Välkommen till TrendBil!

Hos oss på Trendbil kan du både köpa, sälja och byta in din gamla bil mot en ny bättre begagnad bil. Är du intresserad av att sälja din bil till oss så kan du enkelt fylla i vårt formulär direkt här på reco där vi kan värdera din bil för att du sen ska få den sålt. Vi tar emot värderingar från hela Sverige och kan även komma och hämta bilen åt dig på plats.

Är du ute efter att köpa bil så har du hamnat rätt. Vi lyssnar på de krav och behov som du har för att sedan tillgodose dessa. Vi har alltid dig som kund i fokus och vi är inte nöjda förrens du som kund är nöjd. Varmt välkommen till oss på TrendBil!

Läs vad 208 kunder tycker om TrendBil AB 2

• 2022-08-04 Insamlad av företaget
    Smidigt och enkelt köp, mycket god service. Snabb o bra respons av säljaren
    Tack för fina omdömet ! /Fikret TrendBil AB
  • 2022-07-18 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande redan vid första samtalet, sedan perfekt service från start till mål! Professionella, kunniga och mycket serviceinriktade.
    Kul att höra och tack för förtroendet.

• 2022-07-07 Insamlad av företaget
    Trendbil har varit väldigt seriösa. Jag sålde min bil till dom och allt fungerade utan problem. Dom ingav förtroende och var väldigt tillmötesgående. Jag kan rekommendera Trendbil.
    Tack för fina omdömet och denna affär.

/Ronny
  • 2022-07-04 Insamlad av företaget
    Otroligt smidig affär. Sålde min Volvo xc90, årsmodell 2019 till Trendbil. Aldrig gjort affärer med bolaget tidigare. Bilen hämtades upp från min adress dagen efter (Stockholm) och de höll tider till punkt och pricka. Fick en bra värdering. Trevliga i kontakten och tillmötesgående. Väldigt Professionella.
    Kommer garanterat köpa/sälja via trendbil i framtiden. Rekommenderas.

Kadhem
    Tack för fina omdömet och en fin bil!

/Ronny
  • 2022-07-04 Insamlad av företaget
    Bra och snabb service, trevligt bemötande.
  • 2022-07-03 Insamlad av företaget
    Grymt bra hjälp. Tog sig tid för kunden
  • 2022-07-02 Insamlad av företaget
    Väldigt nöjd. En seriös bilfirma som är smidig och pålitlig.
  • 2022-07-01 Insamlad av företaget
    Jag är mycket nöjd ! Tack för allt !
  • 2022-06-30 Insamlad av företaget
    Faktiskt imponerad, ett telefonsamtal slutade i ett bilbyte där allt bara flöt på.
    Supernöjd rakt igenom och framför allt ett trevligt bemötande.
    Kan finnas risk att jag gör en omväg på 50 mil igen om/när jag ska köpa bil nästa gång :)
    Alltid välkommen, Magnus!

Tack för fina kommentaren och på återseende!

/Kent
  • 2022-06-25 Insamlad av företaget
    Trevliga och service minded. Körde upp bilen till oss samt tog med den andra i byte. Ngt långsam organisation av leasing avtal tills gick i lås.
    Hej Emilia,

Ja, det var helt mitt fel. Nytt upplägg då vi utökar med alternativ för våra kunder när det gäller bilfinans. Så tog lite tid, men hoppas kompensationen gottgjorde det hela :)

Tack för allt och grattis till er nya bil!

• 2022-06-25 Insamlad av företaget
    Bra service och säljare som bryr sig om kunden för omväxlings skull
    Tack för fina kommentaren.

• 2022-06-23 Insamlad av företaget
    Funkar fint och ett spännande utbud av bilar
    Hej Johan,

Tack fina omdömet.

• 2022-06-19 Insamlad av företaget
    Smidigt! Lätt! Perfekt hanterat helt enkelt. 5/5
    Hej Eddie,

Tack för fina omdömet.

