Det var en besvikelse... de ville ta mer betalt än det framkom vid bokningen, när det löste sig visade det sig att de missat halva jobbet & ville då boka en ny dag? Kom igen. det var mer förvirrat än en garage mek! Att bara försöka vara trevlig räcker inte riktigt när jobbet å kvalitén inte finns där...
Din Bil Sverige AB - Södertälje
3 omdömen om Din Bil Sverige AB - Södertälje
Juliano var otroligt professionell i sitt bemötande, lät oss kolla runt själva och fanns hjälpsamt i bakgrunden. Han är pedagogisk och gav ett bra underlag på bedömning av min inbytesbil. Juliano är även väldigt flexibel och lösningsorienterad och hjälpte till att hitta ny försäkring, beställa registreringsbevis och då verkstan var stängd på lördagen när jag var där så körde han t.o.m. hem min nya bil på måndagen och tog då inbytesbilen därifrån. Sammanfattningsvis en supersmidig affär och femstjärnig service!
Jag beställde reservdelar till min Skoda via 'reservdelar via telefon' och ville hämta dem i Södertäje eftersom de stänger 18 på vardagar. Fick bekräftat att 18 var stängningstiden. Kollade också websidan som sade 18:00 på vardagar. När jag kommer dit har reservdelar stängt (sommartid och stänger 17:00). När jag irriterat påpekade att jag innan jag åkte från Kista till Södertälje kollat öppet-tider via webben så får jag till svar: Vi skall säga till att dom ändrar webben, men det hjälper ju inte dig'. Mailade Skodas Brand...
1700 kr/timma för arbete är dyrt, men de är väldigt trevliga och serviceinriktade.
Fantastiskt service! Från första kontakt via mail till affär! Måste ge bilförsäljaren David extra beröm för sin professionella service känsla! Den här säljaren vet hur en kund vill bli bemött. Rekomenderar Fordonsbolaget till alla!! Här gör du en trygg och smidig affär.