Alla kategorier Webshop Vinpröjsarn

Vinpröjsarn

Behöver du vinlagring? Här hos Vinpröjsarn finns både vinhyllor och vinkylskåp till ditt förfogande.

På Östermalm ligger vår vinkällare intill Karlaplan. Här finns skåp som rymmer upp till 300 flaskor och förråd på upp till 6,5 kvadratmeter. På Södermalm har vi ett skyddsrum till vinerna och även här finns skåp som rymmer upp till 300 flaskor, men också förråd som kan rymma upp till flera tusen flaskor. Plats även för lådor med andra ord. Självklart har du tillgång till vinerna dygnet runt!

Vi lagrar vin åt både privatpersoner och företag. Varmt välkommen att kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 29 kunder tycker om Vinpröjsarn

• Andreas T
    Andreas T skrev om Vinpröjsarn
    Vinpröjsarn är ett professionellt företag som har ett familjärt bemötande till sina kunder. Jag har hyrt ett vinförråd av företaget och det har hela tiden fungerat till 100% utan några som helst problem. Företaget har alltid varit lätt att få kontakt med såväl via mail som via telefon och möten och jag kan verkligen rekommendera andra som också vill hyra vinförråd. Läs mer
  • Tomas E
    Tomas E skrev om Vinpröjsarn
    Överlag bra, eventuella problem har ofta retts ut fort. Läs mer
  • Mischa B
    Mischa B skrev om Vinpröjsarn
    Mycket bra, trevligt och personligt bemötande. Läs mer
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Vinpröjsarn
    Jättebra bemötande har inte köpt några extra varor eller tjänster. Skulle gå att utveckla ytterligare med mer tjänster. Läs mer
  • Leif M
    Leif M skrev om Vinpröjsarn
    Trevligt personligt bemötande
    Rekommenderas Läs mer
  • Greger L
    Greger L skrev om Vinpröjsarn
    Bra, enkelt, inga konstigheter Läs mer
  • Malte B
    Malte B skrev om Vinpröjsarn
    Jag uppskattar Ulf som person, jordnära och okonstlat trevlig. Vinlagringen på söder fungerade bra, men ibland upplevde jag att var det var lite omständigt att ta sig in och ut. Mobilen fungerade dessutom dåligt inne i förrådet vilket ibland kändes lite otryggt (om lyset skulle slockna).
    För lagring av viner var det nära nog idealiskt, men för mig blev det lite väl opersonligt. För privatpersoner som jag, med mindre lager av vin, finns det konkurrenter som erbjuder extra tjänster som jag och många med mig uppskattar. T ex hjälp med inleverans, provningar, möjlighet att avnjuta vinerna på plats, sociala aktiviteter, kurser etc. Här tror jag att Vinpröjsarn har en förbättringspotential. Läs mer
  • Pierre S
    Pierre S skrev om Vinpröjsarn
    Alltid full service. Även när jag ställt till det. Kan inte bli annat än högsta betyg Läs mer
  • Ann N
    Ann N skrev om Vinpröjsarn
    Jag har enbart utnyttjat vinlagringsmöjligheterna.
    I detta avseende täcker Vinpröjsaren ett behov som det inte finns så mycket av.
    jag har enbart haft goda erfarenheter av vinpröjsaren. Läs mer
  • Erik T
    Erik T skrev om Vinpröjsarn
    utmärkt bemötande , snabb respons Läs mer
  • Pasi K
    Pasi K skrev om Vinpröjsarn
    Första mötet var bra, inga synpunkter på det.
    Passage/larm systemet uppgraderat till det bättre, enklare/tydligare hantering.
    Det enda jag är missnöjd med att temperaturen speciellt sommar/ tidig hösttid blir alldeles för högt 17-18 grader och med den fuktighet blir frodas mögel oerhört mycke.
    Kommer troligtvis bli ohälsosamt att vistas i lokalen framöver samt en stor risk för kostsam sanering och hantering av tillfällig lagring.
    En fundering, kan man inte installera en lokal kylmaskin som håller ner temperaturen samt avfuktar, kondensvattenledning dras till närmsta brunn.
    Detta innebär inga större justeringar på befintliga ventilationssystemet, eventuell minska ner flödet på den varma luften som kommer ner från lägenheter som frånluft.

