Ventilation Norr

Ventilation Norr

www.ventilationnorr.se
  • Badge2024
4.1

Ventilation Norr är din pålitliga partner i strävan efter ett friskare inomhusklimat. Med vår bas i Gävle och en passion för ren luft, erbjuder vi skräddarsydda lösningar för att rena ditt hem eller företags ventilationssystem. Vi förstår vikten av en sund miljö och arbetar omsorgsfullt för att eliminera allt från damm och mögel...

297 omdömen om Ventilation Norr

Anita S
Skrev om Ventilation Norr

Gjort ett bra jobb men alldeles för högt pris för bara en köksfläkts rengöring.

Jenny V
Skrev om Ventilation Norr

Allt gick smidigt och dom var noggranna med sitt arbete.

Anne L
Skrev om Ventilation Norr

Pratsam, social person som kom och knackade på. Lite tidigare än planerat. Gjorde sitt jobb lätt och smidigt.

Karl L
Skrev om Ventilation Norr

Tyckte det var dyrt, det tog väl bara fem minuter för honom att göra jobbet👎

Ella Z
Skrev om Ventilation Norr

Trovärdig och saklig information om själva arbetet. Processen från 1:a kontakten till genomfötande av arbetet har fungerat väl. Tidpunkten för det planerade arbetet har hållits. Personen som utförde arbetet var angelägen att visa stats före och efter utfört arbete. Var stolt över utbildning/certifikat han har fått och rättigheter att föra den typen av arbetet. Mån om kundens välbefinande. Varan jag har köpt: ventilationsrengöring

Conny G
Skrev om Ventilation Norr

Jag är nöjd Tre lig och kunnig personal. Priset är för högt jag kommer inte att handla en gång till utan att ni ger mig rabbat eftersom jag då kommer att vara stamkund. Ha en trevlig vår o sommar 🐈‍⬛🐺🦍

Hans U
Skrev om Ventilation Norr

Mycket fint bemötande. Nu är våra ventilationskanaler rena. Till synes ett proffsigt utfört arbete. Jag är lekman på området men känner mig däker på att det inte går att göra jobbet bättre. 👍👍👍👍👍 Hans Ulver

Liselotte S
Skrev om Ventilation Norr

Supernöjd med teknikern som kom hit och rengjorde ventilationsrören. Bra bemötande, visade före och efter bilder och förklarade vad han gjorde.

Emelie Skott G
Skrev om Ventilation Norr

Bra och trevlig personal, som utförde sitt jobb enligt förväntan.

Lars N
Skrev om Ventilation Norr

Artig, trevlig o kunnig. Höll tiden väl.

Kent L
Skrev om Ventilation Norr

Fruktansvärt dyrt för 20 min jobb, tur att jag inte ville att dom gjorde mer.

Mikael C
Skrev om Ventilation Norr

Snabbt, proffsigt och seriöst.

Krister
Skrev om Ventilation Norr

Mycket trevligt bemötande. Beställde sotning och rengöring av vent. kanaler.

Elvedin B
Skrev om Ventilation Norr

väldigt bra utfört jobb och professionellt!

Anna-Lena S
Skrev om Ventilation Norr

Kändes bra och trovärdigt Trevlig kille som utförde jobbet!

Ing-Marie O
Skrev om Ventilation Norr

Klar beskrivning vad som skulle göras och kostnad. Ordentligt genomfört. Gjorde rent efter sig. Förklarade vad han gjorde.

Linda O
Skrev om Ventilation Norr

Det var mycket hjälpsamt och trevligt!

Peter F
Skrev om Ventilation Norr

Hej Ingenjören som inspekterade och gjorde rent mitt FTX ventilationssystem var mycket kunnig, tillmötesgående och professionell. Stort tack

Lennart F
Skrev om Ventilation Norr

Fungerade smidigt och enkelt. Fick bra info.

Jan C
Skrev om Ventilation Norr

Trevlig och kunnig kille som fixade våra ventilationsrör.

Hannes E
Skrev om Ventilation Norr

Proffsiga från start till mål. !!!!!!!’

Karin T
Skrev om Ventilation Norr

Rengöring av alla mina ventilationskanaler. Det hade inte gjorts på ett tag och var därför välbehövligt. Snabb service och trevlig personal.

Leif B
Skrev om Ventilation Norr

Snabb enkel beställning. Servicepersonalen kom på utsatt tid. Arbetet utfördes ordentligt på ett proffsigt och trevligt sätt. Snabbt och effektivt. Vi är fullt nöjda med arbetet. Hälsningar Leif Björklind

Davor V
Skrev om Ventilation Norr

Proffsigt bemötande och tillika utfört arbete

Magnus H
Skrev om Ventilation Norr

"Kampanj FTX IM-kanal & till och frånluft" Med tanke på den erbjudna höga kostnaden 5 135,- exkl. ROT (Kampanj!?) hade jag väntat mig en grundligare / fullständigare rensning av ventilationssystemet. Arbetstiden var ca. 1½h! Det resulterade, t.ex., i en stor ansamling av damm etc. i filtret i ventilationsaggregatet. Filtret bytte jag senare själv. I övrigt utförde teknikern sitt uppdrag ok.

Peer S
Skrev om Ventilation Norr

Trevlig bemötande. Har inte några förväntningar. VN gjorde de de skulle. Kände att det var en dyr tjänst för det lilla de gjorde.

Mirnabi P
Skrev om Ventilation Norr

Trevligt bemötande Mycket nöjd med våra förväntningar

Simon E
Skrev om Ventilation Norr

Allt gick smidigt, från bokning till genomförande. Trevlig och duktig tekniker som utförde jobbet.

Evert N

Mycket trevlig kille !!!! Glöm inte rotavdraget på fakturan !!!! 😃😃😎

Gustaf S
Skrev om Ventilation Norr

Trevlig hjälp men man kan fortfarande se en del smuts i rören

Eddie K
Skrev om Ventilation Norr

Funkade bra o inget o klaga på

Bengt-Åke O
Skrev om Ventilation Norr

Oproffsigt utfört arbete. Imkanal ej återmonterad på ett proffsigt sätt. Fastsatt med silvertejp.

Johannes P
Skrev om Ventilation Norr

Trevliga och bra service till ett rimligt pris

David S
Skrev om Ventilation Norr

Bra o effektiv service, inga konstigheter

Sif J
Skrev om Ventilation Norr

En trevlig man som utförde jobbet med elegans. Han rengjorde samtliga ventilationskanaler.

Heine K
Skrev om Ventilation Norr

bra utfört jobb. däremot hade de inte med sig en stege som skulle behövas för att nå upp till ventilationen i köket som är ett brutet tak. detta tycker jag är ett stort minus att man inte har med sig tillräcklig utrustning.

Annica W
Skrev om Ventilation Norr

Vänligt, proffsigt och snabbt bemött. Service på plats gick fort och enkelt. Trevlig serviceman.

Nassrin S
Skrev om Ventilation Norr

Jätte bra servis och bemötande .

Heléne R
Skrev om Ventilation Norr

Snabb och korrekt service. Helt nöjf

Anders J
Skrev om Ventilation Norr

Mycket trevliga medarbetare som även gav bra tips och information

Anders L
Skrev om Ventilation Norr

Bra! Helt enligt förväntan angående rensning av ventilationen.

Carina K
Skrev om Ventilation Norr

En rengöring av ventilation som avlöpte enligt förväntan.

Reine K
Skrev om Ventilation Norr

Jobet var bra utfört av rebratören

Marie-Louise G
Skrev om Ventilation Norr

trevlig medarbetare som utförde sitt uppdrag på bästa sätt

Benny K
Skrev om Ventilation Norr

Enbart positivt!!! Kommer rekommendera er till andra

Maria M
Skrev om Ventilation Norr

Hade glömt mitt bokade möte men fick hjälp att boka ett nytt utan kostnad. Mannen som kom var effektiv och informativ.

Karin D
Skrev om Ventilation Norr

En trevlig, informativ man rengjorde imkanalen i mitt kök. Det gick väldigt smidigt! Jag fick även råd angående framtida behov för köks- och badrumsventilation. Jag är mycket nöjd med arbetet och informationen jag fick i ärendet.

Christin E

Kanon! Trevlig kille! Snabb från tfn samtal till service

Weini B
Skrev om Ventilation Norr

Väl bemött, glad, engagerad, kompetent och energisk personal 💥💥💥💥💥

Rachel W
Skrev om Ventilation Norr

Bra service! Allt gick som planerat.