Köpte en begagnad bil hos Din Bil Bromma och blev väldigt nöjd med köpet samt hela processen. Artur Buwaj var hjälpsam, tålmodig och tydlig genom alla steg av köpet. Han hittade bra lösningar för inbytet och såg till att affären kändes smidig och transparent. Stort tack för ett bra bemötande! Jag kan rekommendera Din Bil Bromma till andra bilköpare.
Din Bil Sverige AB
6 omdömen om Din Bil Sverige AB
Hör byter jag oftast/alltid däck för säsongen. Inga problem: snabbt gjort och trevligt bemötande. Har även köpt nya däck och fått goda tips och råd i samband med detta. Enkel tidsbokning också, vilket är tacksamt när man ska få ihop stressig vardag.
Värsta jag varit med om kundservice under all kritik, goodwill absolut noll. Hämtar bilen i morgon transporterar den till annan verkstad
Din bil Sverige AB har som policy att betalningsvillkor om 20 dagar gäller. Alla inom EU och Sverige strävar mot 3O dagar. Undvik dessa företag som har avvikande betalningsvillkor.
Grymt bra service!! Kan inte bli bättre när man verkligen behöver duktig kompetens för avancerad felsökning. Löser problemen genom lämpliga metoder. Tack!
Besvarar aldrig samtal eller mail. När man kopplas till växeln slänger dom på luren när man säger att man inte får något svar från någon. Fruktansvärt bolag. Rekommenderas ej till någon.
Köpte två nya bilar från Audi de senaste åren. Det här blev definitivt den sista. Audi Danderyd tar inget ansvar för kunden efter försäljning. Jag har fått flera fel på den senaste bilen där jag upplever ett tråkigt bemötande, samt noll koll på vad man ska göra för att åtgärda felen. Man hittar helt enkelt på massa ursäkter. Jag trodde jag köpte en kvalitetsbil med bästa service, men ack så fel jag hade!
Är så trött på det här företaget. Åker dit och beställer fälgpaket för 36000 kr och tror att jag kommer få någorlunda premium produkt. Hämtar ut hjulen efter 6 veckor. Åker till däckskiftarna, då har de skickat med fel bult. Åker tillbaka och får med mig ny bult. Vid däckskifte nummer 2 åker jag fem meter och noterar att nått slår i bilen, de har monterat tps ventilerna så de slår i bromsoken. Så av med hjulen igen, åker tillbaka och försöker reklamera fälgpaketet, men det går inte utan det ska stå nått om det i det finstilta. Okej, jag kommer nästa vecka säger jag men när jag ringer vet ingen nått. under 4 veckor och ett antal telefonsamtal där de säger att personen som vet något ska ringa upp, men inget telefonsamtal kommer. Till slut lyckas jag få tag på någon som säger att de ändrat position på tps ventilerna och att jag är välkommen dit. Jag säger att de får montera ett hjul så jag ser att det passar. När jag kommer in så provar en kille att montera hjulet men säger att det känns konstigt att nått tar i. Han går och frågar den faktiska mecken som med attityd kommer fram och börjar tjafsa om att de som bytte hjulen hos däckskiftarna gjort märken på fälgarna, ser då att alla fyra fälgar har en liten mosad yta där fälgen skruvas mot navet. Ser då att de inte får plats på min bil utan att det tvingats på. Jag säger till den otrevliga mecken att det här är ert problem inte mitt, då vänder han och går sin väg. Då tog jag fälgarna och åkte därifrån. Har nu köpt en slipmaskin och ska försöka modifiera dem så de passar min bil. Har inte fått någon kompensation, ingen ursäkt, utan bara dålig attityd som att jag är dum i huvet. Har varit trevlig från start till mål.
Livsfarlig reparation Efter att i januari ha blivit påkörd på vänster flygel och framhjul bärgas min tjänstebil, en Passat, till VW Södertälje. Reparationen av den begränsade skadan tar hela 2 månader och jag hämtar ut den igen i början på mars. Några veckor senare, i mitten av april, kontaktar jag VW Södertälje då bilen är instabil vid inbromsning och acceleration. Jag påpekar att styrningen har reparerats nyligen och begär en kontroll men får ändå en verkstadstid först fyra veckor senare, i maj. En vecka innan...