Var intresserad av en bil i Borlänge, och säljaren skulle ringa upp på måndag. Satt hela, dan och väntade. Det var den enda dan jag kunde åka. Hade jag varit en man hade han säkert ringt.. Sen ljuger man om att man ringt och mailat mig, trots att santakslistan och inkorgen /skräp korgen säger något annat. Oärliga och oseriösa. Kommer defenitivt aldrig köpa, en bil, från Ett företag som Din bil.
Din Bil Sverige AB
8 omdömen om Din Bil Sverige AB
Haninge Bilpark
Haninge Bilpark eftersträvar enkelhet, personlighet och förtroende. Vi sätter alltid kunden i fokus. Vi arbetar på ett mer flexibelt sätt än det klassiska bilbolaget utan stora lokaler och krångliga omvägar, därför lyckas vi även hålla priserna nere....
Köpte en begagnad bil hos Din Bil Bromma och blev väldigt nöjd med köpet samt hela processen. Artur Buwaj var hjälpsam, tålmodig och tydlig genom alla steg av köpet. Han hittade bra lösningar för inbytet och såg till att affären kändes smidig och transparent. Stort tack för ett bra bemötande! Jag kan rekommendera Din Bil Bromma till andra bilköpare.
Värsta jag varit med om kundservice under all kritik, goodwill absolut noll. Hämtar bilen i morgon transporterar den till annan verkstad
Din bil Sverige AB har som policy att betalningsvillkor om 20 dagar gäller. Alla inom EU och Sverige strävar mot 3O dagar. Undvik dessa företag som har avvikande betalningsvillkor.
Besvarar aldrig samtal eller mail. När man kopplas till växeln slänger dom på luren när man säger att man inte får något svar från någon. Fruktansvärt bolag. Rekommenderas ej till någon.
Köpte två nya bilar från Audi de senaste åren. Det här blev definitivt den sista. Audi Danderyd tar inget ansvar för kunden efter försäljning. Jag har fått flera fel på den senaste bilen där jag upplever ett tråkigt bemötande, samt noll koll på vad man ska göra för att åtgärda felen. Man hittar helt enkelt på massa ursäkter. Jag trodde jag köpte en kvalitetsbil med bästa service, men ack så fel jag hade!
Livsfarlig reparation Efter att i januari ha blivit påkörd på vänster flygel och framhjul bärgas min tjänstebil, en Passat, till VW Södertälje. Reparationen av den begränsade skadan tar hela 2 månader och jag hämtar ut den igen i början på mars. Några veckor senare, i mitten av april, kontaktar jag VW Södertälje då bilen är instabil vid inbromsning och acceleration. Jag påpekar att styrningen har reparerats nyligen och begär en kontroll men får ändå en verkstadstid först fyra veckor senare, i maj. En vecka innan...
Den här sajten är bra. Jag är missnöjd med Din Bil Sverige AB. Din Bil Sverige AB kundservice är skit dålig. Aldrig mera Din Bil Sverige AB.