Läs vad 13 kunder tycker om Totalhus i Sverige AB 2

• 2020-12-09
    Vi anlitade dem för att göra diverse arbete i badrum, både inredning och elarbete. De utförde arbetet på bra sätt med fint resultat. Det som vi inte gillade var kostnaden som vi ansåg blev för hög i slutändan. Vi nådde ingen framgång i dialog med dem angående den debiterade kostnaden.
  • 2020-11-15
    Ny toalett, ny duschstång och ny kökskran.
    Allt till belåtenhet. Mycket fint jobb.
  • 2020-09-12
    bra, seriöst och professionellt företag med mycket bra bemötande
  • 2020-07-18
    Proffsigt utfört arbete, flexibilitet och trevligt bemötande.
  • 2020-05-29
    Vår BRF fick ett nytt stängsel uppsatt kring en bollplan.
    Arbetet kom igång några dagar senare än vad som var sagt. Anledningen är okänd. Men iövrigt gick arbetet snabbt och smidigt. Kommunikationen med Totalhus har varit enkel.
  • 2020-01-04
    Vår studentkår anlitade Totalhus för flera olika renoveringar i vårt Kårhus. Allting blev bättre än förväntat och klart i tid varje gång.

Niklas är superbra, professionell, lyhörd och trevlig. Jag har redan rekommenderat Totalhus till våra vänföreningar och kollegor i Uppsala om de någonsin behöver någonting fixat.
  • 2019-12-28
    En badrumsrenovering som gick otroligt smidigt. Mycket duktiga och lyhörda hantverkare som gjorde renoveringen helt makalöst bra.
    Rekommenderar verkligen.
  • 2019-12-26
    Vi fick hjälp med renovering av lägenhet inför försäljning. Allt gick snabbt, smidigt och när vi behövde ytterliga några saker fixade så fick vi hjälp direkt. Kan varmt rekommendera Totalhus.
  • 2019-12-25
    totalhus har installerat ett nytt kök och hjälpt till vid mindre snickeriarbeten på ett oklanderligt sätt. Jag kan varmt rekommendera dem. Noggrant och proffsigt utfört.
    Anette S
  • 2019-12-24
    Bra kommunikation, suveränt resultat och utförande inom tidsramarna.
  • 2019-12-23
    Renovering av kök och diverse andra saker. Köket blev över förväntan fint. Det finns ett större engagemang än det jag förväntade mig. Kombinationen med det, rak kommunikation och humor gjorde det hela till en också rolig erfarenhet:) Jag är mycket nöjd!
    Sofia O
  • 2019-12-23
    Mycket bra på alla tänkbara sätt. Både prisvärt och snabbt arbete.
  • 2019-10-07
    Vi hade ett riktigt bra första möte med Totalhus före sommaren för att de sedan skulle göra en offert på vår utbyggnad. Totalbygg glömde sedan bort eller hade inte tid att göra offerten och efter sommaren bad jag om en enklare uppskattning vad det kunde gå på medan vi väntade på deras offert och fick ett så grovt överpris att det var löjligt, sen hörde de inte av sig mer.