Valet Parking

Valet Parking

Ring 040-50 00 24 valet-parking.se
4.4

Valet parking etablerades 1991 och drivs av renbil i Malmö AB som är verksamma i Malmö och på Sturup (Malmö Airport). Valet parking är ett prisvärt alternativ om man vill parkera smidigt på sturup (malmö airport. Bland våra större företagskunder kan nämnas Avis, Europcar, Hertz, Sixt m fl. När får vi se dig bland våra kunder?...

223 omdömen om Valet Parking

Bengt Jan B
Skrev om Valet Parking

Helt sjukt dyrt ! Sedan man gjorde om parkering vid lämna/hämta från att ha 10 min gratis är nu kostnaden skyhög. Hämtade en vän och stod parkerad 7 minuter och fick betala 33 kronor, dert är alltså 4,70 kronor/min. = 282 kronor i timmen

Margreth M
Skrev om Valet Parking

.Är alltid nöjd med parkering och tvätt av vår bil

Ann-charlotte L
Skrev om Valet Parking

Jag är nöjd med bemötandet jag fick när jag ringde och behövde hjälp med bokningen . Jag beställde tvätt av bilen under tiden den stod parkerad i parkeringshuset och denna utfördes till belåtenhet. Jag skulle dock önska en tydligare beskrivning av var man ska lämna och hämta nycklar.

Thomas B
Skrev om Valet Parking

när vi skulle parkera vid 15,15 var ingen från Valet Parking på plats utan det sköttes av Hertz utan problem. men skulle önska bättre skyltning till garage samt från garage till kontor.

Jörgen H
Skrev om Valet Parking

Lätt och smidigt att parkera hos. Toppen att man kunde få bilen tvättad. Detta kommer att användas fler gånger.

Fredrik N
Skrev om Valet Parking

Allt gick smidigt från bokning till parkering och uthämtning. Inget att klaga på.

Per L
Skrev om Valet Parking

Beställt valet parking och biltvätt vid flera tillfällen samt laddning av elbil. Har fungerat bra alla gånger. Vid problem pga försenade flyg löste personal det föredömligt.

Hasse N
Skrev om Valet Parking

Sista resan vi gjorde använde vi endast parkering. Tidigare har vi fått bilen tvättad. Upplever att vi alltid har bemöts på ett trevligt sätt. Mkt nöjda!

Hans R
Skrev om Valet Parking

Bra bemötande. Snabb bilhantering in och ut. Inget krångel. Skönt när man kommer hem efter en lång flygresa.

Jörgen H
Skrev om Valet Parking

Valet Park och biltvätt. Bra kommunikation från online-bokning till uthämtning. Biltvätten mycket bra!!

Anders E
Skrev om Valet Parking

Parkering bra. Beställde också handtvätt men tror att det var maskin. Smuts kvar under takrails och baklucka. Besviken på detta då det ändå kostar en del

Bodil O
Skrev om Valet Parking

Bra pris, bra bemötande. Richard finns alltid till tjänst, näsrsomhelst på dygnet när man ringer.

Mikael S
Skrev om Valet Parking

Snabbt, smidigt och enkelt med bra service.

Nicklas S
Skrev om Valet Parking

Parkering och handtvätt på Sturup Fpl. Mycket bra resultat.

Bo K
Skrev om Valet Parking

Bra service från början till slut.Lätt att lämna och lät att hämta. Rekommenderas Bukarest

Erik M
Skrev om Valet Parking

Allt var till belåtenhet, såväl beställning, förklaring hur det fungerade på plats, läget i omedelbar anslutning till terminalen, samt priset (vi stod där 1vecka).

Maria C
Skrev om Valet Parking

Vi brukar använda det nån gång varje år Smidigt o bra är det Även att kunna få bilen tvättad Mycket bra service

Jan R
Skrev om Valet Parking

Fungerade bra men lite svårt att hitta nyckelskåpet, dåligt skyltat.

Kjell-inge N
Skrev om Valet Parking

Aldrig några problem. Har fungerat klanderfritt alla gånger vi anlitat det.

Peter B
Skrev om Valet Parking

Valet parkering på Malmö Airport. Ej haft kontakt irl, lämnat och hämtat bilen utanför manuell service.

Angelica W
Skrev om Valet Parking

Bra bokningsystem & information. Bra service, lätt attkontakta, tydliga!

Jörgen F
Skrev om Valet Parking

Enkelt och bra Bilen ren och kort att gå till terminalen

Thomas F
Skrev om Valet Parking

Bra bemötande och service Löste krossad sidoruta på ett mkt bra sätt Kommer att i fortsättning att använda Valet Parkering.

Annika H
Skrev om Valet Parking

Hade ingen kontakt mer än via datorn. Vi lyfte tidigt och landade sent men allt fungerade och bilen var framkörd.

Ann-christin Z
Skrev om Valet Parking

I det stora är jag väl nöjd förutom senaste gången jag skulle parkera på Sturup.Tidigare har jag rest när det varit helg och då vetat att det inte finns någon bemanning så det har jag inga synpunkter på. Men senast var en vardag mitt på dagen och tog för givet att det skulle finnas någon på plats, men tyvärr inte.Efter många om och men hittade jag en dam som sa att det inte fanns någon personal på grund utav att dessa nog var ute och tvättade bilar.Jag tycker att ni borde veta när ni har bilar på ingång.Nu hann jag med flyget...

