Västsvenska Flyttbyrån AB

Västsvenska Flyttbyrån AB

vsflyttbyran.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till Västsvenska Flyttbyrån AB! Vi är flyttföretaget som är beläget i Västra Frölund men hjälper dig med flytt i hela Västra Götaland. Med etablerad rutin och stort hjärta har vi kompetenta medarbetare på plats, redo att ta hand om din flytt. Vi hjälper dig med allt från flytthjälp, flyttstäd och magasinering till...

524 omdömen om Västsvenska Flyttbyrån AB

Sedan starten hos Reco 2019

Lennart J
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Mycket bra killar som tog sitt jobb på allvar. Jobbade på effektivt och var trevliga och lyhörda. Vi återkommer med flyttuppdrag

Ulrika W
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Vi är så glada att vi anlitade Västsvenska Flyttbyrån. Hela flytten gick mycket snabbt och smidigt. Alla vi hade kontakt med var supertrevliga. Flyttstädningen var vi också väldigt nöjda med. Jag skulle absolut rekommendera Västsvenska Flyttbyrån.

Kerstin A
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Fantasisk service i alla led. Är 100% nöjd och kommer vid behov anlita er igen!

Susanne K
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Jättebra och seriös flyttfirma! Trevligt bemötande och skickligt utfört arbete!

Lena S
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Oerhört bra service, kommunikation och flexibilitet

Barbro S
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Vänligt bemötande. Min vind blev snabbt och lätt tömd på prylar.

Daniel L
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Proffessionella, mycket lätta att ha & göra med. Går att hitta individuella lösningar med dessa grabbar & tjejer.// Daniel

Nastaran Z
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Vi anlitade Västsvenska Flyttbyrån för vår kontorsflytt och jag måste säga att jag är mycket imponerad. Otroligt professionella, hjälpsamma och grymma på att organisera allt som har med flytt att göra. Stort tack!

Anders H
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Hej, Jag köpte tjänsterna flytt och flyttstädning. Den senare tjänsten utfördes av en underentreprenör till Västsvenska Flyttbyrån, men jag betalade till dem. På det stora hela fungerade allt bra. Det fanns en viss fördröjning och även, i något sammanhang, lite missförstånd i kommunikationen (vilket jag tyvärr anser speglar dagens samhälle & företagande där administration och tydlighet mot kund ej prioriteras då det anses kosta för mkt pengar), men när man väl fick kontakt så skedde all kommunikation smidigt och bra. ...

Kristina M
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Mycket nöjda från början till slut! Proffsiga och trevliga

Mats-Åke S
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Snabbt enkelt och proffsiga. Vi tackar för hjälppen vid vår företagsflytt. Mediteq

Carina D
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Fyra fantastiska killar hjälpte mig flytta förra tisdagen. Snabba och trevliga!

August A
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Hyrde in Västsvenska Flyttbyrån för flyttstädning. Fick snabbt en offert med ett bra fastpris och det utförde jobbet kort därefter med superbra resultat. Kan rekommendera!

Linda V
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Mycket duktiga, effektiva, och jättetrevliga! 😊 Bra pris!

Elham R
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Vi använder oss sedan några år tillbaka Västsvenska Flyttbyrån´s tjänster i vårt jobb som inredare och är alltid lika nöjda. Bra kommunikation kring tider, grabbarna är trevliga mot oss och eventuella grannar, proffsiga i hur de arbetar, försiktiga med inredningen, hissar, portar och trapphus och ändå alltid effektiva. Ett annat stort plus är att det är låg personalomsättning, vilket signalerar en bra arbetsmiljö och hög trivsel bland de anställda. Fem stjärnor alla gånger!

Emma P
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Det är andra gången jag anlitat företaget och jag är lika nöjd nu som sist. Alltid snabb och trevlig kontakt, supergoa medarbetare som värnar om kunden. Pålitliga, effektiva, inkännande och helt enkelt top notch! Rekommenderas varmt!

Max R
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Fantastiskt bemötande och fantastiskt smidig flytt. Prisvärt och bra på alla sätt. Har använt mig av deras tjänster tidigare och kommer göra det igen. Har även rekommenderat vänner och familj detta företag och dom har vart lika nöjda.

Erica K

Snabba, trevliga, smidigt. Nöjd

Anneli G
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Flyttning från villa till villa. Mycket bra bemötande från offert till sista lådan var på plats i nya huset. Samtliga är mycket trevliga, snabba, tillmötesgående, noggranna, punktliga och vänliga. Gick mycket smidigare och bättre och snabbare än vad jag förväntat mig. Rekommenderar dem starkt.

Kerstin A
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Är supernöjd med mitt val att anlita Västsvenska Flyttbyrån AB. Fanstasisk bemötande och utförande i alla led och av alla inblandade. Om jag flyttar igen blir ni mitt självklara val. Tack för fin service 👍

Susanne B
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Mycket trevlig, effektiva och hjälpsamma flyttkillar .

Maria L
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Proffsig och bra flyttbyrå. Inget krångel och bra kontakt.

Goran A

Fantastiskt, proffesionell, trevlig.

Henrik J
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Helt fantastisk service och hjälp på alla sätt! Vi flyttade från två lägenheter till en större genom ett lägenhetsbyte och allt blev perfekt synkat och koordinerat.

