Aktiv på Reco.se sedan 2010

Läs vad 309 kunder tycker om Städ

• Marianne v skrev om Städ en del av Vanadis Care
    Rekommenderar inte. Strul i kontakt och lyssnar inte till kundens önskemål. Själva städerskans arbete utfördes bra dock. Läs mer
  • Katarina E skrev om Städ en del av Vanadis Care
    Vi kontaktade Vanadis Städ via Servicefinder. Jag fick en bra offert för en storstädning av Vanadis Care. Jag fick ett väldigt bra och personligt bemötande direkt. Och de var mycket tillmötesgående, då jag tyvärr var tvungen till att ändra datum med ett par dagars varsel men det gick som tur är bra att byta dag. De gjorde ett helt fantastiskt jobb, det blev så välstädat överallt. Vi är jättenöjda. Läs mer
  • Daniel G skrev om Städ en del av Vanadis Care
    Beställde flyttstäd från Vanadis Care och är väldigt nöjd med upplevelsen. Bra kommunikation, punktliga, gjorde ett väldigt bra jobb och det var prisvärt. Läs mer
  • Marita A
    Marita A skrev om Städ en del av Vanadis Care
    Lätt att ha kontakt med allt löstes enligt mina önskningar. Läs mer
  • Teresa H skrev om Städ en del av Vanadis Care
    Storstädning! Jättebra. Allt toppen men svårt att kommunicera med städerskan som inte kunde engelska eller svenska. Läs mer
  • Jennifer J
    Jennifer J skrev om Städ en del av Vanadis Care
    Väldigt tydliga.
    Vi var nöjda med städningen.
    Rekommenderas Läs mer
    2018-03-31 Vanadis Care svarar Jennifer J
    Hej Jennifer!
    Tack för fina omdöme.
  • Fredrik L skrev om Städ en del av Vanadis Care
    5 stjärnig utförd städning av min lägenhet. Full pott i min bok :)

+++++ Läs mer
  • Johnny O skrev om Städ en del av Vanadis Care
    Jobbet var utfört till perfektion, det var inte så rent ens när vi flyttade in då det var nybyggt.
    Spisen, kylen och frysen glänste och allt annat också.
    Ett perfekt utfört arbete och jag kommer verkligen att rekommendera er i framtiden. Läs mer
  • Marie B skrev om Städ en del av Vanadis Care
    Mkt trevlig o kompitent personal både flytt & städfirman.Var mkt försiktiga med pakningen trevligt bemötade lungna .Städfirman mkt Professionellt städat från golv till tak.kommer verkligen tipsa om företaget.. Läs mer
  • Mia E
    Mia E skrev om Städ en del av Vanadis Care
    Verkligen nöjd med stöd flyttstädningen!! Läs mer
Bygg