TRADEMAX MÖBLER

TRADEMAX MÖBLER

2.1 / 5 i betyg — 38 rekommendationer
Trademax levererar möbler över hela landet hem till din dörr till låga fraktkostnader.

Vi har även en butik i Helsingborg på Grustagsgatan 13.

Utemöbler i konstrotting är vår specialitet men vi har komplett utbud trädgårdsmöbler.
Mekonomen BilLivet Katrinelund
Poravisa S:
Tycker att det funkade bra från början till slut. Nöjd..
Hemsida
Adress
Grustagsgatan 13
25464 HELSINGBORG

Läs vad 38 användare tycker om TRADEMAX MÖBLER

• Mikael A
    Mikael A skrev om TRADEMAX MÖBLER
    Trademax= skojare, Vi köpte en soffa i helsingborgbutiken och betalade den 3 Juli, och bestämde leverans den 4 Augusti. 4 Augusti kom ingen soffa, enligt DHL som ska frakta soffan har ingen hämtning begärts av Trademax. När vi talar med Trademax får vi bara besked att det inte går att garantera leverans exakt på en dag, fast det är en hel månad i förtid. Två dagar senare ringer vi igen och ingen leverans har ännu begärts av Trademax. När vi ringer Trademax får vi besked att den "kanske" kommer nästa vecka. Vi frågar därmed om vad kompensation för denna försenade leverans kommer att bestå av. dom svarar att vi får avvakta tills vi fått soffan. Kan man inte ordna en leverans på en hel månads tid har man kommit i fel bransch. Detta företags namn är bara en täckmantel för bluff och båg, som vill ha pengarna men inte vill ge varan man köpt. Vi kommer aldrig att handla där någon mer gång, vi betalar gärna en slant mer för möbeln och vet att man kan lita på affären och att det känns seriöst. Extra surt känns det för att vi lade leveransen just på en semestervecka för att vi skulle kunna vara hemma när den kom, men nu kommer vi inte kunna vara hemma vid leverans om den kommer. Vi kommer att gå vidare med detta, vi är inte nöjda förrän vi har fått både soffan och kompensation för den sena leveransen.
  • Ulf N
    Ulf N skrev om TRADEMAX MÖBLER
    Beställde två produkter, en konstrottinggrupp till balkongen och ett soffbord.
    Konstrottinggruppen hade tre fabriksskador, avskavd lack på bordsstativet., skavt armstöd på ena soffdelen samt att en balk i en soffdel var böjd, lätt v-formad.
    På soffbordet fanns en skada i sidan på ena bordsskivan som var lagad (spacklad) och sedan övermålad men dock sprickor kvar i materialet.
    Detta är helt klart 2:a sortering men vid kontakt med kundtjänst förnekar de att man säljer 2:a sortering.
    Har reklamerat eländet och det blir spännande att se vad som händer...
  • Ulf N
    Ulf N skrev om TRADEMAX MÖBLER
    Beställde två produkter, en konstrottinggrupp till balkongen och ett soffbord.
    Har reklamerat eländet och det blir spännande att se vad som händer...
  • Mikael Å
    Mikael Å skrev om TRADEMAX MÖBLER
    Köpte soffa och soffbord på Trademax den 10/6, i butiken så fick man inte ut någon orderbekräftelse, men killen i kassan skulle självklart skicka ut den under kvällen till min mailadress ( den kom aldrig.)

Första sändningen så kommer bord och sittpuff, men ingen soffa. Bordet är trasig så allt åker tillbaka.

Andra sändningen så kommer enbart soffan, inget bord eller sittpuff. Pratar med Trademax som tycker att allt gått iväg, nåja de skickar det igen.

Frun åker till butiken och pratar med dem.

Tredje sändningen, DHL ringer upp och säger att de ska leverera ett paket den 27'e juni mellan 8-11.. Ingen kommer.,..

