Trygga rör skandinavisk rörinfodring AB

Snittbetyg
5.0
Ring 076-021 13 22 Dela

Om företaget

Välkommen till Trygga Rör Skandinavisk Rörinfodring Trygga Rör Skandinavisk Rörinfodring, är specialiserade på att installera nya rör med hjälp av fodermetoden, även känd som strumpmetoden. Trots att vi är ett nytt företag, har vi många års gedigen erfarenhet inom rörinfodring/relining för villor, fritidshus, radhus och samfälligheter....

3 omdömen om Trygga rör skandinavisk rörinfodring AB

Sedan starten hos Reco 2024

Visar 3 omdömen med 5.0 i snittbetyg
Sirous A
Skrev om Trygga rör skandinavisk rörinfodring AB

Mycket trevliga och mycket bra och kunniga och bra jobbat samt bra förklarning jag är mycket nöjd med dem

Sidki H
Skrev om Trygga rör skandinavisk rörinfodring AB

Jag tycker att hela jobbprocessen gick utmärkt bra

Jonas G gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Trygga rör skandinavisk rörinfodring AB

Hej Sidki, Tack så mycket för att du delade din upplevelse. Vi strävar alltid att erbjuda våra kunder den bästa möjliga service, och det är otroligt kul att få veta att vi uppfyllt dina förväntningar. Vänliga hälsningar, Michael, Jonas och Anders Trygga rör skandinaviskt rörinfodring AB

Göran L
Skrev om Trygga rör skandinavisk rörinfodring AB

Vi fick en gratis kamerainspektion av husets avloppsrör - och sedan en offert med fast pris (med betalning efter projektets godkännande). Inkluderade rensning och infordring (relining). Arbetet utfördes inom utsatt tid och med en professionell dialog, där varje steg förklarades tydligt. (Flera aha-upplevelser som visade att projektet verkligen behövdes). Personalen kändes positiva och lättsamma samtidigt som deras gedigna erfarenhet av tidigare projekt gav det resultat vi önskade. Till sist en seriös överlämning med dokumentation och videofilmer av det färdiga resultatet.

Svar från Trygga rör skandinavisk rörinfodring AB

Hej Göran, Tack så mycket för för din fantastiska feedback! Vi är verkliga glada över att höra att ni är nöjda över vårt arbete samt att vi fick ha er som kund. Det betyder mycket att ni tog er tid att dela eran upplevelse. Om det är något något mer vi kan göra för er, tveka inte att höra av er. Vänliga hälsningar, Michael, Jonas och Anders Trygga rör skandinaviskt rörinfodring AB

Filtrera omdömen