Alla kategorier Reservdelar Skåne Trelleborg Växellådsservice i Trelleborg AB

Persåkersvägen 26, 231 62 Trelleborg — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Växellådsservice i Trelleborg AB

• Tomas J
    Tomas J skrev om Växellådsservice i Trelleborg AB
    Skickade en låda till dom och ringde efter 3 månader då jag inte hört något, då va dom mycket otrevliga och sa att det var väl inte något bråttom med den.
    När vi tog den därifrån utan åtgärd såg det ut som den stått utomhus i 3 månader! Läs mer
  • Jens Ulrik v
    Jens Ulrik v skrev om Växellådsservice i Trelleborg AB
    dom skriver på sin hemsida hur du transporterar din Växellåda rätt. Jag lämnade ind min Växellåda runt augusti och fick veta att det skulle ta ca. 3 månader att fixa eftersom det fanns många växellådar i kö från försäkringsbolag. efter 2 ½ månader, ringde jag för att fråga om det var nära att vara redo. Jag fick veta att om ca. 1 månad kom reperationen att våre färdig. efter 2 månader utan några nyheter från företaget, ringde jag igen. Jag fick veta att det skulle ta ca. En månad det var på bänken och skulle bli nästa föremål. eftersom det hade gått sex månader sedan jag återvände det, tänkte jag att det måste vara nära och ringde igen. men nu fick jag höra att de inte ens hade börjat, men snart skulle se över växellådan. Jag klagade på att jag inte fik ren budskap från början främst för att jag ständigt vidregav fel information till värkstaden där min bil nu tog upp plats på den sjätte månaden.
    jag fik veta att jag kunna hämta växellådan om jag ville.
    Jag hämtade min växellåda nästa dag. men vilken överraskning jag fik.
    efter 1 timma sökande bak om värkstaden hittade han den där lå den på en pall och var inte längra den snygga fina prototyp växellåda som värdspressen havde fåt se i geneve 1988. Där frem för mig lå en svart metal klump jag inte känte igen blödt och gägig i regnet ibland andra växellådar från andra privat kunder.
    vilken jävla dårlig service. vilken fräkhet att behandla andras egendom på ett sådant sätt. Läs mer