Fjärde sändningen, nu kommer bordet, INGEN SITTPUFFF.. Till råga på allt så kommer enbart bordsskivan, inga ben..

Efter det så fick jag återigen besöka butiken, där kan såklart ingen ta något ansvar, inga telefonnummer finns inom bolaget, men det läggs in som ett prioriterat ärende till reklamation.

Den 7/7 missar jag ett samtal från Gerry Olsson på Trademax, får även ett mail där han säger att han ska återkomma följande dag, vilket ej sker.. Det går såklart inte att ringa upp dem eftersom de ringer ut genom ett växelnummer.

Den 8/7 ringer DHL och säger att de har saker som ska till mig ( samtidigt som jag sitter i bilen på väg 100 mil på semester ) Jag förklarar för dem att jag EJ kan säga när jag är tillbaka och EJ kan avsätta en dag till för att vänta på leveranser, har redan avsatt fyra dagar. De säger då att de måste returnera sakerna till Trademax, vilket jag tycker är bra!

Nu är det den 20/7 och jag är tillbaka från semestern, har nu skickat ett mail till reklamationsavdelningen och bett dem återkomma till mig. Blir intressant att höra vad de har att säga och på villket sätt jag kan bli kompenserad för allt strul.

Återkommer med mer information så snart jag fått ett samtal..

Det fortsätter..

22/7 Jag har mailat till er under söndagen och väntar ännu på att ni återigen ska ringa upp mig som ni sagt.. Jag har redan testat att sitta i er telefonkö och det är inte aktuellt att sitta där igen!

28/7 En vecka har gått utan att någon på detta bolag hört av sig till oss. Jag var därför in på Trademax i Täby under gårdagen och tog återigen upp mitt ärende, tjejen i kassan skickade återigen ett akutmail till berörda och de skulle återkomma till mig under dagen. Ingen från Trademax behagade att återkomma under hela dagen.

30/7 Nu är det onsdag och ett nytt mail fick skickas..

Jag var inne i er butik IGEN på måndag, pratade med en tjej i kassan som skulle skicka mail till berörda, de skulle då återkomma till mig under dagen ,annars skulle hon prata med säljchefen ang. detta.

Ingen återkom till mig under måndagen.. Jag skickade då mail till sthlm@trademax.se och bad om återkoppling under tisdagen, INGEN återkom till mig under tisdagen.
    Nu är det onsdag och jag gör ett sista jäkla försök innan jag dumpar soffan i er butik i Täby, tillsammans med soffbordet utan ben!

Nu får någon hos er RINGA mig idag! Detta är ju helt sanslöst!

1/8 Under onsdagen återkopplade Josefin från butiken i Danderyd

Hej Mikael,.
    Tack för ditt mail. Jag kollar upp detta asap!
    Beklagar väntan.

Nu är det fredag, ingen har hört av sig, jag kanske missuppfattar "asap" men två dagar?

Jag återkopplade nu med nedanstående..

Hej Josefin,
    Jättebra att du kollar upp detta "asap". Men kan du förklara innebörden av det och varför INGEN hört av sig till mig? Nu har det gått två dagar till..

Nu är det fredag, på måndag så lämnar jag tillbaka soffan med soffbordet till butiken i Danderyd. Jag tar väldigt mycket för givet att jag får alla pengar tillbaka då!

/Mikael
  • jenny w
    jenny w skrev om TRADEMAX MÖBLER
    Räkna med strul! sena leveranser samt osanning. Mailade med kundsupport fick ett svar, ringde 1 vecka senare fick ett annat svar och hon säger att det svar jag fick i mailet inte alls stämmer! Avbeställde tillslut ALLT.
    oseriöst företag som lovar mycket och håller lite!!!
  • Zofie J
    Zofie J skrev om TRADEMAX MÖBLER
    Håller inte sina leveranstider, svåra att nå på kundservice... Man måste jaga dem för att få några som helst besked. Och sedan när väl möblerna kommer så är det dålig kvalité.

