TrendBil AB

TrendBil AB

Välkommen till TrendBil!

Hos oss på Trendbil kan du både köpa, sälja och byta in din gamla bil mot en ny bättre begagnad bil. Är du intresserad av att sälja din bil till oss så kan du enkelt fylla i vårt formulär direkt här på reco där vi kan värdera din bil för att du sen ska få den sålt. Vi tar emot värderingar från hela Sverige och kan även komma och hämta bilen åt dig på plats.

Är du ute efter att köpa bil så har du hamnat rätt. Vi lyssnar på de krav och behov som du har för att sedan tillgodose dessa. Vi har alltid dig som kund i fokus och vi är inte nöjda förrens du som kund är nöjd. Varmt välkommen till oss på TrendBil!

Läs vad 68 kunder tycker om TrendBil AB 2

• 2021-08-02
    Trendbil är dålig och jag rekommenderar inte den eftersom om du är inte svensk så är du inte välkommen. Alltså de är rasistiska.
  • 2021-07-30
    Mycket kunniga, snabba och proffesionellt
  • 2021-07-26
    Super duktiga . Vilken service hatten av till fikret tusen tack för din hjälp!
  • 2021-07-26
    Detta företag var helt okänt för oss och vi blev introducerade via en bekant som har mycket goda erfarenheter av företaget. Vi fick omedelbart stort förtroende för försäljare Johan som var tillmötesgående och serviceminded och som med varsamt och respektfullt bemötande hjälpte oss med hela processen i vårt bilköp. Bilen levererades till vår bostadsadress av Johan, en otrolig fin service. Det kändes seriöst, tryggt och professionellt och vi rekommenderar verkligen detta företag till den som går i tankarna att byta/köpa bil.
    Med vänlig hälsning
    Angeli & Jan Karlsson
  • 2021-07-25
    Superbra service! Att kunna få hemleverans av vår nya Q3 till Orust var världsklass och bilen motsvarade verkligen våra förväntningar. Stort tack till TrendBil och framförallt Johan som hjälpte oss hela vägen igenom bilköpet. Mvh Thony och Annika
  • 2021-07-22
    Tog väldigt lång tid på plats innan pengar osv var på plats. Annars bra
    Hej Gabriel, Tråkigt att du upplevde det så. Som sagt, betalning kan ta upp till 60 minuter. Beroende på bankerna. Ber om ursäkt att det tog lite tid. Men Tack för en smidig affär i övrigt. /Kent, TrendBil TrendBil AB
  • 2021-07-22
    Bra bemötande, trevlig och kunnig.
    Inte för ”på” som vissa försäljare kan vara.
    Helnöjd m.
  • M W
    skrev om TrendBil AB
    2021-07-21
    Sålde min bil till dem, snabbt och enkelt!
  • 2021-07-21
    Tog lite lång tid innan vi blev uppmärksammade men i övrigt blev vi jättebra bemötta.
    Säljaren var väldigt trevlig och förstående för de våndorna som köpare av begagnad bil står inför.
    Vi rekomenderar gärna TrendBil för bekanta.
    Vi köpte en A3 cab 2018.
    Tack för fina omdömet och sorry för att det dröjde lite. Ibland är det så när det är fullt upp. Framförallt på helgerna :) Men slutet gott allting gott! :) Grattis till er fina bil och tack för denna affär! /Fikret, TrendBil TrendBil AB
  • 2021-07-21
    Jättetrevliga killar som hittar rätt bil till ens behov, rekommenderar dem starkt, det kommer bli fler bilköp hos trendbil garanterat.
  • 2021-07-20
    Fick hjälp med att förmedla försäljning av min bil.
    Proffsigt och mycket trevligt bemötande noggranna och allt som sades och lovades hölls till minsta detalj.
    Ett riktigt föredöme för Bilförsäljnings branschen uppriktigt kommer jag alltid gå till ett o samma ställe var gång de andra handlare man talat med osv blir rätt kass helt plötsligt de spelar liksom inte i samma division eller samma match överhuvudtaget
    Keep it up!
  • 2021-07-20
    Grym service och grym kommunikation. Bra på att knyta förtroendet med kund.
  • 2021-07-19
    Inga konstigheter. Bra och trevligt bemötande.
  • 2021-07-19
    Trevlig och professionell personal. Jättenöjd med min nya bil!
  • skrev om TrendBil AB
    2021-07-19
    Fick fantastisk hjälp med att hitta rätt bil till rätt pris. Service samt bemötande va grymt.
    Jag blev supernöjd med vår bil volvo xc90
    inga konstigheter, absolut 100% kunnig och jättetrevligt personal. Jag kommer definitivt att anlita dem igen nästa gång det blir dags att köpa bil igen Jag rekommenderar dem starkt
    Tack för en smidig och rolig affär! Ni är alltid välkomna. Ha en fin sommar! Grattis till er nya bil /Fikret TrendBil AB
  • 2021-07-16
    Riktigt trevliga och super bra bemötande. Väldigt professionella på alla sätt och vis. Kommer absolut vända mig till dem igen i framtiden vid köp av bil
  • 2021-07-16
    Detta var en aha upplevelse, det är ju såhär ett bilköp ska kännas. Bemötandet är fantastiskt och man känner sig välkommen. Under 30 år som bilist har jag aldrig varit nära den köpupplevelsen Trendbil gav.
    Tveka inte åk till Bollebygd
    Jonas
    Vilket fint omdöme. Vi försöker alltid sälja något mer än bara en bil och det är en upplevelse. Gläder oss att höra att du fick uppleva den tillsammans med oss. För då har vi lyckats bra :) Tack för fina omdömet och ha en fin sommar! /Fikret TrendBil AB
  • 2021-07-09
    Måste säga att det var den bästa möjliga upplevelse vad det gäller ett bilköp i alla kategorier 👍🏻
    Kan varmt rekommendera denna bilfirma.
    Jag hade stora förväntningar och dom blev verkligen uppfyllda !!
    Jag/vi köpte en V90 CV T5, kan bara säga toppen!!!

