Tullinge Solskydd

Tullinge Solskydd

tullingesolskydd.se
  • BadgeFourYears

Vi på Tullinge Solskydd finns tillhanda för att hjälpa er med invändiga samt utvändiga solskydd. Markiser, rullgardiner, duetter, plisséer samt gardiner är bara ett urval ur vårt sortiment. Hos oss möter du alltid kompetenta och professionella säljare/montörer som finns till hands för att vägleda på bästa sätt. Vill du skapa...

271 omdömen om Tullinge Solskydd

Sedan starten hos Reco 2021

Lars E
Skrev om Tullinge Solskydd

Micke håller vad han lovar , proffsigt montage. Även elmontaget klart seriöst men framförallt mycket trevliga montörer .

Elisabeth J
Skrev om Tullinge Solskydd

Vi har bytt ut en persienn och beställer ev. flera byten. Väl bemött.

Jan S
Skrev om Tullinge Solskydd

Bra dialog under hela processen.

Ingalill S
Skrev om Tullinge Solskydd

Vid byte till nya persienner fick vi snabbt besök för måttagning och offert. Monteringen utförd proffsigt. Mycket trevligt bemötande. Kan verkligen rekommendera dem.

Christina L
Skrev om Tullinge Solskydd

Uppskattade en bra återkoppling med tid och datum samt ett trevligt bemötande. Jag är också nöjd med installationen.

Bengt B
Skrev om Tullinge Solskydd

Bra bemötande samt bra leverans tider som passar mig

Johanna L
Skrev om Tullinge Solskydd

Vi fick hjälp med att måttbeställa och montera mellanglaspersienner - snabbt och smidigt, trevligt bemötande samt bra kommunikation. Vi skulle absolut anlita dem igen och även tipsa vänner/bekanta som har behov av solskydd!

Jan U
Skrev om Tullinge Solskydd

Bra jobbat och trevligt bemötande

Peter K
Skrev om Tullinge Solskydd

Vi är mycket nöjda. Har köpt markiser med motor som reglerar sig efter sol etc. Företaget kom ut på plats och mätte upp och ställde relevanta frågor. Sedan fick vi offet på hela jobbet, och inga tillägg eller oväntade kostnader dök upp. Fick intryck av att det fanns god kunskap från detta företag.

Patricio Y
Skrev om Tullinge Solskydd

Felfritt Trevliga, vänliga och snabb leverans. Kommer använda mig av dem igen och rekommenderar andra att ge dem en chans.

Gunilla W
Skrev om Tullinge Solskydd

Jag beställde rullgardiner, jättefina. Kom i tid och montören var trevlig och duktig.

Bo E
Skrev om Tullinge Solskydd

Hej, Jag kontaktade Tullinge Solskydd för att få hjälp med trasiga persienner. Jag fick direkt kontakt via telefon och erbjöds hjälp direkt på förmiddagen. Tyvärr var jag inte hemma då varför vi bestämde en tid på eftermiddagen istället. Mikael kom som bekräftat och började direkt laga persiennerna. Arbetet gick snabbt och det märks att han är en kunnig yrkesman. Allt sköttes mycket proffsigt och ger mina bästa rekommendationer för andra. Jag kommer att kontakta honom direkt när jag när nya problem uppstår. Mvh Bo Endre

Bo A
Skrev om Tullinge Solskydd

Byte av persienner: Väl utfört arbete. Trevligt bemötande. Rimligt pris.

Lovisa S
Skrev om Tullinge Solskydd

Superbra alla kategorier! Trevligt bemötande, proffsigt utfört arbete och resultatet blev toppen! 8 meter gardinskena monterat och klart på nolltid! Kan varmt rekommendera!

Lars S
Skrev om Tullinge Solskydd

Gick snabbt från offert till färdigt jobb beställde 10 mellanglas persienner med montage Lämnade städat o snyggt efter utfört arbete

Susanne S
Skrev om Tullinge Solskydd

Tullinge Solskydd var väldigt professionella och samtidigt omtänksamma och vänliga. Vi fick snabbt offert och vindskyddet kom på plats på utsatt tid till utsatt pris. Vi är väldigt nöjda.

Larsa R
Skrev om Tullinge Solskydd

Väldigt bra att ha och göra med, effektiv och noggrann. Fick persienner lagade samt en offert på en altanmarkis. Rekommenderas.

Anna-stina B
Skrev om Tullinge Solskydd

blev väl bemött, när ingen svarade ringde säljaren upp. byte av persiennsnöre i en persienne tips vid eventuell upsättning av solskydd på balkong Mycket nöjd

Per B
Skrev om Tullinge Solskydd

Ett bra bemötande, snabb leverans och professionellt montage.

Anders A
Skrev om Tullinge Solskydd

Snabb, punktlig och bra service

ROBERT J
Skrev om Tullinge Solskydd

Mycket trevligt bemötande och snabb leverans.

