Jessica Hallgren
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-05 - 2020-04

Läs vad 67 Läs vad Jessica Hallgren

• Gunilla H sålde sitt hus med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna

2020-04-28

Visby Söder
    Jessica är professionell och förtroendeingivande, med både känsla och en mild glimt i ögat. Hon hjälper och, stöttar och tipsar genom hela försäljningen, utan att på något sätt stressa. Försäljningen av villan gick smidigare och bättre än förväntat – tack vare Jessica och Visbymäklarna. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Christer L köpte sitt hus med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna

2020-04-09

Gotland
    Har köpt en villa och blev trevligt bemött
    information och kreavitet saknades. alla osö
    äkerheter belystes inte och kändes osäkeert
    blev ingen bra överlåtelse Läs mer
  • Tord P köpte sitt hus med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna

2020-03-03

Visby Furulund
    Vi har köpt en 1 1/2 plans villa.
    Fick ett bra bemötande.
    Hade inga förväntningar på mäklaren, affären har skötts smidigt. Läs mer
  • Viktoria O sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna

2020-03-02

Visby Södercentrum
    Jag sålde min lägenhet och fick hjälp av Jessica. Jag fick ett bra bemötande och hon förklarade på ett bra sätt så att jag förstod alla moment. Läs mer
  • Helene S köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna

2020-01-14

Visby Innerstad
    Jessica ingav stort förtroende. Tydlig och väl utvecklad kontakt med sin klient. Stor hjälp med dokumentation och underlag för att slutföra köpet var avgörande för oss som distansköpare. Våra varmaste rekommendationer för Jessicas sätt att stödja och lotsa både säljare och köpare genom processen. Läs mer
  • Hugo W sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna

2019-12-19

Visby Innerstad
    Enkel att ha och göra med. Bra kontakt med säljare och köpare. Läs mer
  • Fredrik L sålde sitt hus med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna

2019-11-03

Gotland
    Sålt vår nyrenoverade villa. Från fotografering till försäljning exakt en månad. Vi har använt detta företag tidigare men kollade runt lite priser och det gjorde vårt val ännu säkrare. Vi förväntade oss ett proffsigt och smidigt bemötande vilket vi också fick. Jessica hade en plan från början och det blev precis som hon hade tänkt. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Lina S köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna

2019-10-30

2:a
    Visby Länna
    Fick som köpare gott intryck av Jessica, trevligt bemötande och hade en bra kontakt genom hela processen. Läs mer
  • Safi A köpte sitt hus med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna

2019-10-27

Gotland
    Proffesionellt bemötande av mäklaren. Läs mer
  • John H sålde sitt hus med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna

2019-10-26

Visby Söder
    Sålde en tomt och fick fantastiskt bemötande av Jessica. Vid kontrakt skrivningen visade Visbymäklarna att man jobbar som en familj och alla hjälptes åt för att lösa problemet med säljare och köpare som var på olika destinationer. Proffsigt rakt igenom! Läs mer

Andra mäklare hos Visbymäklarna

Jörgen Andersson