Jessica Hallgren

Jessica Hallgren

Jessica Hallgren är mäklare på Visbymäklarna

och har varit registrerad mäklare sedan 2012. Jessica Hallgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2017 och har fått 70 omdömen sedan 2017-07-05. Jessica Hallgren har haft 24 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-09 - 2020-08

70 omdömen om Jessica Hallgren

• Vi har köpt ett fritidshus precis och har fått den bästa tänkbara servicen av Jessica. Hon är engagerad, insatt i de objekt hon säljer och påläst om lagar och regler. Hon är toppen!
    Sofie K köpte sin stuga med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    2020-07-20
    • 2:a
    • 28.0 m²
    • Östra Gotland
    2020-07-20
  • Trygg, kunnig och snabb hjälp
    Elin P köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    2020-07-15
    • 17.0 m²
    2020-07-15
  • Jessica är kunnig, lugn och trevlig. Känner stort förtroende för henne. Kan rekommendera Jessica som mäklare vid både köp och försäljning.
    Susanne S sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    2020-06-21
    • 2:a
    • 68.5 m²
    • Visby Öster
    2020-06-21
  • Jessica är professionell och förtroendeingivande, med både känsla och en mild glimt i ögat. Hon hjälper och, stöttar och tipsar genom hela försäljningen, utan att på något sätt stressa. Försäljningen av villan gick smidigare och bättre än förväntat – tack vare Jessica och Visbymäklarna. Rekommenderas varmt!
    Gunilla H sålde sitt hus med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    2020-04-28
    • 105.0 m²
    • Visby Söder
    2020-04-28
  • Har köpt en villa och blev trevligt bemött information och kreavitet saknades. alla osö äkerheter belystes inte och kändes osäkeert blev ingen bra överlåtelse
    Christer L köpte sitt hus med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    2020-04-09
    • 153.0 m²
    • Gotland
    2020-04-09
  • Vi har köpt en 1 1/2 plans villa. Fick ett bra bemötande. Hade inga förväntningar på mäklaren, affären har skötts smidigt.
    Tord P köpte sitt hus med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    2020-03-03
    • 162.0 m²
    • Visby Furulund
    2020-03-03
  • Jag sålde min lägenhet och fick hjälp av Jessica. Jag fick ett bra bemötande och hon förklarade på ett bra sätt så att jag förstod alla moment.
    Viktoria O sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    2020-03-02
    • 43.5 m²
    • Visby Södercentrum
    2020-03-02
  • Jessica ingav stort förtroende. Tydlig och väl utvecklad kontakt med sin klient. Stor hjälp med dokumentation och underlag för att slutföra köpet var avgörande för oss som distansköpare. Våra varmaste rekommendationer för Jessicas sätt att stödja och lotsa både säljare och köpare genom processen.
    Helene S köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    2020-01-14
    • 32.7 m²
    2020-01-14
  • Enkel att ha och göra med. Bra kontakt med säljare och köpare.
    Hugo W sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    2019-12-19
    • 32.7 m²
    2019-12-19
  • Sålt vår nyrenoverade villa. Från fotografering till försäljning exakt en månad. Vi har använt detta företag tidigare men kollade runt lite priser och det gjorde vårt val ännu säkrare. Vi förväntade oss ett proffsigt och smidigt bemötande vilket vi också fick. Jessica hade en plan från början och det blev precis som hon hade tänkt. Rekommenderas starkt!
    Fredrik L sålde sitt hus med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    2019-11-03