Alla kategorier Bilvård Skåne Svedala Valet Parking

Valet Parking

Malmö Airport, 230 32 Malmö-sturup — Visa karta

Valet parking etablerades 1991 och drivs av renbil i Malmö AB som är verksamma i Malmö och på Sturup (Malmö Airport). Valet parking är ett prisvärt alternativ om man vill parkera smidigt på sturup (malmö airport. Bland våra större företagskunder kan nämnas Avis, Europcar, Hertz, Sixt m fl. När får vi se dig bland våra kunder?

FÖRDELARNA MED VALET PARKING

Garanterad plats
Parkering nära terminalen (samma platser alltid)
Vinn tid genom våra servicetjänster(Vi erbjuder många tjänster såsom biltvätt, vaxning, transport till verkstad m.m.
Snabb service
Smidiga betalningssätt
Transferservice (Flyg ut ifrån Malmö Airport och kom tillbaka till Köpenhamn eller vice versa, vi hjälper till med transporten)
Så här fungerar det:
LÄMNA IN BILEN FÖR PARKERING:

1. Kör in i P-huset (P4) (första infarten) på plan 2 och parkera er bil på reserverade platser med skyltarna ValetParking/renbil.
2. Gå till vår kundmottagningen som finns i Entrén/markplan till P-huset, här får ni ett inlämmingkvitto på att ni lämnat in bil o bilnyckel. Vid obemannad kundmottagning lämnas nycklarna i nyckelboxen. (fyll då i ett inlämmningskvitto som finns på plats.)
3. Under tiden ni är borta så parkerar vi Er bil inom Swedavias säkra parkeringsområde.

VID ÅTERKOMST:

1. Gå till Informationen (Visitorcenter) i terminalbyggnaden/avgångshallen och kvittera ut Er bilnyckel.
2. Återkommer ni sent på kvällen eller nattetid så finns Er bilnyckel i kodskåpet som finns i Entrén till P-huset, Ni får ett SMS med information om kod och övrig information.
3. Er bil finns framkörd igen i P-huset på plan 2.

Tack för att ni parkerar på Valet-parking.

Läs vad 223 kunder tycker om Valet Parking

• Margreth M
    Margreth M skrev om Valet Parking
    .Är alltid nöjd med parkering och tvätt av vår bil
  • Ann-charlotte L
    Ann-charlotte L skrev om Valet Parking
    Jag är nöjd med bemötandet jag fick när jag ringde och behövde hjälp med bokningen . Jag beställde tvätt av bilen under tiden den stod parkerad i parkeringshuset och denna utfördes till belåtenhet.
    Jag skulle dock önska en tydligare beskrivning av var man ska lämna och hämta nycklar.
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Valet Parking
    när vi skulle parkera vid 15,15 var ingen från Valet Parking på plats utan det sköttes av Hertz utan problem.
    men skulle önska bättre skyltning till garage samt från garage till kontor.
  • Jörgen H
    Jörgen H skrev om Valet Parking
    Lätt och smidigt att parkera hos. Toppen att man kunde få bilen tvättad. Detta kommer att användas fler gånger.
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Valet Parking
    Allt gick smidigt från bokning till parkering och uthämtning. Inget att klaga på.
  • Per L
    Per L skrev om Valet Parking
    Beställt valet parking och biltvätt vid flera tillfällen samt laddning av elbil. Har fungerat bra alla gånger. Vid problem pga försenade flyg löste personal det föredömligt.
  • Hasse N
    Hasse N skrev om Valet Parking
    Sista resan vi gjorde använde vi endast parkering. Tidigare har vi fått bilen tvättad. Upplever att vi alltid har bemöts på ett trevligt sätt. Mkt nöjda!
  • Hans R
    Hans R skrev om Valet Parking
    Bra bemötande. Snabb bilhantering in och ut. Inget krångel. Skönt när man kommer hem efter en lång flygresa.
  • Jörgen H
    Jörgen H skrev om Valet Parking
    Valet Park och biltvätt.
    Bra kommunikation från online-bokning till uthämtning. Biltvätten mycket bra!!
  • Anders E
    Anders E skrev om Valet Parking
    Parkering bra.
    Beställde också handtvätt men tror att det var maskin. Smuts kvar under takrails och baklucka. Besviken på detta då det ändå kostar en del
  • Bodil O
    Bodil O skrev om Valet Parking
    Bra pris, bra bemötande. Richard finns alltid till tjänst, näsrsomhelst på dygnet när man ringer.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Valet Parking
    Snabbt, smidigt och enkelt med bra service.
  • Nicklas S
    Nicklas S skrev om Valet Parking
    Parkering och handtvätt på Sturup Fpl. Mycket bra resultat.
  • Bo K
    Bo K skrev om Valet Parking
    Bra service från början till slut.Lätt att lämna och lät att hämta. Rekommenderas

