Trädgårdsmakeover

Trädgårdsmakeover

Ring 0101-02 41 00 tradgardsmakeover.se

Välkommen till Trädgårdsmakeover i Sverige AB. Som namnet säger gör vi Makeover's i trädgårdar och utemiljöer. Trädgårdsmakeover är en skräddarsydd tjänst där vi förädlar din trädgård så att fastigheten får nytt liv. Vi skapar Bolust när du säljer, det ger köplust och bättre budgivning. Vi är specialister på att inför en...

19 omdömen om Trädgårdsmakeover

Lennart S
Skrev om Trädgårdsmakeover

Anlitade Trädgårdsmakeover för en "upprustning" av min 1900 kvm trädgårds- och naturtomt. Jag är mycket nöjd med resultatet, känns som att en friskt fläkt blåst genom en något trött tomt! Arbetet utfördes av ett entusiastiskt och kompetent gäng, exakt på överenskommen tid och med överenskommen omfattning. Rekommenderas!

Svar från Trädgårdsmakeover

Tack Lennart. Det blev så fint du trodde det kunde bli. Tack för ditt förtroende och lycka till med din snygga visning. / team Tmo stockholm.

Linds Trädfällning AB
4.9/5 i betyg av 1265 omdömen 4.9 av 1265 omdömen

Fällning av en björk. Snabbt o proffsigt.

Mathias G
Skrev om Trädgårdsmakeover

Vi ärvde en fastighet där trädgården var kraftigt eftersatt. Trädgårdsmakeover var inte billigast, men gjorde ett mycket gott intryck. Och jag är så otroligt nöjd! Med full energi och kunniga medarbetare gick de in och gjorde underverk med tomten. Det känns som om de är beredda att göra det där lilla extra för kunden. En bra dialog hela tiden, de agerade verkligen som ett bollplank. Jag kan verkligen rekommendera företaget och dess kontakt Mats Hedenby!

Anneli L

Behövde en makeover av entré etc inför försäljning. Blev så nöjd! Skulle absolut anlita dem igen om jag behöver! //Anneli

Svar från Trädgårdsarbete

Så skönt att höra. Vi är så glada att vi klarade er deadline inför fotograferingen.på torsd kl 14.00 Order på tisdag em. Start av uppdraget kl 8 på onsdagen. •nygrusad infart och entré140 kvm. •60 häck plantor hämtades kl 8.30 i Köping •gräv och planterades , •Entrestaket och plank tvättade, •Två blomster krukor med snygga växter inhandlades •Alla ytor ogräsrensade. •Alla växter ansades Jag trodde vi ”tagit oss vatten över huvud” men det gick! :-) Och att ni är nöjda, och mäklaren lyrisk, vad kan man...

Eva H

Rensning av ovårdad trädgård inför försäljning. Bemötandet var mycket bra. Våra förväntningar är infriade. Vi är nöjd med allt. Med vänlig hälsning, Eva Hulthén via Ann Gebel

Jessica A
Skrev om Trädgårdsmakeover

Med kunskap och finess lyfter företaget fram det bästa med din trädgård inför din försäljning!

Andreas d
Skrev om Trädgårdsmakeover

Anlitade Trädgårdsmakover för markarbete samt anläggning av häck under oktober 2018. Jag är väldigt nöjd med resultatet samt utförandet. Allt skede i tid och enligt offert. Kan verkligen rekommendera att använda Trädgårdsmakover om någon behöver hjälp i sin trädgård eller tomt. /Andreas

göran e
Skrev om Trädgårdsmakeover

Trädgårds genomgång innan försäljning. Bra bemötande dom levde upp till förväntningarna

Peter L
Skrev om Trädgårdsmakeover

Snabbt och snyggt. De var även lyhörda för förändringar i vår beställning. Peter

Camilla L
Skrev om Trädgårdsmakeover

Företaget var serviceinriktade, lätta att få kontakt med via tex mail. Arbetet utfördes effektivt. Hade önskat att jag använt mig av dem tidigare, eftersom jag såg hur de arbetade och lärde mig av dem hur man kunde lägga upp trädgårdsarbetet.

Svar från Trädgårdsmakeover

Härligt, och tack för att vi fick förtroendet att göra en makeover. teamet gillar kunder som du. alltid vänlig. Vi syns kanske i framtiden / Team Trädgårdsmakeover®

rune P
Skrev om Trädgårdsmakeover

Köpt iordningsställande av den dåligt underhållna tomten inför fotografering för försäljning. Utmärkt bemötande. i stort sett enligt förväntningarna.

Lina M
Skrev om Trädgårdsmakeover

Köpte ett paket inför försäljning av hus. Trädgården var mycket eftersatt. Trädgårdsmakeover röjde tomten. De lyssnade på våra behov. Resultatet blev bra, men det var mycket smsande och pill på telefoner av arbetarna under tiden de var hos oss. Trädgårdsarbetet kändes lite som ”quick-fix” då de rensade rabatter och dylikt men inte la ut duk i botten före de la ny jord osv. Därmed var det väldigt uppvuxet av ogräs redan veckan efter. Självklart behöver man hålla efter en trädgård, men de kunde ha ansträngt sig mer för ett...

