet som gjordes var i tid och till den överenskomna kostnaden. Dialogen under arbetets gång var tydlig och bra. Vi är nöjda med slutresultatet. Vi har efter det första badrummet anlitat Totalhus för ytterligare ett badrum och en dusch i anslutning till bastu. Även dessa projekt med samma goda resultat och erfarenhet. Vi kan därför rekommendera Totalhus och kan själva tänka oss att anlita dem igen. Camilla & Richard.
    2021-03-22
    Total renovering av badrum.
    Hembesök o mkt.bra offert, som följts.
    Rev ut allt, kaklat väggar o klinker på golv Dusch m.m. insatt allt nytt. värmeslingor i golv o spotlights i taket
    Trevlig och kunnig personal.
    Snabbt och effektivt arbete.
    Tagit 2 v. + 1dag
    2021-02-19
    Mycket nöjd med ombyggnationen i min lägenhet. Dessutom väldigt praktiskt med en firma som tar hand om hela paketet, vvs, snickeri, måleri etc.
    Stort tack till alla trevliga och proffsiga hantverkare!

Marie-Louise Sanner
    2021-02-19
    Helrenovering av ett duschrum i en villa.

Totalhus var trevliga, effektiva, duktiga och hänsynstagande till att det samtidigt fanns en hel familj hemma. Mycket enkla att ha och göra med, inklusive underleverantörer.

Mycket nöjd, skulle gärna anlita igen!
    2020-12-09
    Vi anlitade dem för att göra diverse arbete i badrum, både inredning och elarbete. De utförde arbetet på bra sätt med fint resultat. Det som vi inte gillade var kostnaden som vi ansåg blev för hög i slutändan. Vi nådde ingen framgång i dialog med dem angående den debiterade kostnaden.
    2020-11-15
    Ny toalett, ny duschstång och ny kökskran.
    Allt till belåtenhet. Mycket fint jobb.
    2020-09-12
    bra, seriöst och professionellt företag med mycket bra bemötande
    2020-07-18
    Proffsigt utfört arbete, flexibilitet och trevligt bemötande.
    2020-05-29
    Vår BRF fick ett nytt stängsel uppsatt kring en bollplan.
    Arbetet kom igång några dagar senare än vad som var sagt. Anledningen är okänd. Men iövrigt gick arbetet snabbt och smidigt. Kommunikationen med Totalhus har varit enkel.
    2020-01-04
    Vår studentkår anlitade Totalhus för flera olika renoveringar i vårt Kårhus. Allting blev bättre än förväntat och klart i tid varje gång.

Niklas är superbra, professionell, lyhörd och trevlig. Jag har redan rekommenderat Totalhus till våra vänföreningar och kollegor i Uppsala om de någonsin behöver någonting fixat.
    2019-12-28
    En badrumsrenovering som gick otroligt smidigt. Mycket duktiga och lyhörda hantverkare som gjorde renoveringen helt makalöst bra.
    Rekommenderar verkligen.
    2019-12-26
    Vi fick hjälp med renovering av lägenhet inför försäljning. Allt gick snabbt, smidigt och när vi behövde ytterliga några saker fixade så fick vi hjälp direkt. Kan varmt rekommendera Totalhus.
  • Anette S
    2019-12-25
    totalhus har installerat ett nytt kök och hjälpt till vid mindre snickeriarbeten på ett oklanderligt sätt. Jag kan varmt rekommendera dem. Noggrant och proffsigt utfört.
    2019-12-24
    Bra kommunikation, suveränt resultat och utförande inom tidsramarna.
  • Sofia O
    2019-12-23
    Renovering av kök och diverse andra saker. Köket blev över förväntan fint. Det finns ett större engagemang än det jag förväntade mig. Kombinationen med det, rak kommunikation och humor gjorde det hela till en också rolig erfarenhet:) Jag är mycket nöjd!
    2019-12-23
    Mycket bra på alla tänkbara sätt. Både prisvärt och snabbt arbete.
    2019-10-07
    Vi hade ett riktigt bra första möte med Totalhus före sommaren för att de sedan skulle göra en offert på vår utbyggnad. Totalbygg glömde sedan bort eller hade inte tid att göra offerten och efter sommaren bad jag om en enklare uppskattning vad det kunde gå på medan vi väntade på deras offert och fick ett så grovt överpris att det var löjligt, sen hörde de inte av sig mer.