Jörgen Andersson

Jörgen Andersson

Jörgen Andersson är mäklare på Visbymäklarna

Jörgen Andersson har varit registrerad mäklare sedan 1996-05. Jörgen Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-12 och har fått 346 omdömen med ett betyg på 4.9. Jörgen Andersson har haft 43 försäljningar sen 2020-05 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-05 - 2021-04

Läs vad 346 Läs vad Jörgen Andersson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    2021-04-14
    Trevlig, tydlig, trygg och förtroendeingivande med ett professionellt förhållningssätt rakt igenom. Vi kunde inte ha valt en bättre mäklare för vår försäljning!
  • sålde en tomt med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    • Visby Öster
    2021-04-14
    Vi har sålt en tomt i centrala Visby.
    Jörgen har ett mycket professionellt förhållningsätt, och en gedigen kunskap om bostadsmarknaden på Gotland.
    Han är lyhörd, transparant och väldigt ödmjuk.
    Vi är väldigt nöjda med hela genomförandet av försäljningen samt vårt val av mäklare.
    /Staffan Bergström/Jenny Lennhammar
    • Nyhamn
    2021-04-12
    Vi har sålt ett hus och köpt två lägenheter och ett hus. Av alla fastighetsmäklare var Jörgen helt klart den bästa.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    2021-04-08
    Vi har sålt våran bostad och Jörgen var genom hela affären superproffsig och gav ett väldigt tryggt och kompetent intryck.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    2021-04-06
    Jag är jättenöjd med valet av Jörgen som mäklare vid försäljning av min villa. Hela processen har gått smidigt och han har varit tillmötesgående, professionell och noggrann. Dessutom är han förtroendeingivande och trevlig. Jag kan varmt rekommendera honom!
    • Visby Innerstad
    2021-03-23
    Hus innanför murarna
    Mycket bra bemötande
    Lugnt, erfaret och förtroendeingivande intryck
    • Visby Innerstad
    2021-03-23
    Förtroendegivande, vänlig, förstående. Vi hade jättebra husköp med Jörgen som mäklare.
  • sålde en tomt med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    • Gotland
    2021-03-14
    Trevligt bemötande. Svarade lugnt och sakligt på mina många funderingar runt försäljningen.
    Planerade noggrant och tog reda på mycket för att kunna svara på eventuella köpares frågor.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    • Visby
    2021-02-26
    Genomförde en smidig affär på en bostadsrätt. Trevlig, lättsam och seriös. Rekommenderar varmt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    • Visby
    2021-02-17
    Vi har fått ett professionellt, personligt och hjälpsamt bemötande när vi köpt vår lägenhet.
    Kan varmt rekommendera Jörgen Andersson på Visbymäklarna.