Treza Solutions AB

• BadgeFourYears
1 599
Call 042-300 94 40 Share

About company

Välkommen till Treza Solutions! Vi erbjuder luftvärmepumpar av flera kända kvalitetsvarumärken som Daikin, Mitsubishi och Fujitsu. Du hittar ett brett utbud i vår webbshop. Det unika med Treza Solutions är att vi har våra egna lokala kyltekniker runtom i Sverige, vilket gör att vi kontrollerar hela ledet från kundkontakt...

1599 omdömen om Treza Solutions AB

Sedan starten hos Reco 2021

Stefan P
Wrote about Treza Solutions AB

Tack Treza Solutions AB för snabb leverans av min nya luftvärmepump Hero ln35 men framförallt tack till Mohammed för ett proffsigt arbete samt trevligt bemötande som jag som kund vart supernöjd med. En kyltekniker/montör som verkligen är kundmedveten till 100 procent

Lars H
Wrote about Treza Solutions AB

Stort utbud av värmepumpar till bra priser. Svarar snabbt på mail. Installation tio dagar efter order. Allt proffigt utfört.

Janolof J
Wrote about Treza Solutions AB

Installationen gick bra och jag blev informerad om luft/luft värmepumpens handhavande. I övrigt enligt överenskommelse

Johnny S
Wrote about Treza Solutions AB

Luftvärmepumpen va jobbigt jävla dyrt och fungerar inte optimalt.

Joacim W
Wrote about Treza Solutions AB

Mohammed var otroligt kunnig, gav bra tips och råd. Otroligt nöjd kund!

May E
Wrote about Treza Solutions AB

Trevlig ung man monterade in luftvärmepump. Han ville verkligen få det snyggt och det blev väldigt bra.

Kevin R
Wrote about Treza Solutions AB

Installatör Mohammed. Mycket nöjd, snabb och bra installation. Kan rekommendera.

Linda E
Wrote about Treza Solutions AB

De är smidiga och kundfokuserade. Perfekt med kostnadsfritt hembesök.

Bo J
Wrote about Treza Solutions AB

Enkelt att beställa och bra priser. Installationen gjordes professionellt och problemfritt av Trezas egen installatör.

Kourosh K

Väldigt fint bemötande av Mohammed

Bengt P
Wrote about Treza Solutions AB

Mycket bra bemötande av både säljare och installationstekniker. Jag är nöjd med affären.

Yuppos A

Fantastisk upplevelse ! Mycket nöjd med servicen

Ronnie O
Wrote about Treza Solutions AB

Bra och enkel kommunikation med centralkontoret. Tidpunkt för installation hölls. Fakturering höll på att bli fel då de inte räknat med rabatt för Villaägarna.

Bosse S
Wrote about Treza Solutions AB

Kom i tid som utlovat .! Arbetet utfördes med lite förfrågningar under processen s jobb . Kunde bara berättat om va som gäller nu , när det mesta följs upp via nätet idag . Vad och hur det sköts nu dvs inga noteringar hos kund dvs tryck pump exempel. Är som sagt monterad hoppas det fungerar bättre än tidigare .

Lovisa R
Wrote about Treza Solutions AB

Professionell rådgivning, snabb leverans & installation. Prisvärd!

Jan S
Wrote about Treza Solutions AB

Ett pålitligt företag och ett väl utfört arbete. Jag är nöjd!

Anders L
Wrote about Treza Solutions AB

Kan varmt rekommendera Treza Solution. Beställde ny luftpump 22/4 monterades 29/4 "De kallar jag snabb service" Felicia & Montören var ett par riktiga klippor."Sådana ska man vara rädda om" /Anders

Annika A
Wrote about Treza Solutions AB

Bra bemötande, fick snabbt en offert att ta ställning till. Installationen kunde snabbt och smidigt bli av.

Lars J
Wrote about Treza Solutions AB

Trevligt bemötande från början till slut. Raka puckar, inget tjafs och en levande människa som ringer upp på telefon och pratar om ärendet, bravo. Noa grejade installationen med bravur.

Barry K
Wrote about Treza Solutions AB

Utmärkt bemötandena via telefon och vid installationen. Inköp och installation av luftvärmepump samt bortforsling av gammal pump.

Klara R
Wrote about Treza Solutions AB

Jättebra, allt flöt på bra. Toppen killar som installerade.

Janez T
Wrote about Treza Solutions AB

Snabbt från beställning till slut installeras på en vecka bra

Marianne J
Wrote about Treza Solutions AB

Proffsiga och trevliga. Vi fick den hjälp vi ville ha. Snabb leverans och installation av en duktig tekniker som löste de svårigheter som visade sig finnas.

Peter K
Wrote about Treza Solutions AB

Efter beställning blev jag uppringd för att boka tid för installation och entreprenören kom som förväntat och installationen blev helt perfekt

Roger A
Wrote about Treza Solutions AB

Bra bemötande, snabb och bra kommunikation, snabb leverans och installation, trevlig proffsig montör, mm. Inget att anmärka på !

Patric A
Wrote about Treza Solutions AB

Allt fungerade bra från beställning till montering.

Peter S
Wrote about Treza Solutions AB

Installatören Mohammed väldigt duktig och kunnig.

Rafal daniel E

Mert vet vad han gör! Snabbt och snyggt job! Ca 4 tim. Rekommenderar! Supernöjd

Daniel Å
Wrote about Treza Solutions AB

Den var bra, Mohammed gjorde ett bra jobb vart som ny mycket tystare och varmare

Eva-Lotta E
Wrote about Treza Solutions AB

En super trevlig kille och vi blev mycket bra bemöta. Han berätta tydligt hur vi använder värmepumpen på bästa sätt. samt mycket snyggt arbete. Vi har också märkt vilken skillnad på luft och värme istället för direktverkande el.

Monica B
Wrote about Treza Solutions AB

Treza Solutions AB bemötte oss på ett enastående trevligt sätt. Vi hade inga speciella förväntningar men blev glatt överraskade av hur snabbt och effektivt företaget arbetade. Vi är väldigt glada och nöjda med samarbetet med Treza Solutions AB och kan verkligen rekommendera företaget till andra som behöver hjälp. Vår nya värmefläkt kommer att ge oss svalka i sommar och värme i vinter. Tack så mycket.

Hans rune S
Wrote about Treza Solutions AB

Installatör Mohamed gjorde ett utmärkt jobb👍🏻

Thomas H
Wrote about Treza Solutions AB

Bra Väldigt trevligt gäng och ha göra med Stora hela jättenöjd Kunde inte koppla in appen bara nä installationen var klar Vi hoppas att få hjälp sen

Karl W
Wrote about Treza Solutions AB

Snabba, prisvärda, smidiga och effektiva.

Bo E
Wrote about Treza Solutions AB

Två trevliga kliar som kom rärrt tid och gjorde ett snyggt jobb väldigt trevliga samt städade noga efter sig snabba var de choså

Sven-Olof A
Wrote about Treza Solutions AB

Snabb leverans, trevlig och kunnig hantverkare som pedagogiskt gick igenom efter intallstion

Svar från Treza Solutions AB

Underbart att läsa Sven-Olof! Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. 😊

Emil E
Wrote about Treza Solutions AB

Helt ok ,- perfekt jobb. Værmepump !

Svar från Treza Solutions AB

Vi tackar ödmjukast för det fantastiska betyget och för att vi fick installera hos dig Emil! 😊

Heidi S
Wrote about Treza Solutions AB

Snabb återkoppling efter första förfrågan och funderingar jag hade om offerten.

Svar från Treza Solutions AB

Härligt att höra Heidi. Stort tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. 😊

Håkan B
Wrote about Treza Solutions AB

Bra från början till slut. Kanon bra montör och snyggt jobb. Jag är supernöjd med Treza

Underbart att du är supernöjd Håkan! Tusen tack för det fina omdömet. 😊

Egon B
Wrote about Treza Solutions AB

Bra bemötande. Trevlig säljare som sålde rätt produkt. Snabb montering och bra information om handhavande.

Svar från Treza Solutions AB

Tusen tack för det fina betyget och för att vi på Treza Solutions fick hjälpa dig, Egon, med ditt val av värmepump! 😊

Lena H
Wrote about Treza Solutions AB

Sökte en ny luftvärmepump av Mitsubishi via nätet. Fick offert från bl.a treza solutions med bra pris och klara uppgifter om vad som ingick. Bra kontakt med säljaren och snabb installation av 2 montörer! Har bara gott att säga om dem.

Isabel Ö gillar detta
Svar från Treza Solutions AB

Vi tackar ödmjukast för att du Lena valde just oss på Treza Solutions som din värmepumpsinstallatör och passar på att önska en härlig sommar! 😊

Maria L
Wrote about Treza Solutions AB

Hej, Jag fick mycket god hjälp med min trasiga fjärrkontroll som snabbt kunde bytas ut. Vilket gick på min garanti. Och nu fungerar luftvärmepumpen utmärkt. Maria Bergom Larsson

Svar från Treza Solutions AB

Härligt att allting löste sig, Maria! Stort tack för din återkoppling till oss. 😊

Hans G
Wrote about Treza Solutions AB

Bra arbete utanför bra montör är nöjd med arbetet som är utfört av montör Mohamed

Isabel Ö gillar detta
Svar från Treza Solutions AB

Det gläder oss att du är nöjd med vår grymma montör, Hans! Stort tack för ditt fina omdöme. 😊

Lennart R

Bra bemötande Snabb leverans

Underbart att höra Lennart! Stort tack för detta fina betyg. 😊

Heyday T
Wrote about Treza Solutions AB

Bra möte och info om tillgängliga prudukter. Önskade bara att de hade elektriker som säkerställa installation.

Svar från Treza Solutions AB

Stort tack för din feedback Heyday. Vi ser vad du skriver och vem vet vad som händer i framtiden. Vi önskar en härlig sommar med svalkade kyla i hemmet. 😊

Rune L
Wrote about Treza Solutions AB

Treza Solutions AB har levererat och monterat vår luftvärmepump och det har man gjort på ett mycket tillmötesgående sätt med både bästa pris och skickligt perfekt montering. Er represant i vårt omräde har även hanterat servicen perfekt och jag rekommenderar utan tvekan er för andra eventuella kunder. Mycket nöjd kund.

Svar från Treza Solutions AB

Tusen tack för rekommendationen, Rune! Det gläder oss verkligen att få läsa ditt fina omdöme och för att just vi på Treza Solutions fick möjligheten att hjälpa dig med installationen. 😊

Cecilia Ö
Wrote about Treza Solutions AB

Bra bemötande Treza levde upp till förväntningarna Trevligt och bra bemötande och snabba svar på frågor. Bra installatör som gav bra råd inför installationen och noggrann vid installationen. Vi köpte en Daikin Perfera XTH30

Svar från Treza Solutions AB

Fantastiskt att vi levde upp till dina förväntningar, Cecilia. Stort tack för att du tog dig tid att skriva om din upplevelse av köpprocessen! 😊

Stefan L
Wrote about Treza Solutions AB

Bra bemötande av säljare. Bra pris på produkten. Mycket bra montör

Svar från Treza Solutions AB

Underbart att läsa Stefan! Stort tack för det fina omdömet och för att du valde oss att köpa din värmepump ifrån. 😊

Berndt B
Wrote about Treza Solutions AB

Trevligt bemötande, punktlighet och professionellt utfört arbete med installation av en Panasonic luft-luftvärmepump i vår fastighet i Baskemölla, Simrishamn. Vi kan varmt rekommendera Treza Solutions AB. Berndt

Svar från Treza Solutions AB

Vi tackar ödmjukast för rekommendationen Berndt! Det gläder oss att du är nöjd med hela upplevelsen. 😊

Susanne B
Wrote about Treza Solutions AB

Mycket bra bemötande, fick all information jag behövde. Snabb leverans och installation. Köpte Daikin luftvärmepump, än så länge fungerar allt bra, det är nu varmt i huset.

Svar från Treza Solutions AB

Det gläder oss att höra, Susanne! Stort tack för att du tog dig tid att berätta om din köpupplevelse med oss på Treza Solutions. 😊