Läs vad 8 Läs vad Jakob Cherkani

• 2021-01-15
    Myck trevlig bemötande mäklare som alltid, ställer upp och hjälper till.
    Tim L
    • Tollare
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Cherkani en del av Unik Fastighetsförmedling
  • 2021-01-13
    Jakob sålde våran lägenhet när vårt hopp var på noll och han sålde den med föreningsrekord 👌 Servicen var på topp, alltid tillgänglig, väldigt lyhörd, och alltid lösningar på allt! Rekommenderas starkt, grym på alla sätt!
    Louise Gina A
    • Tollare
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Cherkani en del av Unik Fastighetsförmedling
  • 2021-01-13
    Jakob Sålde min 3a i Tollare, (föreningsrekord). En mycket proffesionell mäklare. Han är alltid tillgänglig oavsett tid på dygnet och ser till att bemöta kundens önskemål. Rekomenderas starkt 👌
    Metin A
  • 2021-01-13
    Engagerad mäklare som gjorde allt för att möta mina förväntningar. Lägenheten hade legat ute till försäljning nästan ett år tills jag bestämde mig för att byta mäklare till Jacob som hade flera budgivare efter första visningen. Rekommenderas!
    Mikaela Margareta Marlene W
    • 1:a
    • 33.0 m²
    • Tollare
    Tack för rekommendationen Mikaela. Du är grym! Tackar och bockar för förtroendet, glad att jag kunde förvalta det!!!

• 2020-10-05
    Vi är supernöjda med våran försäljning, Jakob var otroligt engagerad, lyhörd och han gav verkligen hela sitt hjärta för att vi skulle känna oss trygga! Han svarade alltid snabbt oavsett tid på dygnet. Riktig grym mäklare, tack igen!! "
    Tack Louise!! Dessa recensioner är vad som driver mig! Stort tack och grattis igen till en superförsäljning!! :):):)

• 2020-10-04
    Jakob är en otrolig person och mäklare. Han fick oss att känna oss trygga genom hela processen. Jag kan rekommendera Jakob med hela mitt hjärta. Kunde inte ha valt en bättre mäklare för min lägenheten.
    David N
    • 70.0 m²
    Superglad att jag kunde vara till hjälp. Tack för de fina orden David! Önskar er en trivsam vistelse i ert nya boende :)

• 2020-10-04
    Mäklaren var jättebra, engagerad, informativ och svarade snabbt på alla frågor!
    Ena O
    • 2.5:a
    • 76.0 m²
  • 2020-09-07
    Han är duktig och engagerade sig alltid.
    Haitham K
    • 1.5:a