Vinpröjsarn

Vinpröjsarn

Behöver du vinlagring? Här hos Vinpröjsarn finns både vinhyllor och vinkylskåp till ditt förfogande. På Östermalm ligger vår vinkällare intill Karlaplan. Här finns skåp som rymmer upp till 300 flaskor och förråd på upp till 6,5 kvadratmeter. På Södermalm har vi ett skyddsrum till vinerna och även här finns skåp som rymmer upp...

36 omdömen om Vinpröjsarn

Björn S
Skrev om Vinpröjsarn

Mkt professionella lagringslokaler. Lätttillgängligt. Okomplicerat.

Staffan O
Skrev om Vinpröjsarn

Bra service - bra lokal! Allt har fungerat perfekt i alla lägen. Rekommenderar gärna Vinpröjsare till alla vinintresserade.

Petri S
Skrev om Vinpröjsarn

Hyrt vinkällare. Allt funkar bra och okomplicerad.

Per F
Skrev om Vinpröjsarn

Trygg förvaring med bra kyla är naturligtvis det viktigaste. Att jag sedan smidigt kan lämna och hämta när det passar mig oavsett om det är på en vardagskväll, helg eller mitt i en högtid är ett stort plus naturligtvis.

Lars D
Skrev om Vinpröjsarn

Endast positiva och seriösa intryck av företaget och dess personal i samband med kontakter och löpande affärsrelationer. Inga negativa eller andra problematiska upplevelser så här långt i våra relationer. Med vänlig hälsning Lars Danielsson

Sara S
Skrev om Vinpröjsarn

Professionell och trevlig. Full pott från mig!

Invium Partners Ab I

Bra förvaring och service. Bra läge och det känns säkert.

Andreas T
Skrev om Vinpröjsarn

Vinpröjsarn är ett professionellt företag som har ett familjärt bemötande till sina kunder. Jag har hyrt ett vinförråd av företaget och det har hela tiden fungerat till 100% utan några som helst problem. Företaget har alltid varit lätt att få kontakt med såväl via mail som via telefon och möten och jag kan verkligen rekommendera andra som också vill hyra vinförråd.

Tomas E
Skrev om Vinpröjsarn

Överlag bra, eventuella problem har ofta retts ut fort.

Mischa B
Skrev om Vinpröjsarn

Mycket bra, trevligt och personligt bemötande.

Magnus L
Skrev om Vinpröjsarn

Jättebra bemötande har inte köpt några extra varor eller tjänster. Skulle gå att utveckla ytterligare med mer tjänster.

Leif M

Trevligt personligt bemötande Rekommenderas

Greger L

Bra, enkelt, inga konstigheter

Malte B
Skrev om Vinpröjsarn

Jag uppskattar Ulf som person, jordnära och okonstlat trevlig. Vinlagringen på söder fungerade bra, men ibland upplevde jag att var det var lite omständigt att ta sig in och ut. Mobilen fungerade dessutom dåligt inne i förrådet vilket ibland kändes lite otryggt (om lyset skulle slockna). För lagring av viner var det nära nog idealiskt, men för mig blev det lite väl opersonligt. För privatpersoner som jag, med mindre lager av vin, finns det konkurrenter som erbjuder extra tjänster som jag och många med mig uppskattar. T...

Pierre S
Skrev om Vinpröjsarn

Alltid full service. Även när jag ställt till det. Kan inte bli annat än högsta betyg

Ann N
Skrev om Vinpröjsarn

Jag har enbart utnyttjat vinlagringsmöjligheterna. I detta avseende täcker Vinpröjsaren ett behov som det inte finns så mycket av. jag har enbart haft goda erfarenheter av vinpröjsaren.

Erik T

utmärkt bemötande , snabb respons

Pasi K
Skrev om Vinpröjsarn

Första mötet var bra, inga synpunkter på det. Passage/larm systemet uppgraderat till det bättre, enklare/tydligare hantering. Det enda jag är missnöjd med att temperaturen speciellt sommar/ tidig hösttid blir alldeles för högt 17-18 grader och med den fuktighet blir frodas mögel oerhört mycke. Kommer troligtvis bli ohälsosamt att vistas i lokalen framöver samt en stor risk för kostsam sanering och hantering av tillfällig lagring. En fundering, kan man inte installera en lokal kylmaskin som håller ner temperaturen samt...

Svar från Vinpröjsarn

Hej Pasi, tack för din feedback, hur känner du nu efter mina investeringar? Det är klart att byggandet av parkeringsgaraget har gjort att det blev lite varmare i källaren, nu har vi konstant 12 grader och en fuktighet på 68-70%! Vi hörs, Pröjsarn

Ulf S
Skrev om Vinpröjsarn

Vinpröjsarn brinner för sin verksamhet. Är höggradigt professionella och tillmötesgående. Vinpröjsarn är pålitlig och Best in Class!

Bengt R
Skrev om Vinpröjsarn

Jag har inte köpt några varor. Däremot uppskattar jag förvaringsutrymmet, det fungerar, ser snyggt ut, ligger bra till för oss.

Marie H
Skrev om Vinpröjsarn

Bra vinlagring med 24h/7d tillgång och bra service. Det går att t ex att beställa vin som levereras direkt in i källaren, allt jag behöver göra är att lyfta in i mitt förråd.

Carl-erik K
Skrev om Vinpröjsarn

Mina förväntningar var inte överdrivet höga eftersom jag främst behövde en förvaringsplats för en del av mina viner. Det har jag fått och några mervärden dessutom i form av erbjudanden och någon tidning. Initialt var access till utrymmet krånglig och är nu något enklare, men fortfarande ger den visst motstånd mot frekventa besök!

Jörgen O
Skrev om Vinpröjsarn

Bra o snabb respons från Pröjsarn. Mycket kvalitativa och bra förvaring, dvs kanon produkt helt enkelt.

Jonas N
Skrev om Vinpröjsarn

Mycket bra bemötande och utmärkt värde för pengarna. Har ett "skåp" på Södermalm.

Dennis J
Skrev om Vinpröjsarn

En förnämlig tjänst som alltid är tillgänglig. Att vara del av källaren är både en utbildning, gemenskap och en funktion. Att tillhöra och få plats i Sveriges bästa vinkällare är få förunnat och jag vill rekommendera de som är intresserade av vin att ansöka om plats. Inom kort gissar jag att väntetiden kommer bli lång, tacksam att jag kommit in.

Gunnar W
Skrev om Vinpröjsarn

Jag hyr en del av vinkällare av företaget och kunnat se att Vinpröjsaren har en servicenivå som ligger mycket högt. Vid problem får man handfast hjälp mycket snabbt.

Bror T
Skrev om Vinpröjsarn

Jag har från början varit nöjd med Vinpröjsaren. Aldrig några problem utan allt har alltid löst sig. Nu senast med försäkring

Jonas S
Skrev om Vinpröjsarn

Mycket bra bemötande av Ulf. Proffsig och serviceinriktad. Bra och funktionell vinförvaring i linje med mina förväntningar.

Gun N
Skrev om Vinpröjsarn

Toppklass! Fantastiskt att ha en vinlagring som har åtkomst 24 timmar om dygnet och du sköter det själv. Jämn temperatur, olika storlekar på utrymme efter behov - lätt att byta upp sig. Ligger centralt, mycket bra säkerhet och enkelt att komma till och ifrån med dina viner. Erbjuder även mottagning i källaren av beställda viner vid särskilt behov. Snabb återkoppling från Vinpröjsarn när du vill ha kontakt. Mycket bra service och mycket prisvärt!!!

Anders N
Skrev om Vinpröjsarn

Bra bemötande. Hyr vinförråd av Vinpröjsarn och det fungerar utmärkt. Inget krångel, inga problem.

Lars E
Skrev om Vinpröjsarn

Mycket hjälpsam och tillmötesgående. Upplägget med ständig tillgång passar mig mycket bra och är ganska avgörande.

Pontus L
Skrev om Vinpröjsarn

Mycket bra på alla sätt!

Johan F
Skrev om Vinpröjsarn

Bra, men mycket är ännu ogjort.

Hans K
Skrev om Vinpröjsarn

Min upplevelse är att det är tryggt och enkelt att lagra vinet hos Vinpröjsarn. Sedan nya inträdessystemer kom på plats är det ännu enklare. Skönt att det inte är ngt lullull som Ulf sa. Ska dock bli spännande att köpa vin från franska vinlistan och se hur det fungerar.

Hilkka S
Skrev om Vinpröjsarn

Jag hyr vinkällare. Vänlig och hjälpsam bemötande, visning av källaren samt information om lås o.sv. Haft telefonkontakt någon gång senare och alltid blivit vänligt bemött. Mycket bra information om att vi måste packa vinerna med skydd (skydd fanns i källaren, inskaffat av Vinpröjsan) när det skulle sprängas i berget. Samma sak när det kom till lås byte så flöt det väldigt smärtfritt. Är mycket nöjd med den tjänsten jag köpt.

Jens B
Skrev om Vinpröjsarn

Bra ställe, säkert, smart funktion och OK pris!