Kemal H
Skrev om Valet Parking

Helt OK tjänst. Prisvärt. Smärtfritt. Allt gick smidigt och fort.

Marcus H
Skrev om Valet Parking

Förträffligt, enkelt och bra. Vad mer att säga

Jerker N
Skrev om Valet Parking

Har köpt städning och tvätt av bilen under semester på Sturups flyplats. Lite otydlig info I P-huset, kan förbättras. Har fortfarande inte fått ett kvitto med specificerad moms, vilket borde komma per automatic.

Annika P
Skrev om Valet Parking

Superbra, kan bara rekommendera er vidare. köpte parkering i 8 dygn. Allt har fungerat jättebra.

Lars-erik J
Skrev om Valet Parking

Utöver parkering så utnyttjar jag ofta även att få bilen tvättad. Jag har bara positiva omdömen om alla tjänster jag fått genom Valet Parking.

Lars Rickard A
Skrev om Valet Parking

Jag fick bara hjälp med parkering på Sturup. Det fungerade utmärkt. Skönt att slippa ta sig från långtidsparkeringen med tunga väskor. Väl värt de extrapengar det kostar. Därmed inte sagt att de ska höja sina priser nu.

Anne P
Skrev om Valet Parking

Helnöjda ännu en gång! Kan vara femte året i rad som vi använder Valet när vi reser från Malmö. I år la vi till utvändig och invändig tvätt! Wow - bilen såg som nu ut. Den har inte varit så ren invändigt sedan vi köpte bilen för två år sedan. I sommar är det dags att resa igen, och då bokar vi så klart Valet.

Lars A
Skrev om Valet Parking

Allt fungerade bra från bokningen på nätet till inlämning och hämtning av bil och nyckel.

Peppe P
Skrev om Valet Parking

Första gången vi använde er parkering. Vi körde in i fel infart på flygplatsen Sturup. Ni bör specificera det i er beskrivning! Att man ska in i första infarten och inte den den andra där det står P-4! När vi väl kom ut från fel P-hus och kom in i rätt infart var det lätt att hitta parkering och sen platsen för att lämna bilnyckeln. Nu när vi vet blir det ju lätt nästa gång!

Mats T
Skrev om Valet Parking

Mycket positivt,snabbt svar när jag ringde o mycket vänligt bemötande,jag var där när exp. var obemannad

Kjell S
Skrev om Valet Parking

Mycket smidigt och bekvämt. Använder Valet P var gång jag flyger.

Kurt H

Om Valet Parking är parkeringshuset i Kristianstad så är det helt OK

Dick L
Skrev om Valet Parking

Dålig skyltning på Sturup sen dom började använda parkeringsgaraget, dålig info om hur man hittar parkeringen samt dålig info om hur fasen man gör för att komma därifrån (En siffer kod till bommen stod på kuvertet, utan att man blivit informerad att koden skulle stå på kuvertet, så jag körde mot trafiken till vänster och kommer göra så i fortsättningen också, alternativet är ju bara korkat). Men i övrigt en mycket bra parkeringstjänst som jag använt i många år nu.

Bengt B
Skrev om Valet Parking

Helt nöjd. Biltvätt mycket nöjd.

Björn L
Skrev om Valet Parking

Perfekt och nära terminalen. Bra att bilen körs in under nder tak.

Cecilia K
Skrev om Valet Parking

Allt till full belåtenhet!!!!!!!!!

Anna B
Skrev om Valet Parking

Hejsan! I stort sätt toppen bra parkeringsmöjligh.Relativt billigt och väldigt nära till ingången. Lätt att boka och betala. Vi var bara lite förvirrade över var nycklarna skulle lämnas då parkering var för första gg för oss i parkeringshus och obemannat vid det tillfälle.Kanske bättre skyltning? Med vänlig hälsning, Anna

Mikael S
Skrev om Valet Parking

Valet parking har fungerat väldigt bra de gånger jag använt det. Att komma tillbaka efter en affärsresa och sätta sig i en nytvättad och nystädad bil är en fantastisk känsla. Särskilt efter att den smutsiga bilen varit ett dåligt samvete ett tag.

Karin T
Skrev om Valet Parking

Funkar jättebra! Enkelt och bra sätt att parkera!

Ann-britt N
Skrev om Valet Parking

Långtidsparkering på Sturup. Bokat och betalat via nätet. Vi lämnade bilen i parkeringshuset och hämtade den där efter resan. Det fungerade utmärkt.

Johan ?
Skrev om Valet Parking

bokad parkering på sturup, har alltid fungerat bra

Christer P
Skrev om Valet Parking

Vi har bokat parkering och tvätt. Allt fungerade bra, vi har använt denna tjänst flera gånger. Då vi åkt och kommit sent har vi inte träffat någon personal men annar är det ett perfekt sätt att parkera när man åker

Göte N
Skrev om Valet Parking

Bra placering av p-hus och parkeringsplatser. Lätt att boka på nätet. När det gäller bokning för längre tid än en vecka borde priset justeras nedåt. Bra personal och bemötande på Sturup . När jag senast parkerade på Kastrup fick jag ett mail om att jag kunde boka plats i p-hus närmare ingången till Terminalen till ett reducerat pris.

Marie S
Skrev om Valet Parking

Lyx att parkera utanför o få bilen parkerad till hemfärd , utanför dörrarna !

Lars J
Skrev om Valet Parking

Beställt och fått parkering på Sturup. Allt fungerade bra.