Filip Savic

Filip Savic

Filip Savic är mäklare på Unik Fastighetsförmedling

Filip Savic har varit registrerad mäklare sedan 2019-08. Filip Savic har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 5.0. Filip Savic har haft 29 försäljningar sen 2020-11 och har tillfrågat 47% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-11 - 2021-07

Läs vad 4 Läs vad Filip Savic

• 2021-06-08
    Jag och min sambo är så himla glada att vi hittade Filip Savic på Unik. Efter att ha träffat ett antal mjäkiga mäklare så klev han in i vår lägenhet helt naturligt och ägde hela stället, på det mest positiva sättet. Från dag ett var jag helt övertygad om att om någon skulle få det pris vi ville ha så var det Filip. Värt att nämna var att vi inte skulle acceptera något annat kvadratmeterpris än rekord i Birkastan (då vi egentligen inte behöver sälja) och självklart levererade Filip på stubben. Annonsen gick ut på en lördag, och inom fyra dagar hade han sålt lägenheten för 700 000 SEK över utgångspriset.

Dessutom gillade vi Filip starkt som person då han var behaglig, lyhörd och en klassisk svärmordsdröm. Perfekt för sälj!
    TACK!!!
  • 2021-03-18
    Enormt professionell och snabb handläggning, tack Filip Savic!
  • 2020-12-10
    Hade verkligen en bra upplevelse när vi sålde tillsammans med Filip. Otroligt proffsig och lyhörd till våra önskemål. Fanns alltid tillgänglig och höll oss alltid uppdaterade vilket var väldigt uppskattat. Levererade högt över förväntan. Kan varmt rekommendera!
  • 2020-12-03
    Hela processen gick snabbt och smidigt. Mycket trevlig mäklare Filip