Mvh Jerker, Karlskrona
    Jerker- Tack Själv!! Tack för fina omdömet och ha en fin sommar! /Fikret TrendBil AB
  • 2021-07-09
    Trevligt och positivt bemötande från samtliga i personalen. Väldigt hjälpsamma i alla frågor vi ställde och det kändes tryggt att handla bil härifrån.

Kommer definitivt tillbaka vid nästa bilköp!
    Bästa bilköpet nånsin!

Det tog inte ens en vecka från första mailkontakt tills jag hade en Porsche på min uppfart. Bilen levererades 30 mil och var exakt så som jag ville ha den. Fikret är service minded ut i fingerspetsarna och affären kändes trygg från start till mål! Det finns bilförsäljare och sen finns det Fikret. Jag skulle vilja rekommendera Fikret och TrendBil till alla som går i tankar att köpa en bil - för här får ni hela paketet - kvalite, humor, personlighet och framförallt trygghet.

Tack för allt! ☺️🙌🏼
    Wow, Tack för det fina omdömet. Rent nöje att göra affärer med dig. Det är denna upplevelse vi alltid försöker att förmedla inför ett köp men likaså efter ditt köp! :) Tack för detta och på återhörande!! /Fikret TrendBil AB
  • 2021-07-08
    Fick fantastiskt bra och trevligt bemötande av Johan och Kent! Väldigt kunniga och det kändes väldigt tryggt att köpa bil utav dem.
  • 2021-07-08
    Mycket bra bemött. Bra Service. Hade aldrig hört talas om Företaget men de är mycket trogna och hjälpsamma. Jag köpte en Audi a1 av Johan där försäljningen gick väldigt smidigt. Mycket omhändertagande säljare!
  • 2021-07-07
    TrendBil AB har från första telefonsamtalet visat sin vilja att ge kunden bra service och detta ledde till slut till ett köp av bil till vår familj.

