Västsvenska Flyttbyrån AB

Västsvenska Flyttbyrån AB

vsflyttbyran.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till Västsvenska Flyttbyrån AB! Vi är flyttföretaget som är beläget i Västra Frölund men hjälper dig med flytt i hela Västra Götaland. Med etablerad rutin och stort hjärta har vi kompetenta medarbetare på plats, redo att ta hand om din flytt. Vi hjälper dig med allt från flytthjälp, flyttstäd och magasinering till...

356 omdömen om Västsvenska Flyttbyrån AB

Sedan starten hos Reco 2019

Dan S

Snabba, duktiga, tjänstevilliga.

Åsa D
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Supernöjd!! Fantastiskt trevlig personal, professionella och mycket lyhörda för min situation. Rekommenderas varmt!

Anna S
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Jättetrevliga och proffesionella i alla led. Anlitade dem för packning, flytt och städ. Är jättenöjd med genomförandet och resultatet av samtliga tjänster.

Ingrid M
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Verkligen den bästa hjälpen! Superbra kommunikation, hjälpsamma och problemfritt. Flytten gick som en dröm. Trevliga folk! Och prisvärd! Kommer anlita dom igen vid nästa flytt, utan att tveka! Rekommenderar stärkt!!

Adam K
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Snabb återkoppling när man skall boka. Flyttgubbarna var duktiga och trevliga, gjorde det lilla extra.

Malin N
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Fantastiskt flyttfirma. Trevliga flyttkillar och servicenivån är hög. När inte min soffa fick plats att bära in så hjälpte de mig att skruva isär delarna och sätta ihop den för mig igen, det var utöver det vanliga och jag ör mycket tacksam. Flyttade massor av ömtåliga saker och allt var helt när jag packade upp. Jag kommer verkligen att rekommendera Västsvenska Flyttbyrån AB till vänner och familj i framtiden! Mvh Malin

Bo A
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Bra service av Paul !!! Bra hanterat efter branden .

Therese S
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Jag fick hjälp av två supertrevliga killar som löste min flytt snabbt och effektivt! Rekommenderar verkligen västsvenska flyttbyrån, riktiga proffs.

Kimiya E
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

"Ert personal är väldigt professionell inom sitt yrke, jag var jättenöjd.

Lena J
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Lätt att få kontakt med. Behövde göra några förändringar och det var inga problem Killarna var väldigt hjälpsamma och ingenting gick sönder i flytten.

Liselotte F
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Mycket enkelt att få kontakt, proffsig flytt

Angela H
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Mycket fint och trevligt bemötande! Killarna var vänliga och serviceminded . Effektivt och snabba ryck. Var i stort sett nöjd med flyttstädningen. Endast en liten anmärkning med toalettstolen att det fanns avlagringar kvar som vi fick spola av flertalet gånger innan det försvann. Ett stort eloge för bra fönsterputs.

Rebecca B
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Pålitliga och kunniga. Vi hade ens special flytt av en möbel vilket de genomförde proffesionellt och trevligt. Bra bemötande per telefon med innan jobbet. Rekommenderas varmt.

Jonna R
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Bokade flyttstäd för en hyres 2:a med fönsterputs, är inte nöjd med bemötande eller städ. Fick ingen återkoppling när städet var utfört, så kunde ej besiktiga samma dag, efter besiktning fanns det flera anmärkningar från min hyresvärd. Golven var fortfarande dammiga, damm i flera hörn och lister i hallen var inte avstädade. Ett par av garderoberna/linneskåp var inte urtorkade, damm kvar. Fönsterputsningen var väl utförd med resterande städning upplevdes bitvis slarvig, damm och smuts kvarlämnat här och var. Försökte återkoppla...

Peter J
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Bra ., snabbt och rent. Trevlig och hjälpsam personal. Bra överens stämmande mellan offert och slut kostnad.

Sonja S
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Vi är jättenöjda med Flyttbyråns utförande och bemötandet. Vi kan verkligen rekommendera era tjänster .

Therése V
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Jag beställde en flytt och städtjänst för mig och min man inför vår flytt. Jag vill varmt rekommendera detta företag för ett proffsigt utfört uppdrag från början till slut. Trevliga och artiga flyttkillar, noggranna, punktliga och när det inte gick helt som planerat med en av möblerna ( gick sönder) så erbjöd dem sig att fixa den. Städning av personalen var mycket väl godkänd, inga anmärkningar från tidigare hyresvärd på utfört uppdrag och det är det viktigaste för oss. Viktigt att dem som flyttade o städade får del...

Adam P
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Väldigt enkel och snabb kontakt med firman inför flytt från lägenhet. Själva flytten skedde också helt felfritt och personalen var trevliga. Supernöjda!

Roupak K
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Super nöjd, noggranna, punktliga, trevliga, bra service. Allt var jättebra

Markus G
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Mycket bra och snabb service Felfritt!

Ingrid N
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Besök på plats för att kolla hur mycket som skulle flyttas. Trevligt bemötande av alla som var inblandade i flytten. Seriöst företag

Kristine B
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Både kommunikationen i förväg och under själva flytten gick smidigt. Inget att klaga på, de är otroligt trevliga, effektiva och pålitliga. Rekommenderas!