Mina betyg är:
    Placering/läge en 5:a
    Larm/passage/övervakning en 5:a
    Besvara frågor/information en 3:a
    Lastyta/logistik/uppställning bil en 2:a
    Temperatur/fukt styrning en 1:a Läs mer
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Vinpröjsarn
    Vinpröjsarn brinner för sin verksamhet. Är höggradigt professionella och tillmötesgående. Vinpröjsarn är pålitlig och Best in Class! Läs mer
  • Bengt R
    Bengt R skrev om Vinpröjsarn
    Jag har inte köpt några varor. Däremot uppskattar jag förvaringsutrymmet, det fungerar, ser snyggt ut, ligger bra till för oss. Läs mer
  • Marie H
    Marie H skrev om Vinpröjsarn
    Bra vinlagring med 24h/7d tillgång och bra service.
    Det går att t ex att beställa vin som levereras direkt in i källaren, allt jag behöver göra är att lyfta in i mitt förråd. Läs mer
  • Carl-erik K
    Carl-erik K skrev om Vinpröjsarn
    Mina förväntningar var inte överdrivet höga eftersom jag främst behövde en förvaringsplats för en del av mina viner.
    Det har jag fått och några mervärden dessutom i form av erbjudanden och någon tidning. Initialt var access till utrymmet krånglig och är nu något enklare, men fortfarande ger den visst motstånd mot frekventa besök! Läs mer
  • Jörgen O
    Jörgen O skrev om Vinpröjsarn
    Bra o snabb respons från Pröjsarn. Mycket kvalitativa och bra förvaring, dvs kanon produkt helt enkelt. Läs mer
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Vinpröjsarn
    Mycket bra bemötande och utmärkt värde för pengarna. Har ett "skåp" på Södermalm. Läs mer
  • Dennis J
    Dennis J skrev om Vinpröjsarn
    En förnämlig tjänst som alltid är tillgänglig. Att vara del av källaren är både en utbildning, gemenskap och en funktion. Att tillhöra och få plats i Sveriges bästa vinkällare är få förunnat och jag vill rekommendera de som är intresserade av vin att ansöka om plats. Inom kort gissar jag att väntetiden kommer bli lång, tacksam att jag kommit in. Läs mer
  • Gunnar W
    Gunnar W skrev om Vinpröjsarn
    Jag hyr en del av vinkällare av företaget och kunnat se att Vinpröjsaren har en servicenivå som ligger mycket högt. Vid problem får man handfast hjälp mycket snabbt. Läs mer
  • Bror T
    Bror T skrev om Vinpröjsarn
    Jag har från början varit nöjd med Vinpröjsaren. Aldrig några problem utan allt har alltid löst sig. Nu senast med försäkring Läs mer
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Vinpröjsarn
    Mycket bra bemötande av Ulf. Proffsig och serviceinriktad. Bra och funktionell vinförvaring i linje med mina förväntningar. Läs mer
  • Gun N
    Gun N skrev om Vinpröjsarn
    Toppklass! Fantastiskt att ha en vinlagring som har åtkomst 24 timmar om dygnet och du sköter det själv. Jämn temperatur, olika storlekar på utrymme efter behov - lätt att byta upp sig. Ligger centralt, mycket bra säkerhet och enkelt att komma till och ifrån med dina viner. Erbjuder även mottagning i källaren av beställda viner vid särskilt behov. Snabb återkoppling från Vinpröjsarn när du vill ha kontakt. Mycket bra service och mycket prisvärt!!! Läs mer
  • Anders N
    Anders N skrev om Vinpröjsarn
    Bra bemötande. Hyr vinförråd av Vinpröjsarn och det fungerar utmärkt. Inget krångel, inga problem. Läs mer
  • Lars E
    Lars E skrev om Vinpröjsarn
    Mycket hjälpsam och tillmötesgående.
    Upplägget med ständig tillgång passar mig mycket bra och är ganska avgörande. Läs mer
  • Pontus L
    Pontus L skrev om Vinpröjsarn
    Mycket bra på alla sätt! Läs mer
  • Johan F
    Johan F skrev om Vinpröjsarn
    Bra, men mycket är ännu ogjort. Läs mer
  • Hans K
    Hans K skrev om Vinpröjsarn
    Min upplevelse är att det är tryggt och enkelt att lagra vinet hos Vinpröjsarn. Sedan nya inträdessystemer kom på plats är det ännu enklare. Skönt att det inte är ngt lullull som Ulf sa. Ska dock bli spännande att köpa vin från franska vinlistan och se hur det fungerar. Läs mer
  • Hilkka S
    Hilkka S skrev om Vinpröjsarn
    Jag hyr vinkällare. Vänlig och hjälpsam bemötande, visning av källaren samt information om lås o.sv.
    Haft telefonkontakt någon gång senare och alltid blivit vänligt bemött.
    Mycket bra information om att vi måste packa vinerna med skydd (skydd fanns i källaren, inskaffat av Vinpröjsan) när det skulle sprängas i berget. Samma sak när det kom till lås byte så flöt det väldigt smärtfritt.
    Är mycket nöjd med den tjänsten jag köpt. Läs mer
  • Jens B
    Jens B skrev om Vinpröjsarn