Villoeco AB

Villoeco AB

Välkommen till Villoeco AB!

Letar du efter ett städföretag som erbjuder professionell städning och fönsterputs. Då har du kommit rätt. Vi kan hjälpa dig som bor i stockholms län och södra delen av Uppsala med allt från hemstäd, flyttstäd, visningsstäd, kontorsstäd, butiksstäd, trappstädning, skolstädning och mycket mer.

Vi är mycket kompetenta när det kommer till fönsterputsning och är konfidenta i att våra medarbetare kan nå vilka fönster som helst. Vi är inte rädda för att anta utmaningar. Ring eller be om en offert direkt här på sidan så svarar vi så fort vi kan. Varmt välkommen till oss på Villoeco AB!

Läs vad 42 kunder tycker om Villoeco AB 2

2021-04-05
    Bra kommunikation, flexibla, punktliga, rent och fräscht! Mycket bra!
    2021-03-12
    Bra bemötande. Utmärkta jobb. Rekomderas!
    2021-03-12
    Mina fönster är skinande rena, jag är mycket nöjd med resultatet. Killen som putsade var mycket noggrann.
    2021-02-24
    Bra jobb, trevlig personal. Kom enl överenskommelse och jobbade effektivt.
    2021-01-29
    Har använt städning och fönsterputs. Företaget svarar snabbt och är mycket lyhörda mot kund. Är mycket nöjd med deras arbete. Kan rekommenderas!
    Catharina
  • Sofie E
    2021-01-27
    Kan varmt rekommendera Villoeco. Jättebra service och mycket fint resultat. Vi har använt dom länge både när det gäller städning och fönsterputs.
    2021-01-26
    Dom är snabba att svara vid kontakt, dom städar noga och är mycket trevliga.
    2021-01-25
    Väldigt nöjd. De är noggranna, lyhörda för önskemål, flexibla och punktliga. Har testat många företag tills jag hittade villaeco som motsvarade mina förväntningar och önskemål. Kan varmt rekomendera dem!
    2020-12-30
    varannan veckas städning.
    trevligt bemötande.
    företaget levde upp till mina förväntningar.
    det luktade rent när man kom hem och personalen är trevlig.
    2020-12-21
    Alltid supernöjd med städningen som Villoeco utför. Min bästa vardagslyx!
    2020-12-12
    Utmärkt! Alltid tipptopp och mycket flexibel. Gillar även möjligheten att beställa fönsterputsning.
    2020-12-05
    Hemstädning. 4 timmar varannan vecka.
    Trevligt samtal och snabbt organiserat.
    Höga. Motsvarade.
    Nöjd!
    2020-12-02
    Anlitade Villoeco för fönsterputs. Fick en tid nästan omedelbart och fönstren blev perfekt putsade. Trevlig personal! Jag kan verkligen rekommendera dem!
    2020-11-30
    Varannan veckostäd, på ett flexibelt och kundtillgängligt sätt.
    2020-11-30
    Städning av hem. Mycket bra och professionellt bemötande från både ledning och städare
    2020-11-30
    Efter att ha varit kund i några månader har vi bara positiva erfarenheter. Mycket fint och noggrant städat och alltid flexibla när vardagen krävt ändringar schemat.
    2020-11-30
    Kan ju bero på vem som städar men vår städerska är helt otroligt duktig och trevlig!! Sen tycker jag att all fakturering sköts bra och det verkar vara ordning på allt.
    Mycket nöjd.
    2020-11-30
    Superbra bemötande. Nogranna och proffsiga. Nöjd med allt och vi fortsätter vårt samarbete länge.
    2020-11-29
    Superbra service. Noggranna. Snabba. Ger det lilla extra.
    100% nöjd med allt!
    2020-11-29
    Vi är jättenöjda. Bra städning, flexibla och hjälpsamma när vi behövt byta dag eller tid. Lätt att då kontakt med. Rekommenderar till alla vi känner.
    2020-11-29
    Har städning varannan vecka. Supernöjda! Bra kommunikation och väl utfört arbete.
    2020-11-29
    Enkelt, kvalitativt och proffsig personal.
    Smidiga, professionella, punktliga
    2020-11-28
    Så nöjd, alltid samna noggranna resultat.
    2020-11-28
    Det är alltid så trevligt att komma hem efter att Villoeco varit på plats. De är punktliga, noggranna och gör det lilla extra. Kan varmt rekommendera dem!
    2020-11-27
    Jag har haft Rima som städat hos i snart tio år dvs innan hon startade sitt bolag, Är väldigt nöjd men detär för många kunder med den lilla personal hon har. Men uppskattar Rima på alla sätt.
    2020-11-27
    Har fått hjälp med städningen kontinuerligt i över ett år och är så nöjd. Rent, fräscht och doftar härligt när vi kommer hem. Alltid bra bemött med snabb återkoppling. Toppen!
    2020-11-27
    Jag har Villoeco städning varannan vecka. De städar mitt hus. Det är en fröjd att komma hem. De är jätteduktiga och gör det där lilla extra.
    2020-11-27
    Jag är jätte nöjd och skulle gärna rekommendera Villoeco.
  • Åsa R
    2020-11-27
    Alltid väldigt nöjda med städning och fönstertvätt. Bra service. Flexibla. Proffsigt och trevligt bemötande.
    2020-11-27
    Mycket bra ! Köket blev skinande rent. Mycket trevliga!
    2020-11-27
    Bokade Hemstädning och fönsterputs och är supernöjd, trevlig och kunnig personal
    2020-11-27
    Vi har haft villoeco som städföretag i flera år nu och har alltid varit extemt nöjd med dem, med deras arbete och kommunikation med dem :)
    2020-11-27
    Punktliga och levererar det de ska, pålitliga.
    2020-11-27
    Kanonbra!! Kommer alltid vid avtalad tid och är mycket noggranna!! Rekommenderas!!
    2020-11-27
    Superbra städning varje gång! Fräscht, rent och miljövänligt. Kan verkligen rekommendera Villoeco!
    2020-11-27
    Nuvarande städerska och ägaren är mycket bra och trevliga. De gör alltid ett bra jobbcoach är tillmötesgående. Jag rekommenderar dem till de som frågar efter ett städbolag.
  • Jörg H
    2020-11-27
    Die Mitarbeiter der Villoeco AB leisten eine sehr gute Arbeit. Solange wir in Schweden sind, also ungefähr bis März 2021, werden wir ihre Dienstleistung in Anspruch nehmen. Danke nochmals.
    De anställda på Villoeco AB gör ett mycket bra jobb. Så länge vi är i Sverige, dvs. fram till omkring mars 2021, kommer vi att använda din tjänst. Tack igen.
    2020-11-27
    Utmärkt service och trevliga människor!
    2020-11-27
    Hemstädning i 1:a klass. Det kan inte bli bättre än så här!
    2020-11-27
    En städfirma som gör det lilla extra.
    2020-11-26
    jättebra och grundlig städning. kan verkligen rekommendera.