Undvik detta företag!
  • Curt B
    Curt B skrev om TRADEMAX MÖBLER
    Har förstört våran sommar.
    Stor varnings flagga är hissad !!!
    Kan inte rekommenderas på något plan
  • Ali F
    Ali F skrev om TRADEMAX MÖBLER
    Dåligt kundservice, långa tid för telefonsupport, dåligt produkt.
  • Manna P
    Manna P skrev om TRADEMAX MÖBLER
    Dåligt kundservice, långa tid för telefonsupport, dåligt produkt.
  • Jessica L
    Jessica L skrev om TRADEMAX MÖBLER
    Bemötandet hos Trademax är uselt och dom är riktigt otrevliga och allt annat än tillmötesgående!

Jag beställde en 180 säng och fick en 160 säng. Det upptäcktes först efter ett par dagar för sängen gick till min dotter och hon såg inte skillnaden först. Trademax tvingar OSS att bära ner denna säng och bära upp den nya som dom levererar. Det fick vi betala bärhjälp för! När dom har gjort fel tycke jag dom borde hämta sin säng i bostaden. Den nya kom, utan skruv och muttrar så det fick vi själva åka och köpa. Samtidigt skulle dom ta tillbaka den gamla (som vi var tvungna att bära ner) men den tog inte DHL emot för jag hade inte fått några fraktsedlar för den som Trademax skulle skickat i god tid innan. Så nu står vi här med en säng som Trademax ännu en gång kräver att VI ska emballera (köpa sjukt mycket plast och tejp) och återigen betala någon för att bära ner (har ingen bärhjälp). Jag kräver att dom kommer och hämtar sin säng som dom skickat fel till oss, men dom vägrar. Vi ska själva emballera och bära ner den till lastbilen. Trademax är ett oseriöst företag!
  • Camilla G
    Camilla G skrev om TRADEMAX MÖBLER
    köp inte! var super fina möbler när de kom och de levererades även på utsatt tid, dock ingen bra kvalitet!! till och med ikea har bättre kvalitet :( mkt besviken
  • Jocke s
    Jocke s skrev om TRADEMAX MÖBLER
    Har beställt en soffgrupp med bord av Trademax men när möblerna kom var bordet så snett så att det inte ens gick att lägga i glasskivan.

Jag ringde upp Trademax växel och får då välja mellan två val.

Knappa in nr: 1 för Kundservice

Knappa in nr: 2 för Reklamation

Eftersom jag har gått i skola under många år kan jag skillnaden på nummer 1 & 2 och väljer därför nummer 2 för reklamation.

Efter EN TIMME svarar en tjej och jag förklarar att jag vill reklamera en vara.
    Hon påstår då att jag valt fel nummer och att jag måste trycka in nummer 2 för reklamation!!!!
    Hon säger: - Du måste tyvärr ringa upp igen .....

Efter ytterligare två timmar får jag prata med en annan kvinna på Trademax reklamationsavd. som undrar om jag inte kan ta en hammare och "banka" till bordet så att det blir rakt.....!!!!!!!!
    Hon säger sedan att: - Kan du inte "banka" bordet rakt igen så får du skicka ett mail till reklamationsavdelningen, för jag kan inte hjälpa dig egentligen för jag jobbar inte på reklamation ....???!!!!

Detta måste väl ändå vara något slags rekord i uselt kundbemötande !!!!

När jag läser alla andra kunders betyg på Trademax så växer en klar bild fram.

Man vill helt enkelt inte ha några reklamationer från kunder och gör sig därför nästintill oanträffbar via telefon och mail.

Jag har även sett att andra kunder råkat ut för samma "behandling" som jag, att de i sina kommentarer påstår att det alltid är kunden som gjort fel menyval vid telefonkontakt eller att kunden har mailat till fel adress.
    Otroligt att man bemöter sina kunder på detta nonchalanta sätt.
    Vad hände med: "Kunden har alltid rätt"

Trademax lägger verkligen ner stor möda och tid på dåliga ursäkter och förklaringar till sina kunder på olika shoppingsajter.
    Hur vore det om man istället la ner lika mycket tid på att svara i telefon och mail som att bevaka negativa omdömen.