På väg hem med bilen upptäcktes dock ett fel som varken vi eller TrendBil märkt av vid tidigare körning, men detta åtgärdades snabbt och smidigt Vi kan verkligen rekommendera TrendBil och deras säljare Kent.
  • 2021-07-07
    Riktigt bra bil firma kan starkt rekommendera bra service och vet vad dem pratar om. Kommer garanterat handla flera gånger. 🤩🤩🤩🤩🤩
  • 2021-07-07
    Det blev en snabb och smidig affär med att sälja bilen. Allting sköttes via telefon. Ägaren var trevlig och det var lätt att komma överens om pris,plats och tid för att lämna över bilen. Det här var absolut den smidigaste bilaffären jag har gjort och jag kan rekommendera företaget.
    Serviceminded och grymma på det dom gör, 5++++
  • 2021-07-06
    Jätte nöjd med affären, smidigt och enkelt. Jätte trevlig killar som hjälper att man få det man vill ha.
  • 2021-07-05
    Underbar upplevelse, rekommenderas starkt
  • 2021-07-04
    Trevlig säljare med bra utbud av bilar!
    Här kommer vi handla fler gånger! :)
  • 2021-07-04
    Jag stod i valet och kvalet till ett bilköp, vi testade en rad företag utan att hitta det vi sökte, kontaktade Trendbil AB och blev väg ledd in i en djungel utav bilmodeller, dom hjälpte oss att hitta den perfekta bilen för mig och min familj, ett stort tack till deras fantastiska säljare, ni kan verkligen era bilar!!
  • 2021-07-04
    Super bra bemötande trevlig säljare och kuning. Köpte en seat leon och fick bra hjälp med allt jag undra 10/10
    Tack för fina omdömet Aleksandar🙏 Din Cupra är helt rätt bil. Bra val! Njut av körningen och ha en fin sommar. Tack för förtroendet och affären. /Fikret TrendBil AB
  • 2021-07-04
    Jag kan bara säga ”världsklass” genom hela affären. Kent har varit så hjälpsam, trevlig och tillmötesgående när jag bytte/köpte bil med/av Trendbil. Det var definitivt värt och åka 80 mil tor för bilköp.
    Tack och bock Kent
  • 2021-07-04
    Mycket trevligt och professionellt bemötande.
  • 2021-07-03
    Stort tack Johan på Trendbil för all hjälp och grym service!! Vilken otroligt fin service att få sin bil på hemleverans, jag är supernöjd!!
    Tack för förtroendet och återkommande affärer. Johan är en super kille med högst fokus på service och han misslyckas aldrig med att tillfredsställa våra kunder! Vi är grymt tacksamma för Johan! Gläder oss att få dela upplevelsen med dig ! Grattis till din nya fina bil. /Fikret, TrendBil TrendBil AB
  • 2021-07-03
    Bästa bemötande och man kände att de verkligen försöker se till att man får den bilen man vill köpa och de inte bara fokuserade på att tjäna pengar på dig.

Mycket behjälpliga också med allt,
    bästa bilhandlare jag har varit hos på länge.

