ID-Skydd

ID-Skydd en del av Tryggsam

Läs vad 51 Läs vad ID-Skydd

• 2021-03-04
    Jag är ny jag vet inte så mycket om företaget.
    Hej Ramlo, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att ha dig som kund och vi hoppas på att vi kommer göra dig nöjd! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst ID-Skydd
  • 2021-01-27
    Skulle säga upp idskydd, men Charlott ri gde upp och fråga varför, sluta med att jag hade det kvar för hade mycket bättre villkor hos er, snällt av Charlott att ringa upp och höra om anledningen, väldigt professionell,
    Hej Nicklas, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att du valde att stanna som kund hos oss! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst ID-Skydd
  • 2021-01-18
    Charlotte va mycket tillmötesgående och förklarade allt utmärkt så man förstod🌸
    Hej Nina, Tack så mycket för din feedback. Vad kul att höra att du är nöjd med servicen du fick av Charlotte! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst ID-Skydd
  • 2020-09-26
    Trevligt bemötande av Martin som tala om varför det var bra att behålla mitt ID-skydd
    Hej Eva, Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst ID-Skydd
  • 2020-09-23
    Hade blivit lurad av mobiltjänst och er kundtjänst Martin hjälpte mig att inse det innan det var försent. Väldigt tacksam.
    Hej Madeleine, Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att du fick hjälp av Martin och att ni löste det! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst ID-Skydd
  • 2020-08-24
    Id-skydd av Charlotte bra bemötande
    Förväntningarna är väll att skyddet ska fungera om det blir aktuellt
    Hej Anneli, Tack så mycket för din feedback. Det stämmer! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst ID-Skydd
  • 2020-08-11
    Charlotte hjälpte mig så att jag kunde ha möjlighet att ha de kvar tryggsam.mycket trvligt bemötande.
    Hej Elaine, Tack för din feedback, va kul att höra att du är nöjd med Charlottes bemötande. Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst ID-Skydd
  • 2020-04-02
    Vänligt bemötande.
    Informationen om alternativ
    Enkelt att förändra.
    Hej Gun-Britt, Tack så mycket för din feedback. Vad skönt att höra! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst ID-Skydd
  • 2020-04-01
    Tack till Martin för mycket fin service och. mottagande (handläggning av mitt ärende)
    Hej Bitte, Tack så mycket för din feedback. Det glädjer oss att du är nöjd med servicen du fick av Martin! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst ID-Skydd
  • 2020-02-11
    Har pratat med 2 väldigt trevliga handläggare på Tryggsam, Charlott och Lovisa. Mycket informativa och vänliga tjejer!
    Hej Kerstin, Tack så mycket för din feedback. Vad kul att höra att du är nöjd med servicen! Med vänliga hälsningar, vi på Kundtjänst ID-Skydd