Nej, Trademax det här duger icke om man vill driva ett seriöst
    företag i Sverige 2013 !!!!

Hoppas att jag genom mina erfarenheter med Trademax kan hjälpa andra kunder att hålla sig låååångt borta från detta företag.
    Mikael Å gillar detta
  • Beatrice N
    Beatrice N skrev om TRADEMAX MÖBLER
    Vilken skämtaffär!
    Beställde en soffa den 3 november, leverans skulle ske inom 4-6 dagar. 20 idag och fortfarande ingen leverans, kollar man hemsidan finns soffan i lager
    Svarar INTE på mail eller telefon
    Känns som ett riktigt skumraskföretag

23/11
    Fick leveransen idag. MYCKET BESVIKEN. En stor bubbla i lädret på soffan och de två nackstöden vi beställt till fanns inte i paketet. Efter 30 minuters väntetid i telefonkö säljer tanten att de är slutsålda och väntas in på lager i nästa vecka. Kollar hemsidan och enligt den ska de finnas i lager nu med 4-6 dagars leverans. Passar på att varna andra för detta oseriösa företag
  • Robin B
    Robin B skrev om TRADEMAX MÖBLER
    Snabb leverans. Bara plus från min sida! Jag fick varan det datum och vecka som utlovat.
  • Manfred S
    Manfred S skrev om TRADEMAX MÖBLER
    Det här är det sämsta vi har varit med om. Köpt matgrupp och den levererades skadad. Trots många telefon och mail har företaget inte föreslagit någon lösning. Sitter sedan 2 månader tillbaka med en matgrupp som inte är användbar. Trademax har fått ersättning på den skadade varan av DHL. Det innebär att företaget har tjänat pengar på en och samma vara 2 ggr. Sitter i telefonkö i timmar för att komma åt reklamationsavdelningen men inget svar. Mail besvarar dem inte heller. AKTA ER. HANDLA ALDRIG på DENNA SIDA
  • JDN J
    JDN J skrev om TRADEMAX MÖBLER
    VARNING FÖR DETTA FÖRETAG!!
    Beställde en konstrotting soffa den 2 juli med utllvad leverand 5-10dgr den kom den 1 augusti, det saknades 1 sittdyna och två kuddar.Kundtjänsten är usel och dåligt bemötande svarstiden för reklamationer är 2-4veckor alltså ingen soffa att sitta i dennna sommar. Ansvarig för reklamationer Joakim Ech vägrar ringa tillbaka trots flera påminnelser.Mycket oseriöst företag. HANDLA INTE AV TRADEMAX!Som tur är har jag inte betalat och det blir nu en rättslig tvist mot detta företag.
  • Yvonne J
    Yvonne J skrev om TRADEMAX MÖBLER
    Var intresserad av en soffa men det fanns ingen uppgift om matrialet
    som soffan var tillverkad i, ingen uppgift vilket material tyget är i eller dess skitstyrka. Frågade i butiken men de kunde inte heller ge något svar, de skulle maila till någon ringa mig om ett par dagar
    de dagarna har passerat och ingen från trademax har ring ännu.
    Försökte ringa kundtjänt som inte heller kunde ge besked, väntade i 25 minuter i telefon på att tjejen skulle komma tillbaka med besked.
    Hon sa att hon inte fick tag i någon som kunde soffor.
    Ringe åter efter ett par dagar och förmodligen var det samma tjej, strunt samma. Samma frågor ställdes men hon läste innantill på deras hemsida och där står det ingen information om tygmaterial eller slitstyrka, så hon kunde inte svara mig, hon bad mig maila mina frågor. På deras hemsida står det att man kan ringa kundtjänst för att få mer information om möblerna
    påpekade detta för henne (började bli frustrerad)och frågade vilken typ av frågor hon kunde ge information och svar på, hon svarade lite av varje men kunde inte precisera sig överhuvudtaget. Försökte sedan nå något kontor men det finns tydligen inget, telefonnumret är inte i bruk som jag hittade på www.allabolag.se
    Tomas andersson som äger bolaget hittade jag heller inget telefonnummer till.
    När man läser på nätet om Trademax så bekräftar det mina farhågor om att det kan bli riktigt stora problem om det blir fel i leveransen eller att det uppdagas fel på produktern i efterhand så att man måste reklamera
    Jag kommer inte att handla på Trademax,tur att nätet finns så att man kan kolla upp företag om de är seriösa eller inte.
  • Nathalie H
    Nathalie H skrev om TRADEMAX MÖBLER
    Riktigt riktigt dålig service! Vi beställde en lounge möbel med bord till uteplatsen - fick vänta ett tag på leverans och när den kom saknades det en sittdyna samt att bordet är vingligt - gå inte att använda. Har nu suttit i telefon med dem varje dag sedan 17 april - fortfarande inte fått någon sittdyna eller nytt bord men har fått betala för hela soffan. Otrevliga och dålig service. Jag tänkte att alla dåliga omdömen var överdrivna men tydligen inte!! Jag har aldrig varit med om mer ohjälpsam kundservice när man väl betalat har de ingen lust att hjälpa till med fel på produkten. Så om man vill vara säker på att få en komplett vara- och inte har tid och lust att prata med dem varje dag så köp inget därifrån! / Nathalie
  • Nina M
    Nina M skrev om TRADEMAX MÖBLER
    Hej! I höstas beställde vi en jättesoffa med bord och fyra pallar samt en mediamöbel. Leveranstid, en VECKA mindre än utlovat, blev snoppen då alla klagar på leveranstiden!! Alla möbler är kanon, inga skador och riktigt bra priser. Jag har nu beställt en rottinghörnsoffa, får se hur lång leveransen blir, men jag väntar gärna för jag vet att produkterna hittills har varit av hög kvalitet.
  • Sara S
    Sara S skrev om TRADEMAX MÖBLER
    Inget att rekommendera om man vill få hem sina möbler inom rimlig tid. Vi slog till och bestämde oss då de hade en kampanj med fri leverans plus nedsatt pris på en soffa. Vi hade lite frågor kring soffan innan vi beställde och tjejen som pratade med min kille var dumförklarande och otrevlig och vi kände att vi inte alls var välkomna att ringa och fråga om en vara som vi möjligtvis kommer köpa. När man suttit och väntat en halvtimme dagen förut för att sedan få veta att kundtjänsten stängdes innan ens samtal kopplades fram var surt. Att sitta i 40min dagen efter, bli framkopplad och illa bemött var värre!! Men priset var oslagbart så det spelade ingen roll då. Men nu i efterhand...två veckor efter att vi blev lovade soffan...känner man sig mindre nöjd. Några dagar efter att vi beställt. Precis innan leveranstiden på 4-6 dagar gick ut blev vi kontaktade via mejl. Det var så många som nappat på kampanjen så vi skulle få soffan efter tre veckor. Vi svarade och ställde några frågor och i nästkommande mejl var tonen annorlunda och de verkade bara vilja bli av med oss??? Man måste väl få fråga?? Vi har aldrig varit otrevliga mot dem. Dessutom sköt de fram leveranstiden ytterligare en vecka...vi fick 500kr i kompensation men då bad vi också om det. De erbjöd sig inte. Så nu får vi leva i ett vardagsrum utan soffa i över en månad. Vi hann sälja den gamla dagen innan vi fick mejlet om att vi inte skulle få någon soffa....typiskt. Mitt råd är att gör er inte av med gamla möbler INNAN ni fått hem det ni beställt. Beställ INTE då de kampanjar om fri frakt eller lägre pris. De har ingen koll och sätter inte försäljningsstopp när de märker att lager och fabrik inte kan leva upp till deras påhitt. Soffan vi köpte går till exempel fortfarande att köpa från hemsidan. Det står att den finns i lager men det gör den ju inte!!!!!!!!!! Så om ni vill köpa något så åk dit och ta med er varan direkt hem eller beställ något som inte ligger ute på kampanj för det reder de inte ut. Kolla bara på alla kommentarer på hemsidan så vet ni vad jag pratar om...!!! Om ni råkat ut för samma sak som vi så säg åt dem att kompensera er för de själva kommer inte att erbjuda er någon ersättning. Vi har fram till ett visst datum på oss att reklamera den. Sju dagar efter det datumet skall vi få soffan...det vi är nervösa över är att leveransen skjuts fram ytterligare efter det. Då är priset plötsligt inte så fördelaktigt längre. Hade hellre haft ett komplett vardagsrum med den gamla soffan eller sparat till en dyrare!!!!
  • pippi l
    pippi l skrev om TRADEMAX MÖBLER
    KÖP INTE HÄRIFRÅN!!!!!!!
    INGEN leverans på NIO veckor...ingen kundservice som svarar i telefon eller på mejl.
    Nystartat HB och med den kundservice politiken lär de inte finnas kvar länge.
  • Johan L
    Johan L skrev om TRADEMAX MÖBLER
    Vi beställde varor i mitten av februari, trädgårdsbord och stolar. Butiken har fortfarande inte fått hem stolarna, trots att det i orderbekräftelsen står leverans en vecka efter bekräftelsedatumet.
    Vi har i omgångar sökt butiken men de svarar väldigt sällan i telefon och via e-post kan det ta flera dagar innan man får svar.
    Kommer inte stolarna inom kort får vi tyvärr avbeställa och leta annan leverantör. Vi får väl sitta på golvet ett tag till :(
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om TRADEMAX MÖBLER
    Beställde en utesoffa till vår altan, allt kom inom någon vecka, var väl några dagars försening men är i det stora hela mycket nöjd!

