Villoeco AB

Villoeco AB

Välkommen till Villoeco AB!

Letar du efter ett städföretag som erbjuder professionell städning och fönsterputs. Då har du kommit rätt. Vi kan hjälpa dig som bor i stockholms län och södra delen av Uppsala med allt från hemstäd, flyttstäd, visningsstäd, kontorsstäd, butiksstäd, trappstädning, skolstädning och mycket mer.

Vi är mycket kompetenta när det kommer till fönsterputsning och är konfidenta i att våra medarbetare kan nå vilka fönster som helst. Vi är inte rädda för att anta utmaningar. Ring eller be om en offert direkt här på sidan så svarar vi så fort vi kan. Varmt välkommen till oss på Villoeco AB!

Läs vad 120 kunder tycker om Villoeco AB 2

2022-11-27 Verifierad kund
    På väldigt kort varsel fick jag boka en städning och de gjorde ett fantastiskt jobb och var supertrevliga. Kunde inte vara mer nöjd!
    2022-11-24 Verifierad kund
    Vi är ett 80-plus par som bor i en 30-talsvilla i Fålhagen i Uppsala.Vår son hittade Villoeco och ordnade en städerska till oss . Hon kommer en eftermiddag (4 tim) 2ggr i månaden.
    Vi är mycket - mycket nöjda med resultatet. Personen är dessutom alltid på gott humör. Det hela kan inte bli bättre!
    2022-11-10 Verifierad kund
    Bra bemötande. Dock är 6 timmar alldeles för länge att städa 48 kvadratmeter.
    2022-10-31 Verifierad kund
    Trevligt möte med arbetsledare och städare som båda är behagliga personer. Städning utfördes enligt önskemål. Mycket nöjd.
    2022-10-31 Verifierad kund
    Är super nöjda 👍🏻Blev rekommenderad av grannarna, tog en extra storstädning med fönster puts 😀
    2022-10-31 Verifierad kund
    Bra utförd byggstäd, jättenöjd!
    2022-10-12 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande, trevliga "tjejer" som kommit och städat. Har varit lite olika personer som kommit, skulle gärna vilja ha samma varje gång, hoppas det går att lösa.

I övrigt jättenöjd både med bemötandet och utförandet av städningen.
    2022-10-07 Verifierad kund
    Jag är väldigt nöjd med Villaecco. De har mitt fulla förtroende
    2022-10-07 Verifierad kund
    Städningen 1 dag/veckan och alltid lika nöjda!
    2022-10-03 Verifierad kund
    I det stora hela är städningen bra men det missas en hel del och det görs för ofta.
    Tex ramen runt speglar, smuts på väggen vid diskmaskinen mm.
    2022-09-11 Verifierad kund
    Alltid trevliga och uppriktiga.Alla utlovade uppgifter som blev lovade uppfyldes till fullo.och med en mycket trevlig Personal. Uppdraget bestod av städning av bostad var 14 dag och fönsterputsning 2 gånger PR år Vår o höst.
    2022-09-11 Verifierad kund
    Alltid snabba och lyhörda vid kontakt, pålitlig och noggrann städning varje gång. Rekommenderar varmt!
    2022-09-02 Verifierad kund
    Vänligt bemötande. Noggran städning.Bra på alla sätt.Har hemstädning var 14e dag.
    2022-08-04 Verifierad kund
    Villoeco AB som är ett städbolag är punktliga, har trevlig kunnig personal och använder ekologiska produkter, vilket vi uppskattar.

Villoeco AB sköter fakturering på ett utmärkt sätt, med tydlig redovisning av timmar och RUT-avdrag.
    2022-08-03 Verifierad kund
    Villoeco levererar alltid enligt överenskommelse. Många gånger blir det alltid någonting extra som utförs. Den städerska vi har är alltid väldigt glad och tillmötesgående. Vi har rekommenderat Villoeco till flera vänner och grannar.
    2022-07-24 Verifierad kund
    Har anlitat Villoeco för både flyttstäd och fönsterputs vid ett flertal tillfällen och är jättenöjd! Alltid bra resultat och de ställer alltid upp. Kan varmt rekommenderas!
    2022-07-19 Verifierad kund
    Vi har bara haft Villoeco en gång. Jag blev mycket bra bemött och städningen var bra
    2022-07-10 Verifierad kund
    Vi är supernöjda. Har Evelina som städar hos oss. Hon är alltid punktlig och noggrann. Såå trevligt att komma hem till ett väldoftande och skinande hem. Om vi behövt byta dag/ tid så har Rima (ägare) alltid varit flexibel och tillmötesgående. Rekommenderar varmt!
    2022-07-04 Verifierad kund
    Har blivit väl bemött av företaget och är mycket nöjd med personal och utfört arbete i mitt hem. Kan varmt rekommendera dem. Har köpt regelbunden städning.
    2022-06-29 Verifierad kund
    Jag hade fönsterputs för andra gången och blev lika supernöjd som efter första gången.
    2022-06-01 Verifierad kund
    Mkt nöjda! Alltid ett bra utfört arbete!
  • Louise K
    skrev om Villoeco AB
    2022-05-19 Verifierad kund
    Utmärkt! Har inget att anmärka!
    2022-05-18 Verifierad kund
    Lätta att planera med, flexibla, trevliga, bra städ! Det enda negativa är att antal dagar betalningsvillkor inte tydligt kommunicerades, men i övrigt väldigt tydliga med pris osv.
    2022-05-02 Verifierad kund
    Jag anlitade Villoeco AB för flyttstäd. Jag fick snabbt svar på prisförfrågan och har fått ett trevligt och proffsigt bemötande genom hela processen. Städning och fönsterputs utfördes till vår belåtenhet och godkändes av hyresvärden vid inspektion.

