Alla kategorier Konsulter Västra Götaland Göteborg Virtway Invest AB

Virtway Invest AB

Kungsgatan 41, 411 15 Göteborg — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Virtway Invest AB

• Jonas S skrev om Virtway Invest AB
    Bluffmakare som inte har koll på GDPR och försöker lura ägare i seriösa bolag att Virtway är rekommenderade av dem. Bondfångeri av värsta sorten. UNDVIK Läs mer
  • Hanna skrev om Virtway Invest AB
    Blev kontaktad härom dagen. Tror det kommer bli en riktigt bra investering på Virtway Invest. Dem hade ju inte funnits kvar om det var bluff bolag. Får dessutom nyheter minst 1 gång i månaden om vad som pågår i bolaget. Känner mig väldigt trygg hos dem! :) Läs mer
  • Undis skrev om Virtway Invest AB
    Blev kontaktad av Virtway Invest eftersom jag har investerat i Saltxtechnology. Tycker att det var väldigt tydligt att dem inte påstods sig vara från nått annat företag. Jag frågade hur de hade fått tag på mina kontaktuppgifter och fick svaret att det är en offentlig handling vilket jag kollade upp och de stämde. Väldigt smart sätt att nå ut till investerare så nära en börsintroduktion. Med de förutsättningar som de verkar ha hade jag garanterat gått in om jag haft löst kapital. Läs mer
  • 2017-11-06

Göran A skrev om Virtway Invest AB
    Verkar kolla aktieböckerna för olika företag. Tar sedan kontakt med aktieägare med en tveksam referens till företaget man har aktier i. "På uppdrag av SEB..". Låter för mig som Falcon Funds "I samarbete med Pensionsmyndigheten.." Läs mer