Alla kategorier Bilvård Skåne Svedala Valet Parking

Valet Parking

Malmö Airport, 230 32 Malmö-sturup — Visa karta

Valet parking etablerades 1991 och drivs av renbil i Malmö AB som är verksamma i Malmö och på Sturup (Malmö Airport). Valet parking är ett prisvärt alternativ om man vill parkera smidigt på sturup (malmö airport. Bland våra större företagskunder kan nämnas Avis, Europcar, Hertz, Sixt m fl. När får vi se dig bland våra kunder?

FÖRDELARNA MED VALET PARKING

Garanterad plats
Parkering nära terminalen (samma platser alltid)
Vinn tid genom våra servicetjänster(Vi erbjuder många tjänster såsom biltvätt, vaxning, transport till verkstad m.m.
Snabb service
Smidiga betalningssätt
Transferservice (Flyg ut ifrån Malmö Airport och kom tillbaka till Köpenhamn eller vice versa, vi hjälper till med transporten)
Så här fungerar det:
LÄMNA IN BILEN FÖR PARKERING:

1. Kör in i P-huset (P4) (första infarten) på plan 2 och parkera er bil på reserverade platser med skyltarna ValetParking/renbil.
2. Gå till vår kundmottagningen som finns i Entrén/markplan till P-huset, här får ni ett inlämmingkvitto på att ni lämnat in bil o bilnyckel. Vid obemannad kundmottagning lämnas nycklarna i nyckelboxen. (fyll då i ett inlämmningskvitto som finns på plats.)
3. Under tiden ni är borta så parkerar vi Er bil inom Swedavias säkra parkeringsområde.

VID ÅTERKOMST:

1. Gå till Informationen (Visitorcenter) i terminalbyggnaden/avgångshallen och kvittera ut Er bilnyckel.
2. Återkommer ni sent på kvällen eller nattetid så finns Er bilnyckel i kodskåpet som finns i Entrén till P-huset, Ni får ett SMS med information om kod och övrig information.
3. Er bil finns framkörd igen i P-huset på plan 2.

Tack för att ni parkerar på Valet-parking.

Läs vad 223 kunder tycker om Valet Parking

Malmö Airport, 230 32 Malmö-sturup