uSecurity

uSecurity

Call 031-361 83 79 www.usec.se

About company

uSecurity är ett säkerhetsbolag i Göteborg som erbjuder tjänster och produkter skapade för att öka din vardagssäkerhet. Sedan starten 2015 har vi hjälpt närmare 30 tusen kunder med allt ifrån nyckelsäkerhet till brandskydd. Vi erbjuder bland annat Sveriges billigaste nyckelbrickor och Trygghetspaketet som samlar alla våra...

6 omdömen om uSecurity

Lena H
Wrote about uSecurity

Hejsan. Min mamma signerade ett avtal hos er med sms fast hon inte kan skicka sms. Nu när jag pratade med kundtjänst så hjälpte den tösen mej med att få bort detta avtal. Många kramar till henne. 🥰

Svar från uSecurity

Hej Lena, tack för din feedback! Ibland blir det förhastat, men vi har alltid 60 dagar öppet köp när man handlar med oss. Mvh, Kundtjänst

Kjell L
Wrote about uSecurity

uSecurity ha missa i information Har haft mina betalningar på Auto giro. Dessa överföringar har upp hört varvidjag fått betalnings påminnelse. Representanten för företaget bemätte mig korrekt o artigt. Lyssnade föredömligt.. Samt med stort tålamod.Enligt mitt för menande är problemet löst Kjell Lakso Talangfull försäljare med kunskap o tålamod.

Svar från uSecurity

Tack för dina fina ord Kjell, jag har vidarebefordrat dem till Kim som blev väldigt glad! :)

Evy H
Wrote about uSecurity

Det årna öpp sej till slut på grund av miss förstånd igenom att jag inte hörde vad försäljaren sålde för lägen produkt

David A gillar detta
Svar från uSecurity

Tack för ditt omdöme Evy. Ibland blir det förhastat men jag är glad att vi kunde hjälpa till :)

Sölve L
Wrote about uSecurity

Saklig och bra dialog om mitt ärende. Lyssnade på min framställning och agerade proffsigt. Ärendet gällde Berit Lorentzon 421119 2705. Mvh Sölve Lorentzon

Kundtjänst gillar detta
Svar från uSecurity

Tack Sölve, jag har hälsat till vårt ombud Kim och hon är glad att hon kunde hjälpa er :)

Daniel S
Wrote about uSecurity

Fick hjälp av Stella på kundtjänst som löste mitt ärende snabbt och bra

Svar från uSecurity

Tack för din reco, jag har vidareförmedlat den till Stella :)

Christoffer A
Wrote about uSecurity

Dom är helt fantastiska och väldigt tillmötesgående och hjälper extremt bra

Svar från uSecurity

Tack Christoffer, jag tar vidare din recenssion till ID-assistansavdelningen :)