Alla kategorier Byggvaruhus Dalarna Smedjebacken Viksbergsgård AB

Viksbergsvägen 22, 777 93 Söderbärke — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Viksbergsgård AB

• Per P
    Per P skrev om Viksbergsgård AB
    Bedrövligt!! Bad om offert på tryckt virke. Efter 5 v ringande och mejlande att de va slut att de skulle trycka nytt, men att de tog slut och att de va underbemannade å inte hann med mm mm. Pratade med Bengt, Andreas, Jim och nån Gene. Fick till slut offert men bara på hälften, för de andra hade tagit slut. Ville få rabatt på transport alt att de kompenserade med virke. De hörde aldrig mer av sig och svarar inte nån stans.

Första kontakten är bra och lovar allt möjligt......sen blir d katastrof. De borde skämmas.
  • Mäx
    Mäx skrev om Viksbergsgård AB
    Levererade jättedalig råspont, köpte ca 200qm, fick aldrig tag på honom efter. svarade aldig på mail eller mailbox osv.
    Inte att rekomendera
  • Madeleine H
    Madeleine H skrev om Viksbergsgård AB
    Levererade bedrövligt dåligt virke, när vi bad om virke som gick att använda fick vi som svar att de skulle leverera det men de kom aldrig. Ringde och tjatade om att vi verkligen behövde virket. Efter att jag ringt i en månad förstod vi att de aldrig hade ambitionen att leverera. Det slutade med att vi fick köpa nytt virke på Byggmax! Kan verkligen INTE rekommendera att handla från dem.

Viksbergsvägen 22, 777 93 Söderbärke