Alla kategorier Mediabyrå Stockholms län Stockholm Norrmalm Ultimedia AB

Ultimedia AB

Holländargatan 23, 111 60 Stockholm — Visa karta

Mediabyråer nära Ultimedia AB:

Västberga Allé 9, Hägersten
SpinMedia är en digital konverteringsbyrå som gör besökare till kunder! Läs mer ›
Yaroslav S:
Fick ett besök av Spinmedia där de hjälpe mig med ideér och nya insikter kring min hemsida. Vår affär resulterade i att vi använder deras li...

Läs vad 3 kunder tycker om Ultimedia AB

• Andreas P
    Andreas P skrev om Ultimedia AB
    Andreas P
    Vi har testat deras annonsering under hösten bra respons på annons samt proffsigt bemötande vi la ut våran produkt Visneto Lite och är nöjda med responsen
    kunnig personal+++
  • Sara D
    Sara D skrev om Ultimedia AB
    Skulle nog säga att annonsering via katalogtjänster spelat ut sin rätt pretty much 2013. Vi har genom åren annonserat ett par gånger och vi har alltid betalat 4995kr / införande.
    Helt ok som tidning men jag hade nog valt en digital kanal för att bättre nå ut till andra företagare. Kollade lite snabbt upp om dom låg på några listor vilket de inte gjorde.
  • Elizabet W
    Elizabet W skrev om Ultimedia AB
    Ultimedia är ett oseriöst företag. De har en tidning som kallas Företagsvärlden - en tidning som är av väldigt låg kvalitet. I stort sett inköpta bilder från amerikanska bildbyråer och en person som skriver reportaget. Längst bak i denna finns ett företagsregister vilket är vad man betalar dyra pengar för. Min chef skrev på en orderbekräftelse där vi tackade ja till fem annonser under året. De påstår att ett annat företag har låtsas vara dem och därför finns de med på listor över oseriösa företag. 5 annonser (eller 10 som det egentligen är) blir strax över 50.000 kronor för ingenting. Lägg på luren om Företagsvärlden Ultimedia ringer!

Holländargatan 23, 111 60 Stockholm