Alla kategorier Mäklare Gotland Gotland Visbymäklarna Jörgen Andersson

Jörgen Andersson
en del av Visbymäklarna

Österväg 15
621 45 Visby — Visa karta

Vad tror Jörgen att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 204 kunder tycker om Jörgen Andersson

• Gun-britt P
    Gun-britt P skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Köpt en bostadsrätt. Jörgen väldigt tillmötesgående och trevlig. Läs mer
  • Sundvall P
    Sundvall P skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Vi sålde en villa genom Jörgen och Visbymäklarna.
    Hade hört gott om dem och valde i konkurrens med andra Jörgen och Visbymäklarna.

Jörgen och Anders var proffsiga och ärliga i sin kontakt med oss, uppskattade även deras snabba svar på de frågor
    Som dök upp.
    Vi är väldigt nöjda med Jörgen och Anders på Visbymäklarna och kan verkligen rekomendera dem.
    / Pär & Mia Läs mer
  • Marianne S
    Marianne S skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jag har sålt en bostad via Visbymäklarna(Jessica Hallgren) och jag är nöjd med det! Tyvärr blev det inte Jörgen Andsersson som hade hand om det! Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Vi har sålt ett hus i Visby innerstad med hjälp av Jörgen Andersson på Visby mäklarna. Vi hade mött Jörgen tidigare när vår dotter hade köpt lägenhet och fick mkt gott intryck av honom. Vi kollade lite på nätet också och bl. a. var hans utgångspriser realistiska vilket jag gillade. Jörgen är mycket trevlig och professionell i sitt arbete samt lättillgänglig om man behöver kontakt. Förhandlingarna med köpare fungerade mkt bra. Vi kan bara rekommendera Jörgen Andersson som en utmärkt mäklare.

Anders Sjöqvist
    Visby Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jag tyckte Jörgen var mycket trevlig, lyhörd och kändes ärlig. Vi hade en bra kommunikation och de frågor jag hade blev besvarade snabbt. Läs mer
  • Rickard W
    Rickard W skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Vi hade koll på Jörgen innan vi anlitade honom och visste redan vad han gick för. Han är rak och ärlig, alltid trevlig och jobbar effektivt framåt. Han har koll på marknaden och eftersom han är uppskattad av alla så har han också ett brett kontaktnät och kan därför hitta en bra match mellan objekt och köpare. Allt till både köpare och säljares belåtenhet. Läs mer
  • Lena A
    Lena A skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jag har bara possitiva ord att säga. Jörgen är trevlig, pålitlig, ärlig och öppen, noggrann, är snabb när han ser att en husaffär är på gång. Med andra ord, han är den bästa mäklaren och det var därför vi anlitade honom. Läs mer
  • Cathrine L
    Cathrine L skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Mycket seriös, lätt tillgänglig. Kunde diskutera lättsamt fram och tillbaka olika möjligheter. Han jobbar vid den bästa mäklarfirman. Läs mer
  • Bernt H
    Bernt H skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jörgen uppträdde mycket proffsigt vid vårt husköp. Han är lugn och sansad och förklarade på ett bra sätt. Han är förtroendeingivande. Läs mer
  • Ann A
    Ann A skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Sålde villa i Visby.Jag kände att jag klickade med Jörgen direkt,, han är proffsig och påläst och jag kände förtroende för honom. Återkopplade snabbt när jag hade frågor mm.Fick all hjälp jag behövde. Återkopplade vid budgivningen. Jag är så glad o nöjd att jag tog Visby mäklarna och Jörgen Andersson som jag fått rekommenderat. //Ann A Läs mer
  • Michael E
    Michael E skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Vi har gjort flera fastighetsaffärer med Jörgen och varje gång har han med sitt personliga engagemang, stora nätverk och kunskap imponerat på oss. Utan överdrift håller han högsta nivå rakt igenom. Läs mer
  • Mikael G
    Mikael G skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Han är lugn, saklig och kunnig samt tillgänglig. Läs mer
  • Morgan D
    Morgan D skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Helt ok 👌 Läs mer
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Bra bemötande. Lätt att komma i kontakt med via telefon när vi behövde.
    Vi kände oss trygga när vi köpte vårat hus. Läs mer
  • Rebecka S
    Rebecka S skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Alltid proffsig och alltid glad! Läs mer
  • Göte D
    Göte D skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Hej. Vi är helnöjda med bemötandet vi vår försäljning av stugan Läs mer
  • Anders L
    Anders L skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Vi fick redan från början en bra bild av Jörgen och tyckte om det sätt som han bemötte oss. Han har sedan genom hela processen varit hjälpsam och professionell. Läs mer
  • Jakob B
    Jakob B skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jörgen har ett otroligt professionellt arbetssätt vilket genomsyrar hela fastighetsaffären, både för köpare och säljare. Jörgens kunskap om marknaden, yrket samt förmågan att kommunicera med parterna på ett väldigt bra sätt gör att jag gärna rekommenderar Jörgen som mäklare till andra. Läs mer
  • Christian N
    Christian N skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Proffsig och seriös, trevligt bemötande, bra uppföljning och avslut. Läs mer
  • Elin L
    Elin L skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Vi var väldigt nöjda med Jörgen som mäklare , väldigt trevlig och professionell. Vi skulle gärna rekommendera honom till andra och anlita honom i framtiden om vi ska sälja vår bostad. Läs mer
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Vi fick ett väldigt professionellt bemötande av Jörgen. Han var mycket påläst om det objekt som vi var intresserade av och han kunde besvara alla våra frågor. Han hanterade också budgivningen väldigt bra, så att vi inte förhastade oss.
    Vid överlåtelsen fick vi bra och saklig information på ett tydligt sätt.
    Förutom hans yrkesskicklighet är Jörgen en mycket sympatisk och trevlig person! Läs mer
  • Hassan A
    Hassan A skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jörgen har varit väldigt lätt att arbeta med och alltid uppfört sig mycket proffesionellt. Han levererar goda resultat och har alltid hållit det han lovat. Läs mer
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jörgen är en proffsig och seriös person som ger ett bra intryck för både säljare och köpare.
    Upplever honom som påläst,trevlig och uppfyller mina förväntningar till fullo. Läs mer
  • Anna W
    Anna W skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jörgen överträffade alla förväntningar. Personlig och proffsig, extremt bra på att kommunicera allt som händer. Skulle aldrig välja någon annan. Läs mer
  • Marina N
    Marina N skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Trevlig och påläst. Enbart skrivning av kontrakt Läs mer
  • Jenny E
    Jenny E skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jörgen uppvisade en imponerande känsla för hur objektet skulle värderas och säljas, var noggrann men ändå väldigt effektiv och snabb, dessutom tillgänglig och lösningsorienterad. Vi fick stort förtroende redan från start och kände oss trygga genom hela processen. Sveriges bästa mäklare, alla kategorier. Läs mer
  • Mari W
    Mari W skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Mycket trevlig och god service. Läs mer
  • Henrik F
    Henrik F skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jörgen och till en del också hans kollega Anders gjorde ett fantastiskt bra jobb vid vårt nya husköp och försäljningen av det gamla.
    Med klok strategi och bra kunskap av respektive hus värde, är vi väldigt nöjda med hur respektive affär avslutades. Läs mer
  • Johan P
    Johan P skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Seriöst och trevligt. En riktig mäklare. Läs mer
  • Ulla S
    Ulla S skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Utan att närmare veta något om mäklarna i Visby valde jag Visbymäklarna för deras grafiska utformning av säljmaterialet. Detta är tredje gången jag är med om en fastighetsförsäljning. Aldrig har mäklarprocessen gått så smidigt och känts så förtroendeingivande. Både för mig som säljare och vill jag påstå också för köparna. Jörgen Andersson är professionell, pålitlig och alltid nåbar. Jag kommer att rekommendera Visbymäklarna om någon frågar. Läs mer
  • Christer B
    Christer B skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Kunnig, alltid tillgänglig, hjälpsam, ger snabbt svar/återkoppling om man har frågor och funderingar. Läs mer
  • Ann-kristin H
    Ann-kristin H skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    En utmärkt mäklare. Kunnig. Lagom omhändertagande av kunden. Läs mer
  • Björn E
    Björn E skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Bara positiva minnesbilder. Alert, trovärdig, tillgänglig är adjektiv som poppar upp. Läs mer
  • Aleksandar L
    Aleksandar L skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Otroligt profesionell och ger ett tryggt intryck. God återkoppling vid ändring. Tog sig god tid att gå igenom avtalet. Läs mer
  • Pär S
    Pär S skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Att man för femte gången väljer Jörgen säger väl det mesta. Tydlig, ärlig, trevlig och alltid tillgänglig. Nu hoppas jag på en filial på Västkusten!
    Mvh Pär Sundqvist Läs mer
  • Allan O
    Allan O skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Har gjort två affärer med Visbymäklarna en genom Anna och en Jörgen. Båda med högsta betyg i alla avseenden. Läs mer
  • Marie S
    Marie S skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jag använde Jörgen för 20 år sedan då jag köpte min bostad. Han gjorde det man kan förvänta sig och mycket mer därtill. När det så var dags att sälja vår bostad efter 20 år så valde vi Jörgen igen, då cirkeln så att säga blev sluten. Jörgen gör det där lilla extra så att man känner sig mer än nöjd. Läs mer
  • Annika H
    Annika H skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Utmärkt mäklare med hög integritet. Mån om att det ska bli rätt för både säljare och köpare. Har sett till att hela säljprocessen har fungerat smidigt. Bra på att kommunicera och lätt att komma i kontakt med. Vi kan varmt rekommendera Jörgen Andersson som mäklare. Läs mer
  • Örjan R
    Örjan R skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jag var helt klar över att jag ville ha Jörgen som mäklare och han var exakt så bra som jag förväntade mig, så jag är mycket nöjd. Jörgen visade stor respekt och brydde sig mycket om att det skulle bli fantastiskt bra för både oss som säljare och den köpare vi valde. Det är väl några papper kvar att fixa och att detta ännu gjorts beror helt på oss själva. Läs mer
  • Ekaterina K
    Ekaterina K skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jag har stort förtroende för Jörgen och hans sätt att arbeta. Han guidade oss genom hela köp processen med snabba svar på alla våra frågor vilket gjorde att vi kände oss trygga. Jag kan varmt rekommendera Jörgen! Läs mer
  • Gunnel F
    Gunnel F skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Personligt,kunnigt och skickligt bemötande. Läs mer
  • Monika A
    Monika A skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jörgen är en väldigt öppen och trevlig person att prata med och ger ett ärligt intryck. Läs mer
  • Lena L
    Lena L skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Mycket bra bemötande, ständig telefonkontakt och sms-kontakt under hela budgivningen! Kände mig varmt välkommen på visningen! Engagerad och intresserad av mina intressen! Varit på många visningar och Jörgen kände igen mig och var glad för min skull att jag hittat något intresssant objekt! Läs mer
  • Louise S
    Louise S skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Vi kände tillit under hela försäljningsprocessen. Jörgen är tillgänglig och otroligt förtroendeingivande. Vänlig, ödmjuk och proffsig. Läs mer
  • Björn G
    Björn G skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    bra
    ............................................................................................... Läs mer
  • Sabine M
    Sabine M skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Bemötandet var väldigt bra och även uppföljningen på hur en fastighetsaffär går till.
    Responsen på frågor som rör objektet och de regionala planerna i det aktuella bostadsområdet kom snabbt tillbaka. Kändes påläst i frågor som gäller fastigheten och kommunal service.

Vid avslutad budgivning och när bostaden skulle tas över så upplevde vi att det var en hets från Jörgens sida och det kändes för våran del väldigt stressande.

Vi hade en annan livssituation som gjorde att vi var mycket på resade fot och inte var anträffbara i sådan utsträckning som vi själva önskade. Det gjorde att vi inte hade möjlighet som "vanliga"köpare att med kort varsel snabbt ge svar direkt vilket gjorde att vi kände att Jörgen " tjatade". Jörgens ivriga mailkontakt gjorde att vi till slut kände tveksamhet till att slutföra affären.

I samband med husköpet så upptäckte vi vilka annorlunda förutsättningar man har med en bank som har ett kontor på orten. För med banken vi har haft i mer än 20 år (vilket hittills har fungerat utmärkt) var det svårare att få återkoppling till när det gäller lokala förutsättningar så som öppettider, boka personligt möte, etc.

Sammantaget så blev resultatet väldigt bra. För vi är glada att vi inte drog oss ur affären för vi är såå nöjda med köpet av fastigheten. Läs mer
  • Jan-erik C
    Jan-erik C skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Säker och kunnig vägledning i bostadsjungeln! Läs mer
  • Jenny W
    Jenny W skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jörgen gjorde sitt uppdrag på ett utmärkt sätt! Hade genom hela processen ett fantastiskt bemötande, med grad av proffesionalitet och service. Läs mer
  • Sara N
    Sara N skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Ger ett strakt intryck av förtroende. Seriös och saklig. Läs mer
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jörgen har ett förtroendeingivande och proffsigt bemötande. Flexibel i att möta våra önskemål samt lyhörd i kommunikationen.

Jag uppskattade även Jörgen och Visbymäklarnas djup i marknadskännedom. Läs mer
Jörgen Andersson