Villoeco AB

Villoeco AB

Välkommen till Villoeco AB!

Letar du efter ett städföretag som erbjuder professionell städning och fönsterputs. Då har du kommit rätt. Vi kan hjälpa dig som bor i stockholms län och södra delen av Uppsala med allt från hemstäd, flyttstäd, visningsstäd, kontorsstäd, butiksstäd, trappstädning, skolstädning och mycket mer.

Vi är mycket kompetenta när det kommer till fönsterputsning och är konfidenta i att våra medarbetare kan nå vilka fönster som helst. Vi är inte rädda för att anta utmaningar. Ring eller be om en offert direkt här på sidan så svarar vi så fort vi kan. Varmt välkommen till oss på Villoeco AB!

Läs vad 70 kunder tycker om Villoeco AB 2

2021-10-04
    Mycket trevliga att ha kontakt med, vi är mycket nöjda!
    vi har städning en gång i veckan, löst annan städar/dag om sjukdom uppståt.

kommer rekommenderar vidare utan tvekan :)
    2021-10-03
    Jag är väldigt nöjd med storstädningen och den kontinuerliga städningen.
    2021-09-27
    Toppen! Bra service och så nöjda!
    2021-09-21
    Proffsigt bemötande, felfri fönsterputsning.
    2021-09-06
    Vi använder regelbundet Villoeco för städning av vårt gym och är mycket nöjda med både städ och fönsterputs. Kan varmt rekommendera dem.
    2021-09-03
    Allt jätte bra.Duktig personal finns bara positiva omdömen.Mycket bättre en vi hade förväntat oss och det har vi berättat till företaget.
    Mvh Fam Duus
    2021-08-21
    Vi har till dags dato enbart haft en storstädning , återkom gärna när veckostädningen kommit igång.
  • Marie-louise F
    skrev om Villoeco AB
    2021-08-19
    Mycket trevligt, snabbt bemötande.
    De levde klart upp till mina förväntningar!
    Flyttstädning, var bra, effektivt.
    2021-08-03
    Jag värdesätter kontaktbarhet, tillgänglighet, noggrannhet och punktlighet. Än så länge lever Villoeco upp till förväntan och jag hoppas på fortsatt gott samarbete!
    2021-07-30
    Jag har blivit väldigt professionellt bemött både i kontakterna för att skapa en ömsesidig affärsuppgörelse och i kontakterna med personalen som utförde städjobbet.
    Ser fram mot ett långt och givande samarbete även efter denna första kontakt.
    2021-07-22
    Gott bemötande och fina ansiktsprodukter med snabb leverans.
    2021-07-16
    Trevliga och proffsiga! En fröjd att komma hem till ett så välstädat hem.
    2021-07-05
    Rima är engagerad och vill att kunden ska få sina önskemål tillgodosedda. Städar mitt hus var 2v. Skönt att komma hem till en fräsch känsla. :)
    Rekommenderar!
    2021-07-04
    Bra bemötande och fint utfört arbete.
    2021-06-24
    Trevlig person som kom och fönsterputsade.
    2021-06-18
    Personalen är trevlig och snabb att upföra uppdraget. Glad med resultatet!
    2021-06-14
    Snabba svar och fint bemötande :)
    2021-05-31
    Snabba svar vid kontakt, enkelt att boka tid, trevlig personal och prisvärt - tack för en suverän fönsterputs!
    2021-05-19
    Har städning varannan vecka och vi är jättenöjda verkligen! Evelina kommer och går alltid exakt på utsatt tid, är väldigt duktig och noggrann och dessutom trevlig och rar. I kontakt med Villoecos administration har jag också alltid blivit bra bemött. Kan verkligen rekommendera det här företaget till andra!
    2021-05-09
    Vi är jättenöjda med den städning som vi får............
    2021-05-07
    Så bra städning som överträffar alla förväntningar.
    2021-05-07
    Vi är väldigt nöjda med Villeco som veckostädar åt oss. Dem har bara varit hos oss några veckor och även putsat alla fönster men vi kan bara rekommendera dem. Trevlig personal och det blir rent och snyggt, bättre än företaget vi hade innan. Kan bara rekommendera dem!
    2021-04-30
