Mäklare Gotland Gotland Visbymäklarna Jörgen Andersson
2018-09 - 2019-08

Läs vad 276 Läs vad Jörgen Andersson

• Jon U skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2019-09-20

Sålt en villa i Visby och fick genast ett fortroendeingivande intryck. Han gav också intrycket av att han verkligen månar om både köpare och säljare. Smidig upplevelse rakt igenom. Läs mer
  • Frida N skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2019-09-18

Vi sålde en bostadsrätt på 106 kvm, 5 rok. Jörgen har från början till slut bemött oss otroligt professionellt och vänligt. Vi hade höga förväntningar då vi hört mycket bra om Jörgen men han lyckades överträffa förväntningarna. Vi är med andra ord väldigt nöjda och kommer anlita honom igen om det blir aktuellt! Läs mer
  • Thomas L skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2019-09-18

Köpt ett radhus. Väldigt proffsig och energisk. Läs mer
  • Björn E skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2019-09-16

Jörgen har varit mycket tillmötesgående och hjälpt till på alla sätt för att genomföra köpet av vår lägenhet. Blev lite strul med betalning av handpenning men Jörgen hade tålamod för att fixa bankproblem. Kan med stor glädje rekommendera honom. Läs mer
  • Lena S skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2019-08-24

Förmedling både av köp och försäljning av lägenhet. Professionellt och väldigt trevligt bemötande. Hjälpsam och sympatiskt, kan verkligen rekommendera Jörgen som mäklare! Läs mer
  • Mats T skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2019-08-22

Vi har sålt en bostadsrätt. Har som vid tidigare affärer, blivit professionellt och vänligt bemötta. Kan varmt rekommendera Jörgen. Läs mer
  • Marie K skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2019-08-22

Alltid snabba svar på mail och telefon. Trevligt och rakt bemötande, lätt att ha kontakt med. Läs mer
  • Jennie H skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2019-06-21

Köpte hus där Jörgen var mäklare.
    Mycket professionell och trovärdig. Ger ett seriöst intryck. Vi valde därför honom som mäklare till vår bostadsrätt. Läs mer
  • Gunilla E skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2019-06-19

Har både köpt och sålt en villa genom Jörgen. Samma villa med 20 års mellanrum. Det finns ju en anledning att man återkommer till samma mäklare, nöjda kunder kommer tillbaka ;)
    Jörgen är kunnig, och lyhörd för ens önskemål. Är mycket nöjd med affären, som gick både snabbt och smidigt. Läs mer
  • Teddy L skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2019-06-18

Trevlig och korrekt i hela processen. Läs mer

Senaste försäljningarna

Adelsgatan