Filip Savic

Filip Savic

Filip Savic är mäklare på Unik Fastighetsförmedling

Filip Savic har varit registrerad mäklare sedan 2019-08. Filip Savic har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 47 omdömen med ett betyg på 4.9. Filip Savic har haft 37 försäljningar sen 2022-03 och har tillfrågat 82% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-03 - 2023-02

47 omdömen om Filip Savic

Sedan starten hos Reco 2000
  • 2023-03-29 Spontant omdöme
    Filip är en mycket duktig mäklare som har bra koll på marknaden. Han lyckades sälja för ett bra pris trots dagens marknad. Jag rekommenderar honom starkt för de som har säljtankar.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Savic en del av Unik Fastighetsförmedling
    • Järvastaden
    2023-03-16 Verifierad kund
    Bästa mäklare.
    Jag kommer att rekommendera Filip till kunder.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Filip Savic en del av Unik Fastighetsförmedling
    2023-02-16 Verifierad kund
    Filip Savic är briljant från start till slut. Tillmötesgående, lyhörd, empatisk med en otrolig drivkraft. Han ser till att affären känns rätt hela vägen. Exceptionell mäklare som jag rekommenderar starkt!
    • Järvastaden
    2023-01-24 Verifierad kund
    The broker replied to my questions very actively and promptly. He was very helpful during the entire purchase process. Overall, I highly recommend him for future buying/selling.
    2023-01-19 Verifierad kund
    Bästa mäklaren!
    Sålde vår lägenhet för ett bra pris under dessa tuffa tider, hade försökt sälja den i 4 veckor tidigare utan att lyckas. Kontaktade Adam först som bad Filip ringa upp mig. Ochh han löste det såklart! 🙌

Tyckte även om att han var väldigt tydlig och hade bra kommunikation med oss. Mycket trevlig mäklare! Tack igen! :)
  • köpte sitt hus med hjälp av Filip Savic en del av Unik Fastighetsförmedling
    • Jungfrusund
    2022-12-12 Verifierad kund
    Angagerad och kommunikativ. Bra rakt igenom.
  • sålde sitt hus med hjälp av Filip Savic en del av Unik Fastighetsförmedling
    • Jungfrusund
    2022-12-04 Verifierad kund
    Från första stund när vi träffade Filip kändes det rätt. Bemötandet och fokusen han har är unik och vi som säljare kände att vi behövde någon att lita på, som vill engagera sig i att sälja vårt hus och det var just den känslan vi fick med Filip. Han var alltid kontaktbar och svarade alltid på våra frågor. Hand fanns där för alla i hela köpprocessen och helt klart en mäklare vi kommer använda oss av igen om det behövs.
  • sålde sitt hus med hjälp av Filip Savic en del av Unik Fastighetsförmedling
    2022-06-02 Verifierad kund
    Filip var trevlig och lyhörd för våra önskningar. Och skötte hela försäljnings processen mycket effektivt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Filip Savic en del av Unik Fastighetsförmedling
    2022-06-01 Verifierad kund
    Super proffessionell och flexibel!
    Mycket nöjd!
    • Vasastan
    2022-05-27 Verifierad kund
    Vasastans bästa och mest pålitliga mäklaren.
    På två månader säljer jag 2 lägenheten via Filip. Han överträffar mina förväntningar båda gångerna. Rekommenderas starkt!!!