Vinsta Zoo

Siktgatan 1 - 3, 162 50 Vällingby — Visa karta

Vinsta Zoo - först i Skandinavien med allt under ett och samma tak.
Vi har en stor och rymlig butik med stort sortiment, veterinär, veterinärfoder, bad och trim och mycket mer, välkommen in! Som sagt, Vinsta Zoo följer inte utveckligen - vi leder den.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Övriga företag nära Vinsta Zoo:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Björn F:
Fräste ett gäng stubbar åt mig. Snabbt och smidigt. Toppservice!

Läs vad 4 kunder tycker om Vinsta Zoo

• Hanna Camille W
    Hanna Camille W skrev om Vinsta Zoo
    Helt ok djuraffär.
  • Nicklas M
    Nicklas M skrev om Vinsta Zoo
    Alltid lika trevligt med rena och fräsha butiker.
    Stort utbud, men lite tråkigt.
    Trevlig personal, men lite fisförnäma. (Tycker jag)
    Ganska fina djur avdelningar, förstår att det är svårt att ha det som privatpersoner har det hemma. Skall inte gnälla.
    Har mitt foder, låter mig handla ifred, helt ok butik.
    Ett stort minus var hunden.
  • Emma K
    Emma K skrev om Vinsta Zoo
    Det här är verkligen nya tidens zooaffär. Stort, rymligt med alla varor man kan behöva. Jag är ganska kräsen och tycker att jag har bra koll på både foder och tillbehör och hittade ingenting som jag tyckte fattades ur sortimentet. Perfekt för storhandling!
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Vinsta Zoo
    Var hos vinsta zoo för första gången efter att blivit rekomenderad av en vän att åka dit. Det var den finaste butik jag någonsin har sett. Stor rymlig och med all världens tillbehör. Som både katt och hundägare har man varit på de flesta ställen även de lite större men den här butiken tar priset. Fick hjälp av en supertrevlig tjej med ett nytt foder då min hund har varit dålig ett tag nu.
    Kan verkligen rekomendera denna butik. Här kan man gå utan att bli överkörd av tjatig personal som bara vill sälja. Många +++++

Ses snart.........../Åsa
    Emma K gillar detta