Västertorp Optik AB

Västertorp Optik AB

www.vastertorpoptik.se
  • BadgeThreeYears
Boka tid Ring 08-97 10 24 Dela

Välkommen till Västertorp Optik! På Störtloppsvägen 14 i Hägersten hittar du Västertorp Optik, endast ett stenkast från tunnelbanan. Sedan 1984 har vi hjälpt Västertorp med omnejd att få full koll på sin ögonhälsa. Vi som jobbar i butiken heter Johanna och Frida. Vi erbjuder dig alltid det där lilla extra och är stolta över...

318 omdömen om Västertorp Optik AB

Sedan starten hos Reco 2019

Ricardo Ernesto P
Skrev om Västertorp Optik AB

Bästa service jag har fått på denna optikern

Hans Göran L
Skrev om Västertorp Optik AB

Jag skulle utföra en synundersökning och om nödvändigt byta glas. Jag fick . ett vänligt. bemötande, och informerades vad som skulle göras. Syntesten utfördes proffesionellt och effektivt och jag informerades om när glasögonen Skulle vara klara

Sonja A
Skrev om Västertorp Optik AB

Det var en mycket bra service! Snabbt smidigt

Per Ö
Skrev om Västertorp Optik AB

Positivt med snabb diagnos och undersökning både för nya glasögon och bakomliggande tryck. Remiss för koll av starr. Bra jobbat!

Lars J
Skrev om Västertorp Optik AB

Trevlig personal och snabb service LasseJ

Åke J
Skrev om Västertorp Optik AB

Gott och trevligt bemötande, noggrann undersökning och förklarande svar på alla frågor. Bättre än Specsavers som jag tidigare besökt. Köpte nya glasögon och fick recept på begäran.

Ludvig N
Skrev om Västertorp Optik AB

Superproffsigt bemötande av Frida!

Sebastian K
Skrev om Västertorp Optik AB

Fick akut tid och snabb undersökning som resulterade med att komma hem med ett par terminalglasögon som underlättar synen vid datorn mycket!

Kari H
Skrev om Västertorp Optik AB

Mycket bra bemötande och synundersökning. För dyra linser, tyvärr.

Ulla F
Skrev om Västertorp Optik AB

Vänligt och proffsigt bemötande Första gången hos dem efter Uppehåll eftersom jag hade optiker via mitt Arbete Jag besökte optikern för en synundersökning Jag är mkt nöjd

Lars B
Skrev om Västertorp Optik AB

Helt okej! Har inget mer att säga . Är jag uppe i 30 tecken nu?

Susann W
Skrev om Västertorp Optik AB

Det kändes helt okey. Kort väntetid och trevligt bemötande.

Lars B
Skrev om Västertorp Optik AB

Väldigt trevligt och profesionellt bemötande som jag uppskattade.

Sofie Å
Skrev om Västertorp Optik AB

Jag är alltid supernöjd med Västertorp Optik. Jag och min familj har varit kunder där väldigt länge. De är alltid hjälpsamma. Det allra bästa är att de har egen verkstad där Frida kan hjälpa till med nästan allt. Toppklass!

Torgny M
Skrev om Västertorp Optik AB

Kunniga och lugna och inlyssnande.

Eva-Karin H
Skrev om Västertorp Optik AB

Trivsamt, lugn optiker, noggrann, tålamod, en bra upplevelse. ⭐️⭐️⭐️

Oskar P
Skrev om Västertorp Optik AB

Bra välkomnande och en enkel undersökning Fin lokal och lätt att hitta

Monika R
Skrev om Västertorp Optik AB

Jättebra och grundlig undersökning och rekommendation som inte syftade till att sälja på mig dyrare vara än nödvändigt

Björn L
Skrev om Västertorp Optik AB

Kund sedan mer än 15 år,, alltid fått ett vänligt bemötande. Mina förväntningar har alltid varit höga, vilka jag också upplevde som infriade. Jag genomgick kontroll av aktuell ögonstatus, utprovning av nya glasögon. Totalt sett helt nöjd.

Eva S
Skrev om Västertorp Optik AB

Personalen på Västertorp Optik AB har stor yrkesskicklighet med ett genuint engagemang och ett förträffligt bemötande. Utbudet av möjliga lösningar på kundens behov av hjälpmedel för en optimal synförmåga är oändliga. Jag kan varmt rekommendera Västertorp Optik.

Liselott E
Skrev om Västertorp Optik AB

Hjälpsamma, personliga och väldigt proffsiga och alltid det där lilla extra för sin kund.

David T
Skrev om Västertorp Optik AB

Jätteproffsigt och trevligt! Rekommenderas.

