Jörgen Andersson
Registrerad mäklare sedan 1996-05-24
Aktiv på Reco.se sedan 2015-12-15
2019-07 - 2020-06

Läs vad 306 Läs vad Jörgen Andersson

• Kerstin B sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2020-07-07

Visby innerstad
    Vi har sålt ett hus och köpt en lägenhet.Affärerna är inte slutförda ännu,blir det den 1/9 2020.Hitintills har allt fungerat utan anmärkning. Läs mer
  • Leif H sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2020-06-23

Visby Söder
    Har motsvarat alla våra högt ställda förväntningar.
    Noggrann - ambitiös - ärlig. Som säljare känner man full trygghet.
    Betyg 5/5!
    Har sålt villa/kedjehus i Visby. Läs mer
  • Nikoleta K köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2020-06-22

4:a
    Visby Söder
    För en månad sedan köpte jag en radhus i Visby. Jag hade kontakt Jörgen för att fråga om processen gällande hur man lämna ett bud osv. Jörgen var precis och gav mig en tydlig beskrivning.

Mina förväntningar är alltid att man som har en professionell status att vara precis, och inte överdriva om fördelar och nackdelar av bostaden dvs att vara objektiv. Jörgen uppfyllde alla vår förväntningar. Läs mer
  • Fredrik N sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2020-06-16

Visby Länna
    Jörgen har hjälpt mej att sälja min villa på Länna, mitt hem sen mer än 30 år. Jörgen har varit oerhört lugn, engagerad och saklig genom hela processen. Med sin fina attityd och en stor portion ödmjukhet har Jörgen varit ett stort stöd för mej.
    Från ax till limpa på mindre än 3 veckor, det överträffade mina vildaste fantasier.
    Stort tack Jörgen.

Jag kan varmt rekommendera Jörgen & Visbymäklarna. Läs mer
  • Göran P köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2020-05-28

Norra Gotland
    Köpt fritidshus på nordöstra Gotland. Jörgen tog emot oss på visningen första gången med en ödmjuk framtoning. Har sedan genom hela affären varit noggrann, uppmärksam och svarat upp till lovade utkomsten HELT perfekt. Läs mer
  • Gertrud N sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2020-05-26

Visby Söder
    Jörgen har levt upp till mina förväntningar till hundra procent..Han är lätt att samarbeta med och lyhörd för de synpunkter jag har haft på försäljningen. Om jag skall göra fler bostadsaffärer är det med stor sannolikhet jag kommer att anlita Jörgen. Läs mer
  • Niklas L köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2020-05-18

Visby Östra Vi
    Jörgen gav ett förtroendeingivande och ärligt intryck. Jag upplevde att han svarade tydligt på frågor och var mån om att affären skulle falla väl ut för båda parter. Sammantaget gjorde det att det kändes tryggt att köpa bostad via Jörgen. Läs mer
  • Robert K sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2020-04-23

Visby närområde
    Sålt en villa där både jag som säljare och även köparen upplevde ett väldigt bra och lättsamt bemötande där man ständigt hölls uppdaterad kring affären samt vad som hänt och kommer att ske. En varm rekommendation rakt igenom Läs mer
  • Simon J köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2020-04-20

Visby närområde
    Vi köpte hus!
    Affären gick väldigt smärtfritt.
    Mycket nöjd! Läs mer
  • Johan M sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2020-04-09

Visby Innerstad
    Lika fantastisk bra som i alla andra husaffärer vi har gjort med hjälp av Jörgen. Läs mer

Andra mäklare hos Visbymäklarna

Jörgen Andersson