Morgana R
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Bästa flyttfirma jag har använt. De kom i tid, presenterade sig och var väldigt försiktiga med mina saker. Organiserat och otroligt proffsigt!

Charlotte W
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Supernöjd. Allt var proffsigt och smidigt och alla - killarna på kontoret som skötte offert, bokning och planering och de som utförde själva flytten plus städet var så trevliga och serviceinriktade. Kändes väldigt tryggt och de var effektiva. Kan varmt rekommendera Västsvenska Flyttbyrån!

Fanny A
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Upplevde det som jättebra, de var jättetrveliga flytten flöt på väldigt effektivt och trappuppgången var trång så de fick hissa ner den men det löste sig väldigt bra och jag är väldigt nöjd med flytten!

Niklas Å
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Professionellt, snabbt och prisvärt. Jag återkommer :-)

Andreas L
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Allt gick enligt plan. Lätt att kommunicera.

Kerstin B
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Min flytt ordnades smidigt helt enligt mina önskemål,, trevligt bemötande hela vägen. Kunde inte bli bättre.

William L
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Proffsiga och bra! Inga konstigheter. Dom kom i tid och jobba på snabbt.

Bengt O
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Vi har änn inte flyttat in så detta återstår annars positivt snabbt och proffesionellt bemötande packning och magasinering utfördes på ett alldeles utmärkt sätt med rask och trevlig personal. Städningen var perfekt och allt utfördes på utsatt tid. Enda frågetecknet var magasineringen som vi fått besked om att vi skulle kunna ha tillgång till. Så visade sig inte vara fallet. Med facit i hand så var det behovet egentligen inte jättestort… Nu ser vi framemot inflyttningen utförs den lika bra så höjs betyget! inget som vi egentligen behövde

Klas H
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Lätta att få tag på, bra pris, lånade ut massor av flyttlådor till mig, på flyttdagen dök de upp på utsatt tid och gjorde flyttandet väldigt enkelt och smidigt!

Åsa B
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Funkade perfekt, de ringde och frågade om de kunde komma tidigare än utsatt tid. Trevliga killar som flyttade för oss och var jätteförsiktiga o proffsiga. Kan varmt rekommendera Västsvenska Flyttbyrån.

Rick M

Supergrymma! Rekommenderas starkt.

Axel A
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Det var lätt att boka både flytt och städ av lägenhet, snabba svar och alltid trevliga! Grymt effektiva och trevliga människor som hade hand om flytten, vi är väldigt väldigt nöjda! Kommer definitivt att använda dom igen när vi flyttar nästa gång!

Marcus I
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Smidigt, enkelt och proffsigt!

Sofia M
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Jag använde företagets städhjälp. Mycket trevligt kundbemötande. Nogranna och hjälpsamma! Rekommenderar starkt. :)

Leonel B
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Beställde flyttstäd av en lägenhet på 3 rok. Kontakten innan kändes bra och städet genomfördes med klart godkänt resultat. Rekommenderas varmt.

Magnus T
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Haft problem med flyttfirmor innan men med Västsvenska Flyttbyrån fungerade allt utmärkt och jag är väldigt nöjd med flyttjobbet. Kommer definitivt anlita igen vid nästa flytt.

Elsa G
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Toppbetyg! Vi kunde inte ha önskat oss en smidigare flytt. De tog hand om allt – från nedpackning och transport till uppbärning och flyttstädning. Resultatet var klockrent och personalen otroligt trevlig.

Annika S
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Dålig utförd flyttstäd. En av anledningen till att jag önskade flyttstäd är att jag hatar att göra rent lister, särskilt i köket. De hade städarna LÄMNAT och inte rengjort alls. Flera andra lister var hemmet inte rengjorda. Det är ju ändå nåt som verkligen ingår i ett flyttstäd att göra rent. På sina ställen rent och fint men desto ställen de inte städat. Förutom listerna så var ett av badrumsskåpen helt ostädat. På det hade de gjort rent en kökslampa som var helt onödig, och inget som ens ingick i deras städrutin… Så...

Eva O
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Inget krångel! Inget stånkande. Schyssta flyttkillar. Lagom tystlåtna. Snabb åtgärd! Gbg - Vbg. Gärna ny kontakt vid behov Tack! / Eva O

Catrine B

Snabba noggranna och serviceminded

Wilma L
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Trevlig och effektiv personal!!!!

Tove N
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Allt fungerade perfekt! Omedelbar kontakt och bestämde datum och klockslag och sen kom två trevliga killar och allt var klart på nolltid. Då detta var ett demensboende så hade de full kontroll på utförandet. Toppen!

Alexander M
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Fick hjälp med flytt av möbler från lager till lägenhet. Trevlig personal och allt gick smidigt, till ett rimligt pris.

Jeanette J
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Extremt nöjd med flytthjälp! Smidiga och trevliga! Tack!

Peter I
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Mycket trevligt bemötande samt punktlig leverans!

Kristina W
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Rekommenderar varmt Västsvenska Flyttbyrån 👍🏻. Hembesök innan offert, proffsig och smidig flytt av hela bohaget från Göteborg till Skåne. Trevligt bemötande.