Västsvenska Flyttbyrån AB

Amalia Jönssons Gata 17, 421 31 Västra frölunda — Visa karta

Välkommen till Västsvenska Flyttbyrån AB!

Vi är flyttföretaget som är beläget i Västra Frölund men hjälper dig med flytt i hela Västra Götaland. Med etablerad rutin och stort hjärta har vi kompetenta medarbetare på plats, redo att ta hand om din flytt.

Vi hjälper dig med allt från flytthjälp, flyttstäd och magasinering till transport och packning. Vi är lyhörda för hur du vill utföra din flytt och ser därefter till att så sker. Med många års erfarenhet inom flyttbranschen är vi måna om att vår personal har rätt villkor och innehar den kompetens som krävs. Vi har även alla de tillstånd som krävs för att få kalla oss en riktig flyttfirma - så att du slipper huvudvärk. Varmt välkommen att be om offert hos oss på Västsvenska Flyttbyrån AB!

Läs vad 22 kunder tycker om Västsvenska Flyttbyrån AB

• 2019-09-08

Therese O skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB
    Trevligt och tillmötesgående bemötande. Hjälpsamma och överträffade mina förväntningar Läs mer
  • 2019-08-28

Sofia E skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB
    Beställde flytthjälp.
    Blev väldigt trevligt bemött av alla inblandade. De var effektiva och fick jobbet utfört på ca 3 timmar, vilket var snabbare än jag räknade med. I det nya boendet fick jag hjälp med att placera möblerna där jag ville ha dem.
    Företaget levde absolut upp till mina förväntningar och kan tänka mig anlita dem igen vid behov. Läs mer
  • 2019-08-28

Sofia R skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB
    Hjälpte mig att flytta i dec 2018. Väldigt tillmötesgående, rekommenderas varmt! Läs mer
  • Mats U

2019-08-26

Mats U skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB
    Köpte flytthjälp, mycket bra bemötande, Eftersom det var ett lägenhetsbyte så var man lite orolig generellt sett men Västsvenska skötte väldigt bra.

Bra bemötande och jag har rekommenderat Västsvenska till andra. Läs mer
  • 2019-08-26

Christina B skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB
    Jag anlitade Västsvenska Flyttbyrån för en flytt. Bra bemötande från start med att trixa så att det blev som jag önskade. Möblerna kom fram hela och rena och fort gick det också. Är mycket nöjd med den flyttfirman. Läs mer
  • 2019-08-25

Sofie S skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB
    Snabba och effektiva, väldigt noggranna och försiktiga med vårt bohag. Det var lätt att få tag på dem och få svar på frågor inför själva flytten. Vi hade även flyttstäd och det blev riktigt rent och fint, inga problem med besiktningen av lägenheten sedan.

De överträffade våra förväntningar! Läs mer

Mia-maria W skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB
    Mycket nöjd med Västsvenska Flyttbyrån! Duktiga, trevliga och noggranna killar. Allt gick smidigt och smärtfritt. Tack! Läs mer

Annika M skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB
    Lyssnar på kunden
    Trevliga
    Flexibla Läs mer

Martina Y skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB
    Flytthjälp.
    Inget krångel, jag pekade och grabbarna bar. Gick snabbt att få upp allt 3tr utan hiss. Rekommenderas! Läs mer
  • Hans P

2019-08-23

Hans P skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB
    Vi fick vi det vi förväntade oss och blev lovade!
    Mycket bra! Läs mer

Mona Lisa K skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB
    Flyttning av bohag
    Flyttstädning

Blev väldigt bra bemött, hjälpsamma och trevliga Läs mer
  • Nike F

2019-08-22

Nike F skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB
    Mycket trevligt bemötande!
    Fick t o m extrahjälp dagen efter flytten med uppackning i köket. Kan inte vara nöjdare! Läs mer

