Ulrikakliniken

Kyrkogatan 13 D, 434 30 Kungsbacka — Visa karta

Välkommen till Ulrikakliniken!

Beläget i Kungsbacka ligger Ulrikakliniken där du som söker välbefinnande och harmoni genom hudvård och hälsa är välkommen. Vi erbjuder dig en rad olika medicinska och estetiska behandlingar samt injektionsbehandlingar. Restylane, dermapen, botox, sklerosering, kroppsbehandling, ögonbehandling, hårborttagning är bara några exempel på vad du finner hos oss. Vi brinner för att hitta en helhetslösning för dig och bästa möjliga behandling av dina hud- och skönhetsproblem. Allt för att få ett så naturligt resultat som möjligt.

Varmt välkommen att höra av dig till oss för en konsultation om vilken behandling som passar dig bäst.

Läs vad 99 kunder tycker om Ulrikakliniken

• 2019-11-06

Linda J skrev om Ulrikakliniken
    Filler och skin boost har jag fått, profetionella o trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-10-30

Anna B skrev om Ulrikakliniken
    Jag har fått olika injektionsbehandlingar.
    Kliniken har en lugn och behaglig atmosfär och jag blir alltid mycket vänligt bemött. Men det viktigaste av allt är att samtliga behandlare är väldigt skickliga och proffsiga. Det märks att dom har mycket vidareutbildning och många års erfarenhet i yrket. Mycket fint resultat! Läs mer
  • 2019-10-29

Margreth B skrev om Ulrikakliniken
    Har gjort bl.a botox och Profhilo behandling hos Helena, är mycket nöjd med behandlingarna jag fått, jag blir alltid väldigt väl emottagen av både Helena och Lotta, och känner mig trygg och omhändertagen, kan varmt rekommendera Ulrikakliniken . Läs mer
  • 2019-10-28

Ann K skrev om Ulrikakliniken
    Fräsch o fin klinik. Har gjort läppförstoring, bunnylines, samt en profilobehandling av ansikte o hals som jag kommer att fortsätta. Har även gjort två ansiktsbehandlingar. Min hudterapeut är leg. sjuksköterska o leg.hudterapeut vilket känns extra tryggt.Är mer än nöjd med dessa behandlingar. Dessutom uppskattar jag det vänliga bemötandet samt att bokningstider respekteras till 100%. Rekommenderar denna klinik varmt. Läs mer
  • 2019-10-27

Johanna B skrev om Ulrikakliniken
    Professionellt bemötande, stor kunnighet, tog injektionsbehandling till en ny nivå. Så här skall det vara! Testat andra behandlare tidigare, fått problem med svullna ögonlock, spänningar sett och sett allmänt behandlad ut. Ulrika får mig att se ut som mig själv fast fräschare... Läs mer

Anna H skrev om Ulrikakliniken
    Proffsigt bemötande. Inlyssnande Läs mer

Pouran E skrev om Ulrikakliniken
    Super bra och super duktiga personal. Jag är jätte nöjd. Läs mer

Nina M skrev om Ulrikakliniken
    Lyhörd personal som ändrade min bokningar anpassat för mitt behov Läs mer
  • 2019-10-25

Anna B skrev om Ulrikakliniken
    Jag tycker att Lotta är fantastisk eftersom hon är mån om att jag ska behålla mitt naturliga jag. Att gå till Ulrikakliniken är den bästa investeringen jag gjort i mig själv på länge. Läs mer
  • 2019-10-25

Annika R skrev om Ulrikakliniken
    Proffsigt bemötande av kunnig personal. Läs mer

Mona V skrev om Ulrikakliniken
    Väldigt bra bemötande.
    Har fått botox & prophilo.
    Hade hoppats på bättre resultat men är inte färdigbehandlad än så slutresultatet kanske förhoppningsvis blir till belåtenhet. Läs mer

Liselotte K skrev om Ulrikakliniken
    Färgning Frans och bryn.
    Kändes som att den som gjorde detta hade goda kunskaper och jag var nöjd med resultatet. Läs mer

Lena G skrev om Ulrikakliniken
    Fillers. Trevligt bemötande!
    Seriöst!
    Bra resultat! Läs mer

Annett J skrev om Ulrikakliniken
    Proffsiga, vänliga och omhändertagande Läs mer

Mia B skrev om Ulrikakliniken
    Trevligt och professionellt bemötande Läs mer

Halina H skrev om Ulrikakliniken
    Injektion behandling. Väldigt bra bemötande av all personal. Läs mer