Med vänliga hälsningar
    Väldig nöjd köparen av en V90 Cross Country 👍
    Wow, Tack!! Vilka fina ord. Vårt högsta fokus är att våra kunder skall få uppleva precis det du skriver här. Vi lever inte på en bilaffär. Vi förespråkar långsiktiga affärer. Därav vill vi alltid att våra kunder köper rätt bil för deras behov, primära som sekundära. På så sätt får vi återkommande kunder ! Grattis till er nya bil! Njut av sommaren. På återhörande! /Fikret med gänget på TrendBil TrendBil AB
  • 2021-07-03
    Proffsigt bemötande och smidig affär.
  • 2021-07-01
    Snabb och smidig hantering - rekommenderas!
    Tack Kalle själv för en smidig affär och välvårdad bil, er bil såldes efter 2 timmar. Hör gärna av dig när det är dags att sälja Audi E-tron 😀 Ronny, TrendBil TrendBil AB
  • 2021-06-30
    Otroligt bra service, väldigt trevlig och ärlig personal.
    Rekommenderar starkt för den som har tankarna på att byta eller köpa ny bil :))
    Tack Shoan! En ära att ha dig som återkommande kund! På återhörande ! /Fikret TrendBil AB
  • 2021-06-30
    Smidigt sälj av bil där vi löste en bra och snabb service.
    Fortsätt så Kent!
    Stort tack för en smidig affär, ser fram emot fler!! Med vänlig hälsning, Kent TrendBil AB
  • 2021-06-29
    Bästa bemötande, Professionellt. Dessutom Snabb och smidig affär, inga konstigheter. De har väldigt bra priser. Rekommenderar starkt alla.
  • 2021-06-28
    Ringde och pratade med en väldigt trevlig, hjälpsam och ärlig bilhandlare. Fick ett gott intryck och åkte hela vägen från Stockholm till Göteborg. Trendbil plockade upp mig och körde mig till kontoret och garaget där bilen jag var intresserad av stod. På plats var det inga konstigheter då jag blivit informerad av allt innan. Köpen gick väldigt smidigt.

Ett fantastisk bemötande med service i tankarna.
    Kommer att köpa framtida bil på Trendbil igen.
    Tack för fina omdömet, Raoul! Vi gör allt för att bemöta våra kunders behov och förväntningar på oss som människor och på våra bilar. Grattis till er nya bil! Ha en fin sommar. /Fikret med gänget på TrendBil TrendBil AB
  • 2021-06-26
    Super bra affär , grymt jobb och trevliga personal:)
  • 2021-06-26
    Ett otroligt varmt och trevligt bemötande,vi fick och en super bra bil 🚗 super nöjda
  • 2021-06-23
    Jag och frugan var på jakt efter en ny bil, men hade inte riktigt bestämt oss för vilken typ av bil vi ville köpa. Vi vände oss till Trendbil som verkligen lyssnade efter vilka krav och behov vi hade. Dom var väldigt serviceinriktade och hjärtliga, kändes nästan som familj, väldigt ärliga och inte direkt på som andra säljare. Affären gick väldigt smidigt och vi supernöjda med vår nya bil. Kan varmt rekommendera dom. Kommer alltid köpa bil från dom hädanefter såvida dom inte bytar personal :) Över förväntan
    Hej Jani, Tack för de fina orden. Vi är otroligt glada att ni är nöjda. Glad midsommar! På återhörande. //TrendBil TrendBil AB
  • 2021-06-22
    Sålde min bild till Trendbil. Extremt trevligt bemötande och en väldigt smidig affär.
    Hej Fanny! Tack själv för en smidig affär. Glad midsommar! //TrendBil TrendBil AB
  • 2021-06-22
    Smidigt när de köpte vår bil, proffsiga och trevliga.
    Hej Mikaela, Tack för en smidig affär. Glad midsommar! //TrendBil TrendBil AB
  • 2021-06-22
    Sålde min bil. Mycket trevligt bemötande av köparen som kom hem till oss.
    Hej Eva! Tack för en smidig affär. Glad midsommar! //TrendBil TrendBil AB
  • 2021-06-22
    Expertis från första dialog till köp av bil. Kan varmt rekommendera
    Hej Marcus! Tack för en smidig affär och fin bil. Glad midsommar! //TrendBil TrendBil AB
  • Max
    skrev om TrendBil AB
    2021-06-22
    Trevligt och proffesionellt bemötande.
    Vi sålde vår Porsche över blocket till dom och allt gick väldigt smidigt. Dom kom och titta på bilen och betalade direkt på plats sedan var affären avslutad.
    Hej Max! Tack för en otroligt fin bil och en smidig affär. Glad midsommar! //TrendBil TrendBil AB