Michaela
Skrev om Tullinge Solskydd

Har fått ett snabbt och trevligt bemötande hela vägen från Idé till dess att markiserna var uppe. Kan varmt rekommendera Tullinge solskydd.

Jan Olov W
Skrev om Tullinge Solskydd

Fantastisk service och rimligt pris.

Wendy B
Skrev om Tullinge Solskydd

Fönstermarkis. Bra, proffsig och snabb!

Monica A
Skrev om Tullinge Solskydd

Snabb service proffsig montering trevlig bemötande..

Kristina L
Skrev om Tullinge Solskydd

trevlig kommunikation, smidig installation, toppen service 👌

Ori L
Skrev om Tullinge Solskydd

Köpte ett antal markiser inklusive installation. Snabb respons, bra råd och professionellt utfört.

Thomas B
Skrev om Tullinge Solskydd

Proffsigt och smidigt från offert till utförande!

Per-Erik B
Skrev om Tullinge Solskydd

Snabb service, bra utfört arbete. Samt trevliga.

Ann-Marie B
Skrev om Tullinge Solskydd

Enbart positivt att nämna från offert till uppsättning av beställd markis. Positiv o kundvänlig

Lars N

Snabb leverans trots semestrar

Wladimir S
Skrev om Tullinge Solskydd

Lätta att komma i kontakt med. Nöjd även med arbetet.

Margareta A
Skrev om Tullinge Solskydd

Trevligt bemötande Fick snabbt hjälp Vi var flera grannar som fick hjälp samtidigt och alla var nöjda, lätt och smidigt Vi skulle ringa och få hjälp flera ggr om vi behöver hjälp. Vi skulle rekommendera Tullinge Solskydd om det är någon som behöver hjälp

Tove J
Skrev om Tullinge Solskydd

Trevligt bemötande. Snabb återkoppling. Mycket nöjd med utförandet.

Margareta H
Skrev om Tullinge Solskydd

Helt petfekt! Trevligt bemötande snabbt fixat! Återkommer om flerr "snören" "trasslar till sej" Mvh Maggan Hamner 😂

Eva S

Trevlig personal och bemötande

Gunilla A
Skrev om Tullinge Solskydd

Trevligt bemötande och det blev som vi tänkt

Christian E
Skrev om Tullinge Solskydd

Det gick smidigt från kontakt, offert och installation. Tullinge solskydd reklamerade själva ena motorn då de tyckte den lät onormalt högt, som de sedan smidigt bytte ut. Riktigt bra service och genomförande!

Richard A
Skrev om Tullinge Solskydd

Bra bemötande, snabba svar och väl utfört arbete! Arbetet gick snabbt, syntes knappt att de varit på plats. Resultatet blev över förväntan. Mycket nöjd! Rekommenderas varmt.

Lena S
Skrev om Tullinge Solskydd

Trevligt bemötande, höll leveranstiden och punktliga, städade efter sig// Eva Lund

Lars H
Skrev om Tullinge Solskydd

Mycket bra och kunniga! Snabb leverans och mycket trevligt bemötande. Kan verkligen varmt reko. dem!

Leif D

Effektiva och professionella.

Kerstin A

Snabba, pålitliga och korrekta

Anders T
Skrev om Tullinge Solskydd

Trevligt bemötande, höll leverans och monteringstoder. Kunnig och serviceinriktad personal.

Ewa B
Skrev om Tullinge Solskydd

Köpte persienner, lite dyra Trevligt bemötande

Anna S
Skrev om Tullinge Solskydd

Enkelt att få kontakt via telefon, snabb möjlighet till hembesök för att komma överens vad som skulle göras. Snabbt svar med offert på två vanliga markiser och en terassmarkis med automatik. Efter beställning tydligt hur lång tid det skulle gå att få markiserna levererade. Vid leverans och montering av markiserna fick jag meddelande om sen ankomst, bra att få informationen innan ankomst! Snabb och smidig montering. Mycket bättre än förväntat (brukar alltid vara något som gnisslar), allt fungerade väldigt smidigt. Mycket nöjd och vill varmt rekommendera Tullinge Solskydd.

Sara K
Skrev om Tullinge Solskydd

Service i toppklass och superbra resultat! Uppskattat att han tog sig tiden att ordna detaljer vi inte nämnt vid bokning.

Liselott H
Skrev om Tullinge Solskydd

Trevligt bemötande. Kompetent utförande. Prisvärt. Kan varmt rekommendera detta företag.

Monica S
Skrev om Tullinge Solskydd

Jag kan varmt rekommendera Tullinge solskydd! 5/5!

Jonas B
Skrev om Tullinge Solskydd

Mycket proffsigt bemötande ifrån prisförfrågan till monterat och klart allt överträffade mina förväntningar. Kan helt klart rekommendera er att använda Tullinge Solskydd. Jag köpte en markis med motor och väderfunktion.