Alla kategorier Konferens Östergötland Norrköping Fridhems Kursgård AB

Getå Villa Fridhem, 616 90 Åby — Visa karta

Kulturcentrum, 15331, YTTERJÄRNA
Kulturhuset Hotell & Konferens
Maria D:
Utmärkt! Hög servicenivå. Så vänligt bemötande. Positivt och personal inriktad på att hitta lösningar. Fantastiskt vackra lokaler och bästa ...

Läs vad 2 kunder tycker om Fridhems Kursgård AB

• Per W
    Per W skrev om Fridhems Kursgård AB
    Jag hade aldrig hört talas om Villa Fridhem men blev "ditskickad" för att hålla ett seminarium för ett kundföretag. Vi skulle börja kl 08.00 på onsdag morgon och eftersom jag bor i Stockholm ville jag åka ner kvällen innan för att slippa gå upp mitt i natten. Jag ringde och frågade och fick svaret: javisst, men du är ensam gäst den kvällen så det finns ingen personal. Men vi lägger nyckeln på ett specialställe med en instruktion. Är det ok? När jag kom farm vid 22 så var nyckeln där den skulle med ett trevligt välkomstbrev där det bl a stod: "det finns en kvällsmacka i kylen bredvid biljarden." Den mackan var som en bättre middag! Dessutom hade de satt fast ett Telia surfkort på nyckelkortet.Proffsigt!
  • Christina E
    Christina E skrev om Fridhems Kursgård AB
    Jag kan verkligen rekommendera Villa Fridhem. Deras afternoon tea med hembakade scones, hemlagad marmelad, skagensnittar och annat mumsig som till kvällen följdes av en underbar fyrarätters middag gjorde vårt födelsedagsfirande mycket lyckat.

Getå Villa Fridhem, 616 90 Åby