Alla kategorier Flyttfirma Gotland Gotland Visby Självflytt

Visby Självflytt

Österbyväg 19, 621 41 Visby — Visa karta

Välkommen till Visby Självflytt!

Är du orolig inför flytten? Orkar du inte bära tungt eller vill slippa städningen? Då har du kommit rätt. Vi är Visbys billigaste flyttfirma med priser från 35 kr kubikmetern och finns för dig både som företag och privatperson. I våra fräscha och frostfria lokaler som dessutom är försäkrade och larmade hjälper vi dig med förvaring i vår förrådsstad där du har fri tillgång dygnet runt med egen nyckel.

Vill du fortfarande flytta själv men ändå behöver flyttbil så kan du hyra av oss - endast B-körkort behövs. Välkommen att höra av dig till oss för mer information om hur vi tar hand om din flytt på bästa sätt!
Öppet just nu
Lör-Sön: 09:00-18:30

Läs vad 9 kunder tycker om Visby Självflytt

• Simon R skrev om Visby Självflytt
    Proffsigt och enkelt att hyra Läs mer
  • Kerstin T skrev om Visby Självflytt
    Hyra av flyttbil
    Ok för bemötande
    Skraltig och smutsig bil.
    Kändes otryggt att bilen skulle fungera, fö bra Läs mer
    2018-11-13 Visby Självflytt svarar Kerstin T
    Hej Kerstin,

Tack för din feedback, den är viktig för oss.

Alla våra bilar är servade och besiktigade. Då vi erbjuder ett urval av olika bilar så beror det på vilken prisnivå man lägger sig på och får en bil därefter. Vi har olika prisklasser, varav du har valt den lägsta prisklassen vilket många upplever som mest prisvärd.

Då våra bilar mestadels är uthyrda är det inte alltid vi hinner städa ur bilarna från den lägre prisklassen. Det ber vi om ursäkt för.

Ser fram emot att ha dig som kund igen.

Mvh Visby Självflytt
  • Kalle W
    Kalle W skrev om Visby Självflytt
    Har hyrt många gånger av Visby Självflytt och allting har funkat bra! Trevlig o tillmötesgående personal. Läs mer
  • Dag S skrev om Visby Självflytt
    Sommaren 2018 hyrde jag en större Renault skåpbil hos Visby Självflytt. Mycket bra bil att köra. Övrigt: mycket bra service och bra priser. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Peter Andreas A skrev om Visby Självflytt
    Jag behövde ett lager med kort varsel för mitt bohag. Jag upplevde Visby Självflytt som väldigt flexibla. De försökte att hitta en lösning. Jag är helnöjd. Läs mer
  • Lars A skrev om Visby Självflytt
    HEj. Hyrde en flyttbil hos Visby flyttningsbyrå.Blev mycket väl mottagen, bilen var i perfekt skick, finns inget att klaga på Hälsningar. Lars Andersson Läs mer
  • Eva-Lena T skrev om Visby Självflytt
    Mycket trevliga, hjälpsamma killar med gott tålamod då jag inte riktigt var färdigpackad. Jobbade snabbt. Är imponerad att de kan få in så mycket grejer i bilen. Läs mer
  • Andreas M skrev om Visby Självflytt
    Jättebra! Vi har flyttat med Visby Självflytt 3 gånger samt hyrt magasin hos dem i en längre period. Bra service, trevliga anställda som jobbar snabbt och med omtanke om möbler och lådor, bra bilar och bra priser. Magasinen är rena och säkra och vi hade inget lukt i möbler vid inflytten i huset efter magasineringens slut. Läs mer
  • Ann E skrev om Visby Självflytt
    Vi flyttade vårt hem från Visby till Orsa. Logistiken är mycket svår att få till, båt, hotell, lång resa m.m. Visby självflytt klarade av denna flytt på ett utomordentligt sätt!! Trevlig personal, noggrant packat, alltid glada miner trots regn och trappor att bära i! Jag kan verkligen rekommendera Visby Självflytt! Läs mer

Österbyväg 19, 621 41 Visby