Jörgen Andersson

Jörgen Andersson

Jörgen Andersson är mäklare på Visbymäklarna

Jörgen Andersson har varit registrerad mäklare sedan 1996-05. Jörgen Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-12 och har fått 322 omdömen med ett betyg på 4.9. Jörgen Andersson har haft 37 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 322 Läs vad Jörgen Andersson

• 2020-11-23
    Jörgen är proffsig i allt han gör. Vi har köpt, sålt & köpt igen genom Visbymäklarna. Jag kommer använda dem igen och rekommendera alla mina vänner & bekanta om Jörgen.
    Anna B
    • 128.0 m²
    • Visby
  • 2020-11-17
    Proffsig, lugn och sansad. Rekommenderas.
    Olov N
    • 157.0 m²
    • Visby Öster
  • 2020-11-16
    Väldigt trevlig och enkel person som gör hela processen väldigt smidigt
    Pontus L
    • 2:a
    • 55.0 m²
    • Visby A7-området
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
  • 2020-11-14
    Jörgen gav ett varmt och välkomnade intryck på visningen. Han var lugn, påläst och väldigt personlig (tilltalade oss till namn) ex ”hur känns det Josefin o Aron”. Vi kände oss extremt trygga under hela processen. Jörgen var snabb på att svara både mail o telefon och vi kände oss speciella. Vi har rekommenderat honom till våra nära o kära och kommer att ta hjälp av honom i framtiden om det blir så. Jörgen är utan att tveka den mest professionella mäklaren vi har mött på! Stort tack!!
    Josefin K
    • 110.0 m²
    • Mellersta Gotland
  • 2020-11-13
    Hus på Fårö Mycket bra utfört jobb, inget att klaga på. Bra bemötande och uppföljning.
    Annika G
    • 32.0 m²
    • Fårö
  • 2020-11-12
    Sålt hus, hade mycket höga förväntningar och Jörgen levde upp till samtliga, mycket bra bemötande, mycket proffsigt, stort kunnande, bra driv, bra entusiasm. Rekommenderas varmt.
    Magnus T
    • 119.0 m²
    • Visby Östra Vi
  • 2020-11-12
    Inför försäljningen av vår villa valde vi Jörgen för uppdraget, det är ett val vi inte ångrat. Upplever Jörgen som mycket professionell och tillmötesgående, finns alltid tillgänglig. Är tålmodig och sakkunnig att resonera med vid alla de funderingar som uppstår. Rekommenderas varmt!
    Lena T
    • 119.0 m²
    • Visby Östra Vi
  • 2020-11-09
    Vi köpte en villa och kommer låta Jörgen sälja vår nuvarande bostadsrätt. Mycket bra bemött av Jörgen som med sitt lugn och stora kunskap och erfarenhet gjorde vår upplevelse till den bästa. Vi har sett på många hus för flera olika mäklare så våra förväntningar var mycket höga. Jörgen uppfyllde alla våra förväntningar med råge. Jörgen är den bästa mäklare vi mött!
    Anna-karin N
    • 157.0 m²
    • Visby Öster
  • 2020-11-07
    Proffsig och håller oss som säljare kontinuerligt informerade och uppdaterade om processen och stegen i affären.
    Niklas H
    • 165.0 m²
    • Visby
  • 2020-11-02
    Jag är mycket nöjd med Jörgen.
    Viola Å
    Viola Å
    • 2:a
    • 52.5 m²
    • Visby Länna
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte