Hemlarm Stockholms län Nacka Tryggsam ID-Skydd

en del av Tryggsam

Läs vad 36 Läs vad ID-Skydd

• Sara Hillevi S skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam

2019-07-05

Jag ringde för att säga upp mitt id-skydd men blev erbjuden att bara ändra mitt avtal, Charlotta som jag pratade med va super trevlig och förklarade hur jag kunde göra istället för att det skulle bli bättre för mig. Mycket nöjd med bemötandet och det nya avtalet. Läs mer
    2019-07-08 Tryggsam svarar Sara Hillevi S
    Hej Sara,
    Tack så mycket för din feedback. Vad kul att höra!

• Olivia B skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam

2019-07-05

Jag skulle återkalla mitt köp på ID-skydd, då jag upptäckte att det ingår i min hemförsäkring hos ett annat bolag.

Martin som ringde upp mig förklarade skillnaden på vanliga hemförsäkringar med ID-skydd jämfört med ert ID-skydd.

Efter att Martin noggrant förklarat fördelarna med Tryggsams ID-skydd, så valde jag därför att inte säga upp mitt köp.

Martin var väldigt trevlig och lätt att prata med och förklarade allt för mig på ett väldigt bra och lugnt sätt.

Tack! Läs mer
    2019-07-08 Tryggsam svarar Olivia B
    Hej Olivia,
    Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra att du är nöjd med servisen du fick av Martin och att du valde att ha kvar oss!

• REBECKA J
    REBECKA J skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam

2019-06-13

Har varit kund i flera år. Inte på grund av att de har bästa tjänsten utan för att det är så sjukt svårt att säga upp. Fick ett telefonsamtal för några år sen och sen var det kört. Har försökt säga upp tjänsten ett antal gånger men de gör det så bökigt med brandlarmet. Id-skyddet förlängs automatiskt och kan inte sägas upp förrän efter du fått hem ett brev på posten. Det där brevet vet jag inte var det tagit vägen men sjukt irriterande att det inte går att säga upp utom på ett specifikt sätt inom en specifik tidsram. Så less på att betala för något jag inte vill ha bara för att de krånglar. Jag ska kunna säga upp det antingen på mina sidor eller via telefon. Speciellt på telefon eftersom det var så jag fick skiten till att börja med. Skulle verkligen inte rekommendera Tryggsam! Läs mer
    2019-06-13 Tryggsam svarar REBECKA J
    Hej Rebecka,
    Tack för din feedback. Du ska inte känna dig tvingad till att vara kund hos oss om du inte vill det. Du får gärna kontakta vår kundtjänst på 0771404505 så att vi kan lösa detta.

• Maria J
    Maria J skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam

2019-05-03

Tyckte det var onödigt att skaffa en ytterligare försäkring och fick prata med en Marcus som på ett trevligt sätt undrade varför jag tyckte så. Läs mer
    2019-05-06 Tryggsam svarar Maria J
    Hej Maria,
    Tack för din feedback. Hoppas att ni kom fram till en bra lösning som du är nöjd med!

• Arne Ulrik A
    Arne Ulrik A skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam

2019-05-03

Bättre än väntat .men blir påmind lite för ofta att något har hänt på mitt konto Drt spm ksg redan vet om Läs mer
    2019-05-06 Tryggsam svarar Arne Ulrik A
    Hej Arne,
    Tack för din feedback. Vad skönt att du är nöjd med tjänsten!
    Vid frågor eller funderingar gällande larmen så får du gärna kontakta vår kundtjänst på 0771404505.

• Pierre K
    Pierre K skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam

2019-04-03

Köpte ID-skydd premium. Jag hade förväntningar på ett bra bemötande men bra kvalité och jag fick både och. Läs mer
    2019-04-04 Tryggsam svarar Pierre K
    Hej Pierre,
    Tack så mycket för din feedback, Det glädjer oss att höra att du är nöjd!

Med vänliga hälsningar, vi på kundtjänst
  • Anita N skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam

2019-02-18

Hej jag pratade med en jättetrevlig kille som hette Alexander som hjälpte mig med att testa brandlarmet Läs mer
    2019-02-19 Tryggsam svarar Anita N
    Hej Anita,
    Tack för din feedback! Vad skönt att du är nöjd med servicen och fick den hjälpen du sökte!

• Martin A
    Martin A skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam

2019-02-18

Ja ringde och träffade på Martin, där ville jag säga upp mig först för ja tänkte att det var en onödig peng i månaden.
    Men Martin sa att du kan få ett erbjudande på 79kr ist för 99kr.
    Så då tog jag det och kör väll ett år till.
    Får se där efter hur jag gör. Läs mer
    2019-02-19 Tryggsam svarar Martin A
    Hej Martin!
    Tack för din feedback. Vad skönt att höra att du blev nöjd med erbjudandet och vi hoppas att du blir lika nöjd med tjänsten också!

• Birgitta P skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam

2019-02-07

Jag blev mycket bra omhändertagen på min fråga ger en 5:a i bedömning Läs mer
    2019-02-08 Tryggsam svarar Birgitta P
    Hej Birgitta,
    Tack så mycket för din feedback! Det glädjer oss att höra.

Trevlig helg!

• Robbin S
    Robbin S skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam

2019-02-07

Väldigt kort telefonkö, och otroligt trevligt bemötande. Väldigt skönt att de var förstående kring ärendet! Läs mer
    2019-02-08 Tryggsam svarar Robbin S
    Hej Robbin,
    Tack för din feedback! Det glädjer oss att höra att du är nöjd och att allt löste sig kring ditt ärende!

Trevlig helg!