Totalhus i Uppsala AB

Totalhus i Uppsala AB

www.totalhus.se
  • Badge2021

Välkommen till Totalhus i Uppsala AB! Vi på Totalhus i Uppsala AB har över 30 års erfarenhet inom byggbranschen och vi ser till att sköta arbetet på bästa sätt från början till slut. Våra tjänster: Snickeri, om- & tillbyggnad, totalentreprenad, badrumsrenovering, köksrenovering, vvs, plattsättning, mattläggning samt mycket...

34 omdömen om Totalhus i Uppsala AB

Sedan starten hos Reco 2019

Anna Birgitta L
Skrev om Totalhus i Uppsala AB

Mycket professionella. Tydlig offert, de höll satt tidsram. De gav mig löpande uppföljning vad som skulle ske härnäst och av vilken hantverkare. Slutresultatet i duschrummet fann jag inget att anmärka på. Både företaget Totalhus och deras hantverkare har yrkesstolthet att vara noggranna och effektiva samt utföra uppdraget till kunds belåtenhet. Jag kan rekommendera Totalhus.

Anders H
Skrev om Totalhus i Uppsala AB

Kan rekommendera, var snabba och gjorde ett bra jobb.

Karin Maria L
Skrev om Totalhus i Uppsala AB

Mycket nöjda med renoveringen av badrum och tvättstuga. Tydlig och enkel kommunikation och håller vad dom lovar! Rekommenderas!

Rebecca H
Skrev om Totalhus i Uppsala AB

Duktiga och professionella. Levererade i tid, med bra resultat och hade bra dialog med mig som kund under hela processen!

Mattias N
Skrev om Totalhus i Uppsala AB

Totalhus genomförde ett stambyte på vår förskola mitt i semestertider. Bara det att kunna utföra ett stort arbete i semestertider visar på deras kundservice och engagemang. Vi hade daglig kontakt angående hur arbetet gick framåt och vi fick även bilder, väldigt uppskattat. Mycket trevliga och lätta att ha och göra med. Svarade alltid i telefon och svarade på alla frågor. Resultatet blev mycket bra.

Meta D
Skrev om Totalhus i Uppsala AB

Niklas är oerhört professionell och gör alltid ett bra jobb. Bra kommunikation så att man är med i hela processen.

Sara Margaretha S
Skrev om Totalhus i Uppsala AB

Mycket trevligt och lätt att få kontakt, snabba svar. Också mycket nöjda med arbetet som utförts, både flera våtrum, garagetak och altanbygge.

Per Anders S
Skrev om Totalhus i Uppsala AB

Vi anlitade Totalhus i Sverige AB för en totalrenovering av vårt drygt 20 år gamla hus. Åtagandet omfattade både utvändigt och invändigt inkl badrum och kök. Vi sökte en entreprenör som kunde ta ett totalansvar och som kunde komma med förslag på lösningar och material- och färgval etc. Niklas och gänget på Totalhus har gjort ett fantastiskt jobb. Det är som ett helt nytt hus. Speciellt kommunikationen under de månader projektet pågick har varit väldigt uppskattad. Sen är yrkesskickligheten rakt igenom och detaljerna något...

Elin L
Skrev om Totalhus i Uppsala AB

Anlitade Totalhus för större våtrumsrenovering som innefattade flera rum. Tog in flera offerter men valde Totalhus då de har mångårig erfarenhet, gav en utförlig offert (som inkluderade det mesta) samt att de var måna om att det skulle bli bra för oss som kunder. Under hela renoveringsperioden fanns en bra kommunikation och lyhördhet och de har jobbat med kvalitet för lång hållbarhet.

Anna T
Skrev om Totalhus i Uppsala AB

Jag fick ett professionellt bemötande där de var villiga att lyssna på mina tankar och funderingar. De kom med bra idéer och lösningar som skulle vara genomförbara. Jag köpte totalentreprenad av köksrenovering

Linus J
Skrev om Totalhus i Uppsala AB

Hela min lägenhet har renoverats, inklusive omfattande insatser i köket. Jag har verkligen fått bra service med medarbetare som verkligen vet vad de gör och ser till att resultatet blir riktigt bra. Under renoveringen har jag bott på annan ort och haft svårt att komma upp och stämma av när problem har uppstått. Totalhus har hela tiden hjälpt mig att hitta lösningar på problem som dykt upp, inte minst då min egen planering inte alltid har varit helt genomtänkt. De har också införskaffat material och utrustning som saknats...

Tommy K
Skrev om Totalhus i Uppsala AB

Bra bemötande, lätt att diskutera lösningar och jobbet gjort under överenskommen tid.

Anna A
Skrev om Totalhus i Uppsala AB

Badrumsrenoveringen gick snabbt med en tydlig offert och vad som ingick, gott bemötande, mycket nöjd.

Viktor Arvid L
Skrev om Totalhus i Uppsala AB

Fick hjälp att bygga en innervägg inklusive montering av två innerdörrar samt uttag för taklampor. Snabbt, smidigt och pålitligt i utförande och resultat - är väldigt nöjd! Hela tiden bra och lyhörd kontakt med snickarna.

FREDRIK Ö
Skrev om Totalhus i Uppsala AB

Toppen! Lätta att få kontakt med, bra bemötande och ett väl utfört jobb. Vårt kök blev jättefint och vi är nöjda.

Kevin M
Skrev om Totalhus i Uppsala AB

Fick hjälp att montera kommod och spegelskåp i badrummet. Totalhus kom med bra förslag om hur vi kunde lösa belysningen i badrummet. Arbetet är snyggt utfört!