Bukarest
  • Erik M
    Erik M skrev om Valet Parking
    Allt var till belåtenhet, såväl beställning, förklaring hur det fungerade på plats, läget i omedelbar anslutning till terminalen, samt priset (vi stod där 1vecka).
  • Maria C
    Maria C skrev om Valet Parking
    Vi brukar använda det nån gång varje år
    Smidigt o bra är det
    Även att kunna få bilen tvättad
    Mycket bra service
  • Jan R
    Jan R skrev om Valet Parking
    Fungerade bra men lite svårt att hitta nyckelskåpet, dåligt skyltat.
  • Kjell-inge N
    Kjell-inge N skrev om Valet Parking
    Aldrig några problem. Har fungerat klanderfritt alla gånger vi anlitat det.
  • Peter B
    Peter B skrev om Valet Parking
    Valet parkering på Malmö Airport. Ej haft kontakt irl, lämnat och hämtat bilen utanför manuell service.
  • Angelica W
    Angelica W skrev om Valet Parking
    Bra bokningsystem & information.
    Bra service, lätt attkontakta, tydliga!
  • Jörgen F
    Jörgen F skrev om Valet Parking
    Enkelt och bra
    Bilen ren och kort att gå till terminalen
  • Thomas F
    Thomas F skrev om Valet Parking
    Bra bemötande och service
    Löste krossad sidoruta på ett mkt bra sätt
    Kommer att i fortsättning att använda Valet Parkering.
  • Annika H
    Annika H skrev om Valet Parking
    Hade ingen kontakt mer än via datorn. Vi lyfte tidigt och landade sent men allt fungerade och bilen var framkörd.
  • Ann-christin Z
    Ann-christin Z skrev om Valet Parking
    I det stora är jag väl nöjd förutom senaste gången jag skulle parkera på Sturup.Tidigare har jag rest när det varit helg och då vetat att det inte finns någon bemanning så det har jag inga synpunkter på. Men senast var en vardag mitt på dagen och tog för givet att det skulle finnas någon på plats, men tyvärr inte.Efter många om och men hittade jag en dam som sa att det inte fanns någon personal på grund utav att dessa nog var ute och tvättade bilar.Jag tycker att ni borde veta när ni har bilar på ingång.Nu hann jag med flyget som tur var men minuterna går fort när man skall behöva springa och leta.Hade ni skickat detta formulär gällande föregående parkeringar så hade ni fått betyg 5 Men tyvärr sänker jag betyget efter sista gången jag anlitade er
  • Kemal H
    Kemal H skrev om Valet Parking
    Helt OK tjänst. Prisvärt. Smärtfritt. Allt gick smidigt och fort.
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Valet Parking
    Förträffligt, enkelt och bra.
    Vad mer att säga
  • Jerker N
    Jerker N skrev om Valet Parking
    Har köpt städning och tvätt av bilen under semester på Sturups flyplats. Lite otydlig info I P-huset, kan förbättras. Har fortfarande inte fått ett kvitto med specificerad moms, vilket borde komma per automatic.
  • Annika P
    Annika P skrev om Valet Parking
    Superbra, kan bara rekommendera er vidare. köpte parkering i 8 dygn.
    Allt har fungerat jättebra.
  • Lars-erik J
    Lars-erik J skrev om Valet Parking
    Utöver parkering så utnyttjar jag ofta även att få bilen tvättad.
    Jag har bara positiva omdömen om alla tjänster jag fått genom Valet Parking.
  • Lars A
    Lars A skrev om Valet Parking
    Jag fick bara hjälp med parkering på Sturup. Det fungerade utmärkt. Skönt att slippa ta sig från långtidsparkeringen med tunga väskor. Väl värt de extrapengar det kostar. Därmed inte sagt att de ska höja sina priser nu.
  • Anne P
    Anne P skrev om Valet Parking
    Helnöjda ännu en gång! Kan vara femte året i rad som vi använder Valet när vi reser från Malmö. I år la vi till utvändig och invändig tvätt! Wow - bilen såg som nu ut. Den har inte varit så ren invändigt sedan vi köpte bilen för två år sedan. I sommar är det dags att resa igen, och då bokar vi så klart Valet.
  • Lars A
    Lars A skrev om Valet Parking
    Allt fungerade bra från bokningen på nätet till inlämning och hämtning av bil och nyckel.
  • Peppe P
    Peppe P skrev om Valet Parking
