Jessica Hallgren

Jessica Hallgren

Jessica Hallgren är mäklare på Visbymäklarna

Jessica Hallgren har varit registrerad mäklare sedan 2012-08. Jessica Hallgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-07 och har fått 90 omdömen med ett betyg på 4.7. Jessica Hallgren har haft 19 försäljningar sen 2020-10 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-10 - 2021-09

Läs vad 90 Läs vad Jessica Hallgren

• Visby Öster
    2021-10-15
    Utmärkt så här långt.
    Vi är inte klara med transaktionen och övertagandet ännu, så det är för tidigt att summera insatsen!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    2021-09-20
    Jessica är tydlig och engagerad samt jobbar med en trevlig och lugn arbetsmetodik. Vi som säljare är mycket nöjda med Jessica som gör det lilla extra och alltid har varit tillgänglig och ett bra stöd i säljprocessen.
    2021-09-19
    Jag kan varmt rekommendera Jessica. Hon är både professionell och personlig. Effektiv och snabb men santidigt lugn, så trots att bostadsaffärer är stora blev vår köpprocess smidig och utan stress.
    2021-09-12
    Jessica gav ett mycket professionellt intryck. Jag upplevde henne som påläst, metodisk och seriös. Det kändes tryggt som köpare.
    • Visby Furulund
    2021-09-08
    Bästa tänkbara på alla sätt!!!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    • Visby Björken
    2021-07-12
    Vi är nöjda med hur hon fullföljde sitt uppdrag. Hon var trevlig och lättsam.
    • Visby Björken
    2021-07-09
    Hon är duktig tyvärr blev jag akut sjuk och minns inte allt hon hjälpte mig som tur var hann vi skriva under avtalet min make är nöjd inte så kul som jag hade förväntat mig mår bättre nu Lisa
  • sålde sitt hus med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    • Mellersta Gotland
    2021-06-11
    Fick förtroende direkt med mäklaren. Dels för att vi träffats tidigare då hon sålt en lägenhet för mig. Jessica har hela tiden uppdaterat mig och kollat av när visning kan göras och vad som skett. Jessica är en glad och utåtriktad person som månar om att både säljare och köpare blir nöjda. Hon älskar sitt arbete och det märks. En utmärkt mäklare som jag rekommenderar varmt till vänner som funderar på att sälja alt. köpa fastigheter.
  • Camilla B
    sålde sitt hus med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    • Visby - Terra Nova
    2021-04-22
    Vi har köpt tomt av Jessica o när det blev dags att sälja vårt hus så fick hon hjälpa oss med det. Jessica är väldigt kunnig, respektfull, inlyssnande o ärlig. Vi har litat på hennes stöd till 100%. Vi kan varmt rekommendera Jessica som mäklare o skulle vi behöva mäklartjänster i framtiden så är det Jessica vi önskar ha vid vår sida.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    • Visby - Terra Nova
    2021-03-19
    Jessicas bemötande av oss som köpare till ett radhus var fantastiskt. Hon var glad och positiv och vi upplevde henne som väldigt äkta. Hon svarade proffsigt på våra frågor och fick oss att känna förtroende för både henne och byrån som hon representerar.