ID-Skydd

141 omdömen om ID-Skydd

Sedan starten hos Reco 2017
Hrefna K
Skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam

Ett mycket trevligt samtal fick jag idag av Teodor. Där han bjöd på 2 fria månader. Kunnig i sitt arbete å mycket trevlig. Så nu känner jag mig trygg. 😁😁😁

Svar från ID-Skydd

Hej Hrefna Tack för er feedback! Kul att ni är nöjd med hjälpen ni fick av Teodor! med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst

Moaath El J
Skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam

Ni är bäst tack att ni skydda min konto

Svar från ID-Skydd

Hej Moaath El Tack för er feedback! Vad kul att ni är nöjd! Har ni frågor kring er tjänst får ni gärna kontakta oss på 0771-404 505 alternativt kundservice@tryggsam.se Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst

William Fredrik M
Skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam

Skaffade ett abonnemang som jag hade höga förväntningar på, vilka sprack. Nu vill jag säga upp det, vilket inte går tydligen på hemsidan

Svar från ID-Skydd

Hej William Fredrik Tack för er feedback! Har ni frågor kring er tjänst eller avtal får ni jättegärna kontakta oss via 0771-404 505 alternativt kundservice@tryggsam.se Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst

Gunni Christina Lillemor K

Har inte någon erfarenhet av företaget.

Svar från ID-Skydd

Hej Gunni Christina Lillemor Tack för er feedback! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst

Lars-Åke Christer N
Skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam

Proffsigt bemötande som motsvarade mina förväntningar.

Svar från ID-Skydd

Hej Lars-Åker Christer Tack för er feedback! Vad kul att vi har levt upp till dina förväntningar! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst

Lars B
Skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam

Fick mkt bra hjälp och blev bra bemött med mina frågor

Svar från ID-Skydd

Hej Lars Tack för er feedback! Vad härligt att allt har gått bra! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst

Lena Ann-Charlott S
Skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam

Blev väl bemött, bra kontroll av mina köp

Svar från ID-Skydd

Hej Lena Ann-Charlott Tack för er feedback! Vad kul att ni är nöjd med tjänsten och servicen! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst

Mohsen M

Hej ! Tack mycket när är så bra

Svar från ID-Skydd

Hej Mohsen Tack för er feedback! Vad härligt att ni är nöjd med allt! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst

Ulf Christian J
Skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam

Mycket tryggt att få notis varje gång det är en händelse

Svar från ID-Skydd

Hej Ulf Christian Tack för er feedback! Vad skönt att allt fungerar som det ska! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst

Karin Agneta K
Skrev om ID-Skydd en del av Tryggsam

Ursäkta men ni är lika tjatiga som kivra i mitt tycke

Svar från ID-Skydd

Hej Karin Agneta Tack för er feedback! Om det är något som gått fel får du jättegärna kontakta oss på 0771-404 505 alternativt kundservice@tryggsam.se så kan vi ta det vidare internt! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice