4.2 / 5 i betyg — 47 rekommendationer

Läs vad 47 användare tycker om Flytt

• Camilla B
    Camilla B skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Flytthjälp med nedpackning o transport
  • Anna O
    Anna O skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Bokade flytthjälp med vanadis care då offerten vi fick var prisvärd och kändes seriös. Jag var uppriktigt sagt lite nervös då det är första gången vi tagit hjälp med flytt. Min oro var dock helt obefogad. Vi fick hjälp av två supertrevliga flyttkillar som trots att de inte kunde svenska var väldigt måna om att de förstod exakt hur vi ville ha det. De var extremt försiktiga med våra saker och ingenting gick sönder eller blev skadat. Vi är helnöjda med vår flytt och kommer absolut anlita vanadis care igen när vi flyttar nästa gång!
  • Johanna R
    Johanna R skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Riktigt bra o trevliga kollar som flyttade för oss!
  • Maria H
    Maria H skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Jag anlitade Vanadis Care för att flytta mina saker från en adress till ett förråd. Dom två killarna som kom var både trevliga, snabba, noggranna. Jag är mycket nöjd och kommer att varmt rekommendera dom till andra.
  • Sabina S
    Sabina S skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Långsamma och otrevliga tre möbler gick sönder vid flytt
    2015-09-17 Vanadis Care svarar Sabina S
    Hej Sabina,

VanadisCare AB beklagar att förfarandet ej levde upp till förväntan. Till sanningen hör dock att den överenskomna starttiden (8:00) fick senareläggas då Ni vid 8-tiden sov (!!) i er säng och bad om att få skjuta upp starten till kl. 12:00. Detta förstås utan att på något vis ha varslat oss i förväg. Utan att skäligt nog avsäga sig entreprenaden och debitera er för denna nonsens agerade VanadisCare AB galant nog och utan att säga ett enda ord la om schemat och senarelade starten till 12:00. Lite bakgrundsinfo för att förstå sig bättre på förutsättningarna och omständigheterna kring ett sådant klagomål. Gällande möbelskadorna är Ni välkommen att kontakta oss så får vårt försäkringsbolag säga sitt om de uppkomna skadorna.
  • Erika H
    Erika H skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Vi flyttade från en lägenhet inne i stan ut till hus i förorten. Jag tycker att flytten på det hela taget gick bra även om det någon gång kändes lite oorganiserat. Men kan klart rekommendera flyttfirman.
  • Jacob B
    Jacob B skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Mycket bra firma! Snabba, duktiga och hjälpsamma killar. Flytten gick som på räls!
  • Tom S
    Tom S skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    flyttstädning

Det var mycket bra med kontakt och städning
  • Markus Ö
    Markus Ö skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Bra flytthjälp och flyttstädning. Kunde ingen svenska och dålig engelska.
  • Karin K
    Karin K skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Flyttstädning, bra bemötande, bra utfört uppdrag.
  • Johan O
    Johan O skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Vi är mycket nöjda. Vanadis Care gjorde vår flytt från Duvnäs till Älta på ett mycket bra sätt. Hårt arbete och trevlig stil. Professionella och flexibla. Vi kan varmt rekommendera dem.
  • Elin E
    Elin E skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Mycket bra bemötande när jag flyttade i Täby. Allt gick även utmärkt och som planerat i förhand.
  • Oskar B
    Oskar B skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Effektiva. Lätta att nå via mejl och snabb kommunikation. Kan absolut tänka mig att använda vid nästa flytt
  • Victor W
    Victor W skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Vanadis hjälpte mig med flytt och städ med ett väl utfört arbete. Punktliga på tiden, bra service, har inget att anmärka på.
  • Morad B
    Morad B skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Flytten gick väldigt snabbt och tyvärr så gick en barnsäng sönder och ett dyrt matbord i ek fick två repor .
    Flyttstädningen var inte perfekt men ok.
  • Lisette F
    Lisette F skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Trevliga och professionella "flyttgubbar" och städpersonal. Väldigt tillmötesgående och måna om våra personliga tillhörigheter.
  • Christian S
    Christian S skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    väldigt nöjd mer både flytt & städ, arbetade snabbt och effektivt.
  • Joakim E
    Joakim E skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Bra och effektiva flyttgubbar. Enkelt att boka och bra service
  • Emma Z
    Emma Z skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Mycket väl utförda tjänster. Jag beställde flytthjälp + flyttstäd + hemleverans av kartonger.Jag är väldigt nöjd med bemötande, punktlighet och utförande av beställda tjänster. Supertrevliga killar, dock behöver de en fungerande GPS :) Väldigt prisvärt och jag kan varmt rekommendera Vanadis Care.
  • Cristian Y
    Cristian Y skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Vi anlitade Vanadis Care för flytthjälp samt flyttstädning.
    Det har skött båda delarna väldigt bra till ett bra pris.
  • Jenny F
    Jenny F skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Jag är supernöjd! Tre trevliga, snabba och duktiga killar hjälpte oss med vår flytt. Rekommenderas varmt!
  • Anna L
    Anna L skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Jag köpte flyttstäd och flythjälp hos Vandis Care och jag är jätte nöjd både. Jag fick betala fastpris som var bestämd innan. Flytten gick snabb och städningen var mycket professionell.
  • Margit N
    Margit N skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Jag anlitade VanadisCare för flytthjälp och flyttstädning. De gjorde jobbet men inte över förväntan. Flyttkillarna kom 30 minuter för sent och pratade ingen svenska. Inte heller städaren pratade svenska. Enligt städofferten ingick avfläckning av målade väggytor men det missade de. Annars var det rent och fint.
  • Astrid M
    Astrid M skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Enkel flytt från en källare till Shurgard. Ca 40 flyttkartonger samt några stolar, så relativt okomplicerat.

