Virtway Invest AB

3.0

5 omdömen om Virtway Invest AB

Alexander Å
Skrev om Virtway Invest AB

Duktiga på vad dem gör, intressanta bolagsinnehav.

Jonas S
Skrev om Virtway Invest AB

Bluffmakare som inte har koll på GDPR och försöker lura ägare i seriösa bolag att Virtway är rekommenderade av dem. Bondfångeri av värsta sorten. UNDVIK

Hanna
Skrev om Virtway Invest AB

Blev kontaktad härom dagen. Tror det kommer bli en riktigt bra investering på Virtway Invest. Dem hade ju inte funnits kvar om det var bluff bolag. Får dessutom nyheter minst 1 gång i månaden om vad som pågår i bolaget. Känner mig väldigt trygg hos dem! :)

Undis
Skrev om Virtway Invest AB

Blev kontaktad av Virtway Invest eftersom jag har investerat i Saltxtechnology. Tycker att det var väldigt tydligt att dem inte påstods sig vara från nått annat företag. Jag frågade hur de hade fått tag på mina kontaktuppgifter och fick svaret att det är en offentlig handling vilket jag kollade upp och de stämde. Väldigt smart sätt att nå ut till investerare så nära en börsintroduktion. Med de förutsättningar som de verkar ha hade jag garanterat gått in om jag haft löst kapital.

Göran A
Skrev om Virtway Invest AB

Verkar kolla aktieböckerna för olika företag. Tar sedan kontakt med aktieägare med en tveksam referens till företaget man har aktier i. "På uppdrag av SEB..". Låter för mig som Falcon Funds "I samarbete med Pensionsmyndigheten.."