Alla kategorier Mäklare Gotland Gotland Visbymäklarna

Visbymäklarna

Österväg 15, 621 45 Visby — Visa karta

Välkommen till Visbymäklarna!

Ska du göra en bostadsaffär på Gotland? Vi är det engagerade gotländska mäklarföretaget som sätter människan i fokus. Vi gjorde valet att bli helt fristående för att på så sätt kunna anpassa oss än mer efter våra kunders önskemål.

Vårt mål är helt enkelt komma närmare kunden och på det sättet ytterligare höja kvaliteten i vår mäklartjänst. Med andra ord, förädla det arbetssätt som varit vårt de senaste 10 åren. Vi har 40 års erfarenhet och ett mycket gott rykte.

Kontakta oss så berättar vi mer om hur vi jobbar!

Läs vad 444 kunder tycker om Visbymäklarna

• 2019-06-23

Helena L skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Jag sålde ett riv/renoveringsobjekt med stor tomt. Jag blev mycket väl bemött av en glad, trevlig och positiv mäklare. Mina förväntningar var att få mitt ställe sålt, och det fick jag tack vare Jessica. Läs mer
  • 2019-06-21

Jennie H skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Köpte hus där Jörgen var mäklare.
    Mycket professionell och trovärdig. Ger ett seriöst intryck. Vi valde därför honom som mäklare till vår bostadsrätt. Läs mer
  • 2019-06-21

Camilla R skrev om Anna Skoggren en del av Visbymäklarna
    I samband med försäljning av en villa har Anna hjälpt mig. Hon är alltid tillgänglig, trevlig och kompetent. Om det var något hon inte hade koll på så tog hon reda på det tillsammans med de mer erfarna kollegorna. Mina behov av att få hjälp i hela processen tillgodosåg Anna på ett bra sätt. Läs mer
    2019-06-22 Anna S svarar Camilla R
    Tack Camilla för fina ord. Önskar dig stort lycka till med allt nytt som ligger framför dig!

Gunilla E skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Har både köpt och sålt en villa genom Jörgen. Samma villa med 20 års mellanrum. Det finns ju en anledning att man återkommer till samma mäklare, nöjda kunder kommer tillbaka ;)
    Jörgen är kunnig, och lyhörd för ens önskemål. Är mycket nöjd med affären, som gick både snabbt och smidigt. Läs mer

Börje S skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Trevlig o tillmötesgående
    Rekomenderas Läs mer

Carolina C skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Jessica har sålt vårt hus. Hon är mycket trevlig och positiv och har skött hela bostadsaffärer på ett proffesionellt sätt. Hon har på ett tydligt sätt gått igenom försäljningen steg för steg. Vi som säljare är mycket nöjda och det tror jag även köparna är. Läs mer
  • 2019-06-18

Teddy L skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Trevlig och korrekt i hela processen. Läs mer

Kari M skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jörgen och Anders som också var inblandad i affären var helt igenom proffsiga i sitt bemötande. Läs mer

Magnus N skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Har sålt ett hus. Blev bra och professionellt bemött. Fungerade bra att diskutera prisbilder. Jörgen lever upp till samtliga förväntningar vi hade. Läs mer

Sara O skrev om Anna Skoggren en del av Visbymäklarna
    Trevlig, proffsig och otroligt hjälpsam! Läs mer
    2019-06-17 Anna S svarar Sara O
    Stort tack för förtroendet! Önskar er all lycka till med ert "nya" bostadsliv.

Jan E skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Sålt fastighet i Visby. Trevligt, korrekt och välkomnande bemötande. Förutom ett positivt ekonomiskt utfall så var förhoppningen att det skulle bli en kort process utan störningar och friktioner. Jag anser att Jörgen levererade till 100 procent. Jag är otroligt nöjd och kommer självfallet att nyttja hans tjänster igen. En yrkesman ut i fingerspetsarna! Läs mer
  • 2019-05-09

Eren G skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Sålde min lägenhet och var lite orolig för att hitta mäklare, var rädd att jag skulle få en besserwisser som inte skulle lyssna på mig... Jessica är precis tvärtom. Trevlig, kompetent och lätt att ha att göra med, det klickade direkt. A++ skulle anställa igen om jag hade råkat äga fler lägenheter i Visby. ;) Läs mer
  • 2019-05-06

Susanne W skrev om Anna Skoggren en del av Visbymäklarna
    Sålt Lägenhet. Anna har varit proffsig hela vägen... Läs mer
    2019-06-18 Anna S svarar Susanne W
    Tack Susanne för att jag fick möjligheten att hjälpa er.
  • 2019-05-05

Marianne H skrev om Anna Skoggren en del av Visbymäklarna
    Vi har sålt en bostadsrätt (dödsbo). Anna har bemött oss på bästa sätt. Alltid glad och trevlig samt kunnig i sak. Hon har hela tiden informerat oss om hur allt fortskridit. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-05-04

Hans L skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Ett mycket proffsigt arbete och bemötande. Bevakade vårt intresse till fullo samtidigt som han också visade stor repekt för att göra rätt mot säljare och övriga köpare. Läs mer
  • Josefine S

2019-05-04

Josefine S skrev om Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    Anders har varit väldigt tillmötesgående och hjälpsam med köpet av vårt nya hus. Professionellt bemötande och alltid snabba svar. Vi ger Anders våra varmaste rekommendationer! Läs mer
    2019-05-06 Anders L svarar Josefine S
    Kul att ni är nöjda. Hoppas ni kommer att trivas i ert nya hem!
  • 2019-05-03

Johan V skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Med ett trevligt och personligt bemötande ger Jörgen ett proffesionellt och engagerat intryck. Läs mer
  • 2019-05-03

Benny B skrev om Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    En oro eftersom jag bor på fastlandet inför försäljningen av min mors hus på Gotland.
    Allt och jag menar allt har gått väldigt bra med uppgifter som ska fram mm. Anders har skött allt exemplariskt, trodde inte det var så enkelt för mig,
    Enkelheten beror ju på Anders sätt att genomföra försäljningen.
    Jag vill förorda Anders Larsson vid all hjälp med försäljning. Läs mer
    2019-05-03 Anders L svarar Benny B
    Tack för dom fina orden Benny. En husförsäljning är ett samarbete mellan mäklare och säljare. Funkar det och man är ärlig och tydlig i kommunikationen åt bägge håll så blir det enkelt!

Bo N skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Visbymäklarna har gott rykte och det har de uppfyllt även denna gång. Jag är nöjd med min tomtförsäljning. Läs mer

Karin H skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Trevlig och pålitlig. Är också kunnig och lyhörd. Läs mer

Maria U skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Jag sålde min sommarstuga.
    Jag blev väldigt bra bemött, fick all service som jag behövde och har all förtroende för mäklaren.

Jag har även använt firman tidigare och upplevde det samma då.
    Högsta betyg! Kan stark rekommendera både firman och den enskilde mäklaren jag har haft förmånen att ha. Läs mer
  • Johan B

2019-03-13

Johan B skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Gjort flera affärer med Jörgen.
    Alltid ordning och reda.
    Bästa mäklaren! Läs mer
  • 2019-03-13

Ingrid E skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Har sålt en lägenhet i Visby
    3:a byggt 2014
    Utmärkt bemötande och bra värderad lägenhet från början
    Förväntningarna blev bättre än vad vi kunde tro.
    Mäklare hade bra kontakter från från tidigare spekulanter, vilket gör att resultatet blev mycket bra Läs mer
  • 2019-03-13

Jan E skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Lägenhet Visby med unikt klänge.
    Prissättningen passade oss.
    Personligt bemötande. Läs mer
  • 2019-03-12

Jenny V skrev om Anna Skoggren en del av Visbymäklarna
    Anna kontaktade oss via vår annons på blocket. Hon var sedan fantastiskt lyhörd för vad vi sökte och visade oss det rätta huset inom kort. Med hennes hjälp gjordes en snabb affär - vi äger nu vårt drömhus innanför Visbys ringmur. Anna är verkligen en mäklare utöver de vanliga som vi varmt rekommenderar!! Läs mer
  • 2019-03-12

Bo J skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Vi köpte en 3-rumslägenhet på Ö.Hansegatan. Vi bemöttes på ett bra sätt av Jessica Läs mer

Anna N skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jörgen är en fantastiskt bra mäklare som alltid känns genuint intresserad och tillmötesgående. Vi har haft mycket kontakt inför köpet av vår nuvarande bostad och Jörgen har varit till mycket stor hjälp! Läs mer

Roselie B skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Det är nu andra gången jag anlitar Jörgen när jag ska sälja min bostad.
    Det var det självklara valet eftersom jag var hel nöjd vid förra försäljningen.

Jörgen är lugn, rak, tydlig och lyhörd. Han återkopplar snabbt vid frågor och under försäljningen.

Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer

Anna S skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Alltid ett mycket gott och personligt bemötande samt snabba svar och återkoppling på frågor kring bostadsköpet. Kan varmt rekommendera Jörgen och Visbymäklarna! Läs mer

Margareta H skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Köp av hus i Stenkumla.
    Exceptionell service från Jörgen. Läs mer

Amadeus L skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jättebra! Har köpt lägenhet. Blev bemött riktigt bra. Hade inte direkt några förväntningar utan han var bara helt enkelt bra, klok och utförlig. Läs mer

Anna H skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jag har haft hjälp av Jörgen Andersson på Visbymäklarna i flera husförsäljningar och han är så duktig. Mycket nöjd med hans seriösa och trevliga sätt. Läs mer

Eva K skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jag har köpt en lägenhet i Visby. Mäklaren har varit snabb och hjälpsam och jag har fått den information jag behövs på ett trevligt och tillmötesgående sätt.
    Mäklaren leve upp till mina förväntningar och överträffade dem. Läs mer
  • Marianne A