Nöjd med arbetet. Kom i tid, bra förberedda, hade koll på alla detaljer, hittade direkt till destinationen. Jobbade undan snabbt och effektivt.

Sammantaget gick allt väldigt bra.
  • Olle O
    Olle O skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Flyttkillarna skötte sig mycket bra men vi anser att de hade för lite flyttkartongeer och för dålligt packningsmaterial med sig. Att packa i gamla Metro är inte professionellt. Nu gick det bra ändå och inget gick sönder. Administration sköttes bra. Alla kom när de skulle enligt överenskommelsen.
    Städningen däremot gjordes slarvigt. Alla garderober var inte uttorkade. Golvlister i cirka hälften av rummen inte avtorkade. Väggar inte avtorkade. Allmänt sett dåligt genomförd städning!
  • Torkel B
    Torkel B skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Bra service, bra städning. Förutom att jag fick vänta tre kvart efter utsatt tid när jag skulle hämta flyttkartonger. Räkna dock med att produktionspersonalen talar som bäst knagglig engelska.
  • Anna D
    Anna D skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Mycket bra bemötande av alla inblandade då vi anlitade VanadisCare för flytthjälp och flyttstädning. Allt flyttades utan några skador och flyttstädningen var mycket prydligt utförd. Jag kan varmt rekommenderar andra att anlita VanidisCare.
  • Karin K
    Karin K skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Trevliga och hjälpsamma flyttkillar!
  • My H
    My H skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Väldigt positivt, proffsigt bemötande i offert och avtalsläge men tyvär gick några saker sönder ganska ordentligt vid flytten så minus för det.
  • Lilibet N
    Lilibet N skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Bra flytthjälp! Mindre bra städ.
  • Lisa P
    Lisa P skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Kan varmt rekommendera Vanadis care. Trevlig personal som gjorde flytten supersmidig och allt flöt på precis som det ska.
  • Kerstin W
    Kerstin W skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Hej!
    Jag kan verkligen rekommendera företaget utifrån den service och de tjänster som jag har tagit del av. Väl bemött klara o tydliga svar på mina frågor, enkelt att komma överens.
    Jag fick en fantastisk flyttservice från två MYCKET duktiga, trevliga och arbetssamma killar. En väl genomförd städning av trevlig och noggranna personal.
  • Joacim R
    Joacim R skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Bra flyttstädning och hjälp med flytten. Rekommenderas
  • Cecilia G
    Cecilia G skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Pålitliga, noggranna och prisvärda!! Bara toppen! Anlitat dem vid båda mina flyttar!
  • Daniel W
    Daniel W skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Vanadis care var kanon! Trevliga hjälpsamma och framförallt noggranna och försiktiga med saker man är rädd om. Ska jag flytta igen kommer jag definitivt använda de igen!
  • Johan M
    Johan M skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Köpte flyttstäd och flytthjälp till 67kvm. Mycket noggranna med såväl flytt som städning. Över förväntan. Glada och positiva under hela flytten. Känns självklart att rekommendera dem till andra.
  • Jens Å
    Jens Å skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Allt fungerade kanonbra. Flyttkillarna erbjöd sig tom. att hjälpa till med att ta ner lampor och gardiner då vi inte var riktigt klara när de dök upp på morgonen.
  • Elias A
    Elias A skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Otroligt väl genomförd flytt! Trevlig personal.
  • Susanne T
    Susanne T skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Väldigt bra. Både flytt och städ är vi nöjda med
  • Agneta E
    Agneta E skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Hej!
    Vi är väldigt nöjda med flytthjälpen vi fick av er, två trevliga och duktiga killar som hjälpte oss!
    Rekomenderar er gärna till andra! : )

