Jessica Hallgren
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-02 - 2020-01

Läs vad 63 Läs vad Jessica Hallgren

• Helene S köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna

2020-01-14

Visby Innerstad
    Jessica ingav stort förtroende. Tydlig och väl utvecklad kontakt med sin klient. Stor hjälp med dokumentation och underlag för att slutföra köpet var avgörande för oss som distansköpare. Våra varmaste rekommendationer för Jessicas sätt att stödja och lotsa både säljare och köpare genom processen. Läs mer
  • Hugo W sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna

2019-12-19

Visby Innerstad
    Enkel att ha och göra med. Bra kontakt med säljare och köpare. Läs mer
  • Fredrik L sålde sitt hus med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna

2019-11-03

Gotland
    Sålt vår nyrenoverade villa. Från fotografering till försäljning exakt en månad. Vi har använt detta företag tidigare men kollade runt lite priser och det gjorde vårt val ännu säkrare. Vi förväntade oss ett proffsigt och smidigt bemötande vilket vi också fick. Jessica hade en plan från början och det blev precis som hon hade tänkt. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Lina S köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna

2019-10-30

Visby Länna
    Fick som köpare gott intryck av Jessica, trevligt bemötande och hade en bra kontakt genom hela processen. Läs mer
  • Safi A köpte sitt hus med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna

2019-10-27

Gotland
    Proffesionellt bemötande av mäklaren. Läs mer
  • John H sålde sitt hus med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna

Visby Söder
    Sålde en tomt och fick fantastiskt bemötande av Jessica. Vid kontrakt skrivningen visade Visbymäklarna att man jobbar som en familj och alla hjälptes åt för att lösa problemet med säljare och köpare som var på olika destinationer. Proffsigt rakt igenom! Läs mer
  • Daniel S köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna

Visby Lasarettsområdet
    Köpt lägenhet, super hjälp och service Läs mer
  • Irene K köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna

Visby Länna
    Utmärkt mäklare! God återkoppling. Ärlig och pålitlig samt tillmötesgående. Vi är mycket nöjda och glada för den kontakten som i har fått med Jessica! Läs mer
  • Oskar L sålde sitt hus med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna

2019-08-28

Västra Gotland
    Jessica är en lyhörd, påläst och proffsig mäklare som jag rekommenderar starkt. Högsta betyg på samtliga punkter vid försäljningen av vårt fritidshus. Läs mer
  • Annika M sålde sitt hus med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna

2019-08-27

Visby Öster
    Jag har sålt en äldre illa som jag bott i under trettio år. Jag har fått ett korrekt och välbalanserat bemötande. Min upplevelse är att Jessica visat att hon tyckt om objektet och på det sättet lyckats förmedla den känslan till tänkbara köpare. Jessica är lätt att få kontakt med både på ett personligt plan och via telefon, sms och mejl.

Samarbetet motsvarar mina förväntningar på vad en mäklare förväntas göra. Läs mer

Andra mäklare hos Visbymäklarna

Jörgen Andersson