Pernilla D skrev om Ulrikakliniken
    Är jättenöjd med min ansiktsbehandling kommer att besöka er igen. Läs mer

Johanna Ö skrev om Ulrikakliniken
    Hjälpsam & God service.
    Fina råd om hud & hudvård.
    Humor blandat med stor portion erfarenhet & stor passion för yrket. Alltså ett ställe jag rekommenderar 100%! Läs mer

Sanna T skrev om Ulrikakliniken
    Gjorde prophilo och botox. Blev oerhört nöjd med ett naturligt resultat där jag bara ser piggare ut. Jag blev bemött på ett proffsigt sätt och Lotta är så kunnig, försiktig och tydlig. Jag känner mig jättenöjd och kommer fortsätta behandla mig tack vare den fina upplevelsen. Läs mer

Susanne F skrev om Ulrikakliniken
    Fillers under ögon för att få bort det mörka mm. Mycket bra bemötande.
    Så nöjd!!! Läs mer

Birgitta S skrev om Ulrikakliniken
    Blev bemött på ett trevligt o proffsigt sätt. Läs mer

Anneli L skrev om Ulrikakliniken
    Lätt att komma i kontakt med företaget. Blev väldig bra bemött. Företaget levde upp till mina förväntningar. Det var en bra upplevelse p Läs mer

Anna A skrev om Ulrikakliniken
    Bra jag kände mig omhändertagen och var nöjd med besöket Läs mer

Carina L skrev om Ulrikakliniken
    Blir alltid mycket väl bemött av kompetent personal. Känner mig i trygga händer. Får råd om bra produkter men känner aldrig mig tvungen att köpa. Rekommendera alltid personer att gå hit😄 Läs mer

Hanna C skrev om Ulrikakliniken
    Jag tycker inte att bemötandet var bra, damen kändes väldigt splittrad. Jag kände mig inte väl underrättad, gjorde någon behandling som jag var tvungen att skriva på ett papper innan?! Under behandlingen blev jag informerad om att jag BÖR köpa en olja att använda i ansiktet efter denna behandlingen, DYR olja. Läs mer
    2019-10-23 Ulrika Lotta A svarar Hanna C
    Hej Hanna
    Tack för din feedback, vilken är väldigt viktig för oss, då vi önskar förbättra oss hela tiden. Ledsen att du inte kände dig väl mött och nästan tvingad att köpa en olja. Önskar du ny konsultation för mer info så är du varmt välkommen att höra av dig. Hälsningar Lotta
  • Gaby D

2019-10-22

Gaby D skrev om Ulrikakliniken
    Det är alltid trevligt på Ulrika kliniken man går därifrån nöjd glad och vacker och Helena är alltid lika trevligt och duktig,alltid lika bra resultat mest är det fillers jag gör 👍 Läs mer

Ingmari H skrev om Ulrikakliniken
    Har bara haft kontakt med Lotta!
    Jag har haft behandlingar av henne.
    Hon är toppen.
    Vill gärna bli av med fler rynkor. Läs mer

Katarina G skrev om Ulrikakliniken
    Varit på vaxning ett flertal gånger.
    Mycket nöjd med bemötande och resultat. Läs mer

Anneli N skrev om Ulrikakliniken
    behandling.
    neutralt bemötande. Lite väl tyst behandlare. Läs mer
    2019-10-22 Ulrika Lotta A svarar Anneli N
    Hej Anneli
    Tack för din feedback, Vissa behandlingar kräver stor koncentration, då kan det vara att man som behandlare inte är så pratför i just den behandlingen. Varmt välkommen
    Lotta

Peter W skrev om Ulrikakliniken
    Utmärkt och seriöst bemötande. Läs mer

Agneta G skrev om Ulrikakliniken
    Väl bemötande och proffsighet kanske något för tip top Läs mer

Linda L skrev om Ulrikakliniken
    Väldigt bra och proffesionellt bemötande! Läs mer

Gabriella M skrev om Ulrikakliniken
    Fantastik service och underbar personal som man känner sig trygg med ❤️ Läs mer

Emma J skrev om Ulrikakliniken
    Väldigt fint bemötande, de var måna om att jag skulle bli nöjd och jag kände mig lyssnas på. Läs mer
  • 2019-07-01

Maria H skrev om Ulrikakliniken
    Trevlig och kompetent personal i en fin miljö! Har varit där flera gånger och är alltid lika nöjd. Läs mer
  • 2019-06-29