Jag kommer definitivt anlita detta företag igen om jag får ytterligare behov av städtjänster.
    2022-05-02 Verifierad kund
    Jag kan verkligen rekommendera Villoeco AB!
    Allt fungerar toppen! Mycket snabb och tydlig kommunikation och alltid lika skinande rent.

Tack Villoeco AB!
    2022-05-02 Verifierad kund
    Fönsterputsning mycke bra bemötande bra uppkoppling mycket nöjd
    2022-04-24 Verifierad kund
    Personalen är trevliga och överlag duktiga. Använde mig av bolaget när det startade för städning. Bytte ett tag till ett annat städbolag men gick tillbaka till Villoeco efter ett år eller så. Under årens lopp har jag provat många städfirmor och detta är den enda firman som jag har anlitat två gånger. Kommunikationen med bolaget är jättebra.
    Det är ett bolag som jag varmt rekommenderar.
    2022-04-24 Verifierad kund
    Trevlig städerska som kommer kontinuerligt. Nöjda med städningen!
    2022-04-03 Verifierad kund
    Duktig och trevlig städerska. Bra kommunikation med arbetsledningen.
    2022-01-30 Verifierad kund
    Kommer i tid. Bra jobb. Pålitliga.
    2022-01-04 Verifierad kund
    Alltid nöjd med utfört arbete. Även väldigt flexibla med att försöka hitta andra tider om man är sjuk etc. Kan varmt rekommendera Villoeco!
    2022-01-02 Verifierad kund
    Bra service och bra kundkontakt. Snabb på att svara via sms och mailkontakt. De har gjort ett otroligt bra jobb på flyttstädningen.
    Kommer absolut kontakta dem igen för fortsatta städuppdrag.
  • Kristina O
    skrev om Villoeco AB
    2021-12-31 Verifierad kund
    Villoeco AB. Trevlig personal som städar tyst och mycket noggrant. Alltid på tid och sällan byte av personal.
    2021-12-31 Verifierad kund
    Fantastisk service. Ställer alltid upp och så blir det ju superfint hemma också 🥰
    2021-12-31 Verifierad kund
    Proffsig service! Snabb återkoppling! Duktiga och omtänksam personal som gör det där lilla extra alltid.
    2021-12-29 Verifierad kund
    Bästa städföretaget jag upplevt. Utmärkt genomfört, mycket bra bemötande, snabba svar. Rekommenderas starkt!
    2021-12-10 Verifierad kund
    Alltid trevligt bemötande och superfin städning! Varit kund i flera år👍
    2021-12-04 Verifierad kund
    Över förväntan. Vi är mer än nöjda!
    2021-12-03 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och personal.
    2021-12-03 Verifierad kund
    Jag har varit kund hos Villoeco AB sedan start och harvarit nöjd hela tiden.
    2021-12-03 Verifierad kund
    Mkt bra städning och bra och trevlig personal!
    2021-12-03 Verifierad kund
    Företaget har mött mina förväntningar och jag är nöjd
    2021-12-01 Verifierad kund
    Bra bemötande och flexibilitet.
    Förväntningarna är att städas noggrant upp till nåbar höjd och att synlig smuts tas bort. För det mesta uppfylls det men har falerat några gånger. Förväntningarna är INTE att sopor ska hanteras eller bortforslas eller att frukt skall läggas upp fint i skålar. Trots påpekanden så läggs onödig tid på detta istället för att städa på otillgängliga ställen- under soffor etc.
    Tjänst som görs är månadsstäd.
    2021-12-01 Verifierad kund
    Ett otroligt serviceinriktat och flexibelt städföretag med toppenbra personal. Vi känner oss jättetrygga med att lämna vårt hem i deras händer
    2021-12-01 Verifierad kund
    Är så nöjd med städningen och servicen
    2021-12-01 Verifierad kund
    Väldigt nöjd med vår städning.
    2021-12-01 Verifierad kund
    Har varit kund i några år nu. Vi har städning varannan vecka och varje vår/höst har vi fönster puts.

Vi är nöjd med våra tjänster, kommunikation och inte minst den fasta personalen.
    2021-12-01 Verifierad kund
    Bästa städerskorna. Tip top!
    Trevligt bemötande av chefen Rima
    Alltid pålitliga
    Alltid i tid
    Fakturerar i tid och allt i ordning
    Bästa!!!
    2021-12-01 Verifierad kund
    Mycket proffsiga! Alltid tillmötesgående vid byten av dagar eller om vi snabbt måste avboka en städ pg av sjukdom.
    Aldrig haft synpunkter på städ, hinner dem gör de alltid något extra. Viker en handduk som en svan eller viker en tvätthög. Nöjd kund helt enkelt.
    2021-11-02 Verifierad kund
    Väldigt nöjd! Ville ha en ordentlig städning för ett hus med småbarn. Det är kaos hel tiden, men dem gjorde det fint ändå. Tack!