Inser att jag kommer att spendera denna sommar som en uteliggare!
  • Madeleine D
    Madeleine D skrev om TRADEMAX MÖBLER
  • Gunilla E
    Gunilla E skrev om TRADEMAX MÖBLER
    Jag kan absolut inte rekommendera detta företag!!! Vi beställde möbler den 14/3 och har inte fått några ännu!!! Företaget svarar mycket dåligt på mail o h ännu sämre på telefon. Uselt, uselt, uselt.
  • Ralf A
    Ralf A skrev om TRADEMAX MÖBLER
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om TRADEMAX MÖBLER
    Hej!

Jag köpte en Tylösand loungegrupp för en månad sedan är är supernöjd!

Skall beställa en svart klädsel till den nu för att vara på den säkra sidan när barnen är igång.

Jag rekommenderar!
  • Matilda J
    Matilda J skrev om TRADEMAX MÖBLER
    Hej

Jag har beställt och fått mina utemöbler både förra sommaren(2008) och denna(2009). Jag blev lika nöjd varje gång både på bemötandet och leveranserna. Precis som hos alla andra finns det leveranstider. Man vill ha toppmöbler som Trademax säljer till detta fantastiska pris och gnäller för lite leveranstid....... Beställ då av Hultens som kostar 10 gånger mer och har samma leveranstider?? Kvaliteten som Trademax säljer är mycket bra vilket jag kan intyga som köpt 2 år i rad från dom.
    Nä sluta för fan att gnälla och var nöjda någon gång. Jag kan bara säga att jag och mina bekanta rekommenderar varmt trademax och kommer rekommendera till alla som undrar var mina snygga möbler kommer från.

