Alla kategorier Mäklare Gotland Gotland Visbymäklarna Jessica Hallgren

Jessica Hallgren
en del av Visbymäklarna

Österväg 15
621 45 Visby — Visa karta

Vad tror Jessica att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 21 kunder tycker om Jessica Hallgren

• Gunnar R
    Gunnar R skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Måttfullhet, fasthet och förtroende är några egenskaper vi spontant förknippade med Jessica Hallgren i hennes roll som fastighetsmäklare åt oss.
    Med dessa egenskaper i bagaget träffade hon mästerligt, tycker vi, "mitt i prick" i en mångfasetterad process, som en fastighetsförsäljning innebär. Den
    innefattar alltifrån presentation av objektet i skrift jämte visningar till skapande av kontaktytor med (och mellan) både köpare och säljare med
    hithörande kraftfält av ofta psykologisk art.
    Visbymäklarna har anledning att känna stolthet över Jessica Hallgren, som ett lysande varumärke.

Uppsala den 5 januari, 2018
    Gunnar och Birgitta Ronquist Läs mer
  • Marie G
    Marie G skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Skötte allt mycket smidigt utan att vi behövde tänka på något. Läs mer
  • Jan-mikael N
    Jan-mikael N skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Jessica verkade vara lite osäker och det är inget fel med det om man inte har så mycket erfarenhet.
    Men allt blev bra så inget att klaga på. Läs mer
  • Birgitta R
    Birgitta R skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    hithörande kraftfält av ofta psykologisk art.

Uppsala den 5 januari, 2018
    Gunnar och Birgitta Ronquist Läs mer
  • Ann-charlotte M
    Ann-charlotte M skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Jag var mycket nöjd med bemötande. Trevlig och snabb att svara. Fick bra råd. Läs mer
  • Mattias J
    Mattias J skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Hon var väldigt tillmötesgående och smidig att ha och göra med! Läs mer
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Jessica tog hand om min försäljning med engagemang och tydlig vilja att göra ett bra jobb. Hon svarade på mail på tider jag inte hade förväntat mig och var under hela resan engagerad. Det märktes att hon även var mån om köparen och jag skulle rekommendera Jessica till både köpare och säljare. Blir det flera fastighetsaffärer skulle jag kontakta Visbymäklarna igen. Läs mer
  • Malin S
    Malin S skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Jessica är den första jag köpt en bostad av, så jag har ingen att jämföra med på så sätt, men om jag jämför med de andra mäklare jag mött när jag gått på visningar har Jessica varit den bästa. Jag har upplevt henne som väldigt genuin och mån om att hjälpa mig. Hon har varit rakt på sak, inte överdrivet säljig och smörig, vilket jag uppskattat. Och framförallt har hon varit väldigt hjälpsam med att hitta den bästa lägenheten för mig. Läs mer
  • Susanne A
    Susanne A skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Blev rekomenderad av en en vän att söka upp Jessica. Mitt första intryck av Jessica var rolig sen kom en otroligt lugn och väldigt kompetent mäklare. Vi fick väldigt bra kontakt med henne och hela affären sköttes mycket bra. Skulle gärna rekommendera henne till mina vänner. Läs mer
  • Filip A
    Filip A skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Jessica förstod direkt det speciella och unika med vårt hus. Jessicas glädje och entusiasm över uppdraget i kombination med hennes kunnande och tålamod betydde allt. Att slutresultatet blev långt över förväntan visade att hon läst av marknaden och potentiella köpare helt rätt. Läs mer
  • Rune B
    Rune B skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Upplevde Jessica som en mycket trevlig och kompetent person.
    Under dom veckor vi hade kontakt i samband med försäljning var det aldrig minsta gnissel om någonting. Omtänksam, humoristisk och med lite glimt i ögat vilket uppskattas. Ur mitt perspektiv som säljare tycker jag dessutom att hon lyckades alldeles utmärkt i sin yrkesroll. Att hon dessutom gillar lakrits är såklart ytterligare ett plus. Ett bättre bemötande ser jag inte hur det skulle vara möjligt. Läs mer
  • Rickard G
    Rickard G skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    En bra och trevlig mäklare som är påläst och kam svara på dom flesta frågorna Läs mer
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Ger ett lugnt och tryggt intryck och är bra på att ge information. Läs mer
  • Veronica E
    Veronica E skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Jessica är väldigt trevlig och vi fick bra kontakt redan på vår första visning! Läs mer
  • Karolina R
    Karolina R skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Ett tryggt och professionellt bemötande, dom bästa förutsättningarna för att känna att man har gjort en bra bostadsaffär. Läs mer
  • Runo S
    Runo S skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    hon ger ett lugnt o fint intryck vid alla våra träffar samt verkar kunna sin sak fick svar snabbt på de frågor jag hade så jag rekommenderar denna mäklare till andra kunder Läs mer
  • John P
    John P skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Jessica är trevlig och tillmötesgående. Lättillgänglig. Inte påstridig i kundkontakten vilket är positivt. Läs mer
  • Lars K
    Lars K skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Saklig, metodisk och lugn.
    Allt enligt mina förhoppningar. Läs mer
  • Per G
    Per G skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Proffsig och Personlig, kompetent Visbymäklare, men framför allt ett personligt engagemang. Läs mer
  • Ingela V
    Ingela V skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Jessica bemötte oss proffsigt från dag 1 tills affären var klar, hon var tydlig, noggrann men ändå personlig.
    Jag rekommenderar henne varmt.
    Supernöjd. Läs mer
  • Malin N
    Malin N skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Jag fick ett väldigt bra intryck av Jessica. Glad och trevlig. Jag fick tydliga svar på frågor och funderingar. Läs mer
Jörgen Andersson
Anna Jakobsson