TrendBil AB

TrendBil AB

trendbil.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till TrendBil! Hos oss på Trendbil kan du både köpa, sälja och byta in din gamla bil mot en ny bättre begagnad bil. Är du intresserad av att sälja din bil till oss så kan du enkelt fylla i vårt formulär direkt här på reco där vi kan värdera din bil för att du sen ska få den sålt. Vi tar emot värderingar från hela...

284 omdömen om TrendBil AB

Sedan starten hos Reco 2021

Niklas S
Skrev om TrendBil AB

Trevligt, hjälpsamt och genuint bemötande. Kan verkligen rekommenderas.

Johan G
Skrev om TrendBil AB

Snabb och effektiv affär. Trevligt bemötande och lyhördhet genom processen, smidigt på alla sätt. Rekommenderas.

Daniel N
Skrev om TrendBil AB

Snabb smidig affär, där TendBil kom hem till mig och köpte bilen på plats. Pengarna fördes över direkt till mitt konto via finansbolaget och allt kändes tryggt 👍

Milos M
Skrev om TrendBil AB

Jag har köpt många bilar runt om i swe men denna affär var utöver det vanliga . Smidigt , bra pris å grymt fin bil . Rekommenderar Fikret som säljare till 100% . Tack !

Tack för fina orden, Milos. Gläder oss att läsa detta! /Fikret

Sakarias W
Skrev om TrendBil AB

Jättesmidigt, jätteproffsigt. Snacka om att sätta kundens behov i fokus. Kan med gott samvete säga att jag enbart kommer vända mig till Trendbil framöver gällande både köp av sälj av bil.

Ajmen H
Skrev om TrendBil AB

Med god erfarenhet utav bilfirmor runt om i landet har jag fått uppleva både smidiga affärer & affärer som innehåller lögner. Men med Trendbil kan jag med gott samvete säga att Fikret + kollegor är rakt av de bästa jag någonsin har haft med att göra. -Otroligt bra kommunikation med super snabb respons. - Transparent! - Trevligare säljare än dessa grabbar är i princip omöjligt att hitta. - Väldigt noggranna, mån utav önskemål från kunder. Fikret besitter en naturlig gåva att göra bra affärer, så bra att det blev 2 affärer...

Svar från TrendBil AB

Vilket fint omdöme. Tack, Ajmen!! Vi uppskatter er och gläder oss över att få göra affärer med er! Tack ännu en gång. /Fikret

Dennis Oliver H
Skrev om TrendBil AB

Toppen bemötande av personal och säljare, allt gick jättesmidigt och bra, kunde rulla därifrån samma dag med min nya bil efter besök på drop in.

Linda L
Skrev om TrendBil AB

Väldigt trevligt bemötande och hjälpsamma!

Christer Q
Skrev om TrendBil AB

• Mycket fint bemötande av båda killarna. • Högt ställda förväntningar och de levde upp till dem, med råge. • Totalt sett var upplevelsen att de arbetar mycket professionellt i alla steg i försäljningsprocessen. Och namnet på bilfirman, stämmer in väldigt bra på vilka bilar de satsar på. • Jag köpte en mycket välutrustad och välskött Volvo XC60 D5 AWD Business Polestar

Tobias D

Enkelt, snabbt och professionellt

Roberto B
Skrev om TrendBil AB

Det har været en enorm fornøjelse at handle hos Trendbil, især hos Fikret. Han er meget professionel, svarer selv lørdag aften og sender hurtige svar via e-mail. Han overholder alle sine aftaler, fra den første mail til den sidste, og svarer hurtigt, når du skriver. Trendbil kan varmt anbefales i hele Europa, især i Danmark. Jeg sender mine varmeste anbefalinger herfra. Med venlig hilsen Roberto Brasa.

Ulla Margareta L
Skrev om TrendBil AB

Fickret är supertrevlig, bra kvalitet och inga dumheter

Robin L
Skrev om TrendBil AB

Fick en fin bil till ett bra pris. Dessutom kunde jag byta in min gamla för en bra mellanskillnad. Väldigt hjälpsamma också.

Linda I
Skrev om TrendBil AB

Mycket proffsiga och snabba. Bra och positivt bemötande och en trevlig förhandlingspart!

Markus P
Skrev om TrendBil AB

Enkelt, smidigt, seriösa. Trevlig kille som hämtade och mailade via Blocket.

Andreas O
Skrev om TrendBil AB

Trevligt bemötande och väldigt snabb och smidig affär. Fungerade väldigt bra med den digitala tjänsten för kontrakt och banköverföring.

Fredrik S
Skrev om TrendBil AB

Snabb smidig affär,trevligt bemötande och bra service.

Christofer C
Skrev om TrendBil AB

Otroligt trevliga och serviceinriktade. Bra kommunikation, tydligt och proffsigt i hela processen. Kolla alltid med TrendBil först!

Sandro S
Skrev om TrendBil AB

Fantastisk upplevelse från början till slut. Blev erbjuden ett högre belopp än förväntat och inom bara ett dygn så var bilen såld. Allting digitalt och supersmidigt, inget krångel väl på plats. Kan varmt rekommendera TrendBil till alla som vill köpa eller sälja bil!

Nora N
Skrev om TrendBil AB

Så trevliga och bilköpet kändes tryggt och säkert. Kan starkt rekommendera detta företaget!

Josefin A

Kompetent och trevlig personal

Solveig Elisabet H

Jag har blivit bemött på bästa tänkbara sätt. Jag hade inga förväntningar men så fanns där en bil som jag blev förtjust i och jag köpte den. Mycket nöjd hittills med det köpet. All personal som jag har träffat har varit fantastiska. Trevliga och positiva människor.

Markus M

Ärliga, noggranna och professionella

Joni Jean S
Skrev om TrendBil AB

Fikret och hans delägare är helt fantastiska! Som kund uppskattar jag efterservicen, närvaron och det fina bemötandet man får när man har frågor eller behöver hjälp. Hela säljprocessen var smidig och utan krångel. Jag rekommenderar Trendbil och skulle inte tveka en sekund att köpa min andra bil där i framtiden så länge Fikret och hans delägare driver bolaget. Joni

Hildah S
Skrev om TrendBil AB

Jättebra upplevelse .Jag är väldigt nöjd med servicen.

Joakim E
Skrev om TrendBil AB

Mycket bra service, trevligt bemötande och de håller vad de lovar. Smidigt, snabbt och enkelt.

Mathias B
Skrev om TrendBil AB

Sålde min BMW cab till Ronny och Kent som kom och hämtade bilen hemma hos mig. Supertrevliga killar som visade ett proffsigt och genuint intryck. Affären gick väldigt smidigt. Hoppas att bilen kommer till en ny ägare som tar hand om den väl. Kan varmt rekommendera att göra affärer med Trendbil.

Lise-Lotte N
Skrev om TrendBil AB

Toppbetyg till Johan och detta företag! Ett otroligt genuint engemang och bemötande. Bilen jag ville ha fanns inte men Johan hittade den, tusen tack. Kändes supertryggt från början till slut. Rekommenderar varmt detta företag!

Elvir H
Skrev om TrendBil AB

Riktigt fin upplevelse med Fikret och anställda hos TrendBil. Korrespondens vid mail eller telefon var smidigt,trevligt, proffsig och jag kände mig väldigt bra under det tiden. Fikret svarade på alla mina frågor och bekymmer runt och kring mc som jag var intresserad av och med inbyte av min mc. Det var lätt att göra affären, smidigt no bull shit. Mc det jag köpte var Indian Roadmaster. Trendbil har inte mycket utval av motorcyklar, men pga hur har killar förhandlat sig under affären och bemötande var toppen,jag...

Ulf Jimmy V
Skrev om TrendBil AB

Snabb smidig affär utan krångel och trevligt bemötande!

Erik N

Tillmötesgående. Trevlig personal.