Med vänlig hälsning! Agneta Ekengren
  • linnea b
    linnea b skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Beställde flytthjälp och flyttstädning och är så sjukt nöjd. Flytten gick otroligt smidigt och städningen var toppen. Väldigt trevligt bemötande både vid beställning och av själva flytthjälpen. Rekommenderas verkligen! Perfekt med en helhetslösning när man flyttar.
  • Bengt O
    Bengt O skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Flytthjälp samt bortforsling av skräp.

Bra bemötande vid initial kontakt, snabb offert och bra genomförd flytt.
  • Einar C
    Einar C skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Vi är väldigt nöjda med Vanadis!

Servicen var utmärkt och killarna skötte sig väldigt bra. Vi hade både flytthjälp och städning. Personalen kunde ingen svenska men engelskan var ok och de var väldigt måna om att vi skulle vara nöjda.
  • Håkan H
    Håkan H skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Vanadis Care utförde både flytthjälp och flyttstädning på ett mycket bra sätt, de kom när de lovat och jobbade effektivt men ändå försiktigt med ömtåliga saker. Priset var också attraktivt.
  • elisabeth i
    elisabeth i skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Jag blev mycket besviken när det kom flyttkillar som inta kan svenska och inte ens engelska.
    Jag hade skrivit på flyttkartongerna vart de skulle bäras, men dessa hamnade hur som helst om inte jag hann fram och peka. Jag trodde att det skulle vara proffsig hjälp jag betalade för och att jag skulle kunna ägna mig annat än att stå och dirigera hela dagen. Först på morgonen kom de för sent för att de inte fått eller kunnat ta till sig information om var jag bodde. Sedan när killarna var "klara" och hade åkt hem, stod ett 20-tal kartonger i fel rum. BAksidan på ett skåp hade lossnat, sängens bäddmadrass var smutsig (det regnade denna dag) och killarna hade inte tagit med allt som jag sagt åt dem. De jobbade hårt och var mycket artiga, så det var inte deras fel att det blev så här. Desuton undrar jag vad de får i lön! JAg ångrar att jag inte anlitade mina egna vänner, det hade blivit mindre jäktigt och bättre. Jag kommer INTE att rekomendera VAnadis Care utan tvärt om VARNA mina vänner och bekanta för dem!
    2012-10-15 Vanadis Care svarar elisabeth i
    Hej Elisabeth,

VanadisCare AB är ledsna att vår entreprenad har orsakat er missnöje. Till sanningen hör dock att våra anställda som bevisligen behärskar engelska i både tal och skrift under hela flytthjälpen hade instruerats av er far som vid varenda bohagsartikel dels muntligt, dels genom att peka hade gett dem instruktion över vart bohaget skulle ställas in. När allt var klart tog man än en kontrollrunda med honom för att säkerställa att allt var hämtat och rätt placerat. I och med hans godkännande, lämnade man uppdraget med gott samvete.

Mvh,

VanadisCare AB
  • Marcus W
    Marcus W skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Jag anlitade VanadisCare för flyttstädning och flytthjälp. De gjorde ett kanonjobb och var både noggranna och försiktiga. Rekommenderas!
  • Fredrick x
    Fredrick x skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Anlitat VanadisCare vid två tillfällen för både flytthjälp och flyttstädning. Arbetet gjordes mycket proffsigt och effektivt. Jag känner mig mycket nöjd. Stort tack till alla som deltog i arbetet.

Starrängsringen 63, 115 50 Stockholm