Trendo

Borgarfjordsgatan 6, 164 55 Kista — Visa karta

Välkommen till Trendo!

Vi hjälper dig att på ett effektiv sätt synas bättre i googles sökresultat och lyckas på nätet. Med över 15 års erfarenhet inom branschen vet vi vilka utmaningar du som företagare står inför vad det gäller synlighet och marknadsföring online.

• Vi får ditt företag att växa online
  • Optimera dina annonser för sociala medier
  • Fler affärer med digital marknadsföring

Tjänster: Sökordsoptimering, annonser, adWords, webbdesign, sociala medier och mycket mer.

Vi lämnar alltid nöjd-kund-garanti för att säkerställa att du som kund är 100% nöjd. Varmt välkommen att höra av dig till oss om du är intresserad av att synas bättre online.

Läs vad 5 kunder tycker om Trendo

• 2020-04-28

Gurhan D skrev om Trendo
    Hade en större byrå länge men såklart att större oftast struntar med tiden i mindre företag, därav behövde jag en ny leverantör och fann dessa fantastiska personerna.Har köpt 2 hemsidor och Seo via trendo är väldigt nöjd än så länge. Enkla att nå när man har en fråga och flexibla när man behöver hjälp med något. Rekommenderar de starkt för företag som vill ha en tätare relation och bra service . Läs mer
  • 2020-04-15

Daniel A skrev om Trendo
    Kanon bemötande, grymt samarbete rekommenderas varmt ! Läs mer
  • 2020-03-24

Anastasiya Z skrev om Trendo
    Jag kan rekommenderar företags tjänst 100%. De är flexibla och håller fokus på resultatet. Det är lätt att komma i kontakt om ni har frågor och de är alltid redo att ge rekommendationer eller göra ändringar enligt kunds önskemål !

Anastasiya Läs mer
  • 2020-03-15

Jovanka J skrev om Trendo
    Mycket trevliga, snabba och effektiva! De kan sin sak. Läs mer
  • 2020-03-13

Engin E skrev om Trendo
    Vår kontakt person var super kunnig samt väldigt hjälpsam. Alltid tillgänglig när man ringer. Problem lösare på högsta nivån!

Rekommenderar starkt detta företag då personerna var gedigna.

Mvh Engin
    Tc invest bygg ab. Läs mer

Borgarfjordsgatan 6, 164 55 Kista