Ulrikakliniken

Ulrikakliniken

Ring 0300-257 76 ulrikakliniken.se

Välkommen till Ulrikakliniken! Beläget i Kungsbacka ligger Ulrikakliniken där du som söker välbefinnande och harmoni genom hudvård och hälsa är välkommen. Vi erbjuder dig en rad olika medicinska och estetiska behandlingar samt injektionsbehandlingar. Restylane, dermapen, botox, sklerosering, kroppsbehandling, ögonbehandling,...

99 omdömen om Ulrikakliniken

Linda J
Skrev om Ulrikakliniken

Filler och skin boost har jag fått, profetionella o trevligt bemötande

Citylaser
4.7/5 i betyg av 810 omdömen 4.7 av 810 omdömen

Citylaser är exakt det som dom själva skriver "En personlig skönhetsklinik med dig i fokus". Undertecknad som skriver detta har gjort de fle

Anna B
Skrev om Ulrikakliniken

Jag har fått olika injektionsbehandlingar. Kliniken har en lugn och behaglig atmosfär och jag blir alltid mycket vänligt bemött. Men det viktigaste av allt är att samtliga behandlare är väldigt skickliga och proffsiga. Det märks att dom har mycket vidareutbildning och många års erfarenhet i yrket. Mycket fint resultat!

Margreth B
Skrev om Ulrikakliniken

Har gjort bl.a botox och Profhilo behandling hos Helena, är mycket nöjd med behandlingarna jag fått, jag blir alltid väldigt väl emottagen av både Helena och Lotta, och känner mig trygg och omhändertagen, kan varmt rekommendera Ulrikakliniken .

Ann K
Skrev om Ulrikakliniken

Fräsch o fin klinik. Har gjort läppförstoring, bunnylines, samt en profilobehandling av ansikte o hals som jag kommer att fortsätta. Har även gjort två ansiktsbehandlingar. Min hudterapeut är leg. sjuksköterska o leg.hudterapeut vilket känns extra tryggt.Är mer än nöjd med dessa behandlingar. Dessutom uppskattar jag det vänliga bemötandet samt att bokningstider respekteras till 100%. Rekommenderar denna klinik varmt.

Johanna B
Skrev om Ulrikakliniken

Professionellt bemötande, stor kunnighet, tog injektionsbehandling till en ny nivå. Så här skall det vara! Testat andra behandlare tidigare, fått problem med svullna ögonlock, spänningar sett och sett allmänt behandlad ut. Ulrika får mig att se ut som mig själv fast fräschare...

Anna H

Proffsigt bemötande. Inlyssnande

Pouran E
Skrev om Ulrikakliniken

Super bra och super duktiga personal. Jag är jätte nöjd.

Nina M
Skrev om Ulrikakliniken

Lyhörd personal som ändrade min bokningar anpassat för mitt behov

Anna B
Skrev om Ulrikakliniken

Jag tycker att Lotta är fantastisk eftersom hon är mån om att jag ska behålla mitt naturliga jag. Att gå till Ulrikakliniken är den bästa investeringen jag gjort i mig själv på länge.

Annika R
Skrev om Ulrikakliniken

Proffsigt bemötande av kunnig personal.

Mona V
Skrev om Ulrikakliniken

Väldigt bra bemötande. Har fått botox & prophilo. Hade hoppats på bättre resultat men är inte färdigbehandlad än så slutresultatet kanske förhoppningsvis blir till belåtenhet.

Liselotte K
Skrev om Ulrikakliniken

Färgning Frans och bryn. Kändes som att den som gjorde detta hade goda kunskaper och jag var nöjd med resultatet.

Lena G
Skrev om Ulrikakliniken

Fillers. Trevligt bemötande! Seriöst! Bra resultat!

Annett J

Proffsiga, vänliga och omhändertagande

Mia B

Trevligt och professionellt bemötande

Halina H
Skrev om Ulrikakliniken

Injektion behandling. Väldigt bra bemötande av all personal.