Tack för 2 sköna sommarsäsonger.
    Med vänliga Hälsningar Johan och Matilda i Kungsbacka
  • Anders G
    Anders G skrev om TRADEMAX MÖBLER
    Hej

Kan bara säga tummen upp för trademax:)
    Vi skulle ha stor bjudning förra helgen och fick våra möbler skickad utan extra kostnad med DHL Express.
    Underbara möbler som fick massor av beröm av våra gäster.
    Kontakten har fungerat ypperligt och vi har fått mer hjälp än vi kunde önska!
    så tack än en gång för all hjälp personalen på trademax:) Speciellt Thomas och Stellan
  • stellan p
    stellan p skrev om TRADEMAX MÖBLER
    Trademax i Helsingborg är ett fantastiskt företag. Bra och trevlig personal.
    Bra priser och en fantastisk service både innan och efter köp.

Stellan
  • Annika S
    Annika S skrev om TRADEMAX MÖBLER
    Jag beställde en soffgrupp, förbetalade den och den levererades inom ett par dagar med DHL. Toppen! MEN tyvärr var glassivan krossad och en av lådorna hade fått en rejäl smäll så att två av delarna var sneda. Jag rapporterade direkt skadan till DHL och lämnade meddelande på telsvar samt mailade Trademax. Ingen respons förrän jag kopierade in dem i min konversation med DHL. Blev då lovad ersättningsvaror och att de skulle kommunicera med DHL. Efter ytterligare en vecka fick jag ett mail där Trademax frågar om DHL har svarat? Idag, tre veckor efter ursprunglig leverans fick jag besked att nya varor är beställda och levereras om FYRA veckor?? Oerhört dåligt att de inte skeppar ut ersättning omedelbart istället för att vänta till de är slut på lagret.
    Min rekommendation är att endast handla av Trademax om ni bor i Skåne och har möjlighet att själva hämta era varor. En leverantör som utnyttjar att kunden bor på längre avstånd och inte är kontaktbara annat än på mail är oseriöst! Det blir konsumentverket nästa för min del, tyvärr..... Om de hade erbjudit mig en ekonomisk kompensation i samband med allt strul hade jag kunnat acceptera problematiken. Dessutom får jag själv se till att de trasiga delarna transporteras bort........
  • leif e
    leif e skrev om TRADEMAX MÖBLER
    Måste varna er från att köpa där. Hör aldrig av sig och det går inte att få tag på dem så köp hos någon annan
  • Carolina
    Carolina skrev om TRADEMAX MÖBLER
    Jättefina möbler till ett riktigt bra pris, är supernöjd! Tog några veckor längre för dem att leverera bara...Tycker ändå att det var värt det.
  • Karlsson K
    Karlsson K skrev om TRADEMAX MÖBLER
    Min erfarenhet är att Trademax levererar, men att det kan ta ett tag. Ibland flera månader...det är iof smällar man får ta när det ska vara billigt.
  • anna a
    anna a skrev om TRADEMAX MÖBLER
    VARNING! KÖP EJ!!
    Jag har betalat för min utemöbel och transport i januari och ni har firman gått under jorden!!
  • Karin L
    Karin L skrev om TRADEMAX MÖBLER
    Måste tyvärr varna lite. Beställde en soffgrupp förra sommaren, gruppen dök aldrig upp och jag hade redan betalat för varan. Efter åtskilliga samtal utan att få tag i någon, fick jag till slut tag på någon som meddelade att varan skulle komma inom kort, vilket den ocskå gjorde ca. 4 veckor för sent. Uselt!!
  • Ann-Sofie Ö
    Ann-Sofie Ö skrev om TRADEMAX MÖBLER
    Tack för en mycket fin soffgrupp, jag och min man ser fram emot nästa säsong när vi kan njuta i våra möbler igen! Rekommenderar!
  • Arne P
    Arne P skrev om TRADEMAX MÖBLER
    Detta var ett av dom trevligaste företag jag haft med att göra. Snabb service trevlig personal och billiga varor. TUMMEN UPP