Twodices AB

Badstrandsvägen 27, 112 65 Stockholm — Visa karta

Bolaget ska sälja, samordna och utföra budtransporter, persontransporter, uthyrning av fordon, konsulting inom transportbranschen, handel med fordon och därmed förenlig verksamhet.

Läs vad 1 kund tycker om Twodices AB

• Alexander F
    Alexander F skrev om Twodices AB
    Taxi Card blev uppköpta av Fågelviksgruppen AB och därmed tyckte många förare att det blev sämre arbetsomständigheter. Grundaren och flera förare bröt sig ur Taxi Card och blev Twodices AB. Igår premiäråkte jag med Twodices AB. Båda bolag har cirka 10 bilar var som är ute och kör. Igår var det en proffsig förare som körde och talade sig varm om att det är samma gäng som Taxi Card, fast med nytt namn och ny taxa. Och gällande taxa så är Twodices AB nästan konsekvent dyrare än Taxi Stockholm, förutom när det är helgtaxa (exklusive storhelg). Jag kommer fortsätta att ringa Taxi Card först, då de är billigast, i andra hand blir det Twodices AB om de kör på tariff 3. Det verkar helt enkelt som att Twodices AB inte kommer ge sig in i något priskrig mot Taxi Card. Det är väl lika bra, då får båda bolag förhoppningsvis bli kvar. Läs mer
    Nikke L gillar detta