MAX Umeå City

4.0

7 omdömen om MAX Umeå City

Per Ragnar Daniel K
Skrev om MAX Umeå City

Att gå in i nya Max är som att gå in på Gina Tricot. Den mysiga känslan har försvunnit. Maten är helt okej. Personligen tycker jag att det är lite för mycket dressing i hamburgarna. Och så smakar hamburgarna mer rökt än grillade.

Emil M
Skrev om MAX Umeå City

Maten är väl lite bättre än vid "vanliga" max men tiden att få sin mat är lite väl lång däremot.

Maria K
Skrev om MAX Umeå City

De har de absolut bästa utbudet. Jag har ibland svårt att välja mellan Frisco, Big, supreme osv. Tillbehör går att variera även det. Sedan ska vi inte prata om den supergoa Lyxshaken med chokladsmak. mmm

Ingela H
Skrev om MAX Umeå City

De har de absolut godaste hamburgarna i Umeå eller till och med i Sverige. Jag gillar deras stora utbud av extra tillbehör som bönsallad, grönsallad eller potatisgratäng. De lyckades till och med konkurrera ut McDonalds från Umeå i början av 90-talet. Det som drar ned betyget är lokalen som har en hopplös och tråkig inredning. De som hämtar ut sin mat från kassan får trängas sig förbi toakön på väg till sitt bord. Det känns sunkigt.

Adam B
Skrev om MAX Umeå City

Bra hamburgare, men ofta mycket folk i restaurangen och väldigt hög ljudnivå.

Björn A
Skrev om MAX Umeå City

Bäst hamburgare bland snabbmatsrestaurangerna. Klart godast. Här vill man äta varje dag, minst. Gärna flera menyer. Mums. Klart bättre än både McDonalds och Burger King.

Emil O
Skrev om MAX Umeå City

Max hamburgare är de godaste hamburgarna som finns att få tag på i detta land tycker jag. Dessutom bjuder de på kaffe efter maten, och det finns ibland så man kan låna en tidning att läsa. Priserna är lite dyrare, men det är värt pengarna!