Service Audi Din Bil Östermalm 31/3 2025. Svårt att boka. Du kopplas runt och känner att här tar ingen ansvar. Ingen bekräftelse efter inlämning för oilservice och ändå inte klar. Konstiga anmärkningar och inga noteringar i servicebok. Jag har haft tjänstebil i 10år plus och aldrig upplevt ett sådant här kaos. Aldrig mer. Jag förstår att det inte alltid är lätt men detta är kaos och jag hör fler missnöjda när jag hämtar. Något är fel Top-down! Kundmottagare kan inte bilar och mekanik, men uttalar sig ändå. Mekaniker kan säkert sitt jobb bra, men kontakt mot kund är under all kritik. Finns det någon styrning uppifrån? Är det för lite konkurrens?
Omdömen totalt
Snittbetyg
Köpte en begagnad bil hos Din Bil Bromma och blev väldigt nöjd med köpet samt hela processen. Artur Buwaj var hjälpsam, tålmodig och tydlig genom alla steg av köpet. Han hittade bra lösningar för inbytet och såg till att affären kändes smidig och transparent. Stort tack för ett bra bemötande! Jag kan rekommendera Din Bil Bromma till andra bilköpare.
Det var en besvikelse... de ville ta mer betalt än det framkom vid bokningen, när det löste sig visade det sig att de missat halva jobbet & ville då boka en ny dag? Kom igen. det var mer förvirrat än en garage mek! Att bara försöka vara trevlig räcker inte riktigt när jobbet å kvalitén inte finns där...
Jag ringde till Skoda Bäckebol för att fråga om de kände till vad det var för fel på bilen när jag hade ett vinande ljud när jag accelererade och motorbromsade på min Skoda Scala 2024. Nej sa dom. Men de ville gärna att jag kom in på felsökning på vagnskadegarantin. Jag berättade då att jag eftermonterat en sub-bas på BRL och de hade felsökt och sagt att ljudet fanns där även när basen var urkopplad. Jag försäkrade mig om att det inte skulle kosta några pengar att lämna in bilen (3 gånger). Nej, det skulle inte kosta något. När jag lämnat in bilen, gick det väldigt fort för Skoda att konstatera att ljudet var där. De gjorde dock ingen djupare felsökning då de sa att jag hade en eftermonterad bas. De sa dock att ljudet försvann när de kopplade ur basen!? Hur de han med att provköra, koppla ur basen på 40 minuter är en gåta. Ord står mot ord. Skoda skyller på BRL och BRL på Skoda. Tillsaken. Skoda ville ha 500 kr i betalning för att i princip titta på bilen. Trots att de sagt att det inte skulle kosta något!!! Skoda Bäckebol slår i från sig allt gällande nybilsgaranti som möjligtvis gå att härleda till något som inte är skoda original delar/monterat. Även om det är proffsigt gjort av annat företag. Det skulle jag vilja se i skrift att de kan göra så. Jag ska byta service ställe!
Värsta jag varit med om kundservice under all kritik, goodwill absolut noll. Hämtar bilen i morgon transporterar den till annan verkstad
Platser 12
Din Bil Sverige AB
1.7 av 6 omdömenDin Bil Sverige AB - Södertälje
1.7 av 3 omdömenDin Bil Sverige AB - Skoda Bäckebol
1.0 av 2 omdömenDin Bil Sverige AB - Vw Värmdö
1.0 av 1 omdömenDin Bil Sverige AB - Skoda Lund
1.0 av 1 omdömen
Om dessa omdömen
För oss på Reco är riktig transparens viktigt. För att hjälpa dig att utvärdera Din Bil har vi sammanställt vad vi vet om deras omdömen
Trovärdighet Låg
Trovärdighet baseras på hur stor andel av företagets kunder som tillfrågas att lämna ett omdöme och hur stor möjlighet Reco har att bekräfta kundrelationen.
Företaget har inte bekräftat sin företagssida eller samlat in några omdömen. Reco kan inte heller koppla omdömena till företagets faktiska kunder.
- Mycket Bra
- Bra
- Ok
- Låg