Västertorp Optik AB

Snittbetyg
4.8
Boka tid Ring 08-97 10 24 Dela

Om företaget

Välkommen till Västertorp Optik! På Störtloppsvägen 14 i Hägersten hittar du Västertorp Optik, endast ett stenkast från tunnelbanan. Sedan 1984 har vi hjälpt Västertorp med omnejd att få full koll på sin ögonhälsa. Vi som jobbar i butiken heter Johanna och Frida. Vi erbjuder dig alltid det där lilla extra och är stolta över...

304 omdömen om Västertorp Optik AB

Sedan starten hos Reco 2019

Visar 304 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Torgny M
Skrev om Västertorp Optik AB

Kunniga och lugna och inlyssnande.

Eva-Karin H
Skrev om Västertorp Optik AB

Trivsamt, lugn optiker, noggrann, tålamod, en bra upplevelse. ⭐️⭐️⭐️

Oskar P
Skrev om Västertorp Optik AB

Bra välkomnande och en enkel undersökning Fin lokal och lätt att hitta

Monika R
Skrev om Västertorp Optik AB

Jättebra och grundlig undersökning och rekommendation som inte syftade till att sälja på mig dyrare vara än nödvändigt

Björn L
Skrev om Västertorp Optik AB

Kund sedan mer än 15 år,, alltid fått ett vänligt bemötande. Mina förväntningar har alltid varit höga, vilka jag också upplevde som infriade. Jag genomgick kontroll av aktuell ögonstatus, utprovning av nya glasögon. Totalt sett helt nöjd.

Eva S
Skrev om Västertorp Optik AB

Personalen på Västertorp Optik AB har stor yrkesskicklighet med ett genuint engagemang och ett förträffligt bemötande. Utbudet av möjliga lösningar på kundens behov av hjälpmedel för en optimal synförmåga är oändliga. Jag kan varmt rekommendera Västertorp Optik.

Liselott E
Skrev om Västertorp Optik AB

Hjälpsamma, personliga och väldigt proffsiga och alltid det där lilla extra för sin kund.

David T
Skrev om Västertorp Optik AB

Jätteproffsigt och trevligt! Rekommenderas.

Mackan F
Skrev om Västertorp Optik AB

Trevligt blev bra bemötande av de som jobbar

Ing-marie A
Skrev om Västertorp Optik AB

Alltid trevligt bemötande och god service. Provade och köpte nya glasögon.

Emma V
Skrev om Västertorp Optik AB

Jättebra upplevelse, supersnälla och tillmötesgående. Jag har gått dit innan och alltid fått bra bemötande. Jag bokade synundersökning för att undersöka att jag fått lite sämre syn, slutade med att jag köpte nya glasögon för att att lösa/dator.

Louise S
Skrev om Västertorp Optik AB

Personalen på Västertorp Optik är kunniga, noggranna och väldigt trevliga.

rodolfo c
Skrev om Västertorp Optik AB

Jag blev bemöt med vänlighet och engagemang. Jag hade inte några speciella förväntningar, så jag upplevde en professionell och lyhörd hjälp. Jag var nöjd med mitt köp, som var ett par läsglasögon.

Per L
Skrev om Västertorp Optik AB

Engagerat och tar sin tid för att göra ett bra jobb. Otroligt serviceminded. Bra feedback och återkoppling

Barbro A
Skrev om Västertorp Optik AB

Trevlig personal, mycket kompetens, utmärkt service, kundvänliga, tydlig förklaring av momenten av synundersökningen. Köpte linser.

Ingvar K
Skrev om Västertorp Optik AB

Synundersökning, mycket proffsigt jobb. Personalen både i affären och i "" synrummet" utomordentligt trevliga och kunniga och tillmötesgående. Kan mycket varmt rekommenderas.

Leif W
Skrev om Västertorp Optik AB

Överallt bra bemötande, hade fått rekomendation,, som stämde helt. Kunnig och trevlig personal. Tog sig tid för undersökningen. Svarade utförligt på frågor. Också bra pris för utfört arbete. Kan rekommendera i min tur, på det bästa.

Anette A
Skrev om Västertorp Optik AB

Trevligt bemötande bra service på alla sätt och vis

Kjell A
Skrev om Västertorp Optik AB

Mycket bra och ett trevligt bemötande

Per-Åke N
Skrev om Västertorp Optik AB

Återbesök, nya närprogressiva. Uppfattar det som en seriös undersökning av synen med relevanta följdfrågor. Bra ordning på historik av tidigare besök

Anders E
Skrev om Västertorp Optik AB

Trevligt bemötande besöket levde också upp till mina förväntningar

Anna R
Skrev om Västertorp Optik AB

Tack till Västertorps Optik! Personligt, proffesionellt, noggrant och omtänksamt! Jag vill rekommendera denna optiker till alla.

Gitte S
Skrev om Västertorp Optik AB

Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Jag fick berätta om mina behov och upplevde att man verkligen lyssnade. Beställde ett par terminalglasögon och det blev perfekt! Sån skillnad!. Ger dem toppbetyg.

Lena F
Skrev om Västertorp Optik AB

Fick bra och professionell hjälp.

Matz L
Skrev om Västertorp Optik AB

Jag köpte nya glasögon och bemötandet och utprovning av dem var jättebra. Jag är mycket nöjd med mina nya glasögon.

Jerker Å
Skrev om Västertorp Optik AB

Utmärkt och personlig service. Kunde hjälpa till i akut situation

Maria W
Skrev om Västertorp Optik AB

Det är andra gången jag köper glasögon hos Västertorp optik och kommer fortsätta göra så, det är ett fint, mycket hjälpsamt och professionellt bemötande där!

Raymond N
Skrev om Västertorp Optik AB

Noggrann optisk ögonundersökning inför glasögon köp. Förtroende ingivande och trevligt bemötande.

Ulrika H
Skrev om Västertorp Optik AB

Känner mig väldigt trygg hos Västertops Optik. Alltid fint bemötande. Hjälpsamma på bästa sätt. Rekommenderas!

Elisabeth E
Skrev om Västertorp Optik AB

Vänligt och klart bemötande. Håller tider. Och tar sig tid.

Olivia N
Skrev om Västertorp Optik AB

Mycket väl bemött och väl omhändertaget Fick det bästa hjälpen jag kunde tänka mig

Eva R
Skrev om Västertorp Optik AB

Trevligt och proffsigt bemötande! Tydlig synundersökning!

Tor E

Lugnt, vänligt förtroendeingivande

Sixten H
Skrev om Västertorp Optik AB

Den var bra och tyfdlig och dom som arbetade där var trevliga o snälla

Gunilla G
Skrev om Västertorp Optik AB

En optiker som ansträngde sig till det yttersta för stt ta reda på vad som fallerade i min syn. Både trevlig, humoristisk och seriös.

Kjell S
Skrev om Västertorp Optik AB

Trevligt och kunnigt mottagande.

Lucas A
Skrev om Västertorp Optik AB

Bra bemötande, snabbt och effektivt

Åke W
Skrev om Västertorp Optik AB

Mycket trevligt bemötande och gedigen undersökning

Monica S
Skrev om Västertorp Optik AB

Bara positivt vänligt bemötande gjorde synundersökning provade ut nya glasögon. Allt till belåtenhet

Rodica P
Skrev om Västertorp Optik AB

Trevligt bemötande. Professionell hjälp med synundersökningen och val av glasögon. Ser bra med mina nya glasögon och är mycket nöjd. Kommer att söka hjälp igen när jag behöver nya glasögon.

Yvonne S
Skrev om Västertorp Optik AB

Jag varit kund sedan 2002 och har alltid blivit väl beött.

Monica B
Skrev om Västertorp Optik AB

Mycket trevligt och professionellt bemötande av personalen.

Marie W
Skrev om Västertorp Optik AB

Lugnt och trevligt med snäll personal.

Thomas T
Skrev om Västertorp Optik AB

Bra och ett trevligt bemötande och råd i samband med min synundersökning

Paul M
Skrev om Västertorp Optik AB

Mycket vänligt och proffessionelt bemötande

Lotta M
Skrev om Västertorp Optik AB

Alltid lika glada och hjälpsamma! Provar nu linser för första gången och fick bra instruktioner och stort tålamod från personalen. 🙂

Johnny M
Skrev om Västertorp Optik AB

Mycket trevligt bemötande noggran synundersökning Även hjälp att köpa en båge Hon skulle även kalla till synundersökning om ett år Tack för hjälpen Johnny Mauritzson

Christian L
Skrev om Västertorp Optik AB

Fantastiskt bemötande och bra och snabb service!

Meg H

Bra service. Vänligt bemötande. Lätt att få tid

Camilla H
Skrev om Västertorp Optik AB

Bokade tid enkelt på nätet för synkoll inför övningskörningsintyg. Bra optiker. Bra pris. Resultatet skickades elektroniskt till myndighet. Enkelt och smidigt.

Filtrera omdömen