Unikum Bygg & Projektering AB

Unikum Bygg & Projektering AB

unikumbygg.se

Unikum Bygg & Projektering är ert val för invändig renovering med särskild inriktning på badrumsrenovering. Vi erbjuder totalentreprenad inom hela Stockholmsområdet. Vi värdesätter balansen mellan det praktiska, funktionella och estetiska, och strävar efter att skapa hem där detaljer, exklusivitet och enkelhet spelar en central...

4 omdömen om Unikum Bygg & Projektering AB

Sedan starten hos Reco 2024

Krister E
Skrev om Unikum Bygg & Projektering AB

Vi anlitade Unikum Bygg & Projektering för en mindre renovering av badrummet. Arbetet blev väl utfört av duktiga hantverkare och Philip var tillmötesgående och gav snabb återkoppling på frågor och funderingar.

Isa P
Skrev om Unikum Bygg & Projektering AB

Philip och Unikum är framför allt en pålitlig, ärlig och trygg projektledare - något som är väldigt sällsynt i branschen. Tid och pris respekterades fullt ut hela vägen och resultatet blev gott. Rekommenderas varmt!

Arto T
Skrev om Unikum Bygg & Projektering AB

Unikum Bygg & Projektering AB genomförde ett golvbyte med klinkers. De har haft ett vänligt bemötande och tagit fram en välspecificerad offert innan påbörjat arbete. De har varit noggranna och lyhörda för synpunkter och önskemål och fäst stor vikt vid kundnöjdhet. Resultatet blev mycket fint!

Lenah M
Skrev om Unikum Bygg & Projektering AB

Bra kvalitet på arbetet och positivt bemötandet. Tillgänghet för kommunikation och lösa eventuella korrigeringar. Engagerade hantverkare och bra förslag utifrån kompetens. Vi köpte tjänst för målning,tapetsering, installation av olika elprodukter, vvs och är mycket nöjda med kvaliteten.