Alla kategorier Mäklare Gotland Gotland Visbymäklarna Jörgen Andersson

Jörgen Andersson
en del av Visbymäklarna

Österväg 15
621 45 Visby — Visa karta

Vad tror Jörgen att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 224 kunder tycker om Jörgen Andersson

• Gunnel F skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jag har sålt en villa..
    Jörgen var lugn och saklig och återkopplade på ett utmärkt sätt.
    Jag kände mig respekterad.
    Förväntningarna från både Jörgen och mig var ett högre pris men vi nådde inte riktigt dit.

Jag har känt mig trygg i hela försäljningsprocessen och rekommenderar Jörgen och Visbymäklarna. Läs mer
  • Keith S skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Proffsig, ordning och reda!

Vi sålde villa i Visby, har tidigare köpt samma villa genom Jörgen samt sålt bostadsrätt med hans hjälp. Läs mer
  • Anderberg J skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Köpt en villa. Jörgen har varit tillmötesgående och väl påläst. Vi känner oss trygga med affären och rekommenderar Jörgen. Läs mer
  • Lena R skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Fantastisk på alla sätt! Vi är JÄTTENÖJDA med hans insatser! Läs mer
  • Linus L skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Var lätt att känna förtroende för mäklaren både vid visningen och genom hela köpprocessen. Läs mer
  • Lena R skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jörgen har varit en fantastisk mäklare från start till mål. Han är snäll, vänlig,diplomatisk,empatisk, påläst som få och får verkligen kunden att känns sig i centrum. Han har besvarat alla våra frågor oavsett om han aviserat att att han ska ha semester och varit tillgänglig från 0600 till 2330 ( ja, det är faktiskt sant) och han återkopplar ALLT han gör och redovisar på ett klokt sätt. Han har även varit ett fint bollplank och kommit med kloka synpunkter, så han är helt enkelt en stjärna ( jag är INTE betald för att skriva detta utan gör det för att jag verkligen tycker så), så jag och hustrun ger honom ALLRA HÖGST BETYG i allt, som hör fastighetsmäkleri till. Läs mer
  • Mathias J skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Sålt bostadsrätt
    Trevlig och hjälpsam mäklare. Läs mer
  • Elvira E skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Vi är väldigt nöjda med bemötandet vi fick när vi skulle köpa vår 3:a. Då varken jag eller min sambo har köpt lägenhet tidigare visste vi inte så mycket vad vi skulle förvänta oss under en visning. Men direkt när vi kom in i lägenheten fick vi ett väldigt trevligt bemötande av vår mäklare. Det kändes direkt att han hade bra koll och hade mycket information, både om lägenheten, men också om tidigare ägare och föreningen. Vartefter det dök upp nya frågor kunde han svara på dem på ett väldigt bra sätt, och allt kändes positivt.

När vi sedan hade bestämt oss för att köpa lägenheten tyckte jag att vår mäklare skötte hela processen på ett väldigt smidigt sätt och det mesta kändes enkelt. Därför är vi väldigt nöjda och anser att mäklaren var en stor del i att köpet blev så bra. Läs mer
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jag sökte en bostadsrätt i Visby som skulle vara ljus, rymlig och med närhet till centrala delar av Visby.
    Jörgen var proffesionell i sitt yrke. Lugn, saklig och samarbetsvillig när jag ville komma på en extra visning.
    Allt praktiskt runt köpet sköttes utmärkt. Jag känner mig som om jag har köpt världens bästa lägenhet!!!! Läs mer
  • Ulrika A skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Som alltid gör Jörgen ett toppenjobb. Trevlig och professionell. Läs mer
  • Per-johan F
    Per-johan F skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Trevlig och proffsig från start till slutförande! Läs mer
  • Jacob S skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Glad trevlig och professionell! Läs mer
  • Veronica S skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Glad och positiv mäklare som lät köpare och säljare ta plats vid förmedling av sommarstuga.Uppskattar att han inte var för på. Läs mer
  • Marcus T skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Han var ärlig och rak, trevlig och svarade på alla frågor som vi hade. Vi köpte ett hus, köpet gick väldigt smidigt. Läs mer
  • Jenny T skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jörgen var mäklare när vi köpte vår villa. Mycket ärlig och gav ett stort förtroende. Alltid ett trevligt bemötande och kändes genuint intresserad av att det skulle bli så bra som möjligt för alla inblandade. Läs mer
  • Gull-britt L skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Sålt en sommarstuga
    Trevligt bemötande
    Alla förväntningar uppfyllda.
    Nöjda till att det blev rätt köpare. Läs mer
  • Daniel B skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Sålt en lägenhet och köpt ett hus. Väldigt trevlig, saklig och kunnig mäklare. Överlag sjukt nöjd och upplevelse av enkelhet. Läs mer
  • Kristina J skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Osannolikt bostadsbyte som hanterats superproffsigt! Kunde inte blivit bättre! Läs mer
  • Rikard B skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Sålde en bostadsrätt på 106 kvm.

