Notice

333 omdömen om Notice

Sedan starten hos Reco 2017
Mikael M
Skrev om Notice en del av Tryggsam

Det var trevligt att prata med er

Svar från Notice

Hej Mikael! Tack för er feedback, det glädjer oss att höra att du är nöjd med den kontakt du har haft med oss! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice.

Peter O
Skrev om Notice en del av Tryggsam

Så nöjd med Tryggsam och deras sätt att hålla koll på mitt hus när inte är hemma…!

Svar från Notice

Hej Peter! Vad kul att höra att du är nöjd med tjänst och service, tack för er feedback! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Rudi K

💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩

Gunilla A
Skrev om Notice en del av Tryggsam

Det är snabb upplysning vid fara är nöjd

Svar från Notice

Hej Gunilla Tack för er feedback! Vad kul att ni är nöjd med tjänst och service! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Maria E
Skrev om Notice en del av Tryggsam

Kommer inte ihåg hur jag blev bemött vid beställning. Upplevelse är att man får lite panik när man blir uppringd även när man bara gör ett batteribyte .

Svar från Notice

Hej Maria Tack för er feedback! Vi uppskattar alla tips på hur vi kan förbättra våra tjänster så ni är mer än välkommen att kontakta oss gällande det! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Semir B
Skrev om Notice en del av Tryggsam

Jag har tillräckligt med kunskap av ”Tryggsam”.

Svar från Notice

Hej Semir Tack för er feedback! Vad kul att höra att ni är nöjd! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Mats P
Skrev om Notice en del av Tryggsam

Fullt nöjd ingenting att klaga pä så jag rekomenderar tryggsam

Svar från Notice

Hej Mats Tack för er feedback! Vad roligt att ni är nöjd! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Siv V
Skrev om Notice en del av Tryggsam

Har ingen uppfattning om erfarenhet gällande detta

Svar från Notice

Hej Siv Tack för er feedback! Om ni har några frågor gällande tjänsten ni har hos oss får ni jättegärna kontakta oss på 0771-404 505 eller kundservice@tryggsam.se så kan vi titta på det! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Henrik W
Skrev om Notice en del av Tryggsam

Verkar va ett seriöst företag som jag känner förtroende för

Svar från Notice

Hej Henrik Tack för er feedback! Vi tackar för ert förtroende! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice

Peter M
Skrev om Notice en del av Tryggsam

Har inte köpt några varor eller tjänster så ja vet inte

Svar från Notice

Hej Peter Tack för er feedback! Om ni har några frågor gällande tjänsten ni har hos oss får ni jättegärna kontakta oss på 0771-404 505 eller kundservice@tryggsam.se så kan vi titta på det! Med vänliga hälsningar, vi på Kundservice