    Första gången vi använde er parkering. Vi körde in i fel infart på flygplatsen Sturup. Ni bör specificera det i er beskrivning! Att man ska in i första infarten och inte den den andra där det står P-4! När vi väl kom ut från fel P-hus och kom in i rätt infart var det lätt att hitta parkering och sen platsen för att lämna bilnyckeln. Nu när vi vet blir det ju lätt nästa gång!
  • Marie C
    Marie C skrev om Valet Parking
    Beställde parkering hos Valet Parking för första gången och vill gärna framföra följande:
    Otroligt bra beställningsformulär! Lätt att använda!
    Snabb och bra mailkontakt vid fråga.
    Lätt in och uthämtning av nyckel!
    Fantastiskt bra alltihopa!
  • Mats T
    Mats T skrev om Valet Parking
    Mycket positivt,snabbt svar när jag ringde o mycket vänligt bemötande,jag var där när
    exp. var obemannad
  • Kjell S
    Kjell S skrev om Valet Parking
    Mycket smidigt och bekvämt. Använder Valet P var gång jag flyger.
  • Kurt H
    Kurt H skrev om Valet Parking
    Om Valet Parking är parkeringshuset i Kristianstad så är det helt OK
  • Dick L
    Dick L skrev om Valet Parking
    Dålig skyltning på Sturup sen dom började använda parkeringsgaraget, dålig info om hur man hittar parkeringen samt dålig info om hur fasen man gör för att komma därifrån (En siffer kod till bommen stod på kuvertet, utan att man blivit informerad att koden skulle stå på kuvertet, så jag körde mot trafiken till vänster och kommer göra så i fortsättningen också, alternativet är ju bara korkat). Men i övrigt en mycket bra parkeringstjänst som jag använt i många år nu.
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Valet Parking
    Helt nöjd. Biltvätt mycket nöjd.
  • Björn L
    Björn L skrev om Valet Parking
    Perfekt och nära terminalen. Bra att bilen körs in under nder tak.
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Valet Parking
    Allt till full belåtenhet!!!!!!!!!
  • Anna B
    Anna B skrev om Valet Parking
    Hejsan!
    I stort sätt toppen bra parkeringsmöjligh.Relativt billigt och väldigt nära till ingången. Lätt att boka och betala. Vi var bara lite förvirrade över var nycklarna skulle lämnas då parkering var för första gg för oss i parkeringshus och obemannat vid det tillfälle.Kanske bättre skyltning?
    Med vänlig hälsning,
    Anna
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Valet Parking
    Valet parking har fungerat väldigt bra de gånger jag använt det. Att komma tillbaka efter en affärsresa och sätta sig i en nytvättad och nystädad bil är en fantastisk känsla. Särskilt efter att den smutsiga bilen varit ett dåligt samvete ett tag.
  • Karin T
    Karin T skrev om Valet Parking
    Funkar jättebra! Enkelt och bra sätt att parkera!
  • Ann-britt N
    Ann-britt N skrev om Valet Parking
    Långtidsparkering på Sturup. Bokat och betalat via nätet. Vi lämnade bilen i parkeringshuset och hämtade den där efter resan. Det fungerade utmärkt.
  • Johan ?
    Johan ? skrev om Valet Parking
    bokad parkering på sturup, har alltid fungerat bra
  • Christer P
    Christer P skrev om Valet Parking
    Vi har bokat parkering och tvätt.
    Allt fungerade bra, vi har använt denna tjänst flera gånger.
    Då vi åkt och kommit sent har vi inte träffat någon personal men
    annar är det ett perfekt sätt att parkera när man åker
  • Göte N
    Göte N skrev om Valet Parking
    Bra placering av p-hus och parkeringsplatser. Lätt att boka på nätet. När det gäller bokning för längre tid än en vecka borde priset justeras nedåt.
    Bra personal och bemötande på Sturup .
    När jag senast parkerade på Kastrup fick jag ett mail om att jag kunde boka plats i p-hus närmare ingången till Terminalen till ett reducerat pris.
  • Marie S
    Marie S skrev om Valet Parking
    Lyx att parkera utanför o få bilen parkerad till hemfärd , utanför dörrarna !
  • Lars J
    Lars J skrev om Valet Parking
    Beställt och fått parkering på Sturup. Allt fungerade bra.

Malmö Airport, 230 32 Malmö-sturup