Veterankraft Söderort/Farsta

Mycket väl genomfört städuppdrag - jättenöjda - rekommenderas varmt! Läs mer
  • Eva-Lena J

2019-01-23

Eva-Lena J skrev om Veterankraft Söderort/Farsta
    Dålig kommunikation, väldigt oprofessionellt bemötande, dåligt utfört arbete av snickare som ger onödigt många timmar att korrigera i efterhand som är väldigt problematiskt att göra upp om. Läs mer
  • 2018-11-21

James R skrev om Veterankraft Söderort/Farsta
    Tyvärr blev jag besviken med Veterankraft. Tyckte det låter som en bra idé att använda fd hantverkare men service jag fick var dåligt.
    Jag ville sätta kakel i mitt kök och fick ett 15min besök för att få offert. Jag fick veta det skulle ta två besök för att göra jobbet men fick ingen offert med hur mycket det skulle kosta. Flera veckor senare när det var dags att genomföra jobbet fick jag en faktura på nästan 3000kr för ”räkna på jobb mm” som ska ha tagit dem 5 timmar!!!!
    När jag frågade varför jag inte fick offert och hur kunde det ta 5 timmar fick jag inget bra svar utan en ny faktura på 500kr för ett besök som tog 15 min max. Jag fick aldrig nåt svar från dem när jag frågade hur mycket det skulle kosta och bad när jag bad om en förklaring till varför jag fick den första fakturan. Använd inte veterankraft. Helt värdelöst.
    Nu hittade jag ett annat företag som gav mig en väldig tydlig offert med exakt hur mycket allting skulle kosta. Läs mer
  • Cia Ö

2016-12-21

Cia Ö skrev om Veterankraft Söderort/Farsta
    Målaren, Leif, som satte upp krångliga fototapeter var trevlig, proffsig och snabb. Kan varmt rekommenderas! Är så helt nöjd jag kan bli! /Cecilia Läs mer

Bästa bemanningsföretagen i Stockholm:

Tina R Tina R tycker:
“Vi anlitade Avanzera för att h...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte