Aktiv på Reco.se sedan 2012

Läs vad 50 kunder tycker om Flytt

• Ewa G
    Ewa G skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Jag har anlitat de för flytt och städ 2015. Jag var nöjd med resultatet, hjälpsamma killar som flyttade och bra flyttstädning.
    Jag kommer att anlita dem igen för både flytt, städ och packhjälp under 2017. Läs mer
  • Eva B
    Eva B skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Jag beställde både flytt o flyttstädhjälp.
    Jag är supernöjd o kan verkligen rekommendera detta företag.
    Killarna som flyttade var helt otroligt hjälpsamma o pålitliga.
    flyttstäd var jag också supernöjd med. Läs mer
  • Mikael A skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Fantastiskt bra flyttstädning - ger allra högsta rekommendationer! Läs mer
  • Camilla B skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Flytthjälp med nedpackning o transport Läs mer
  • Anna O skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Bokade flytthjälp med vanadis care då offerten vi fick var prisvärd och kändes seriös. Jag var uppriktigt sagt lite nervös då det är första gången vi tagit hjälp med flytt. Min oro var dock helt obefogad. Vi fick hjälp av två supertrevliga flyttkillar som trots att de inte kunde svenska var väldigt måna om att de förstod exakt hur vi ville ha det. De var extremt försiktiga med våra saker och ingenting gick sönder eller blev skadat. Vi är helnöjda med vår flytt och kommer absolut anlita vanadis care igen när vi flyttar nästa gång! Läs mer
  • Johanna R skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Riktigt bra o trevliga kollar som flyttade för oss! Läs mer
  • Maria H skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Jag anlitade Vanadis Care för att flytta mina saker från en adress till ett förråd. Dom två killarna som kom var både trevliga, snabba, noggranna. Jag är mycket nöjd och kommer att varmt rekommendera dom till andra. Läs mer
  • Sabina S skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Långsamma och otrevliga tre möbler gick sönder vid flytt Läs mer
    2015-09-17 Vanadis Care svarar Sabina S
    Hej Sabina,

VanadisCare AB beklagar att förfarandet ej levde upp till förväntan. Till sanningen hör dock att den överenskomna starttiden (8:00) fick senareläggas då Ni vid 8-tiden sov (!!) i er säng och bad om att få skjuta upp starten till kl. 12:00. Detta förstås utan att på något vis ha varslat oss i förväg. Utan att skäligt nog avsäga sig entreprenaden och debitera er för denna nonsens agerade VanadisCare AB galant nog och utan att säga ett enda ord la om schemat och senarelade starten till 12:00. Lite bakgrundsinfo för att förstå sig bättre på förutsättningarna och omständigheterna kring ett sådant klagomål. Gällande möbelskadorna är Ni välkommen att kontakta oss så får vårt försäkringsbolag säga sitt om de uppkomna skadorna.
  • Erika H skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Vi flyttade från en lägenhet inne i stan ut till hus i förorten. Jag tycker att flytten på det hela taget gick bra även om det någon gång kändes lite oorganiserat. Men kan klart rekommendera flyttfirman. Läs mer
  • Jacob B skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Mycket bra firma! Snabba, duktiga och hjälpsamma killar. Flytten gick som på räls! Läs mer
Bygg