• 2022-06-18 Insamlad av företaget
    Enkelt och snabbt köpte dom min bil. Tack Ronny.
  • 2022-06-18 Insamlad av företaget
    Riktigt bra bemötande, bra flexibilitet och bra pris. Ronny skötte affären av min bil perfekt!
    Tack för en fin bil och en smidig affär. Det var bra att du inte tog bort folieringen för den såg mycket bättre i verkligheten.

På återhörande!

Funkar bra och smidigt.
    Ringer upp snart om dom inte svarar direkt
  • 2022-06-12 Insamlad av företaget
    Fikret på TrendBil löser allt! Han fick igenom den finansieringen som ingen annan kunde få igenom och hjälpte mig därför realisera min dröm att få köpa och äga en AMG GTR. Bilen såldes av en privatperson, därför ”förmedlade” Trendbil affären och hjälpte till så allt blev 120% ner till minsta detalj. Allt gick hur smidigt som helst. Super nöjd och jag kommer DEFINITIVT vara en återkommande kund.

Fikret & Co på Trendbil : 12/10
    Stort grattis till din nya bil, vi är otroligt glada att vi kunde hjälpa dig att uppfylla din dröm.

På återhörande!

• 2022-06-04 Insamlad av företaget
    Bilaffären gick snabbt och smidigt. Pengarna direkt på kontot. Personalen skjutsade hem mig till dörren efter att affären var klar. Mycket nöjd och trevlig personal.
    Tack för en smidig affär!

Hoppas att du inte får vänta allt för länge på din nya bil!

• 2022-05-26 Insamlad av företaget
    Service i världsklass från första kontakt till avslutad affär.
    Kan varmt rekommendera detta bilföretag om du vill sälja eller köpa bil.
    Plus i kanten att de kom ner till Skåne för att hämta min bil.

Andreas
    Tack för en fin bil och trevlig affär.
    Det tog inte många dagar innan den blev såld.

• 2022-05-23 Insamlad av företaget
    Jag är mycket nöjd över mitt bilköp hos TrendBil. Jag fick ett mycket trevligt och professionellt bemötande och dom har varit väldigt hjälpsamma och tillmötesgående i hela processen. Jag kan varmt rekommendera detta företag om du skall köpa bil.
  • 2022-05-23 Insamlad av företaget
    Inget att klaga på. Blev hämtade på ett hotell vi hade sovit på. Tittade på bilen och provkörde. Skrev under alla papper och fick en födelsedagspresent till och med. När vi skulle åka hade ena nyckeln slut på batteri, detta byttes innan vi gav oss iväg. 5/5 upplevelse.
  • 2022-05-23 Insamlad av företaget
    Köpte husbil ”plåtis”. Smidigt o trevligt.
  • 2022-05-22 Insamlad av företaget
    Seriösa och trevliga👍 Enkelt, snabbt och smidigt att sälja bilen!
  • 2022-05-09 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och hantering av vår bilaffär.

Proffsigt.

Jörgen Lager
    Hej Jörgen,

Tack för en väldigt fin bil och trevlig affär.
    Hör gärna av dig dags att sälja RSQ8 😀
  • 2022-05-05 Spontant omdöme
    Vi rekommenderar verkligen att köpa sitt framtida fordon på Trendbil. De har service i världsklass och de månar verkligen om att skapa ett stort intryck på nya som återkommande kunder.
    Hej Angelica,

Tack för fina omdömet och ett super trevligt bemötande ! Ha en riktigt fin sommar med er nya husvagn.

• 2022-05-03 Insamlad av företaget
    Mer än nöjd, stod för sitt ord höll priset de lovade, inget krångel på plats.

Från början till start tog allt ca 1 timme.

Rekommenderas starkt!
  • 2022-04-27 Insamlad av företaget
    Enkelt och smidigt att göra affär med dem. Väldigt trevligt bemötande
    Tack Helena för en trevlig affär och en fin bil. Du får gärna höra av dig när det är dags att köpa el bil 😀

På återhörande

Proffsigt rakt igenom.
    Seriöst å trygg affär.
    Tack själv för en otroligt fin bil, såldes på 1 dag innan annonsering.

