Rekommenderat företag 2016 - Vanadis Care
Rekommenderat företag 2015 - Vanadis Care

Vanadis Care

Starrängsringen 63, 115 50 Stockholm — Visa karta

VanadisCare AB är ett professionellt serviceföretag i Stockholm som profilerat sig på att utföra hushållsnära tjänster i snart 15 år. Verksamheten omfattar allt från lokalvård, fastighetsskötsel, flytt och transport till omfattande renoveringsarbeten. Vårt sätt att arbeta präglas av ett noggrant, lyhört, korrekt och flexibelt förfarande, allt vad gäller planering, genomförande och slutbesiktning av uppdrag.

VanadisCare AB:s klientel består idag av såväl privata hushåll, bostadsrättsföreningar som större lokala bolag. För att få och behålla deras förtroende har VanadisCare AB alltid efterföljt följande ledstjärnor: att ständigt eftersträva högsta kvalitet och tillmötesgå sina kunders varierande önskemål. Dessa två är våra viktigaste styrkor, testa oss Du med!
4.3/5
4.2/5
4.2/5
4.1/5

Läs vad 538 kunder tycker om Vanadis Care

• Melody C
    Melody C skrev om Vanadis Care
    Sämsta städning jag har haft någonsin. Väggarna, ugnen, kontakter, bakom toalett stollen etc var ej avtorkade, köket var ej rengjort ordentligt och ett (och ända skåpet som fanns i lägenheten) missades helt. Städerskan fick säkert panik då hon skulle hinna flyttstäda själv på 5 tim.
  • Tony B
    Tony B skrev om Vanadis Care
    Fantastiskt trevlig personal. Nogran och kompetent. Jag har för avsikt att använda dem igen i framtiden.
  • Berit L
    Berit L skrev om Städ en del av Vanadis Care
    Jag har en liten fastighet på Södermalm.
    På rekommendation kontaktade jag Vanadis Care när jag ville byta ut min gamla städfirma för löpande trappstädning.
    Oj så glad jag blev när de kom och gjorde sin första städning här.
    Vår fastighet har aldrig blivit så fint städad som nu. De som kom och utförde arbetet var så trevliga och serviceinriktade.
    Jag förstår varför jag blev rekommenderad att ta kontakt med denna firma.

Jag kommer rekommendera alla detta företag om de söker någon bra städfirma.
    Nu kommer jag även låta dem göra hemstädning vid behov.

Stort tack Vanadis Care!
    Hälsningar Berit
    2016-09-30 Vanadis Care svarar Berit L
    Hej Berit!
    Vad glada vi blev att ni var nöjda med våran insatser.tack, det värmer o mycket.
    MVH
    Mariana
  • Per H
    Per H skrev om Städ en del av Vanadis Care
    Mycket bra städning och mycket trevlig och duktig tjej! Rekommenderas varmt! 😀
  • Maria H
    Maria H skrev om Vanadis Care
    Bra utför arbete. kunniga personal som kom med bra tips.
    Marian är duktigt projektledare!
  • Behzad G
    Behzad G skrev om Städ en del av Vanadis Care
    Fick mycket bra bemötande och därefter konkurrenskraftig offert för begärt arbete som genomfördes utomordentligt bra och noggrant av Vanadis Care:s duktiga hantverkare som var dessutom väldigt artiga och trevliga.
    Efter slutfört arbete storstädades huset så allt spår av damm, på grund av renovering, var helt borta.
    Jag kommer definitivt att anlita Vanadis Care för fler byggprojekt och jag rekommenderar dem varmt också.

Med vänlig hälsning
    Behzad Golrang
    Täby, september 2016
    2016-09-28 Vanadis Care svarar Behzad G
    Tack för fina ord och omdöme.
    MVH
    Mariana
  • Anne W
    Anne W skrev om Bygg en del av Vanadis Care
    Anlitade Vanadis Bygg för en diskmaskinsinstallation och kan rekommendera dem. De kom på utsatt tid, och gjorde jobbet både när det gäller att plocka ut skåp samt koppla på vatten och el. En av killarna kom enkom förbi och lämnade nyckeln nu på kvällen, +-poäng!
  • Tarane F
    Tarane F skrev om Vanadis Care
    Renovering av badrum.
    Riktigt duktiga killar som jobbade hos mig, lyhörda på önskemål och noga i sitt arbete.
  • Mansour S
    Mansour S skrev om Vanadis Care
    Jag har anlitat VanadisCare för badrumsrenovering. Arbetet har utförs på bästa sätt, noggrant och slutresultatet är mycket bra. Trevlig och hjälpsam personal. I processen hade jag dock behövt mer kommunikation om de olika steg och framförhållning. Men allt blev jätte bra - bedömer att firman jobbar ständigt med att vara lyhörd för kundernas behov. Jag rekommenderar Vanadis Care.
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Vanadis Care
    Utbytte av elskåp samt målning av hall och bytte av parket golv och utbytta sockel och lister och tröskel var de tjänst jag anlitade Vanadis Care för.
    I helhet har jag varit mycket nöjd med deras jobb samt har bilivit väl bemöt av deras personal
    Priset har varit genom rimliga gränser och man får rutavdrag
    Kan rekommenderar de och kommer själv att anlita de om jag behöver något gjort
  • Anna U
    Anna U skrev om Städ en del av Vanadis Care
    Bästa städfirman! Noggranna och trevliga. Inga klagomål!
  • Christer S
    Christer S skrev om Städ en del av Vanadis Care
    Flyttstädning och flytthjälp