Axel A
Skrev om TrendBil AB

Väldigt bra kundservice och bra bemötande!

Eric A
Skrev om TrendBil AB

I särklass bästa bilfirman i Sverige. Proffsigare bemötande får du inte någon annanstans. Alla anställda ska ha en eloge!

Magnus B
Skrev om TrendBil AB

Väldigt bra bemötande och smidigt hanterad affär.

Hej Magnus, Tack för fina omdömet! /Fikret

Jonas B
Skrev om TrendBil AB

TrendBil var trovärdiga i hela processen när de köpte in min bil. Det var ett bra bemötande och pengarna kom in på kontot direkt och innan de hämtade bilen hemma hos mig. Det var fler bilfirmor som hörde av sig men de var långt ifrån lika trovärdiga som Trenbil.

Svar från TrendBil AB

Hej Jonas, Tack för fina omdömet. Det gläder oss att läsa detta. Vi är stolta och tacksamma. /Fikret

Malin J
Skrev om TrendBil AB

Snabb och smidig affär där vi fick hjälp med allt vi behövde! Mycket nöjda med vår husvagn!

Robin C
Skrev om TrendBil AB

Grymma säljare med bra kund bemötande

Johan H
Skrev om TrendBil AB

Trevlig dialog. Mycket smidig överlämning av- och betalning för min bil. Väldigt professionell hantering generellt.

Dan H
Skrev om TrendBil AB

Proffsigt och smidigt. Tillmötesgående och service-minded. Snabb och smidig hantering av inköp av min bil. Kan varmt rekommenderas

Victor L
Skrev om TrendBil AB

Blev mycket väl bemött av kunniga och engagerade säljare, så vi köpte en bil. Vi fick superbra hjälp genom hela processen. Det framgick från första till sista stund att dessa är seriösa aktörer som är mycket måna om sina kunder.

Roozbeh V
Skrev om TrendBil AB

Väldigt professionella och serviceinriktade!

Jerker G
Skrev om TrendBil AB

Super seriöst och trevligt bemötande i hela affären och uppföljning. Gärna igen

Gabriel S
Skrev om TrendBil AB

Köpte en sportbil ifrån mig, väldigt seriös och rak på sak. Handpenning dagen efter och fullt belopp utbetalt innan ägarbyte... inga konstigheter Tack Fikret och Filip! Schyssta grabbar

Petter N
Skrev om TrendBil AB

Fantastiskt bemötande rakt igenom.

Yvonne L
Skrev om TrendBil AB

Köpte bil från detta företaget. Man märker ganska snabbt när man talar med deras säljare att det inte bara handla om en försäljning. Kunniga och ärliga med kanonbra kundupplevelse från start till slut. Kommer att fortsätta köpa från de framöver och rekommenderar att ni också gör det.

Mats H
Skrev om TrendBil AB

Köpte bil vi hittade på bytbil.com. Skötte det mesta via telefon, även diskussion om inbytesbilen då vi bor i Skåne. Affären var nästan klar innan vi kom dit för provkörning. Med provkörningen så avslutades affären och vi styrde kosan i en ”ny” bil för oss. Mycket trevligt bemötande av personalen på plats vid besök men även vid telefonkontakt. Rekommenderar Trendbil AB Tack för en bra affär!

Andreas D
Skrev om TrendBil AB

Väldigt seriös och trevlig bilförsäljare Smidigaste bilaffären jag gjort! Kan varmt rekommendera Trendbil!

Lars Åke P
Skrev om TrendBil AB

Vi är mycket nöjda med bemötandet från alla personer vi kom i kontakt med 💐💐

John L
Skrev om TrendBil AB

Fikret och Ronny assisterade med att exportera min nuvarande bil samt att lägga upp finansiering på nästkommande bil. Professionella i hela processen och löste en helhetsaffär som ingen annan kunde lösa. Kan starkt rekommendera! Jag kommer att återkomma vid nästa bilaffär.

Victor A
Skrev om TrendBil AB

Kent är en bra kille 👍 rekommenderar verkligen denna firma 👍