    Varannan veckans städning. Mycket nöjd. Trevligt när det luktar rent när man kommer hem.
    2021-04-27
    Wow! Snabb tid och ett super resultat!
    2021-04-24
    Städning 2ggr/månad. Har fungerat bra, vi har bra dialog om tider. De är flexibla och gör ett grundligt jobb. Det känns tryggt med företaget och deras personal. Jag kan varmt rekommendera de.
    2021-04-23
    Mycket bra fönsterputs och städning! Noggranna och trevliga. Jag kan varmt rekommendera dem!
    2021-04-23
    Ett företag som vi har gått tillbaka till, då vi under en tid hade ett annat företag. Ett städföretag som verkligen känns som de bryr sig om sitt arbete. Synd att det inte går att ta dem med sig vid en flytt.
    2021-04-23
    Villoeco gör ett fantastiskt jobb. Håller tiderna, kommunicerar väl och är flexibla.
    2021-04-05
    Bra kommunikation, flexibla, punktliga, rent och fräscht! Mycket bra!
    2021-03-12
    Bra bemötande. Utmärkta jobb. Rekomderas!
    2021-03-12
    Mina fönster är skinande rena, jag är mycket nöjd med resultatet. Killen som putsade var mycket noggrann.
    2021-02-24
    Bra jobb, trevlig personal. Kom enl överenskommelse och jobbade effektivt.
    2021-01-29
    Har använt städning och fönsterputs. Företaget svarar snabbt och är mycket lyhörda mot kund. Är mycket nöjd med deras arbete. Kan rekommenderas!
    Catharina
  • Sofie E
    skrev om Villoeco AB
    2021-01-27
    Kan varmt rekommendera Villoeco. Jättebra service och mycket fint resultat. Vi har använt dom länge både när det gäller städning och fönsterputs.
    2021-01-26
    Dom är snabba att svara vid kontakt, dom städar noga och är mycket trevliga.
    2021-01-25
    Väldigt nöjd. De är noggranna, lyhörda för önskemål, flexibla och punktliga. Har testat många företag tills jag hittade villaeco som motsvarade mina förväntningar och önskemål. Kan varmt rekomendera dem!
    2020-12-30
    varannan veckas städning.
    trevligt bemötande.
    företaget levde upp till mina förväntningar.
    det luktade rent när man kom hem och personalen är trevlig.
    2020-12-21
    Alltid supernöjd med städningen som Villoeco utför. Min bästa vardagslyx!
    2020-12-12
    Utmärkt! Alltid tipptopp och mycket flexibel. Gillar även möjligheten att beställa fönsterputsning.
    2020-12-05
    Hemstädning. 4 timmar varannan vecka.
    Trevligt samtal och snabbt organiserat.
    Höga. Motsvarade.
    Nöjd!
    2020-12-02
    Anlitade Villoeco för fönsterputs. Fick en tid nästan omedelbart och fönstren blev perfekt putsade. Trevlig personal! Jag kan verkligen rekommendera dem!
    2020-11-30
    Varannan veckostäd, på ett flexibelt och kundtillgängligt sätt.
    2020-11-30
    Städning av hem. Mycket bra och professionellt bemötande från både ledning och städare
    2020-11-30
    Efter att ha varit kund i några månader har vi bara positiva erfarenheter. Mycket fint och noggrant städat och alltid flexibla när vardagen krävt ändringar schemat.
    2020-11-30
    Kan ju bero på vem som städar men vår städerska är helt otroligt duktig och trevlig!! Sen tycker jag att all fakturering sköts bra och det verkar vara ordning på allt.
    Mycket nöjd.
    2020-11-30
    Superbra bemötande. Nogranna och proffsiga. Nöjd med allt och vi fortsätter vårt samarbete länge.
    2020-11-29
    Superbra service. Noggranna. Snabba. Ger det lilla extra.
    100% nöjd med allt!
    2020-11-29
    Vi är jättenöjda. Bra städning, flexibla och hjälpsamma när vi behövt byta dag eller tid. Lätt att då kontakt med. Rekommenderar till alla vi känner.
    2020-11-29
    Har städning varannan vecka. Supernöjda! Bra kommunikation och väl utfört arbete.
    2020-11-29
    Enkelt, kvalitativt och proffsig personal.