Städningen var OK - några smärre missar dock som drar ner betyget. Väggar ej rengjorda överallt.

Flytten i sig gick smidigt och de som utförde den jobbade på bra och var servicminded - dock en del språkförbistringar.

En personlig reflektion är hur anställningsvillkoren för dessa personer ser ut - inte för att jag frågade någon - men jag tänkte på det efteråt.
  • Zara O
    Zara O skrev om Vanadis Care
    Lätta att ha att göra med, punktliga, trevliga - väldigt nöjd! Snabb återkoppling via mail och tydlig offert. Rekommenderas!
  • Sonja L
    Sonja L skrev om Vanadis Care
    Fina fönster
    Alldeles för mycket vatten användes på köksgolvet.
    Tips: torka tort efter våttorkning
  • Lisa F
    Lisa F skrev om Städ en del av Vanadis Care
    Vi bokade vårstädning med Vanadis, dvs en grundlig städning av hela huset. Den blev punktligt och noggrant utförd av två trevliga och proffsiga städerskor, rekommenderas!
  • Camilla B
    Camilla B skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Flytthjälp med nedpackning o transport
  • Carl L
    Carl L skrev om Vanadis Care
    Missade några uppenbara fläckar på kaklet i badrummet annars helt ok.
  • Johan D
    Johan D skrev om Städ en del av Vanadis Care
    Bra städning och flexibel service!
  • Anna K
    Anna K skrev om Städ en del av Vanadis Care
    Stort tack för pålitlig och professionell hjälp! Vi är mycket nöjda med flytthjälp och städning.
  • Tina T
    Tina T skrev om Städ en del av Vanadis Care
    Flyttstäd, trevlig kvinna som missuppfattat den bokade tiden. Fungerade bra ändå.
  • Elin L
    Elin L skrev om Städ en del av Vanadis Care
    Fint städat, och då är jag rätt petig... Smidiga kontakter med dem gällande allt. Skulle det vara något negativt är att de tar ut en mindre fakturaavgift som de inte informerade om... men inget att bråka om.
  • David B
    David B skrev om Städ en del av Vanadis Care
    I tid, proffsiga, trevliga och perfekt städat.
  • Marie S
    Marie S skrev om Städ en del av Vanadis Care
    Bra och noggrann städning. Hade dock gått snabbare om det var fler än 1 person som städade.
  • Olof K
    Olof K skrev om Städ en del av Vanadis Care
    bra pris och troligen bra utförd flyttstädning då jag inte hörde nåt från nästa ägare.
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Städ en del av Vanadis Care
    Inte så jättenoga städat, inget klagomål från inflyttande hyresgäst än sålänge dock. 3 Feb.
  • Anders L
    Anders L skrev om Städ en del av Vanadis Care
    Bra bemötande. tydlig offert och bra genomförande av städning. Prisvärt
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Vanadis Care
    Snabbt och smidigt!!!!!!
  • Siar Y
    Siar Y skrev om Vanadis Care
    gjorde bra jobb, passade tiderna, bra pris också
  • Anna O
    Anna O skrev om Flytt en del av Vanadis Care
    Bokade flytthjälp med vanadis care då offerten vi fick var prisvärd och kändes seriös. Jag var uppriktigt sagt lite nervös då det är första gången vi tagit hjälp med flytt. Min oro var dock helt obefogad. Vi fick hjälp av två supertrevliga flyttkillar som trots att de inte kunde svenska var väldigt måna om att de förstod exakt hur vi ville ha det. De var extremt försiktiga med våra saker och ingenting gick sönder eller blev skadat. Vi är helnöjda med vår flytt och kommer absolut anlita vanadis care igen när vi flyttar nästa gång!
  • Susanne W
    Susanne W skrev om Städ en del av Vanadis Care
    Svarade inte på mail men bra städning
  • Björn W
    Björn W skrev om Städ en del av Vanadis Care
    Flytt. I tid, noggranna, bra struktur, väldigt nöjd.
    Städ. I tid, bra utfört. Något flammigt på stenskivor i kök, kunde poletats bättre.
  • Caroline W
    Caroline W skrev om Städ en del av Vanadis Care
    Det blev superrent och vi är jättenöjda! Flyttstäd av 45 kvm.
  • Johan H
    Johan H skrev om Städ en del av Vanadis Care
    Enkla att ha att göra med. Bra resultat på flyttstädningen. Rekomenderas!
  • Karin B
