Alla kategorier Mäklare Gotland Gotland Visbymäklarna Jörgen Andersson

4.8 / 5 i betyg — 167 rekommendationer

Läs vad 167 användare tycker om Jörgen Andersson

• Annika H
    Annika H skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Utmärkt mäklare med hög integritet. Mån om att det ska bli rätt för både säljare och köpare. Har sett till att hela säljprocessen har fungerat smidigt. Bra på att kommunicera och lätt att komma i kontakt med. Vi kan varmt rekommendera Jörgen Andersson som mäklare.
  • Örjan R
    Örjan R skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jag var helt klar över att jag ville ha Jörgen som mäklare och han var exakt så bra som jag förväntade mig, så jag är mycket nöjd. Jörgen visade stor respekt och brydde sig mycket om att det skulle bli fantastiskt bra för både oss som säljare och den köpare vi valde. Det är väl några papper kvar att fixa och att detta ännu gjorts beror helt på oss själva.
  • Ekaterina K
    Ekaterina K skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jag har stort förtroende för Jörgen och hans sätt att arbeta. Han guidade oss genom hela köp processen med snabba svar på alla våra frågor vilket gjorde att vi kände oss trygga. Jag kan varmt rekommendera Jörgen!
  • Gunnel F
    Gunnel F skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Personligt,kunnigt och skickligt bemötande.
  • Monika A
    Monika A skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jörgen är en väldigt öppen och trevlig person att prata med och ger ett ärligt intryck.
  • Lena L
    Lena L skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Mycket bra bemötande, ständig telefonkontakt och sms-kontakt under hela budgivningen! Kände mig varmt välkommen på visningen! Engagerad och intresserad av mina intressen! Varit på många visningar och Jörgen kände igen mig och var glad för min skull att jag hittat något intresssant objekt!
  • Louise S
    Louise S skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Vi kände tillit under hela försäljningsprocessen. Jörgen är tillgänglig och otroligt förtroendeingivande. Vänlig, ödmjuk och proffsig.
  • Björn G
    Björn G skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    bra
    ...............................................................................................
  • Sabine M
    Sabine M skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Bemötandet var väldigt bra och även uppföljningen på hur en fastighetsaffär går till.
    Responsen på frågor som rör objektet och de regionala planerna i det aktuella bostadsområdet kom snabbt tillbaka. Kändes påläst i frågor som gäller fastigheten och kommunal service.

Vid avslutad budgivning och när bostaden skulle tas över så upplevde vi att det var en hets från Jörgens sida och det kändes för våran del väldigt stressande.

Vi hade en annan livssituation som gjorde att vi var mycket på resade fot och inte var anträffbara i sådan utsträckning som vi själva önskade. Det gjorde att vi inte hade möjlighet som "vanliga"köpare att med kort varsel snabbt ge svar direkt vilket gjorde att vi kände att Jörgen " tjatade". Jörgens ivriga mailkontakt gjorde att vi till slut kände tveksamhet till att slutföra affären.

I samband med husköpet så upptäckte vi vilka annorlunda förutsättningar man har med en bank som har ett kontor på orten. För med banken vi har haft i mer än 20 år (vilket hittills har fungerat utmärkt) var det svårare att få återkoppling till när det gäller lokala förutsättningar så som öppettider, boka personligt möte, etc.

Sammantaget så blev resultatet väldigt bra. För vi är glada att vi inte drog oss ur affären för vi är såå nöjda med köpet av fastigheten.
  • Jan-erik C
    Jan-erik C skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Säker och kunnig vägledning i bostadsjungeln!
  • Jenny W
    Jenny W skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jörgen gjorde sitt uppdrag på ett utmärkt sätt! Hade genom hela processen ett fantastiskt bemötande, med grad av proffesionalitet och service.
  • Sara N
    Sara N skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Ger ett strakt intryck av förtroende. Seriös och saklig.
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jörgen har ett förtroendeingivande och proffsigt bemötande. Flexibel i att möta våra önskemål samt lyhörd i kommunikationen.

Jag uppskattade även Jörgen och Visbymäklarnas djup i marknadskännedom.
  • Olle R
    Olle R skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Utomordentligt serviceinriktad mäklare. Kan utan förbehåll rekommendera Jörgen både för säljare och köpare.
  • Jan-Patrick M
    Jan-Patrick M skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Proffsigt bemötande, hög service och kunden i fokus!
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Kunnigt, trevligt och tryggt! Rekommenderas.
  • Monika M
    Monika M skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Kunnig, sympatisk, tillgänglig och återkopplar kontinuerligt. Mycket trevlig tillmötesgående.
  • Louise N
    Louise N skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jörgen är den mäklare vi varit i kontakt med som i särklass ger det bästa intrycket, och även lever upp till det! Han lyckas vara trevlig och inge förtroende i alla lägen, och han upplevs trevlig på ett äkta sätt.
  • Josefine K
    Josefine K skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Trevlig och upplevs genuint intresserad av köpare och säljares behov.
    Tydlig i sin kommunikation.
    Återkoppling sker ofta.
  • Joakim Å
    Joakim Å skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jättebra upplevelse att köpa villa genom Jörgen. Lyhörd, trevlig och väldigt proffsig!
  • Christian H
    Christian H skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jörgen är proffesionell i sitt utövande och serviceinriktad mot båda parter, mao en perfekt mäklare.
    /Christian
  • Fia W
    Fia W skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Mycket bra och professionell mäklare
  • Marita S
    Marita S skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jörgen är pålitlig, säker, tydlig, lättsam, proffsig. Är supernöjd med honom som mäklare.
  • Magnus I
    Magnus I skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Bra, trevlig och informativt bemötande.
  • Rickard B
    Rickard B skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Tydlighet, enkelhet och regelbunden återkoppling.
  • Rickard B
    Rickard B skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jörgen har en unik förmåga att se till både köparens behov och förutsättningar samt säljarens önskemål. På ett trevligt och korrekt sätt förmedlar han en känsla av trygghet hos bägge parter, vilket är det som enligt mig kännetecknar en bra process.
  • Camilla W
    Camilla W skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Ett mycket bra bemötande. Toppklass på service. Väldigt bra hjälp inför vår visning av vår bostadsrätt.
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jörgen är mycket kunnig, trevlig och alltid tillgänglig. Vi är mycket nöjda med hans arbete och rekommenderar honom å det varmaste!
  • Mats K
    Mats K skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jörgen är oerhört sympatisk och mycket behaglig att ha göra med och alltid lätt att få kontakt med om jag undrar över något.
    Det känns tryggt att ha med Jörgen att göra. Bättre än så kan det inte bli!

