Södertälje

Forskargatan 13, 151 36 Södertälje — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Södertälje

• Peter J
    Peter J skrev om Södertälje
    Jag beställde reservdelar till min Skoda via 'reservdelar via telefon' och ville hämta dem i Södertäje eftersom de stänger 18 på vardagar.
    Fick bekräftat att 18 var stängningstiden. Kollade också websidan som sade 18:00 på vardagar. När jag kommer dit har reservdelar stängt (sommartid och stänger 17:00). När jag irriterat påpekade att jag innan jag åkte från Kista till Södertälje kollat öppet-tider via webben så får jag till svar: Vi skall säga till att dom ändrar webben, men det hjälper ju inte dig'. Mailade Skodas Brand mgr som bad om ursäkt och lovade att jag skulle bli kontaktad av reservdelar, men inget hände. Ett drygt dygn senare så har man ännu inte brytt sig att uppdatera sin web som borde vara deras ansikte utåt. Handlade istället delarna hos Mekonomen som skriftligt via sin orderbeställning skriver ut sina generösa öppet tider. Delarna kostade dessutom hälften. Läs mer
  • Pär L
    Pär L skrev om Södertälje
    1700 kr/timma för arbete är dyrt, men de är väldigt trevliga och serviceinriktade. Läs mer

Forskargatan 13, 151 36 Södertälje