Jörgen Andersson

Läs vad 282 Läs vad Jörgen Andersson

• Erik W köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2019-11-11

Visby Öster
    Vi har köpt villa i Visby. Snabb och bra affär!
    Bra bemötande. Jörgen levde verkligen upp till förväntningarna med råge! Läs mer
  • Inger L köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2019-11-06

Visby
    Jag har köpt en bostadsrätt och blev genast trevligt bemött. En lugn och fin man. Han informerade sakligt och kunnigt om objektet jag fick även möjlighet att i lugn och ro läsa igenom köpehandlingen. Läs mer
  • Lena S
    Lena S sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

Visby Länna
    Sålt en lägenhet.

Jag uppfattar Jörgen som ärlig, seriös och genuin. Han är saklig, mycket tillgänglig och vänlig. Läs mer
  • Jessica K köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

Visby Öster
    Köpt en villa av Jörgen. Ärlig, kunnig, trevlig och professionell. Bästa mäklaren jag haft att göra med. Läs mer
  • Anita K sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

Visby innerstad
    Sålt bostadsrätt ,
    Positivt och personligt.
    Levde upp till alla mina förväntningar och lite till .
    Kan inte finnas en bättre mäklare
    Rekommenderar Jörgen så fort jag får tillfälle . Läs mer
  • Elisabet H köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2019-10-03

Visby Innerstad
    Köpt lgh innanför murarna. Jörgen var tillgänglig för frågor (även obekväma tider) och gav ett seriöst intryck. Läs mer
  • Jon U sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2019-09-20

Visby Lasarettsområdet
    Sålt en villa i Visby och fick genast ett fortroendeingivande intryck. Han gav också intrycket av att han verkligen månar om både köpare och säljare. Smidig upplevelse rakt igenom. Läs mer
  • Frida N sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2019-09-18

Visby Norr
    Vi sålde en bostadsrätt på 106 kvm, 5 rok. Jörgen har från början till slut bemött oss otroligt professionellt och vänligt. Vi hade höga förväntningar då vi hört mycket bra om Jörgen men han lyckades överträffa förväntningarna. Vi är med andra ord väldigt nöjda och kommer anlita honom igen om det blir aktuellt! Läs mer
  • Thomas L köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2019-09-18

Gotland
    Köpt ett radhus. Väldigt proffsig och energisk. Läs mer
  • Björn E köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2019-09-16

Visby Norr
    Jörgen har varit mycket tillmötesgående och hjälpt till på alla sätt för att genomföra köpet av vår lägenhet. Blev lite strul med betalning av handpenning men Jörgen hade tålamod för att fixa bankproblem. Kan med stor glädje rekommendera honom. Läs mer

Andra mäklare hos Visbymäklarna

Jörgen Andersson