Mäklare Gotland Gotland Visbymäklarna Jörgen Andersson
Jörgen Andersson
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 244 kunder tycker om Jörgen Andersson

• Jonas B sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2019-01-10

Proffsig och påläst. Smidig försäljning där Jörgen var högst bidragande Läs mer
  • Jan B sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2019-01-08

Visby Södercentrum
    Pålitlig ,effektiv och korrekt med stor kontaktyta!
    Genomförde vår senaste affär genom direktförsäljning till lagrad kundkontakt och till nöjaktigt pris.
    Vårt förstahandsalternativ på den gotländska mäklarmarknaden. Läs mer
  • Aina H
    Aina H köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2019-01-02

Visby Södercentrum
    Mycket bra bemötande och ett utmärkt utfört köp uppdrag. Service och god hjälp med allt. Tillgänglig när det strular till sig och villig att lösa problem. Läs mer
  • Lars-Gunnar H köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2019-01-02

Brf.
    Ett mycket lyckat samarbete.
    Vi är mycket nöjda med vad Jörgen har presterat. Läs mer
  • Ingegerd V sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2018-12-25

64m²
    Visby
    Jag har sålt en lägenhet och tycker att mina förväntningar på försäljningen som säljare, blivit helt tillgodosedda av mäklaren. Ett allt igenom professionellt och positivt bemötande, vilket gör att jag skulle vända mig till samma mäklare igen, om det skulle vara aktuellt med en försäljning. Läs mer
  • Tomas E
    Tomas E sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

95m²
    Visby Söder
    Anlitade Jörgen Andersson att förmedla försälningen av min vår villa fastighet. Från första mötet till slutförandet av fastigheten,ett mycket trevligt bemötande saklig kunnig jäktade inte lät oss bestämma takten. Utfallet av försäljningen blev mycket bättre än vad vi hade förväntat oss. Vi är supernöjda med Jörgen rekommenderar gärna honom som mäklare. Läs mer
  • Henrik L
    Henrik L sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

3:a
    80.5m²
    Sålde en 3:a. Försäljningen gick bättre än förväntat. Läs mer
  • Marie H köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

64m²
    Visby
    Köpt en bostadsrätt på halsjärnsgatan i Visby
    Blev väldigt väl bemött av Jörgen, en lyhörd och väldigt inkännande kille.
    Var intresserad av mina tankar på ett sätt som kändes väldigt bekvämt.
    Är jättenöjd med honom och kan verkligen rekommendera honom till andra.// Marie Läs mer
  • Jan B
    Jan B köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

113m²
    Visby Terra Nova
    Jag har köpt ett radhus.
    Mycket bra bemötande och löste utan problem extra visningar, fanns alltid tillgänglig kändes det som.
    Klart, lugnt och tydligt! Läs mer
  • Carin E sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2018-12-22

95m²
    Visby Söder
    Rak och ärlig. Tar det lugn med saklig information. Positiv. Jag har sålt en villa och köpt en annan. Läs mer

Andra mäklare hos Visbymäklarna

Jörgen Andersson