Paul O
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Bemötandet alltid i positiv anda. Snabba svar på frågor och tydliga upplysningar om offerter. Har vid tre olika tillfällen gett Västsvenska Flyttbyrån olika uppdrag. Det första handlade om att tömma mitt vindsförråd inför komman stambyte och vindskonvertering till lägenheter. Det andra handlade också om att tömma ett förråd, denna gång i bottenplanet av samma skäl som tidigare. Det senaste gällde att bära ner ett mycket tungt badkar tillverkat av gljutet marmor. I samtliga fall utfördes arbetet snabbt och effektivt.....

Lisa S
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Bra bemötande, snabb kommunikation. Glada och trevliga!

Mardin P
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Fantastisk service, professionell personal, effektiva! Allt gick väldigt smidigt och enligt plan. Rekommenderar!

Joel T
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Fantastiska att ha och göra med. Pragmatiska, ordentliga och trevliga. Vi hade några små missöden längs vägen på vår långa flytt men allt kunde vi lösa genom god ton och samarbetsvilja, rekommenderas starkt!

Ingela A
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Punktliga, serviceinriktade, duktiga och mycket måna om mig som kund att jag var nöjd, kommer att rekommendera dom från hjärtat!

Erika O
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Flyttstäd, var inte nöjd med första städningen och de fick komma tillbaka. Inga konstigheter alls. Bra kontakt och bemötande med dem.

Emelie H
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Väldigt trevlig och proffsig flyttfirma. Svarade med en gång när jag ringde och behövde svar på någon fråga. Försiktiga med våra saker och fixade städningen kanon! Kan varmt rekommendera.

Matthias P
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Enligt förväntan …………. ……………………

Agneta J
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Flytthjälp- Proffsiga . De var trevliga, noga och måna om att allt skulle bli rätt. Snabbt gick det också. Vi skulle absolut anlita dom vid behov igen. Neta

Karin A
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Punktliga, snabb och smidig flytt. Enkla att ha och göra med.

Linda R
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

3 trevliga killar kom och fixade vår flytt på ett mycket effektivt och noggrant sätt. Högsta betyg från oss och de bästa rekommendationer.

Lars C
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Snabb flytt och aksamma om flyttgodset. Ett trevligt och artigt gäng

Vanja C
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Supernöjda! Väldigt trevligt och professionellt bemötande. Kändes tryggt och mycket effektivt. Lösningsinriktat och lätt. Motsvarade förväntningarna och mer därtill! Kan verkligen rekommendera!

Carina B
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Allt fungerade smidigt och blev bra utfört. Bra kommunikation med ansvarig. Stort tack!

Emma S
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Otroligt bra flyttstädning! Även väldigt snabba på att återkoppla, vilket är tacksamt. Skulle definitivt anlita Västsvenska Flyttbyrån igen.

Alexander W
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Mycket trevligt bemötande och väl utrustade för att göra ett bra jobb. Supernöjd!

Stefan L
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Smidiga, mycket trevliga och tillmötesgående. hög servicegrad. Håller tider. Kan inte tänka mig en bättre flytt- och städfirma.

Sandra S
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Trevliga killar som hjälpte oss med flytten, punktliga, jobbade på snabbt och effektivt. Allt gick så smidigt i en stressig situation , tack så jättemycket och kommer definitivt anlita er igen om det blir nån mer flytt och kommer rekommendera er vidare 🌸

Kristine B
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Trevliga och enkla att ha å göra med från bokning, utförande av flytt och städ. Synkade bra så flytten och städet kunde göras samma dag.

Lasse D
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Fantastiskt bemötande och mycket bra utförd flytt. Vi är otroligt nöjda.

Rasmus A
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Inga problem stöttes på och allt var väl skyddat och inga möbler blev skadade. Allt gick fort och smidigt. Trevlig personal.

Rodney M
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Snabbt enkel trevliga Kunde hantera flytten fast jag inte bor i Göteborg tack för all hjälp

Marie L
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Effektiva, serviceminded och trevliga flyttgubbar. Bokade flyttstädningen genom dom också och fungerade toppen det också! Kan absolut rekommendera att boka flytt och städ med Västsvenska Flyttbyrån 😊

Mathias U
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Bra förtroendeingivande kontakt från start. Har skött leverans av flyttlådor och flytt på ett väldigt bra sätt. Trevligt bemötande, effektiva, försiktiga där det behövdes, följsamt helt enkelt. Kan rekommendera Västsvenska Flyttbyrån till alla som behöver hjälp med sin flytt.

MONICA B
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Mycket bra att ha kontakt med innan flytt. Har alltid återkommit snabbt i kommunikationen. Kanonbra även under själva flytten med tålmodiga, hjälpsamma och positiva killar.

Fredrik M
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Bra, tydligt och ärligt! Fick snabb hjälp från början till slut och med god flexibilitet inom ramarna för villkoren.

Eva P
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Mycket bra bemötande och energisk arbete under flytten.

Liza I
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

De gjorde allt och lite till för min mamma när de städade hennes lägenhet. Otrolig service, väl utfört arbete, diskretion och mycket bra bemötande genom hela processen.