Alla kategorier Kemtvätt Skåne Helsingborg Tvätt-2000

Tvätt-2000

Garnisonsgatan 12, 254 66 Helsingborg — Visa karta

Välkommen till oss på Tvätt-2000!

Dags att få dina skjortor rena och släta igen? Då är du välkommen till oss på Tvätt-2000. Vi driver en modern och miljövänlig kemtvätt och tvättar allt från textilier, kläder och arbetskläder till mattor. Dessutom hjälper vi till med skrädderier och sömmar.

Vårt mål är att det ska vara okomplicerat och bekymmerslöst för dig som kund att tvätta. Vi har lång erfarenhet av kemtvätt och kommer gärna till ditt hem eller din arbetsplats om du har svårt att ta dig iväg.

Kontakta oss - vi gör allt för att underlätta din vardag!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 31 kunder tycker om Tvätt-2000

• Lennart E skrev om Tvätt-2000
    Grym service - snabbt, bra och ett otroligt proffsigt bemötande Läs mer
  • Ralph S skrev om Tvätt-2000
    Trevligt bemötande och vänlig personal. Snabb tvättservice. Tvättar regelbundet skjortor, någon enstaka gång byxor och kavajer samt en gång en matta. Perfekt resultat och smidig bekräftelse på när tvätten är klar. Läs mer
  • Åsa J skrev om Tvätt-2000
    Trevlig personal. Min jacka som skulle kemtvättas blev färdig innan utsatt tid. Jag är helnöjd. Läs mer
  • Sten-åke A skrev om Tvätt-2000
    Skjorttvättar. Funkar perfekt ! Läs mer
  • Hans L skrev om Tvätt-2000
    Toppenpersonal, toppenservice,
    Bra priser
    Hans A. Lind’en Läs mer
  • Lars-olof O skrev om Tvätt-2000
    Trevligt bemötande bra information hur jackan skulle tvättas. Färdig på exakt utlovad tid. Bra resultat. Läs mer
  • Björn S skrev om Tvätt-2000
    Alltid trevligt och positivt bemötande. Ärlighet, öppenhet och god service är nyckelord som passar bra. Läs mer
  • Ove O skrev om Tvätt-2000
    Trevliga och levererar alltid i tid, tvätt av skjortor Läs mer
  • Roland B skrev om Tvätt-2000
    Trevligt som vanligt har varit kund sedan starten Läs mer
  • Håkan E skrev om Tvätt-2000
    Trevlig och snabb service, alltid nöjd med resultatet. Läs mer
  • Peter Z skrev om Tvätt-2000
    Snabb och mycket bra service
    Det gillar jag Läs mer
  • Mike N skrev om Tvätt-2000
    Bra bemötande. Bra tider för inlämning till klart. Kan verkligen rekommendera. Läs mer
  • Henrik T skrev om Tvätt-2000
    Enkelt, snabb service, priffsigt Läs mer
  • Teodor K skrev om Tvätt-2000
    Det gick snabbt att lämna in och fick det klart tidigare än förväntat. Bra service från början till slut. Läs mer
  • Göran J skrev om Tvätt-2000
    Utmärkt.

Mycket trevlig personal.

Bra tvätt.

Ett stort TACK Läs mer
  • Cecilia L skrev om Tvätt-2000
    Vänligt bemötande och väldigt snabb service! Min nya favorit-kemtvätt, helt klart! Läs mer
  • Rahim Z skrev om Tvätt-2000
    Mycket duktiga och väldigt trevliga, bra pris och snabb leverans. Finns ingen som tvätt-2000 i Helsingborg. Läs mer
  • Mats P skrev om Tvätt-2000
    Trevligt och korrekt bemötande.
    Klart i tid med önskat resultat Läs mer
  • Magnus J skrev om Tvätt-2000
    Mycket bra service och bemötande Läs mer
  • Thomas N skrev om Tvätt-2000
    Dom är super bra och trevliga Läs mer
    2018-03-19 Arne D svarar Thomas N
    Tack för det! Vi ska fortsätta med det.
  • Oskar O
    Oskar O skrev om Tvätt-2000
    Har tvättat mina skjortor och mattor hos Tvätt 2000 i flera år och aldrig varit missnöjd! Ifall det varit mer bråttom med något har de alltid kunnat lösa det åt mig. Smidigt med sms när tvätten är färdig, rekommenderar starkt om du är trött på att stryka skjortor! Läs mer
    2018-03-16 Arne D svarar Oskar O
    Kul att vi kunnat hjälpa dig med dina tvättbekymmer och att du uppskattar vår service!
  • Lisa P skrev om Tvätt-2000
    Alltid trevligt bemötande. Hög service. Snabba. Problem är till för att lösas. Läs mer
    2018-03-16 Arne D svarar Lisa P
    Tack Lisa för att vi fått ha nöjet att ha er som kund i alla dessa år!
  • Philip S skrev om Tvätt-2000
    Trevlig bemötande och snabb hantering varje gång. Läs mer
    2018-03-16 Arne D svarar Philip S
    Alltid i TVÄTT-2000-rasande fart!
  • Charlotte E skrev om Tvätt-2000
    Have used this dry cleaners several times and they always go the extra mile. They cleaned a jacket with fake blood from Halloween all over it. They had to clean it three times for a good result with no extra charge. When ever you go you feel the sense of pride that they take in their work Läs mer
    2018-03-12 Arne D svarar Charlotte E
    Thank you for those kind words! You are right about your sense, we do take great pride in our work and we are happy to see that this also noticed by our customers.
  • John L skrev om Tvätt-2000
    Skjort tvätt, alltid positiva o glada! Allt blir ofta klart i mkt god tid! Läs mer
    2018-03-12 Arne D svarar John L
    Kul att höra John! Vi strävar hela tiden att få tvätten klar så snabbt som möjligt.
  • Martin O skrev om Tvätt-2000
    Kemtvätt som blev klar 2 dagar innan utlovat bra sdrvice och jag skulle varmt rekomendera den till andra Läs mer
    2018-03-12 Arne D svarar Martin O
    Riktigt kul med kunder som uppskattar snabb service! Rekommendera på bara.... ;)
  • Lars R skrev om Tvätt-2000
    Jättebra service och bemötande. Behöver man snabbare service löser dom det. Läs mer
  • Fatbardh M skrev om Tvätt-2000
    Bäst! Inte bara på tvätt men även på att ge rätt och riktiga råd kring tvätt. Här haft stor hjälp av tvätt 2000 och alltid med ett bra bemötande. Läs mer
  • Carl-Fredrik M
    Carl-Fredrik M skrev om Tvätt-2000
    Service på högsta nivå, rekommenderas! Läs mer
    2018-02-16 Arne D svarar Carl-Fredrik M
    Tack för de vänliga orden! Känns skönt att höra att vi som serviceföretag gör vårt jobb på rätt sätt.
  • Jerker R skrev om Tvätt-2000
    Bemötandet känns alltid positivt. Frågor bevaras proffsigt.
    Som kund är jag väldigt nöjd med tvätt 2000 Läs mer
    2018-02-15 Arne D svarar Jerker R
    Känns tryggt att veta att vi alltid ger ett tryggt bemötande och att vi kan besvara ev. frågor på ett bra sätt. Vi tar denna positivitet med oss i vårt dagliga arbete. Tack!
  • Daniel F skrev om Tvätt-2000
    Lämnat in min tvätt här sedan säkert 10 år tillbaka och är lika nöjd varje gång! Högt servicetänk, utmärkt kvalité och bäst personal!! Läs mer
    2018-02-15 Arne D svarar Daniel F
    Roligt att höra Daniel! Vi hoppas kunna fortsätta leverera på samma sätt i många år till.

Garnisonsgatan 12, 254 66 Helsingborg