Mackan F
Skrev om Västertorp Optik AB

Trevligt blev bra bemötande av de som jobbar

Ing-marie A
Skrev om Västertorp Optik AB

Alltid trevligt bemötande och god service. Provade och köpte nya glasögon.

Emma V
Skrev om Västertorp Optik AB

Jättebra upplevelse, supersnälla och tillmötesgående. Jag har gått dit innan och alltid fått bra bemötande. Jag bokade synundersökning för att undersöka att jag fått lite sämre syn, slutade med att jag köpte nya glasögon för att att lösa/dator.

Louise S
Skrev om Västertorp Optik AB

Personalen på Västertorp Optik är kunniga, noggranna och väldigt trevliga.

rodolfo c
Skrev om Västertorp Optik AB

Jag blev bemöt med vänlighet och engagemang. Jag hade inte några speciella förväntningar, så jag upplevde en professionell och lyhörd hjälp. Jag var nöjd med mitt köp, som var ett par läsglasögon.

Per L
Skrev om Västertorp Optik AB

Engagerat och tar sin tid för att göra ett bra jobb. Otroligt serviceminded. Bra feedback och återkoppling

Barbro A
Skrev om Västertorp Optik AB

Trevlig personal, mycket kompetens, utmärkt service, kundvänliga, tydlig förklaring av momenten av synundersökningen. Köpte linser.

Ingvar K
Skrev om Västertorp Optik AB

Synundersökning, mycket proffsigt jobb. Personalen både i affären och i "" synrummet" utomordentligt trevliga och kunniga och tillmötesgående. Kan mycket varmt rekommenderas.

Leif W
Skrev om Västertorp Optik AB

Överallt bra bemötande, hade fått rekomendation,, som stämde helt. Kunnig och trevlig personal. Tog sig tid för undersökningen. Svarade utförligt på frågor. Också bra pris för utfört arbete. Kan rekommendera i min tur, på det bästa.

Anette A
Skrev om Västertorp Optik AB

Trevligt bemötande bra service på alla sätt och vis

Kjell A
Skrev om Västertorp Optik AB

Mycket bra och ett trevligt bemötande

Per-Åke N
Skrev om Västertorp Optik AB

Återbesök, nya närprogressiva. Uppfattar det som en seriös undersökning av synen med relevanta följdfrågor. Bra ordning på historik av tidigare besök

Anders E
Skrev om Västertorp Optik AB

Trevligt bemötande besöket levde också upp till mina förväntningar

Anna R
Skrev om Västertorp Optik AB

Tack till Västertorps Optik! Personligt, proffesionellt, noggrant och omtänksamt! Jag vill rekommendera denna optiker till alla.

Gitte S
Skrev om Västertorp Optik AB

Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Jag fick berätta om mina behov och upplevde att man verkligen lyssnade. Beställde ett par terminalglasögon och det blev perfekt! Sån skillnad!. Ger dem toppbetyg.

Lena F
Skrev om Västertorp Optik AB

Fick bra och professionell hjälp.

Matz L
Skrev om Västertorp Optik AB

Jag köpte nya glasögon och bemötandet och utprovning av dem var jättebra. Jag är mycket nöjd med mina nya glasögon.

Jerker Å
Skrev om Västertorp Optik AB

Utmärkt och personlig service. Kunde hjälpa till i akut situation

Maria W
Skrev om Västertorp Optik AB

Det är andra gången jag köper glasögon hos Västertorp optik och kommer fortsätta göra så, det är ett fint, mycket hjälpsamt och professionellt bemötande där!

Raymond N
Skrev om Västertorp Optik AB

Noggrann optisk ögonundersökning inför glasögon köp. Förtroende ingivande och trevligt bemötande.

Ulrika H
Skrev om Västertorp Optik AB

Känner mig väldigt trygg hos Västertops Optik. Alltid fint bemötande. Hjälpsamma på bästa sätt. Rekommenderas!

Elisabeth E
Skrev om Västertorp Optik AB

Vänligt och klart bemötande. Håller tider. Och tar sig tid.

Olivia N
Skrev om Västertorp Optik AB

Mycket väl bemött och väl omhändertaget Fick det bästa hjälpen jag kunde tänka mig

Eva R
Skrev om Västertorp Optik AB

Trevligt och proffsigt bemötande! Tydlig synundersökning!

Tor E

Lugnt, vänligt förtroendeingivande

Sixten H
Skrev om Västertorp Optik AB

Den var bra och tyfdlig och dom som arbetade där var trevliga o snälla

Gunilla G
Skrev om Västertorp Optik AB

En optiker som ansträngde sig till det yttersta för stt ta reda på vad som fallerade i min syn. Både trevlig, humoristisk och seriös.

Kjell S
Skrev om Västertorp Optik AB

Trevligt och kunnigt mottagande.