Mvh Kajsa
  • Harriet E
    Harriet E skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jag har bara det bästa att säga, han är pålitligheten själv. Kände mig mycket trygg när jag väl skulle sälja min lilla pärla i Visby.
    Jörgen svarar alltid direkt på mina frågor, är påläst om huset och hur processen ser ut från tanken att jag ville sälja till avslutande möte på banken.
    Dessutom är han mycket trevlig, rekommenderas varmt!
  • Inger K
    Inger K skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Väldigt trevligt bemötande och omhändertagande.Vi är nöjda med Jörgen som mäklare.
  • Katarina T
    Katarina T skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Mycket bra bemötande vid samtliga möten samt telefonkontakt! Kommer varmt att rek. andra.
  • Susanne R
    Susanne R skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Mycket bra bemötande, seriöst och motsvarade absolut mina förväntningar för en mäklare.
  • Lena N
    Lena N skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Mycket kompetent, professionell och serviceinriktad.
  • Ragna F
    Ragna F skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jörgen har ett trevligt sätt att bemöta sina kunder på. Han är pigg och glad som person och det märks att han kan sitt jobb. Han låter en titta i lugn och ro och försöker inte "truga på" en något prospekt, utan svarar kunnigt på ens frågor.
    Om det någon gång i framtiden blir aktuellt med försäljning av den lägenhet jag just köpt kommer jag säkert att anlita honom.
  • Ann-christin S
    Ann-christin S skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jag är mycket nöjd med Visbymäklaena och Jörgen Andersson som på ett utmärkt och proffsigt sätt hjälpt mig med både köp av lght och försäljning av min lght. Jag har blivit bemött på ett mycket trevligt sätt och det har alltid funnits tid för mig som kund.
  • Roland R
    Roland R skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Endast mailkorrespondens på grund av det geografiska avståndet. Men inget att klaga på.
  • Sara L
    Sara L skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Trevligt och proffsigt bemötande från Visbymäklarna!
  • Tobias R
    Tobias R skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Mycket seriösa och ärliga, vill att alla parter ska bli nöjda.
  • Christina R
    Christina R skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Trevlighet, noggrannhet och ärlighet är tre goda egenskaper hos denna Gotlands bästa mäklare!
  • Jonas Å
    Jonas Å skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jörgen håller ihop affären perfekt. Kollar upp frågor och återkommer som utlovat. Känns som Visbymäklarna värnar om både säljare och köpare. Full pott helt enkelt.
  • Edvin G
    Edvin G skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Otroligt nöjda! Allt gick smidigt rakt igenom, tydligt och ärligt. Skulle jag sälja eller köpa så skulle jag komma tillbaka!
  • Helena R
    Helena R skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jag upplevde kontakten med Jörgen Andersson och Visbymäklarna mycket positivt. Rak och ärlig kommunikation och mycket tillmötesgående vad gällde möjlighet att se objektet flera gånger. Helt klart den mäklarfirma i Visby jag helst rekommenderar.
  • Annamari T
    Annamari T skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Snabb, pålitlig och vänlig. Bemötande i världsklass.
  • Julia N
    Julia N skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Otroligt nöjd med Jörgen som mäklare, trevlig, lugn, professionell, snabb och otroligt bra på att ta kort.
    Ett föredöme för andra mäklare!
  • Rolf S
    Rolf S skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Ett lugnt och trevligt bemötande, precis så som en mäklare ska vara. Var tydlig med att finansiering måste vara klart med bank innan budgivning, mycket bra.
    Kan verkligen rekommendera Jörgen som mäklare.
  • Pernilla J
    Pernilla J skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Toppenmäklare som vi varmt rekommenderar!
  • Ing-marie H
    Ing-marie H skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jörgen var alltid engagerad, insatt, lyhörd, vänlig och tillmötesgående mao PROFFSIG under hela proceduren. Rekommenderar mer än gärna hans tjänster till alla som funderar på vilken mäklare de ska välja inför sin fastighetsaffär.
  • Måns B
    Måns B skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Visbymäklarna bjuder på ett professionellt bemötande i alla steg från första kontakt till genomförd affär och sista möte.
    Kan varmt rekommendera Jörgen Andersson och Visbymäklarna!
  • Pauline W
    Pauline W skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Mycket bra bemötande som mycket väl levde upp till mina förväntningar. Har inget negativt att säga. Snabba svar och trevligt bemötande.
Anna Jakobsson
Anders Larsson