Varför vi kontakta Jörgen var för hans goda rykte. Rak, ärlig och otroligt Professionell. Levererade på alla punkter.

Vi är supernöjda med allt. 5 av 5 Möjliga

Flyttar vi tillbaka till ön så är Jörgen den vi absolut kommer kontakta. Läs mer
  • Anna A skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jag köpte en villa i Visby. Träffade Jörgen först på en annan visning av ett hus som inte var för mig. Han tipsade mig då om detta hus, som ju var helt perfekt!
    Hela processen har varit otroligt smidig och tydlig tack vare Jörgen. Jag är väldigt nöjd! Läs mer
  • Gun-britt P skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Köpt en bostadsrätt. Jörgen väldigt tillmötesgående och trevlig. Läs mer
  • Sundvall P
    Sundvall P skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Vi sålde en villa genom Jörgen och Visbymäklarna.
    Hade hört gott om dem och valde i konkurrens med andra Jörgen och Visbymäklarna.

Jörgen och Anders var proffsiga och ärliga i sin kontakt med oss, uppskattade även deras snabba svar på de frågor
    Som dök upp.
    Vi är väldigt nöjda med Jörgen och Anders på Visbymäklarna och kan verkligen rekomendera dem.
    / Pär & Mia Läs mer
  • Marianne S skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jag har sålt en bostad via Visbymäklarna(Jessica Hallgren) och jag är nöjd med det! Tyvärr blev det inte Jörgen Andsersson som hade hand om det! Läs mer
  • Anders S skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Vi har sålt ett hus i Visby innerstad med hjälp av Jörgen Andersson på Visby mäklarna. Vi hade mött Jörgen tidigare när vår dotter hade köpt lägenhet och fick mkt gott intryck av honom. Vi kollade lite på nätet också och bl. a. var hans utgångspriser realistiska vilket jag gillade. Jörgen är mycket trevlig och professionell i sitt arbete samt lättillgänglig om man behöver kontakt. Förhandlingarna med köpare fungerade mkt bra. Vi kan bara rekommendera Jörgen Andersson som en utmärkt mäklare.

Anders Sjöqvist
    Visby Läs mer
  • Anna S skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jag tyckte Jörgen var mycket trevlig, lyhörd och kändes ärlig. Vi hade en bra kommunikation och de frågor jag hade blev besvarade snabbt. Läs mer
  • Rickard W skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Vi hade koll på Jörgen innan vi anlitade honom och visste redan vad han gick för. Han är rak och ärlig, alltid trevlig och jobbar effektivt framåt. Han har koll på marknaden och eftersom han är uppskattad av alla så har han också ett brett kontaktnät och kan därför hitta en bra match mellan objekt och köpare. Allt till både köpare och säljares belåtenhet. Läs mer
  • Lena A
    Lena A skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jag har bara possitiva ord att säga. Jörgen är trevlig, pålitlig, ärlig och öppen, noggrann, är snabb när han ser att en husaffär är på gång. Med andra ord, han är den bästa mäklaren och det var därför vi anlitade honom. Läs mer
  • Cathrine L
    Cathrine L skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Mycket seriös, lätt tillgänglig. Kunde diskutera lättsamt fram och tillbaka olika möjligheter. Han jobbar vid den bästa mäklarfirman. Läs mer
  • Bernt H skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jörgen uppträdde mycket proffsigt vid vårt husköp. Han är lugn och sansad och förklarade på ett bra sätt. Han är förtroendeingivande. Läs mer
  • Ann A
    Ann A skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Sålde villa i Visby.Jag kände att jag klickade med Jörgen direkt,, han är proffsig och påläst och jag kände förtroende för honom. Återkopplade snabbt när jag hade frågor mm.Fick all hjälp jag behövde. Återkopplade vid budgivningen. Jag är så glad o nöjd att jag tog Visby mäklarna och Jörgen Andersson som jag fått rekommenderat. //Ann A Läs mer
  • Michael E
    Michael E skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Vi har gjort flera fastighetsaffärer med Jörgen och varje gång har han med sitt personliga engagemang, stora nätverk och kunskap imponerat på oss. Utan överdrift håller han högsta nivå rakt igenom. Läs mer
  • Mikael G skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Han är lugn, saklig och kunnig samt tillgänglig. Läs mer
  • Morgan D skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Helt ok 👌 Läs mer
  • Kristina L skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Bra bemötande. Lätt att komma i kontakt med via telefon när vi behövde.
    Vi kände oss trygga när vi köpte vårat hus. Läs mer
  • Rebecka S skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Alltid proffsig och alltid glad! Läs mer
  • Göte D skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Hej. Vi är helnöjda med bemötandet vi vår försäljning av stugan Läs mer
  • Anders L skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Vi fick redan från början en bra bild av Jörgen och tyckte om det sätt som han bemötte oss. Han har sedan genom hela processen varit hjälpsam och professionell. Läs mer
  • Jakob B skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jörgen har ett otroligt professionellt arbetssätt vilket genomsyrar hela fastighetsaffären, både för köpare och säljare. Jörgens kunskap om marknaden, yrket samt förmågan att kommunicera med parterna på ett väldigt bra sätt gör att jag gärna rekommenderar Jörgen som mäklare till andra. Läs mer
  • Christian N
    Christian N skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Proffsig och seriös, trevligt bemötande, bra uppföljning och avslut. Läs mer
  • Elin L skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Vi var väldigt nöjda med Jörgen som mäklare , väldigt trevlig och professionell. Vi skulle gärna rekommendera honom till andra och anlita honom i framtiden om vi ska sälja vår bostad. Läs mer
  • Magnus S skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Vi fick ett väldigt professionellt bemötande av Jörgen. Han var mycket påläst om det objekt som vi var intresserade av och han kunde besvara alla våra frågor. Han hanterade också budgivningen väldigt bra, så att vi inte förhastade oss.
    Vid överlåtelsen fick vi bra och saklig information på ett tydligt sätt.
    Förutom hans yrkesskicklighet är Jörgen en mycket sympatisk och trevlig person! Läs mer
  • Hassan A
    Hassan A skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jörgen har varit väldigt lätt att arbeta med och alltid uppfört sig mycket proffesionellt. Han levererar goda resultat och har alltid hållit det han lovat. Läs mer
  • Fredrik W skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jörgen är en proffsig och seriös person som ger ett bra intryck för både säljare och köpare.
    Upplever honom som påläst,trevlig och uppfyller mina förväntningar till fullo. Läs mer
  • Anna W skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jörgen överträffade alla förväntningar. Personlig och proffsig, extremt bra på att kommunicera allt som händer. Skulle aldrig välja någon annan. Läs mer
  • Marina N skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Trevlig och påläst. Enbart skrivning av kontrakt Läs mer
  • Jenny E skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jörgen uppvisade en imponerande känsla för hur objektet skulle värderas och säljas, var noggrann men ändå väldigt effektiv och snabb, dessutom tillgänglig och lösningsorienterad. Vi fick stort förtroende redan från start och kände oss trygga genom hela processen. Sveriges bästa mäklare, alla kategorier. Läs mer
  • Mari W
    Mari W skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Mycket trevlig och god service. Läs mer
  • Henrik F skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jörgen och till en del också hans kollega Anders gjorde ett fantastiskt bra jobb vid vårt nya husköp och försäljningen av det gamla.
    Med klok strategi och bra kunskap av respektive hus värde, är vi väldigt nöjda med hur respektive affär avslutades. Läs mer
  • Johan P skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Seriöst och trevligt. En riktig mäklare. Läs mer
  • Ulla S skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Utan att närmare veta något om mäklarna i Visby valde jag Visbymäklarna för deras grafiska utformning av säljmaterialet. Detta är tredje gången jag är med om en fastighetsförsäljning. Aldrig har mäklarprocessen gått så smidigt och känts så förtroendeingivande. Både för mig som säljare och vill jag påstå också för köparna. Jörgen Andersson är professionell, pålitlig och alltid nåbar. Jag kommer att rekommendera Visbymäklarna om någon frågar. Läs mer
Jörgen Andersson
Anders Larsson