Jessica Hallgren

Jessica Hallgren

Jessica Hallgren är mäklare på Visbymäklarna

Jessica Hallgren har varit registrerad mäklare sedan 2012-08. Jessica Hallgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-07 och har fått 74 omdömen med ett betyg på 4.7. Jessica Hallgren har haft 20 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 74 Läs vad Jessica Hallgren

• 2020-11-15
    Jag har tillsammans med mina barn sålt en fastighet i Tofta och en fastighet på bergbetningen Visby. Jag har alltid blivit väl och proffesionellt bemött. Det var inga lätta jobb, men Jessica skötte allt på absolut bästa sätt.
    Solveig H
    • 153.0 m²
    • Gotland
    sålde sitt hus med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
  • 2020-11-13
    Jessica är väldigt bra att jobba med. Lugn, systematisk och professionell. Lämnar inget åt slumpen. Jag har rekommenderat Jessica till vänner, kollegor och bekanta//Anita
    Anita K
    • 37.3 m²
  • 2020-10-22
    Jag sålde en lite lgh på Södertorg 12c 17kvm och det gick så snabbt och Jessica var så kunnig i allt och ärlig person jag rekommenderar henne varm.
    Carina W
    • 17.0 m²
  • 2020-10-02
    En mäklare som ingav förtroende genom sin trygghet, noggrannhet, serviceanda
    Tommy O
    • 3:a
    • 81.0 m²
    • Visby Furulund
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
  • 2020-07-20
    Vi har köpt ett fritidshus precis och har fått den bästa tänkbara servicen av Jessica. Hon är engagerad, insatt i de objekt hon säljer och påläst om lagar och regler. Hon är toppen!
    Sofie K
    • 2:a
    • 28.0 m²
    • Östra Gotland
    köpte sin stuga med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
  • 2020-07-15
    Trygg, kunnig och snabb hjälp
    Elin P
    • 17.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
  • 2020-06-21
    Jessica är kunnig, lugn och trevlig. Känner stort förtroende för henne. Kan rekommendera Jessica som mäklare vid både köp och försäljning.
    Susanne S
    • 2:a
    • 68.5 m²
    • Visby Öster
  • 2020-04-28
    Jessica är professionell och förtroendeingivande, med både känsla och en mild glimt i ögat. Hon hjälper och, stöttar och tipsar genom hela försäljningen, utan att på något sätt stressa. Försäljningen av villan gick smidigare och bättre än förväntat – tack vare Jessica och Visbymäklarna. Rekommenderas varmt!
    Gunilla H
    • 105.0 m²
    • Visby Söder
    sålde sitt hus med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
  • 2020-04-09
    Har köpt en villa och blev trevligt bemött information och kreavitet saknades. alla osö äkerheter belystes inte och kändes osäkeert blev ingen bra överlåtelse
    Christer L
    • 153.0 m²
    • Gotland
    köpte sitt hus med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
  • 2020-03-03
    Vi har köpt en 1 1/2 plans villa. Fick ett bra bemötande. Hade inga förväntningar på mäklaren, affären har skötts smidigt.
    Tord P
    • 162.0 m²
    • Visby Furulund
    köpte sitt hus med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte