Totalhus i Sverige AB

Box 3025, 750 03 Uppsala — Visa karta

Välkommen till Totalhus i Sverige AB!

Vi på Totalhus i Sverige AB har över 30 års erfarenhet inom byggbranschen och vi ser till att sköta arbetet på bästa sätt från början till slut.

Våra tjänster: Snickeri, om- & tillbyggnad, totalentreprenad, badrumsrenovering, köksrenovering, vvs, plattsättning, mattläggning samt mycket mer.

Vi kan ta ett helhetsansvar för alla ovan nämnda tjänster då vi har elektriker, målare och rörmokare på plats. Du kan anlita oss oavsett om du är företag, privatperson eller bostadsrättsförening.

Läs vad 8 kunder tycker om Totalhus i Sverige AB

• 2020-01-04

Alice R skrev om Totalhus i Sverige AB
    Vår studentkår anlitade Totalhus för flera olika renoveringar i vårt Kårhus. Allting blev bättre än förväntat och klart i tid varje gång.

Niklas är superbra, professionell, lyhörd och trevlig. Jag har redan rekommenderat Totalhus till våra vänföreningar och kollegor i Uppsala om de någonsin behöver någonting fixat. Läs mer
  • 2019-12-28

Lena J skrev om Totalhus i Sverige AB
    En badrumsrenovering som gick otroligt smidigt. Mycket duktiga och lyhörda hantverkare som gjorde renoveringen helt makalöst bra.
    Rekommenderar verkligen. Läs mer
  • 2019-12-26

Cecilia L skrev om Totalhus i Sverige AB
    Vi fick hjälp med renovering av lägenhet inför försäljning. Allt gick snabbt, smidigt och när vi behövde ytterliga några saker fixade så fick vi hjälp direkt. Kan varmt rekommendera Totalhus. Läs mer
  • Anette S

2019-12-25

Anette S skrev om Totalhus i Sverige AB
    totalhus har installerat ett nytt kök och hjälpt till vid mindre snickeriarbeten på ett oklanderligt sätt. Jag kan varmt rekommendera dem. Noggrant och proffsigt utfört. Läs mer
  • 2019-12-24

Alexandra L skrev om Totalhus i Sverige AB
    Bra kommunikation, suveränt resultat och utförande inom tidsramarna. Läs mer
  • Sofia O

2019-12-23

Sofia O skrev om Totalhus i Sverige AB
    Renovering av kök och diverse andra saker. Köket blev över förväntan fint. Det finns ett större engagemang än det jag förväntade mig. Kombinationen med det, rak kommunikation och humor gjorde det hela till en också rolig erfarenhet:) Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-12-23

Fredrik K skrev om Totalhus i Sverige AB
    Mycket bra på alla tänkbara sätt. Både prisvärt och snabbt arbete. Läs mer
  • 2019-10-07

Frida L skrev om Totalhus i Sverige AB
    Vi hade ett riktigt bra första möte med Totalhus före sommaren för att de sedan skulle göra en offert på vår utbyggnad. Totalbygg glömde sedan bort eller hade inte tid att göra offerten och efter sommaren bad jag om en enklare uppskattning vad det kunde gå på medan vi väntade på deras offert och fick ett så grovt överpris att det var löjligt, sen hörde de inte av sig mer. Läs mer

Box 3025, 750 03 Uppsala