Lars-håkan B
Skrev om Totalhus i Uppsala AB

Bortforsling av två gamla stenmanglar. Fick snabb återkoppling med offert och när offerten accepterats så kunde de starta arbetet snabbt. Själva arbetet gick smärtfritt och de var måna om att lämna rummet i städat skick. Kan tänka mig att anlita dem igen.

Richard B
Skrev om Totalhus i Uppsala AB

Vid renovering av badrum tog vi in många offerter. Offerten från Totalhus var inte billigast men skiljde sig till sin fördel genom att den var välgjord. Intrycket förstärktes av följdfrågor om offerten. Arbetet som gjordes var i tid och till den överenskomna kostnaden. Dialogen under arbetets gång var tydlig och bra. Vi är nöjda med slutresultatet. Vi har efter det första badrummet anlitat Totalhus för ytterligare ett badrum och en dusch i anslutning till bastu. Även dessa projekt med samma goda resultat och erfarenhet....

Eva B
Skrev om Totalhus i Uppsala AB

Total renovering av badrum. Hembesök o mkt.bra offert, som följts. Rev ut allt, kaklat väggar o klinker på golv Dusch m.m. insatt allt nytt. värmeslingor i golv o spotlights i taket Trevlig och kunnig personal. Snabbt och effektivt arbete. Tagit 2 v. + 1dag

Marie-louise S
Skrev om Totalhus i Uppsala AB

Mycket nöjd med ombyggnationen i min lägenhet. Dessutom väldigt praktiskt med en firma som tar hand om hela paketet, vvs, snickeri, måleri etc. Stort tack till alla trevliga och proffsiga hantverkare! Marie-Louise Sanner

Claes T
Skrev om Totalhus i Uppsala AB

Helrenovering av ett duschrum i en villa. Totalhus var trevliga, effektiva, duktiga och hänsynstagande till att det samtidigt fanns en hel familj hemma. Mycket enkla att ha och göra med, inklusive underleverantörer. Mycket nöjd, skulle gärna anlita igen!

Erol K
Skrev om Totalhus i Uppsala AB

Vi anlitade dem för att göra diverse arbete i badrum, både inredning och elarbete. De utförde arbetet på bra sätt med fint resultat. Det som vi inte gillade var kostnaden som vi ansåg blev för hög i slutändan. Vi nådde ingen framgång i dialog med dem angående den debiterade kostnaden.

Eva-lena H
Skrev om Totalhus i Uppsala AB

Ny toalett, ny duschstång och ny kökskran. Allt till belåtenhet. Mycket fint jobb.

Ernesto D
Skrev om Totalhus i Uppsala AB

bra, seriöst och professionellt företag med mycket bra bemötande

Clara I
Skrev om Totalhus i Uppsala AB

Proffsigt utfört arbete, flexibilitet och trevligt bemötande.

MAGNUS A
Skrev om Totalhus i Uppsala AB

Vår BRF fick ett nytt stängsel uppsatt kring en bollplan. Arbetet kom igång några dagar senare än vad som var sagt. Anledningen är okänd. Men iövrigt gick arbetet snabbt och smidigt. Kommunikationen med Totalhus har varit enkel.

Alice R
Skrev om Totalhus i Uppsala AB

Vår studentkår anlitade Totalhus för flera olika renoveringar i vårt Kårhus. Allting blev bättre än förväntat och klart i tid varje gång. Niklas är superbra, professionell, lyhörd och trevlig. Jag har redan rekommenderat Totalhus till våra vänföreningar och kollegor i Uppsala om de någonsin behöver någonting fixat.

Lena J
Skrev om Totalhus i Uppsala AB

En badrumsrenovering som gick otroligt smidigt. Mycket duktiga och lyhörda hantverkare som gjorde renoveringen helt makalöst bra. Rekommenderar verkligen.

Cecilia L
Skrev om Totalhus i Uppsala AB

Vi fick hjälp med renovering av lägenhet inför försäljning. Allt gick snabbt, smidigt och när vi behövde ytterliga några saker fixade så fick vi hjälp direkt. Kan varmt rekommendera Totalhus.

Anette S
Skrev om Totalhus i Uppsala AB

totalhus har installerat ett nytt kök och hjälpt till vid mindre snickeriarbeten på ett oklanderligt sätt. Jag kan varmt rekommendera dem. Noggrant och proffsigt utfört.

Alexandra L
Skrev om Totalhus i Uppsala AB

Bra kommunikation, suveränt resultat och utförande inom tidsramarna.

Sofia O
Skrev om Totalhus i Uppsala AB

Renovering av kök och diverse andra saker. Köket blev över förväntan fint. Det finns ett större engagemang än det jag förväntade mig. Kombinationen med det, rak kommunikation och humor gjorde det hela till en också rolig erfarenhet:) Jag är mycket nöjd!

Fredrik K
Skrev om Totalhus i Uppsala AB

Mycket bra på alla tänkbara sätt. Både prisvärt och snabbt arbete.

Frida L
Skrev om Totalhus i Uppsala AB

Vi hade ett riktigt bra första möte med Totalhus före sommaren för att de sedan skulle göra en offert på vår utbyggnad. Totalbygg glömde sedan bort eller hade inte tid att göra offerten och efter sommaren bad jag om en enklare uppskattning vad det kunde gå på medan vi väntade på deras offert och fick ett så grovt överpris att det var löjligt, sen hörde de inte av sig mer.