2019-03-11

Marianne A skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jörgen har ingett stort förtroende i hela processen med att sälja min bostadsrätt. Han har kommit med goda råd och vägledning utöver mina förväntningar. Jag rekommenderar Jörgen varmt. Läs mer

Patrik V skrev om Anna Skoggren en del av Visbymäklarna
    Vi blev uppringda av Anna då vi anmält intresse av att köpa bostad i Visbys innerstad.
    En mer tillmötesgående person får man nog leta efter länge innan man hittar. Hon har verkligen räddat vår situation för att kunna fortsätta leva på denna fantastiska ö.
    Jag kan varmt rekommendera Anna för alla som vill köpa och sälja bostad. Hon har gjort ett fantastiskt jobb.
    Med vänlig hälsning Patrik och Jenny Läs mer
    2019-03-11 Anna S svarar Patrik V
    Stort tack för de fina orden. Jag önskar er stort lycka till med er nya bostad.

Petra L skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Vi har köpt en Lägenhet och det har varit tydlighet och trevligt bemötande hela vägen.

Vi är supernöjda. Läs mer
  • 2019-03-01

Anna L skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jag har haft Jörgen som mäklare vid både köp och försäljning av lägenhet. Kan inte tänka mig en bättre mäklare. Han är lättsam, tillmötesgående och noggrann. Läs mer
  • 2019-02-24

Richard M skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Bra bemötande och Väldigt bra rådgivare vid både visning och köp av objekt Läs mer
  • 2019-02-22

Erik R skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jörgen sålde vår bostadsrätt på samma avspänt professionella sätt som när vi köpte den via honom. Lugnt, lyhört, informerande. Vi kände oss helt trygga med hela försäljningsprocessen och rekommenderar Jörgen varmt, både som köpare och säljare. Läs mer
  • 2019-02-20

Roland E skrev om Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    Jag kunde inte gå på ordinarie visning, men Anders fixade så jag fick en egen visning. Vid varje kontakt och frågafrån min sida återkom Anders direkt. Likaså kunde han svara på mina frågor eller såg till att snabbt ta redapå drt.
    Jag är oerhört nöjd med bemötandet, servicen och hanteringen av mitt köp av bostad i Visby. Läs mer
  • 2019-02-20

Per S skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Sålt en bostadsrättslägenhet i Visby.
    Inger förtroende både hos säljare och köpare Läs mer
  • 2019-01-29

Jacob G skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Ofantligt tålamod och duktig på att lyssna och ta in säljarens önskemål. Läs mer
  • 2019-01-24

Mikael P skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Vi köpte vår bostadsrätt vis Visbymäklarna. Jörgen gav ett mycket positivt bemötande och gav oss utförlig information om bostaden, höll oss uppdaterade under hela processen.

I det fall vi någon gång kommer att sälja bostaden så kommer vi definitivt att anlita Jörgen.

Hälsningar Mikael Läs mer
  • 2019-01-10

Jonas B skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Proffsig och påläst. Smidig försäljning där Jörgen var högst bidragande Läs mer
  • 2019-01-08

Jan B skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Pålitlig ,effektiv och korrekt med stor kontaktyta!
    Genomförde vår senaste affär genom direktförsäljning till lagrad kundkontakt och till nöjaktigt pris.
    Vårt förstahandsalternativ på den gotländska mäklarmarknaden. Läs mer
  • 2019-01-08

Sara F skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Kände mig bemött med respekt och vilja att informera på ett sätt som var lätt att förstå med min ringa kunskap om försäljning av bostadsrätt. Läs mer
  • Aina H

2019-01-02

Aina H skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Mycket bra bemötande och ett utmärkt utfört köp uppdrag. Service och god hjälp med allt. Tillgänglig när det strular till sig och villig att lösa problem. Läs mer
  • 2019-01-02

Lars-Gunnar H skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Brf.
    Ett mycket lyckat samarbete.
    Vi är mycket nöjda med vad Jörgen har presterat. Läs mer
  • 2018-12-25

Ingegerd V skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jag har sålt en lägenhet och tycker att mina förväntningar på försäljningen som säljare, blivit helt tillgodosedda av mäklaren. Ett allt igenom professionellt och positivt bemötande, vilket gör att jag skulle vända mig till samma mäklare igen, om det skulle vara aktuellt med en försäljning. Läs mer
  • Tomas E

2018-12-23

Tomas E skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Anlitade Jörgen Andersson att förmedla försälningen av min vår villa fastighet. Från första mötet till slutförandet av fastigheten,ett mycket trevligt bemötande saklig kunnig jäktade inte lät oss bestämma takten. Utfallet av försäljningen blev mycket bättre än vad vi hade förväntat oss. Vi är supernöjda med Jörgen rekommenderar gärna honom som mäklare. Läs mer
Jörgen Andersson
Jessica Hallgren