Värmdö Solskydd & Villaservice

Lyckornas Väg 27, 139 53 Värmdö — Visa karta

4.2 i betyg av av 5 omdömen
Välkommen till Värmdö Solskydd & Villaservice!

Med över 30 år i branschen har vi hittat de bästa lösningarna att bli av med oönskad sol och insyn. Vi säljer och monterar persienner, markiser, lamellgardiner, rullgardiner, säkerhetsfilm och frostfilm. Vi riktar oss till såväl privatpersoner som företag och är verksamma i hela Stockholmsområdet. Vår vision är att vi alltid ska ha hög servicenivå, bra priser och korta leveranstider. Välkommen att fråga om en offert från oss eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 5 kunder tycker om Värmdö Solskydd & Villaservice

• 2020-08-19

Peder Erik B skrev om Värmdö Solskydd & Villaservice
    Vägrade lämna prisoffert eftersom vi inte ville skicka konkurrentens offert och priser till dom. Riktigt oseriöst.

Man kan ju undra varför tre av deras fyra 5-poängare kom in med en dags mellanrum och samtliga tidigare omdömen är insamlade av företaget själva. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Stockholm Glas & Solskydd AB
    4.8 / 5 i betyg — 144 omdömen
    Badge2020
    "Snabb återkoppling, tydliga villkor, bra priser , passar tiden och mycket trevligt bemötande!"
    Maja Kristina B
  • 2019-04-10

Monica R skrev om Värmdö Solskydd & Villaservice
    Vi köpte en terassmarkis av Värmdö Solskydd. Vi fick snabb återkoppling på vår mail förfrågan via hemsidan. Två dagar senare hade vi ett möte hemma hos oss. Leveranstiden på markisen upplevde vi var ganska lång (6 veckor) men montering och övrig service och information var snabb, tydlig och bemötandet proffsigt och mycket hjälpsamt. Kan varmt rekommendera Värmdö Solskydd. Läs mer
  • Susanne I

2019-03-22

Susanne I skrev om Värmdö Solskydd & Villaservice
    Trevligt och professionellt bemötande. Kommer absolut anlita dem igen om behov uppstår! Hälsn / Susanne i Gustavsberg Läs mer
  • Reco tipsar!
    Svenska Lamella
    4.8 / 5 i betyg — 286 omdömen
    Badge2020
    "Fantastisk service, vänlig attityd, snabba svar, mycket proffsigt. Vi är nöjda med deras produkter och servicen och rekommenderar varmt!!"
    Alexandra P
  • 2019-03-21

Helen Y skrev om Värmdö Solskydd & Villaservice
    Jag köpte tre måttbeställda persienner som sitter perfekt alla tre.

Ett mycket trevligt och professionellt bemötande.

Jag är mycket nöjd med allt// Mvh Helén Läs mer
  • 2019-03-20

Torsten H skrev om Värmdö Solskydd & Villaservice
    Markis och lamellgardin
    Trevligt och proffsigt bemötande, snabb och konkurrensmässig offert och snabb leverans Läs mer