    Karin B skrev om Städ en del av Vanadis Care
    Perfekt och fläckfritt! Vi hade itne kunant önska oss något annat med varken flytthjälp eller flyttstäd.
  • Nicolas N
    Nicolas N skrev om Vanadis Care
    Väldigt nöjd. Gick snabbt. Smidigt. Och alla var väldigt behjälpliga.
  • Eva R
    Eva R skrev om Städ en del av Vanadis Care
    Jag fick kontakt med Vanadis Care genom Offerts där jag efterlyste ett företag som kunde hjälpa till med en storstädning hos min mamma. Vi bestämde först en dag men sedan var jag tvungen att ändra dag och det var inget problem. Det uppskattar jag.
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Städ en del av Vanadis Care
    Jag beställde flyttstädning. Allt har varit tydligt och bra från företaget från första kontakt till avslutat uppdrag. De kunde möta mina önskemål angående dag tidpunkt på dygnet som jag önskade min städning och det blev mycket fint och rent resultat.
  • Marco C
    Marco C skrev om Städ en del av Vanadis Care
    Bra offertsunderlag
    Kom i tid
    Städade enligt alla regler
    Inget att klaga på
  • Cesar G
    Cesar G skrev om Vanadis Care
    Great commercial contact from the 1st minute, proactive approach which was very much appreciated. Good contact throughout as well. Only reproach would be the product used to clean the floor which the new tenant said it had given an "old" smell throughout the place. Otherwise, very satisfied.
  • Matilda R
    Matilda R skrev om Städ en del av Vanadis Care
    Vi är jättenöjda med Vanadis care som vi anlitat för veckostäd av vår företagslokal. De är noggranna, kommunikativa och prisvärda. Vi ger dem våra varmaste rekommendationer.
    Matilda -Stebra Consulting
  • Anna-sofia S
    Anna-sofia S skrev om Städ en del av Vanadis Care
    Fläkten var inte fullständigt rengjord och en fönsterbräda trappan som man kommer åt utan problem var inte rengjord utan full av damm. I övrigt bra städat.
  • Claes C
    Claes C skrev om Vanadis Care
    Håller tiderna mkt noga. Fördelar arbetet sinsemellan och arbetarcsnanbt och strategiskt. Mycket vänliga. En del språkförbistringar förstås. Jobbar hårt.
  • Jennifer K
    Jennifer K skrev om Städ en del av Vanadis Care
    Jätteböjda! Vi använde dem för flytthjälp och flyttstäd. Vi vet inte hur resultatet av flyttstäden blev men förutsätter att det blev bra då nya ägaren inte hört av sig :)
    Flytthjälpen var superbra! Trevliga och punktliga killar som gjorde flytten smidigt. Prisvärt dessutom! Rekommenderas varmt!
  • Elin B
    Elin B skrev om Vanadis Care
    Ett bra bemötande, väldigt enkelt sammanhang.
  • Robert N
    Robert N skrev om Städ en del av Vanadis Care
    Punktliga, bra städning, smidig kommunikation.
  • Michael P
    Michael P skrev om Städ en del av Vanadis Care
    Väldigt bra utförd flyttstädning. Bra kommunikation innan. Rekommenderas varmt.
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Städ en del av Vanadis Care
    Mycket nöjd med flyttstädning och fönsterputs.
  • Camilla J
    Camilla J skrev om Städ en del av Vanadis Care
    Jag hade flyttstäd och flytthjälp och det gick jättebra. Det var lätt att få kontakt med företaget vid frågor. Jag fick en liten skada på en vägg av ett sängben vid flytten som dom kom och reparerade direkt när jag hörde av mig ang detta. Trevligt bemötande.
  • Mink K
    Mink K skrev om Vanadis Care
    Bra kundservice och bemötande. Flexibel i tider. Kan varmt rekommenderas
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Städ en del av Vanadis Care
    Flytt och flyttstäd från två lägenheter innanför tullarna till radhus en bit ut. Flyttkillarna med Gabriel i spetsen var välorganiserade, snabba, försiktiga och vänliga. Inte en skråma på varken möbler eller väggar och golv i det nyproducerade radhuset. Flyttstäden var precis vad man kunde förvänta sig och inget att klaga på. Kan absolut rekommendera till andra. Inte den billigaste firman, men inte den dyraste heller. Helt klart värt pengarna.

Starrängsringen 63, 115 50 Stockholm