Vårda Ögonklinik Göteborg

4.1 i betyg av av 83 omdömen
Välkommen till Vårda Ögonklinik Göteborg! Vi är det trygga och moderna valet för synfelsbehandlingar sedan år 1999.

Vi har mycket serviceinriktad personal som under åren hjälpt många människor med synfel. Våra metoder bygger på avancerad och säker laserteknologi/linsbyte som vi anpassar efter dina förutsättningar. Oavsett om du har problem med översynthet, närsynthet, astigmatism, brytningsfel eller ålderssynthet kan vi behandla med:

* NoCut® Ögonlaser - en teknik där vi helt utan att skära behandlar ditt synfel. Tekniken heter Schwind Amaris och finns endast hos oss på Vårda.
* Linsbyte med RLE - en av de absolut vanligaste operationerna där högteknologiska linser med flera fokuspunkter används.

Vi har hjälpt mer än 50 000 människor med deras synfel. Hos oss kan du vara säker på att du som kund sätts vi fokus. Vi ger dig bästa möjliga behandling i våra kliniker som är utrustade med operationssalar. Dessutom är vi kontrollerade av Sveriges Landsting.

Misstänker du gråstarr? Hos oss gäller endast patientavgiften. Korta väntetider och ett trevligt bemötande är självklarheter. Varmt välkommen till ett liv med bra syn!

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

Läs vad 83 kunder tycker om Vårda Ögonklinik Göteborg