Jörgen Andersson

Jörgen Andersson

Jörgen Andersson är mäklare på Visbymäklarna

Jörgen Andersson har varit registrerad mäklare sedan 1996-05. Jörgen Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-12 och har fått 410 omdömen med ett betyg på 4.9. Jörgen Andersson har haft 45 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 410 Läs vad Jörgen Andersson

• köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    • Visby Öster
    2022-06-29 Verifierad kund
    Vi har träffat Jörgen ifrån Visbymäklarna på flertalet visningar. Han är professionell och gör det som man kan förvänta sig. Tydlig, och svarar enkelt på alla frågor som man har.
    Vi har nu köpt bostad som Jörgen förmedlat. Allt har gått smidigt och enkelt.
    Rekommenderas!
  • köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    2022-06-09 Verifierad kund
    Bra bemötande och snabb i kommunikationen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    2022-06-08 Verifierad kund
    Vi köpte hus av honom för 11 år sen och var nöjda med hans sätt o därför valde vi honom mu för försäljningen av huset. Trots svärt läge med höjda energipriser, räntor o kriget i Ukraina o därmed svårt säljläge så tuffade Jörgen på på ett vänligt, stabilt o förtroende givande sätt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    2022-06-07 Verifierad kund
    Smidigt samarbete! Bra kommunikation, lätt att få tag i och hjälpsam med olika detaljer som behövde ordnas med kort varsel. Vi har haft Jörgen som mäklare både vid köp och försäljning och varit nöjda under båda omständigheter. Rekommenderas starkt!
  • sålde sin stuga med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    • Själsö
    2022-06-07 Verifierad kund
    Snabbt och smidigt.
    Bra och trevligt bemötande av Jörgen.
    2022-05-27 Verifierad kund
    Jörgen har ett mycket trevligt och korrekt sätt. Han är alltid lätt att nå och återkommer inom kort och håller vad han lovat.
    Det känns tryggt att göra så stora och viktiga affärer med honom.
    • Visby A7-området
    2022-05-25 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med den information som jag har fått under och efter visning. Jörgen har på ett enkelt, tryggt och ärligt sätt gjort det lätt att köpa bostadsrätt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    • Visby Snäck
    2022-05-17 Verifierad kund
    Efter att ha varit på en av Jörgens visningar bestämde vi oss direkt för att han skulle sälja vår bostad. Vi har känt oss väldigt nöjda genom hela försäljningsprocessen och kommer garanterat att välja Jörgen igen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    2022-05-02 Verifierad kund
    Det var en ynnest att ha Jörgen Andersson som mäklare och ledsagare genom den spänningsladdade process att sälja min lägenhet. Jörgen Andersson, Visbymäklarna har en välutvecklade förmåga att skapa trygghet hos klienten. Hans omfattande kunskaper i juridik och finanser i samspel med hans lokalkännedom och yrkes professionalism gjorde mötet oförglömligt. Det var en stimulerande kunskapsresa som bekräftar mäklaren Jörgen Andersson:s yrkesrykte som oklanderligt och högst rekommenderbar.
    2022-04-30 Verifierad kund
    Proffsig, snabb, trevlig genom hela processen.
    Rekommenderas varmt!