Elin H skrev om Ulrikakliniken
    Kompetent och inlyssnande personal , som ger råd och behandling efter dina individuella behov. Läs mer
  • 2019-06-21

Elisabeth N skrev om Ulrikakliniken
    Köpte Botox o ansiktsbehandling! Dom är väldigt proffsiga o trevliga! Har redan beställt ny tid! Kommer att fortsätta hos Ulrikakliniken, finns ingen anledning att byta!/Elisabeth Läs mer

Brita H skrev om Ulrikakliniken
    Mycket bra trevligt bemötande. Mycket bra behandling. Vill rekommendera Ulrikakliniken. Läs mer

Lena W skrev om Ulrikakliniken
    Alltid trevligt bemötande. Fin miljö.
    Topp!
    Inga problem om att byta tider. Värt att åka till. Läs mer

Hanna S skrev om Ulrikakliniken
    Fantastiskt bemötande och proffsig. Läs mer

Lovisa Å skrev om Ulrikakliniken
    Var på ansiktsbehandling hos Lotta. Väldigt bra bemötande och mycket nöjd med utförandet av behandlingen samt resultatet. Kommer absolut fortsätta gå till Ulrikakliniken! Läs mer

Mervi A skrev om Ulrikakliniken
    Köpte ansiktsbehandling. De har fina fräscha lokaler. Man blir proffsigt bemött och de har koll på det mesta inom hudvård. Jag har varit väldigt nöjd med alla mina besök så det var över förväntan. Så jag kommer att fortsätta att gå dit. Läs mer

Anette J skrev om Ulrikakliniken
    Jag är jättenöjd. Tänk på att uppdatera priserna på nätet och bokningssidan så det inte blir en missuppfattning om priset. Läs mer
    2019-06-17 Ulrika Lotta A svarar Anette J
    Hej Anette
    Tack för dina fina ord. Det är under arbete, vi är medvetna om detta dilemma. Vi kommer tydliggöra priser efter bästa förmåga samt att många av behandlingar kommer att ha frånpriser då förutsättningar, önskemål och behov är individuella. Vi jobbar hela tiden på att förbättra oss. Synpunkter och idéer tas tacksamt emot.
    Hälsningar Lotta

Anna P skrev om Ulrikakliniken
    Profilo. Mycket bra bemötande Hoppas att resultat kommer som väntat om ca 14 dagar till. Annars kommer jag att bli besviken på en behandling g på 7000 Läs mer
    2019-06-14 Ulrika Lotta A svarar Anna P
    Hej Anna
    Tålamod krävs vid denna typ av behandling då resultatet smyger sig på. Max effekt efter 5 månader. Ibland ger en tredje behandling resultatet en riktig skjuts! Prophilo är en av mina absoluta favoritbehandlingar så jag hoppas du kommer känna dig nöjd med slutresultatet!

Anne R skrev om Ulrikakliniken
    Ansiktsbehandling. Väl och proffsigt bemött. Läs mer

Victoria O skrev om Ulrikakliniken
    En fantastisk klinik! Personalen är så underbara och förklarar och tar hand om sina patienter på bästa sättet! Är jättenöjd med både mina behandlingar och produkter jag köpt där. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-06-13

Martin N skrev om Ulrikakliniken
    Väldigt fint bemötande av personalen på ett professionellt sätt med kunskap och omvårdnad

Tacksam Läs mer
  • 2019-06-13

Irene J skrev om Ulrikakliniken
    Jag sökte för bedömning om det fanns åderbrock i det ben som jag planerat att ta bort ådernät.
    Behandling planerad hos Ulrikakliniken, Kungsbacka! Resultatet blev operation av höger ben där en klaff inte fungerade!
    Allt fungerade utmärkt! Läs mer
    2019-06-13 Ulrika Lotta A svarar Irene J
    Hej Irene
    Verkligen bra att du fick åtgärdat problemet på bästa sätt. Till hösten kan vi sklerosera resterande ytliga kärl om du önskar det.
  • 2019-06-11

Monika S skrev om Ulrikakliniken
    Mkt nöjd med mina behandlingar
    Mkt väl bemött
    Känner mig trygg vid behandlingarna Läs mer
  • 2019-06-11

Malena E skrev om Ulrikakliniken
    Jag har köpt botoxbehandling samt färgning och formning av bryn.

Mycket trevligt bemötande och de förväntningarna jag hade uppfylldes. Läs mer

Kyrkogatan 13 D, 434 30 Kungsbacka