verktygsgrossen.nu

4.1 i betyg av av 33 omdömen
Välkommen till VerktygsGrossen.nu - ett av Sveriges största
verktygsbutiker på nätet med över 10000 CE-märkta produkter i lager till
grossistpriser.
Vår specialitet är främst handverktyg inom bil- och byggbranchen. Vi
har verktyg för både proffs och hemmabruk.
Dessutom hittar du hos oss massor av fina elverktyg, trädgårdsverktyg,
skyddsutrustning, verkstadsutrustning och arbetskläder.

Läs vad 33 kunder tycker om verktygsgrossen.nu

• Pierre Mats Werner F

2020-09-29

Pierre Mats Werner F skrev om verktygsgrossen.nu
    Företaget utger sig för att vara svenskt men skickar från Polen med snigelpost som tar 6 dagar. Varorna är bra dock. Läs mer
  • 2020-03-19

ISABELLE E skrev om verktygsgrossen.nu
    Snabb leverans men med fel personuppgifter så kunde inte hämta ut paket. Kom dock i kontakt med Paul hyfsat snabbt via mail så det löste sig fint. Läs mer
  • 2019-12-24

Louise N skrev om verktygsgrossen.nu
    Snabb leverans och bra produkt. Väldigt nöjd med mitt eventtält. Läs mer
  • 2019-12-10

Erling V skrev om verktygsgrossen.nu
    köpte tornfläkt har fått mycket bra bemött lätt att få kontakt ETT NÖJE Läs mer
    Paul Kwatowski gillar detta
  • 2019-11-30

Rolf B skrev om verktygsgrossen.nu
    Har ej fått produkten än,kan därför inte svar med ett relevant svar./ Rolfå Läs mer
  • 2019-11-27

Bengt M skrev om verktygsgrossen.nu
    Bra kontakt och bra leverans som överenskommet Läs mer
  • 2019-09-17

Christer L skrev om verktygsgrossen.nu
    Hemsidan fungerade inte att köpa ifrån. Eljest var allt mycket bra. Personlig service, inkl. uppföljning var mycket god.
    De levererade produkterna verkar vara av tillräckligt god kvalitet och hade ett fördelaktigt pris. Läs mer
  • 2019-08-30

Evert H skrev om verktygsgrossen.nu
    Lång leveranstid
    Besällde varorna den 16/8 Berknad leverans 5/9 Läs mer
    2019-08-30 Paul Kwatowski svarar Evert H
    Hej, vi beklagar verkligen. Den oljepump du beställde tog slut, vi skickade en nyare modell men tyvär var det leveransförseningar till oss denna gång. Vi mailade dig flera ggr utan svar... DPD tog visst också extra tid på sig. Vi är myckel ledsna för att det drog ut på tiden.
  • 2019-08-16

Carl H skrev om verktygsgrossen.nu
    Snabb leverans, toppen produkt!!! Läs mer
  • 2019-08-16

Radu S skrev om verktygsgrossen.nu
    Snabb leverans, bra produkt (jag köpte en pelarfläkt), bra pris.
    Jag rekommenderar det här företaget. Läs mer
  • 2019-08-14

Christer P skrev om verktygsgrossen.nu
    En mindre stanley kniv.
    Ok
    Snabb leverans vilket var fallet
    Helt ok Läs mer
  • Lars A

2019-06-11

Lars A skrev om verktygsgrossen.nu
    Mycket bra service från Paul och snabba svar via email. Kanonnöjda med de industrifläktar vi köpte till vårt företag! Läs mer
  • 2019-06-10

Sam C skrev om verktygsgrossen.nu
    Tyvärr lite lång leveranstid utan någon info om att leverans blivit försenad. Läs mer
  • 2019-06-09

Olof K skrev om verktygsgrossen.nu
    Ribe hylsor
    Trevligt snabbt kompetent bemötande Läs mer
  • 2019-06-04

Stefan A skrev om verktygsgrossen.nu
    Kan bara klaga på att det inte stämde med leveranstiderna, tog flera dagar extra!

Annars var allt bra!! Läs mer
  • 2019-05-26

Edvin Eino Lennart I skrev om verktygsgrossen.nu
    Om en kund väljer faktura som betalningsmetod och ni skriver att Man har tex 14 dagar på sig så betyder det att man inväntar fakturan som medföljer varuleveransen. Det har i alla år varit kutym hos hederliga försäljare.
    Tycker att det är ohederligt att lova ett antal veckor och inte ta hänsyn till att frakt från u-länder som Polen kan ta lång tid
    och att verktygsgrossen skall klargöra för Inkassobolaget Klarna, som fräckt kallar sig för bank, att de bör lära sig de hedersregler som gäller i affärslivet.
    Alltså, då kunden har kvitterat ut varan så börjar utställd faktureringstid gälla. Så djävla svårt kan det väl inte vara att fatta!!!!! Läs mer
    2019-05-27 Paul Kwatowski svarar Edvin Eino Lennart I
    Hej Edvin, tack för dina synpunkter. De är viktiga för oss. Du behövde bara maila oss eller ringa för att förlänga tiden på Klarna fakturan, vi lyssnar på våra kunder och brukar lösa all ärenden snabbt. Normallt aktiverar vi Klarna fakturor efter några dagar efter leveransen från oss just för att paketen ska kunna komma fram. Ledsen att posten har fördröjt ditt paket. Tack för att du handlade från oss och hoppas du är nöjd med varorna i alla fall. Med vänliga hälsningar, Paul / VerktygsGrossen.nu
  • 2019-04-30

Ekkehard S skrev om verktygsgrossen.nu
    Köpte 2st avdragare till ett väldigt bra pris och med hyfsat kvalitet. Snabb leverans. Läs mer
  • Torgny J

2019-04-26

Torgny J skrev om verktygsgrossen.nu
    Har fått betala varorna två gånger när de skickar en faktura fast jag betalade direkt när jag beställde varorna. Har ännu inte fått tillbaka pengarna för den andra betalningen trots flera mail till dem. Uselt skött av verktygsgrossen. Läs mer
    2019-05-27 Paul Kwatowski svarar Torgny J
    Problemet löstes inom ett par dagar. Precis som utlovat, så fort vi kunde se inbetalningen återbetalades den dubbla inbetalningen.
  • 2019-03-26

Ulf Z skrev om verktygsgrossen.nu
    Utmärkt kundservice som kompenserade för ett litet leveransproblem Läs mer
  • 2019-03-17

Patrick N skrev om verktygsgrossen.nu
    Deras orderbekräftelse hamnade i min skräppost så det blev lite märkligt för mig med anledning att jag redan hade betalt men inte fått någon orderbekrätelse eller kvitto. Vid kontakt fick jag snabba svar trots att det var lördag och söndag när jag mailde till supporten!
    Bra pris på produkt! :-) Läs mer
  • 2019-03-14

Bengt F skrev om verktygsgrossen.nu
    Köpte 2 st Lageravdragare till bra pris, lätt att genomföra betalningen samt snabb leverans.

MVH
    Bengt Franzén Läs mer
  • Anna S

2019-02-28

Anna S skrev om verktygsgrossen.nu
    Stort sortiment av verktyg och verkstadsutrustning samt trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-02-17

Fredrik S skrev om verktygsgrossen.nu
    Snabbt och vänligt bemötande. Läs mer
  • Norbert S

2019-02-13

Norbert S skrev om verktygsgrossen.nu
    snabb service inga problem tack ser gut Läs mer
  • 2019-02-12

Leif C skrev om verktygsgrossen.nu
    Jag köpte Torx bits och produkterna verkade helt ok men leveranstiden 12 dagar var på tok för lång 2-3 dagar skulle vara ok. Läs mer
    2019-02-13 Paul Kwatowski svarar Leif C
    Tack Leif för dina synpunkter. Det uppskattas. Kollade upp och det tog faktiskt ovanlig lång tid denna gång, några extra dagar blev det pga den svenska posten. Normallt är alla order framme inom en vecka.
  • 2019-02-11

Thorbjörn Z skrev om verktygsgrossen.nu
    spline hylsor leverans fungerade bra Läs mer
  • Ceasar G

2019-02-11

Ceasar G skrev om verktygsgrossen.nu
    Köpte lager verktyg från verktygsgrossen och det håller bra kvalitet, beställningen gick smidigt. Läs mer
  • 2019-02-11

Bo H skrev om verktygsgrossen.nu
    Köpte handtag till verktyg, bra rejält och billigt.
    Kollar alltid med vektygsgrossen om det finns något intressant!
    Bra med ett företag som har mycket och är stabilt!
    Hälsningar,
    Bo Hammarström Läs mer
  • 2019-02-09

Håkan L skrev om verktygsgrossen.nu
    Köpte torxnycklar som tyvärr var av dålig kvalitet men bemötandet från företaget var mkt bra. Läs mer
  • 2019-01-22

Tom O skrev om verktygsgrossen.nu
    Företaget med ett brett sortiment och som levererar! Läs mer
  • 2019-01-21

Jonathan T skrev om verktygsgrossen.nu
    Köpet funka perfekt. Fanns inget att klaga på. Läs mer
  • 2019-01-17

Michael L skrev om verktygsgrossen.nu
    Bra grejor till vettiga priser. Läs mer
  • Christian J

2019-01-17

Christian J skrev om verktygsgrossen.nu
    Köpte avdragare för evigheter sen, inte sett röken av den än... Läs mer
    2019-02-08 Paul Kwatowski svarar Christian J
    Hej Christian! Tack, jag kollade upp din order. Vi skickade det snabbt, 20e december, det har kommit fram till postens utlämningsställe några dagar efter. Paketet har legat sedan dess på ICA nära dig men ingen har hämtat upp det så det skickades nyss tillbaka till oss. Jag är jätte ledsen men som du förstår posten i Sverige är en katastrof, de har förmodligen inte ens meddelat dig att du har ett paket att hämta... Du får alltid mail från oss med paketnr, det är bra idee att försöka kolla upp det själv eftersom posten funkar som de gör :( Jag ordnar en ny leverans så fort vi har fått in det tillbaka. Maila oss gärna direkt om du har frågor, du når oss lätt på både sociala medier, mail och telefon. Mvh Paul