Svar från Trädgårdsmakeover

Hej Lina, Det var synd att kommunikationen inte blev rätt. Men en ny grusad entrégång blev bättre än de slitna och ojämna stenplattorna. Trädgårdsmakover inför en försäljning är just en "Quick fix" det är inte en renovering av trädgården. Din trädgård var ju väldigt eftersatt och det var mycket kirskål mm i alla dina rabatter. Om du ville bli av med den så är det endast att schakta ur all jord, lägga fiberduk och ny okontaminerad jord som hjälper men vårt paketpris på 15.000 hade inte räckt för det. På alla våra produktblad...

Mats V
Skrev om Trädgårdsmakeover

Helt otroligt bra och effektivt erbjudande med att få stil på trädgården inför min försäljning av huset!! Nu ser trädgården ut som om att varit ompysslad av ett trädgårdsproffs!! Ångrar lite att jag inte tog kontakt innan för att rätta upp det som under åren blivit fel misskött! Sabina & Kompani kom med exempel och förslag på vad som kunde genomföras och vad jag hade för förväntningar och när allt beslutats så var allt på rullning och ett pr dagar senare hade trålat till både framsidan och baksidan med nya blommor...

Trädgårdsmakeover i Sverige AB gillar detta
Svar från Trädgårdsmakeover

Inget svårt att gilla en kund som du :-). Vi är glada att fåt hjälpa dig att kunna få ut mer för ditt hus. Trots den lilla ytan så blev det verkligen en makeover. / Team TMO.

Gert B
Skrev om Trädgårdsmakeover

Slutstädning av bostadsrättslägenhet inför försäljning. Företaget har utfört uppdraget med kort varsel, professionellt och till en rimlig kostnad. Jag är mycket nöjd med den utförda tjänsten och rekommenderar gärna dem.

Trädgårdsmakeover i Sverige AB och Mats Hedenby gillar detta
Svar från Trädgårdsmakeover

Tack Gert, härligt att vår nya tjänst fungerar så bra! Vi önskar er lycka till med försäljningen, / TMO

Eva J
Skrev om Trädgårdsmakeover

Perfekt att anlita när du känner att du inte mäktar att även få ordning på trädgården inför visning. Trädgårdsmakeover tar ett helhetsgrepp och fokuserar på hur din tomt ska se ut inför en visning. Fokus låg på att få fram trädgårdens struktur. Beskärning av träd och buskar och rensning av gångar och stenläggningar samt kanter runt rabatter. Vi gjorde tillsammans upp en prioritetsplan för vad som behövde fixas och sedan jobbade de självständigt, professionellt och snabbt. Allt var fixat på några dagar, inklusive borttransport...

Svar från Trädgårdsmakeover

Hej Eva! Tack för din fina feedback, det är väldigt roligt att du är så nöjd med arbetet vi gjorde! Vi arbetar hela tiden hårt för att alla våra kunder ska vara lika nöjda som du när vi har hjälpt till med en Trädgårdsmakeover, oavsett storleken på uppdraget! Ha en fantastisk sommar! Med vänliga hälsningar Katarina TrädgårdsMakeover

Joakim S

Jag anlitade Trädgårdsmakeover inför en försäljning av huset. De var väldigt serviceinriktade och gjorde ett mycket bra arbete med vår eftersatta trädgård. De rensade även tak från mossa samt fraktade även iväg grovsopor vi ville bli av med. Jag kan varmt rekommendera dem.

Tommy S
Skrev om Trädgårdsmakeover

Duktiga på att förfina det "glömda rummet", dvs trädgården inför en försäljning. Visningen börjar inte inte inomhus utan redan när man parkerar bilen utanför. Att sedan mötas av en vacker trädgård skapar en positiv sinnesstämning redan innan kliver över tröskeln till sitt nya hem!

Svar från Trädgårdsmakeover

Vi tackar för de orden. det är roligt med mäklare som förstår att köplusten börjar redan vid grinden och faktiskt redan på hemnet. Att ordna med utemiljön ovh övrigt, det är en av de säkraste sätten att tjäna en förmögenhet. För vem säljer en bil smutsig och tror att man får bäst betalt. Må bäst!

Torsten S
Skrev om Trädgårdsmakeover

En värdefull tjänst som definitivt skapar ett mervärde för den som står i begrepp att sälja sitt hus. Dessutom är Trädgårdsmakeover en väldigt bra och serviceinriktad partner att ha att göra med - rekommenderas!

Svar från Trädgårdsmakeover

Tack för att du nämner mervärde! att få trädgården ordnad ger mer värde i pengar men även i själen. Att sitta i en skönt "pysslad" trädgård med en god kopp dryck gör ju inte ont :=) vi är stolta partner med er.

Linda G
Skrev om Trädgårdsmakeover

Mycket fin och snabb service av Trädgårdsmakeover rekommenderas varmt! BoLiving Fastighetsförmedling

Kristina W

Vi anlitade Trädgårdsmakeover i samband med försäljning och är mycket nöjda med resultatet!

Trädgårdsmakeover i Sverige AB och 3 andra gillar detta
Svar från Slutkunder

Tack Kristina för förtroendet. Vi jobbar med att få fram lite kärlek redan vid grinden. / M