Jörgen Andersson
Registrerad mäklare sedan 1996
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-01 - 2019-12

Läs vad 288 Läs vad Jörgen Andersson

• Helene L köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

Visby Innerstad
    Trevlig, hjälpsam och trovärdig!
    Snabb och effektiv. Flexibel med tanke på att vi inte är permanentboende på Gotland.
    Supernöjd! Läs mer
  • Urban A köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

Visby Innerstad
    Påläst, bra bemötande och god service. Flexibel mht att vi endast kunde gå speciell dag på visning Läs mer
  • Inger E sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

Visby Innerstad
    Jag har sålt 2rok i Visby innerstad.
    Jörgen är kunnig hjälpsam och lyhörd. Har alltid ett proffesionellt ärligt uppträdande både mot säljare och köpare. Det har varit lätt att hålla en nära kontakt under hela processen. Jag kan med glädje rekommendera Jörgen och Visby Mäklarna till alla som ska köpa/sälja bostad. Läs mer
  • Margareta C köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2019-12-13

Visby Norr
    Bra bemötande, och framförallt utmärkt att det gick så bra att ordna en visning enligt vårt önskemål. Det gick snabbt och smidigt att genomföra vårt köp. Läs mer
  • Monica B sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2019-12-13

Visby Norr
    Jag har haft kontakt med Jörgen gällande bostadsaffärer flera gånger under ett antal år och jag är alltid lika nöjd. Ärligt, trevligt och proffsigt bemötande, känner mig alltid trygg med Jörgen. Läs mer
  • Ulf M köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2019-12-11

Visby Norr
    Mycket lyhörd till att ordna visning och facilitets försöljning Läs mer
  • Erik W köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2019-11-11

Visby Öster
    Vi har köpt villa i Visby. Snabb och bra affär!
    Bra bemötande. Jörgen levde verkligen upp till förväntningarna med råge! Läs mer
  • Inger L köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2019-11-06

Visby
    Jag har köpt en bostadsrätt och blev genast trevligt bemött. En lugn och fin man. Han informerade sakligt och kunnigt om objektet jag fick även möjlighet att i lugn och ro läsa igenom köpehandlingen. Läs mer
  • Lena S
    Lena S sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2019-10-21

Visby Länna
    Sålt en lägenhet.

Jag uppfattar Jörgen som ärlig, seriös och genuin. Han är saklig, mycket tillgänglig och vänlig. Läs mer
  • Jessica K köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2019-10-21

Visby Öster
    Köpt en villa av Jörgen. Ärlig, kunnig, trevlig och professionell. Bästa mäklaren jag haft att göra med. Läs mer

Andra mäklare hos Visbymäklarna

Jörgen Andersson