Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Södermalm Tre Kronor Försäkring AB

Tre Kronor Försäkring AB

Östgötagatan 90, 116 64 Stockholm — Visa karta

NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 1 kund tycker om Tre Kronor Försäkring AB

• Thomas H
    Thomas H skrev om Tre Kronor Försäkring AB
    Har haft Tre Kronor försäkring för hem, bilar, husvagn och personförsäkringar sedan drygt två år. Bra priser och villkoren ser okej ut. MEN, ge dig bara i kast med detta försäkringsbolag om du har oändligt tålamod och inte har något emot att bli runtkopplad mellan olika telefonköer. Dom samarbetar med Swedbanks oändligt omständiga telefonbank som sällan kan svara på basala frågor utan att koppla om eller koppla bort (!) dig.

Idag har jag ringt tre gånger till tre kronor. Felkopplad till Folksam nu senast. Gången innan kopplades jag till en bilbärgare och innan des sfick jag vänta i 38 minuter innan jag eftre tre omkopplingar kom till en person som kunde svara på en fråga om min fordonsförsäkring.

Den fruktansvärda kundservicen gör att jag bara kan ge lägsta betyg. Jag säger ajöss till Tre kronor.

Östgötagatan 90, 116 64 Stockholm