Aktiv på Reco.se sedan 2017

en del av Tryggsam

Läs vad 42 Läs vad ID-Skydd

• Kerstin Birgitta P skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam

2020-02-11

Har pratat med 2 väldigt trevliga handläggare på Tryggsam, Charlott och Lovisa. Mycket informativa och vänliga tjejer! Läs mer
    2020-02-12 Tryggsam svarar Kerstin Birgitta P
    Hej Kerstin,
    Tack så mycket för din feedback. Vad kul att höra att du är nöjd med servicen!

• Mikael J skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam

2020-02-02

Jag tecknade det genom telefon och nu känns det tryckt att någon har koll. Tack Charlotte för ett trevligt bemötande. Mikael Läs mer
    2020-02-03 Tryggsam svarar Mikael J
    Hej Mikael.
    Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att du är nöjd med servicen du fick av Charlotte och att du känner dig trygg!

• Karin B skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam

2020-01-21

Martin hjälpte mig till ett billigare alternativ. Läs mer
    2020-01-23 Tryggsam svarar Karin B
    Hej Karin,
    Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att ni kom fram till något som funkade bättre för dig!

• Caroline S skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam

2019-10-24

Charlotte på kundtjänst var super Läs mer
    2019-10-28 Tryggsam svarar Caroline S
    Hej Caroline,
    Tack så mycket för din feedback. Vad kul att höra!

• Agneta L
    Agneta L skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam

2019-10-23

Har beställt id-skydd. Bra bemötande av Charlotte. Fick den hjälp jag behövde. Läs mer
    2019-10-24 Tryggsam svarar Agneta L
    Hej Agneta,
    Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att du fick den hjälpen du sökte och är nöjd med servicen du fick av Charlotte!

• Annette B skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam

2019-10-21

Är ny kund, så har inte nån erfarenhet. Pratade med kundtjänst idag, då en mycket kunnig o trevlig person berättade för mej om Tryggsam o svarade på mina frågor, han hette Martin Läs mer
    2019-10-22 Tryggsam svarar Annette B
    Hej Annette,
    Tack så mycket för din feedback. Vad kul att höra att du är nöjd med servicen du fick av Martin!

• Sara Hillevi S skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam

2019-07-05

Jag ringde för att säga upp mitt id-skydd men blev erbjuden att bara ändra mitt avtal, Charlotta som jag pratade med va super trevlig och förklarade hur jag kunde göra istället för att det skulle bli bättre för mig. Mycket nöjd med bemötandet och det nya avtalet. Läs mer
    2019-07-08 Tryggsam svarar Sara Hillevi S
    Hej Sara,
    Tack så mycket för din feedback. Vad kul att höra!

• Olivia B skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam

2019-07-05

Jag skulle återkalla mitt köp på ID-skydd, då jag upptäckte att det ingår i min hemförsäkring hos ett annat bolag.

Martin som ringde upp mig förklarade skillnaden på vanliga hemförsäkringar med ID-skydd jämfört med ert ID-skydd.

Efter att Martin noggrant förklarat fördelarna med Tryggsams ID-skydd, så valde jag därför att inte säga upp mitt köp.

Martin var väldigt trevlig och lätt att prata med och förklarade allt för mig på ett väldigt bra och lugnt sätt.

Tack! Läs mer
    2019-07-08 Tryggsam svarar Olivia B
    Hej Olivia,
    Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra att du är nöjd med servisen du fick av Martin och att du valde att ha kvar oss!

• Rebecka J
    Rebecka J skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam

2019-06-13

Har varit kund i flera år. Inte på grund av att de har bästa tjänsten utan för att det är så sjukt svårt att säga upp. Fick ett telefonsamtal för några år sen och sen var det kört. Har försökt säga upp tjänsten ett antal gånger men de gör det så bökigt med brandlarmet. Id-skyddet förlängs automatiskt och kan inte sägas upp förrän efter du fått hem ett brev på posten. Det där brevet vet jag inte var det tagit vägen men sjukt irriterande att det inte går att säga upp utom på ett specifikt sätt inom en specifik tidsram. Så less på att betala för något jag inte vill ha bara för att de krånglar. Jag ska kunna säga upp det antingen på mina sidor eller via telefon. Speciellt på telefon eftersom det var så jag fick skiten till att börja med. Skulle verkligen inte rekommendera Tryggsam! Läs mer
    2019-06-13 Tryggsam svarar Rebecka J
    Hej Rebecka,
    Tack för din feedback. Du ska inte känna dig tvingad till att vara kund hos oss om du inte vill det. Du får gärna kontakta vår kundtjänst på 0771404505 så att vi kan lösa detta.

• Maria J
    Maria J skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam

2019-05-03

Tyckte det var onödigt att skaffa en ytterligare försäkring och fick prata med en Marcus som på ett trevligt sätt undrade varför jag tyckte så. Läs mer
    2019-05-06 Tryggsam svarar Maria J
    Hej Maria,
    Tack för din feedback. Hoppas att ni kom fram till en bra lösning som du är nöjd med!