Med vänliga hälsningar

• 2022-04-27 Insamlad av företaget
    Sålde en BMW 4 serie cab och mycket proffsig firma. Seriösa och pålitliga. Skulle ge dom 10 av 10 i betyg. / Fredrik
  • 2022-04-26 Insamlad av företaget
    Jättenöjd med försäljningen av min bil. Snabbt, smidigt och trevligt bemötande. Rekommenderas varmt
    Peter
  • 2022-03-25 Insamlad av företaget
    Supersmidig affärer och proffesionellt bemötande på alla plan, säkerligen inte sista gången vi gör affärer!
  • 2022-03-23 Insamlad av företaget
    Sålde min Tesla till Fikret på Trendbil.

Väldigt proffsigt bemötande, snabb och klar kommunikation.
    Dem löste mitt kvarvarande lån på bilen, hämtade bilen hemifrån, pengarna trillade in som det det skulle och fick ett bra bud på bilen.

Det var en Win Win för alla inblandade parter.

Skulle säkert rekommendera till alla som går i säljtankar.

Vi ses i framtiden!!

//Michael
    Tack, Michael!

Affärer handlar om win-win så det gläder mig att läsa detta.

Tack för förtroendet och ditt omdöme.

Allt gott,
  • 2022-03-23 Insamlad av företaget
    Kan verkligen rekommendera TrendBil AB.
    Vill passa på att tacka Fikret för en snabb och smidig affär.
    100% seriöst från första samtal.
    Jag kommer garanterat göra fler bilaffärer med er.
    Keep up the good work!👍
    Hej Magnus,

Många tack för fina omdömet, gläder mig att läsa. Det ska vara snabbt, smidigt och tveklöst. Det är vad affärer handlar om.

Ännu en gång, tack för ert förtroende.

• 2022-03-22 Insamlad av företaget
    Snabb affär snabb leverans till bostad trevlig bemötande
    Joel
    Det ska vara snabbt, smidigt och tveklöst.

Tack för förtroendet.

• 2022-03-16 Insamlad av företaget
    Mycket professionellt välbemötande och mycket tydliga med information och uppföljning av fordonsfunktioner så man kan nyttja bilen till Max.
    Tack för ert förtroende och ert omdöme.
    Det driver oss framåt i rätt riktning samt håller oss motiverade.
  • 2022-03-15 Insamlad av företaget
    Great service. Straight forward business. Very trust worthy. No hases. Appreciated doing things the easy way.
    Thanks for you trust and your commitment!

All best,
  • 2022-03-15 Insamlad av företaget
    Oerhört lyhörda och förstående för mig som kund och mina önskemål.
    Trendbil är måna om återkommande nöjda kunder och det märks väldigt tydligt genom hela affären.
    Uppskattar man en seriös bilhandlare som tar hand om sina kunder så är Trendbil tveklöst rätt handlare att gå till.
    Gläder oss att läsa.

Tack för omdömet och fina orden!

• 2022-03-13 Insamlad av företaget
    Kan varmt rekommendera TrendBil efter mitt senaste besök för inbyte + nyköp av bil! Ett väldigt professionellt och trevligt bemötande av Kent som även stannade kvar och gick igenom nya bilen med mig efter stängning. Kommer i framtiden göra mina bilköp här👍🏻
  • 2022-03-11 Insamlad av företaget
    Såg en annons på blocket tidigt en vardags morgon. Jag mailade in mitt intresse till Trendbil via Blocket. Lite senare på fm hade jag den första kontakten med Kent. Eftersom jag bor 50 mil från Trendbil så blev det många mail och telefonsamtal från min sida. Men under alla dessa kontakter så blev jag alltid bemött på ett trevligt och mycket professionellt sätt. Kents bemötande och flexibilitet gjorde att det blev affär trots att jag tyckte från början att det var för långt bort.
    Jag tog tåget tidigt en morgon och jag behövde inte ens tänka tanken innan jag fick erbjudande om att bli hämtad på stationen i Borås. Åter igen så bemöts jag på bästa tänkbara sätt. Jag uppskattar verkligen att det gick att genomföra affären och hämta bilen direkt trots att det var helg. Genomgång och leverans av bil genomförs även det i samma positiva anda. Jag känner mig glad och nöjd när jag påbörjar min resa hem.

