Vårdhuset Malmö City AB

1.5

8 omdömen om Vårdhuset Malmö City AB

Magnus P
Skrev om Vårdhuset Malmö City AB

Hej var hos en läkare där Hassan o han sa att jag hade hemorrojder o skulle ta stolpiller i minst 3 veckor o en salva blev bara värre o värre o hade så ont o bytte vårdcentralen o fick hjälp o det var inte några hemorrojder utan det var en kraftig svamp infektion o har gått med smärt i 2 månade o jag kan inte rekommendera denna vårdcentralen tyvärr mvh en missnöjd

Ulf H
Skrev om Vårdhuset Malmö City AB

Vådhuset är uselt. Fungerar inte alls

Angelica S
Skrev om Vårdhuset Malmö City AB

Sköterskan som skulle ringa upp ringde aldrig upp, fick ringa och fråga efter kontakt igen efter 1,5h väntan. När sköterskan väl ringde upp kom jag nog i kontakta med sveriges spydigaste kvinna. Hon vann tävlingen i att vara oförskämd mot en främling. När jag frågade henne varför hon var oförskämd kunde hon inte svara på det utan valde, likt ett riktigt proffs, att bli mer oförskämd och skrika lite. När jag bad henne igen att sluta vara oförskämd och påtalade att hon var vuxen nog att bemöta främlingar med respekt så blev hon så arg att hon la på. Jag bytte vårdcentral efter det.

Stefan G
Skrev om Vårdhuset Malmö City AB

Mer professionell personal får man leta efter receptionen, sjuksköterskorna och läkare noggranna vänliga. Rekomenderar varmt Vårdhuset

PHILIPP' R M
Skrev om Vårdhuset Malmö City AB

Should be possible to give this place a negative star. The WORST vårdcentral I have been to in over 20 years. How can you make it any more miserable to get a vaccination? This place is Hell. Very unfriendly waiting area, like visiting the police. Not enough chairs. Hostile nurse, not clearing calling names. Bitched at me for being a few minutes late. Argued with me about the vaccinations I have had! First time a bandage was NOT placed over the site of the injection, and I did bleed through my shirts! To stingy?!? NEVER AGAIN!

Maria W
Skrev om Vårdhuset Malmö City AB

Gäller maken som inte längre finns i livet. Inget inlyssnande ö h t. Recept på inolaxol och omeprasol mot hjärtbesvär. Något år tidigare ordineras sjukgymnastik mot värk i vänster arm. Maken hade ingen känsel i höger arm p g a stroke flera år tidigare. Vid sista inbokade besöket 2017 svarade läkaren på frågan om de upplevda besvären kunde komma från hjärtat "det tror jag inte"- Man sparade in på blodprovstagningar - bara intervju på årlig kontroll- och slentrian receptutskrivning som kunde skett via telefon. F ö...

Rikard A
Skrev om Vårdhuset Malmö City AB

Vårdhuset Malmö City har varit bättre förr men har tyvärr blivit sämre med åren. Verkar stressade när man ringer. Dåliga lyssnare. Svarar på ett sätt som lätt kan missförstås av patienten. När man väl kommer dit så får man vänta jättelänge. Tre kvart minst bara till sjuksköterska är inget ovanligt. Ibland längre. Ingen vårdcentral som jag rekommenderar idag med andra ord.

sofia s
Skrev om Vårdhuset Malmö City AB

Läkare som lägger på luren i örat på en. Oprofessionell och otrevlig personal.