Pernilla D
Skrev om Ulrikakliniken

Är jättenöjd med min ansiktsbehandling kommer att besöka er igen.

Johanna Ö
Skrev om Ulrikakliniken

Hjälpsam & God service. Fina råd om hud & hudvård. Humor blandat med stor portion erfarenhet & stor passion för yrket. Alltså ett ställe jag rekommenderar 100%!

Sanna T
Skrev om Ulrikakliniken

Gjorde prophilo och botox. Blev oerhört nöjd med ett naturligt resultat där jag bara ser piggare ut. Jag blev bemött på ett proffsigt sätt och Lotta är så kunnig, försiktig och tydlig. Jag känner mig jättenöjd och kommer fortsätta behandla mig tack vare den fina upplevelsen.

Susanne F
Skrev om Ulrikakliniken

Fillers under ögon för att få bort det mörka mm. Mycket bra bemötande. Så nöjd!!!

Birgitta S
Skrev om Ulrikakliniken

Blev bemött på ett trevligt o proffsigt sätt.

Anneli L
Skrev om Ulrikakliniken

Lätt att komma i kontakt med företaget. Blev väldig bra bemött. Företaget levde upp till mina förväntningar. Det var en bra upplevelse p

Anna A
Skrev om Ulrikakliniken

Bra jag kände mig omhändertagen och var nöjd med besöket

Carina L
Skrev om Ulrikakliniken

Blir alltid mycket väl bemött av kompetent personal. Känner mig i trygga händer. Får råd om bra produkter men känner aldrig mig tvungen att köpa. Rekommendera alltid personer att gå hit😄

Hanna C
Skrev om Ulrikakliniken

Jag tycker inte att bemötandet var bra, damen kändes väldigt splittrad. Jag kände mig inte väl underrättad, gjorde någon behandling som jag var tvungen att skriva på ett papper innan?! Under behandlingen blev jag informerad om att jag BÖR köpa en olja att använda i ansiktet efter denna behandlingen, DYR olja.

Svar från Ulrikakliniken

Hej Hanna Tack för din feedback, vilken är väldigt viktig för oss, då vi önskar förbättra oss hela tiden. Ledsen att du inte kände dig väl mött och nästan tvingad att köpa en olja. Önskar du ny konsultation för mer info så är du varmt välkommen att höra av dig. Hälsningar Lotta

Gaby D
Skrev om Ulrikakliniken

Det är alltid trevligt på Ulrika kliniken man går därifrån nöjd glad och vacker och Helena är alltid lika trevligt och duktig,alltid lika bra resultat mest är det fillers jag gör 👍

Gaby D och Ulrika Lotta A gillar detta
Ingmari H
Skrev om Ulrikakliniken

Har bara haft kontakt med Lotta! Jag har haft behandlingar av henne. Hon är toppen. Vill gärna bli av med fler rynkor.

Katarina G
Skrev om Ulrikakliniken

Varit på vaxning ett flertal gånger. Mycket nöjd med bemötande och resultat.

Anneli N
Skrev om Ulrikakliniken

behandling. neutralt bemötande. Lite väl tyst behandlare.

Svar från Ulrikakliniken

Hej Anneli Tack för din feedback, Vissa behandlingar kräver stor koncentration, då kan det vara att man som behandlare inte är så pratför i just den behandlingen. Varmt välkommen Lotta

Peter W
Skrev om Ulrikakliniken

Utmärkt och seriöst bemötande.

Agneta G
Skrev om Ulrikakliniken

Väl bemötande och proffsighet kanske något för tip top

Linda L
Skrev om Ulrikakliniken

Väldigt bra och proffesionellt bemötande!

Gabriella M
Skrev om Ulrikakliniken

Fantastik service och underbar personal som man känner sig trygg med ❤️

Emma J
Skrev om Ulrikakliniken

Väldigt fint bemötande, de var måna om att jag skulle bli nöjd och jag kände mig lyssnas på.

Maria H
Skrev om Ulrikakliniken

Trevlig och kompetent personal i en fin miljö! Har varit där flera gånger och är alltid lika nöjd.

Elin H
Skrev om Ulrikakliniken

Kompetent och inlyssnande personal , som ger råd och behandling efter dina individuella behov.

Elisabeth N
Skrev om Ulrikakliniken

Köpte Botox o ansiktsbehandling! Dom är väldigt proffsiga o trevliga! Har redan beställt ny tid! Kommer att fortsätta hos Ulrikakliniken, finns ingen anledning att byta!/Elisabeth

Brita H
Skrev om Ulrikakliniken

Mycket bra trevligt bemötande. Mycket bra behandling. Vill rekommendera Ulrikakliniken.

Lena W
Skrev om Ulrikakliniken

Alltid trevligt bemötande. Fin miljö. Topp! Inga problem om att byta tider. Värt att åka till.

Hanna S
Skrev om Ulrikakliniken

Fantastiskt bemötande och proffsig.

Lovisa Å
Skrev om Ulrikakliniken

Var på ansiktsbehandling hos Lotta. Väldigt bra bemötande och mycket nöjd med utförandet av behandlingen samt resultatet. Kommer absolut fortsätta gå till Ulrikakliniken!

Mervi A
Skrev om Ulrikakliniken

Köpte ansiktsbehandling. De har fina fräscha lokaler. Man blir proffsigt bemött och de har koll på det mesta inom hudvård. Jag har varit väldigt nöjd med alla mina besök så det var över förväntan. Så jag kommer att fortsätta att gå dit.

Anette J
Skrev om Ulrikakliniken

Jag är jättenöjd. Tänk på att uppdatera priserna på nätet och bokningssidan så det inte blir en missuppfattning om priset.

Svar från Ulrikakliniken

Hej Anette Tack för dina fina ord. Det är under arbete, vi är medvetna om detta dilemma. Vi kommer tydliggöra priser efter bästa förmåga samt att många av behandlingar kommer att ha frånpriser då förutsättningar, önskemål och behov är individuella. Vi jobbar hela tiden på att förbättra oss. Synpunkter och idéer tas tacksamt emot. Hälsningar Lotta

Anna P
Skrev om Ulrikakliniken

Profilo. Mycket bra bemötande Hoppas att resultat kommer som väntat om ca 14 dagar till. Annars kommer jag att bli besviken på en behandling g på 7000

Svar från Ulrikakliniken

Hej Anna Tålamod krävs vid denna typ av behandling då resultatet smyger sig på. Max effekt efter 5 månader. Ibland ger en tredje behandling resultatet en riktig skjuts! Prophilo är en av mina absoluta favoritbehandlingar så jag hoppas du kommer känna dig nöjd med slutresultatet!

Anne R
Skrev om Ulrikakliniken

Ansiktsbehandling. Väl och proffsigt bemött.

Victoria O
Skrev om Ulrikakliniken

En fantastisk klinik! Personalen är så underbara och förklarar och tar hand om sina patienter på bästa sättet! Är jättenöjd med både mina behandlingar och produkter jag köpt där. Rekommenderas varmt!

Martin N
Skrev om Ulrikakliniken

Väldigt fint bemötande av personalen på ett professionellt sätt med kunskap och omvårdnad Tacksam

Irene J
Skrev om Ulrikakliniken

Jag sökte för bedömning om det fanns åderbrock i det ben som jag planerat att ta bort ådernät. Behandling planerad hos Ulrikakliniken, Kungsbacka! Resultatet blev operation av höger ben där en klaff inte fungerade! Allt fungerade utmärkt!

Svar från Ulrikakliniken

Hej Irene Verkligen bra att du fick åtgärdat problemet på bästa sätt. Till hösten kan vi sklerosera resterande ytliga kärl om du önskar det.

Monika S
Skrev om Ulrikakliniken

Mkt nöjd med mina behandlingar Mkt väl bemött Känner mig trygg vid behandlingarna

Malena E
Skrev om Ulrikakliniken

Jag har köpt botoxbehandling samt färgning och formning av bryn. Mycket trevligt bemötande och de förväntningarna jag hade uppfylldes.