Jag tvekar inte att ta kontakt med Kent igen om det skulle dyka upp någon annan bil som skulle fånga mitt intresse.
    i framtiden.
    Prova själv får du se, jag är övertygad om att du ej blir besviken!
    Mycket bra jobbat Kent!
    /Nils-Erik
  • 2022-03-09 Insamlad av företaget
    Jag tog kontakt via telefon med företaget TrendBil AB i avsikt att köpa en bil som dom hade utannonserad. Personalen på TrendBil AB och framförallt Kent är en handlare och person som är ärlig, tillmötesgående och otroligt serviceminded. Naturligtvis så blev det affär och jag är en mycket nöjd kund som med varmt hjärta kan rekommendera TrendBil AB. Man märker att fordonen som företaget säljer är av mycket god kvalitet. Det är verkligen sällsynt att hitta bilhandlare som uppträder så korrekt, prffsigt och kundvänligt som Kent och det är säkert att min nästa bilaffär kommer att anförtros TrendBil AB. - "Mycket nöjd Skoda Superb-ägare"
  • 2022-03-08 Insamlad av företaget
    Kent på TrendBil må vara den trevligaste och samarbetsvilliga person jag har träffat. Och resten av personalen på TrendBil är supertrevliga. Väldigt lätta att prata med och initierar konversationer. Finns det något problem så löser dom det. Dom här killarna kan man lita på! Vill ni ha en bra upplevelse när ni köper bil så välj TrendBil! Rekommenderas starkt!
  • 2022-02-22 Insamlad av företaget
    Proffsigt bemötande, håller vad dom lovat och en väldigt smidig och trygg affär! Bytte in min gamla bil mot en av deras bilar och allt gick super smidigt. Kan starkt rekommendera TrendBil oavsett vart du än är i landet för att hitta ny bil! Snabba puckar och inga frågetecken! 5/5.
  • 2022-02-20 Insamlad av företaget
    Kent på TrendBil var mycket trevlig att göra affär med. Jag fick ett väldigt trevligt bemötande och allt gick jättesmidigt! Hela processen sköttes snabbt och snyggt precis som utlovat. Jag valde att sälja min bil till TrendBil efter att ha fått ett bud jag var nöjd med och kommer att vända mig till TrendBil när det är dags nästa gång igen!
  • 2022-02-20 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och en smidig affär
  • 2022-02-19 Insamlad av företaget
    Great service! Quick, no nonsense and trustworthy. I would definitely use them again and recommend to others as well.
  • 2022-02-19 Insamlad av företaget
    Snabbt, enkelt och professionellt.

Trevligt bemötande under hela säljprocessen och kan därför varmt rekommendera TrendBil.
  • 2022-02-18 Insamlad av företaget
    Jag blev väldigt bra bemött av Kent på Trendbil. Jag sålde min bil till dom då det var dags att byta och affären var snabb och smidig med väldigt kort varsel ifrån mitt håll!
  • 2022-02-07 Spontant omdöme
    Riktigt proffsigt och bra bemötande, verkligen kunden i fokus 👍

Dom hjälpte mig att sälja min Nissan GT-R och efter affären va klar med den nya ägaren fick jag nycklar till en xc90 jag körde ut ur portarna samma dag och dom löste allt utan att jag behövde tänka på nått 🤟

Vill ni slippa bli lurade på bilar med fel på och bli missnöjda med en affär ? - handla då bil hos trendbil 🤟

Rekommenderar strakt ⭐️
  • 2022-02-01 Insamlad av företaget
    Proffsiga och serviceminded ut i fingerspetsarna.
    Rekommenderas starkt.
  • 2022-02-01 Insamlad av företaget
    Jag köpte en Tesla på Trendbil och vill tacka för ett trevligt bemötande och intressanta bildiskussioner!