Marie T skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB
    I vår familj har vi använt oss av västsvenska Flytt 3 gånger och alltid varit lika nöjda. En tidigare flytt med ett annat företag var rena mardrömmen så vi var lite oroliga inför flytten. Allt gick jättebra, trevligt bemötande och bra pris. Rekommenderar varmt Västsvenska Flytt.// Marie Läs mer

Michael R skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB
    Flyttning av bohag (villa) från Göteborg till Kungsbacka
    Utmärkt bemötande från första till sista kontakt.
    Flytten fungerade perfekt.
    Jag ville ha extra jobb utfört under flytten, de löste det utan problem till synnerligen humant pris.
    Totalt sett var jag helnöjd och kan varmt rekommendera företaget.
    Mvh Michael Läs mer

Kjell T skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB
    Trevliga, snabba, ärliga, punktliga, försiktiga med flyttsakerna, schyssta priser. Läs mer

Eva G skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB
    Mycket bra flyttfirma! Jobbet utfört snabbt och effektivt. Alla kontakter via mail och telefon fungerar utmärkt. Kan verkligen rekommendera denna firman. Läs mer
  • Michelle N

2019-08-21

Michelle N skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB
    Jag fick hjälp med själva flytten av lådor och möbler. Dem var väldigt tillmötesgående, även när jag var tvungen att ändra datum. Under flytten var dem snabba, effektiva och trevliga. Ingenting blev skadat och allt blev som sagts på epost och telefon i förhand. Jag har rekommenderat dem till båda kollegor och vänner, som också gett dem ett toppenbetyg! Läs mer
  • 2019-08-21

Erica L skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB
    Kim och två killar till hjälpte oss med vår flytt förra hösten och vi kunde inte varit mer nöjda. Trevliga, proffsiga, snabba och prisvärda! Läs mer

Peter N skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB
    Jag fick en mycket bra genomförd flytt. Allt löpte på smidigt och snabbt. Att dessutom priset var bland det lägsta på marknaden var en extra bonus. Läs mer

Daniel W skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB
    Vi är väldigt nöjda med vår flytt. Kan starkt rekommendera denna flyttfirma. Ordning och reda och trevlig personal. Läs mer

Cornelia U skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB
    Vi har flyttat i en nya Stan 50km bort och orderte bärahjälp, kartoner och flyttstädning från Västsvenska Flyttbyrån. De ringte mig först för att bedömmar var persönligt behöv och vara en gång hem hos oss innan flyttdagen för att lämna kartoner.
    Jag hade det svar att gisar hur mycket grejer vi har (husset har varit stort) och om en bil räcker. Det vara bara Västsvenska Flyttbyrån som erbjudade själv att åker med 2bilar och 3 man för en snabb och säcker flytt. Och de bjut ett maximaltpris för 8 timmer. Om de behövte mindre skulle vi betalar mindre men max 8timmer. Det vara tryggt!
    Till flyttdags har de kommit med 2 man och 2 kvinor (en person mer och bada jobbade som mannen! ) och de vara super snäll och snabb! Vi hade jätte mycket skoj och de klarade flytt innom 8 timmer!
    Flyttstädning vara också bra, hyresvärd vara nöjd i alla fall.

Jag skulle flytar med Västsvenska Flyttbyrån nästa gång igen! Vi vara jätte nöjd. Läs mer
  • Niklas V

2019-08-06

Niklas V skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB
    När det var dags att flytta så kollade jag runt och jämförde en hel del. Västsvenska Flyttbyrån stack ut i mängden med en rak, öppen och ärlig dialog med mig. När det väl var dags så kom det tre stycken trevliga, professionella och effektiva killar. Hela flytten gick smidigt och under det max tak som offerten var på. Vi är supernöjda och skulle anlita Västsvenska Flyttbyrån utan att tveka. Jag kan starkt rekommendera dom till din flytt Läs mer

Amalia Jönssons Gata 17, 421 31 Västra frölunda