Visbymäklarna

Österväg 15, 621 45 Visby — Visa karta

Välkommen till Visbymäklarna!

Ska du göra en bostadsaffär på Gotland? Vi är det engagerade gotländska mäklarföretaget som sätter människan i fokus. Vi gjorde valet att bli helt fristående för att på så sätt kunna anpassa oss än mer efter våra kunders önskemål.

Vårt mål är helt enkelt komma närmare kunden och på det sättet ytterligare höja kvaliteten i vår mäklartjänst. Med andra ord, förädla det arbetssätt som varit vårt de senaste 10 åren. Vi har 40 års erfarenhet och ett mycket gott rykte.

Kontakta oss så berättar vi mer om hur vi jobbar!

Läs vad 484 kunder tycker om Visbymäklarna

• 2019-12-11

Berit Elisabet S skrev om Anna Skoggren en del av Visbymäklarna
    Har sålt ett hus via Anna.
    En mycket kompetent, inlyssnande,
    ödmjuk mäklare/person.
    Hon vänder och vrider på allt för att det ska bli så bra som möjligt.
    En mäklare som inte är ute efter att ”få så mycket som möjligt ”.
    Lyssnar verkligen på säljaren, blir mer som en vän än mäklare.
    Kan starkt rekommendera Anna som mäklare. Läs mer
  • 2019-11-14

Mirjam T skrev om Anna Skoggren en del av Visbymäklarna
    Anna sålde vårt hus och såg verkligen huset med dess potential! Detta återspeglades verkligen vid försäljningen där hon ärligt och med hjärta tog sig an uppgiften.
    Fanns också där vid frågor eller funderingar, Har också bredd på sina kunskaper kring en försäljning med allt vad det innebär. Det hon var tveksam till tog hon alltid reda på!
    Kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
    2019-12-11 Anna S svarar Mirjam T
    Tack Mirjam för din fina feedback och för att ni gav mig förtroendet att få hjälpa er.
    Stort lycka till framöver!
  • 2019-11-11

Erik W skrev om Anna Skoggren en del av Visbymäklarna
    En mycket bra och personlig mäklare som jag gärna anlitar igen. Anna visar verkligen värme och engagemang i sitt arbete, imponerande! Läs mer
    2019-12-11 Anna S svarar Erik W
    Ett stort tack Erik för ett fint samarbete och för er flexibilitet igenom hela affären. Jag hoppas ni kommer att trivas lika bra i ert nya boende.
  • 2019-11-11

Erik W skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Vi har köpt villa i Visby. Snabb och bra affär!
    Bra bemötande. Jörgen levde verkligen upp till förväntningarna med råge! Läs mer
  • 2019-11-08

Lena L skrev om Anna Skoggren en del av Visbymäklarna
    Engagerad och förstående
    Kompetent och aktiv Läs mer
    2019-12-11 Anna S svarar Lena L
    Tack Lena för din positiva feedback och för att jag fick förtroendet att hjälpa er.

Inger L skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jag har köpt en bostadsrätt och blev genast trevligt bemött. En lugn och fin man. Han informerade sakligt och kunnigt om objektet jag fick även möjlighet att i lugn och ro läsa igenom köpehandlingen. Läs mer

Malin E skrev om Anna Skoggren en del av Visbymäklarna
    Trovärdig, ansvarsfull och hjälpsam när vi köpte villa i Klintehamn.

Bra upplevelse. Läs mer

johanna g skrev om Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    Anders Larsson är noggrann, kunnig, vänlig och realistisk. Snabb i återkopplingar och håller goda kontakter mellan samtliga parter. Jag har både köpt och sålt genom Anders Larsson. Han är en superbra mäklare, helt enkelt! Läs mer
    2019-11-06 Anders L svarar johanna g
    Tack Johanna! Nu får vi hoppas att du kan hitta ett annat boende på Gotland som passar bättre så småningom.

Petra L skrev om Anna Skoggren en del av Visbymäklarna
    Vi har fått hjälp av Anna att sälja vår sommarstuga, vi är mer än nöjda med både bemötande och arbetet under pågående försäljning. Tack för proffsigt arbete. Läs mer
  • 2019-11-05

Ulla R skrev om Anna Skoggren en del av Visbymäklarna
    Jag har sålt ett fritidshus
    Hon visade intresse, var redig och utförlig i beskrivningen av vad hon kunde stå till tjänst med.
    I stort sett levde hon upp till mina förväntningar
    Anna Skoggren är en mycket trevlig, hjälpsam, intelligent peson som det är lätt att ha att göra med. Hon är tydlig och rak på sak. Läs mer
    2019-12-11 Anna S svarar Ulla R
    Tack Ulla för dina fina ord. Jag är glad över att det var just jag som fick möjligheten att hjälpa dig.
    Lycka till i nya lägenheten!
  • 2019-11-03

Fredrik L skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Sålt vår nyrenoverade villa. Från fotografering till försäljning exakt en månad. Vi har använt detta företag tidigare men kollade runt lite priser och det gjorde vårt val ännu säkrare. Vi förväntade oss ett proffsigt och smidigt bemötande vilket vi också fick. Jessica hade en plan från början och det blev precis som hon hade tänkt. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-10-30

Lina S skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Fick som köpare gott intryck av Jessica, trevligt bemötande och hade en bra kontakt genom hela processen. Läs mer
  • 2019-10-28

Liza L skrev om Anna Skoggren en del av Visbymäklarna
    Köpte bostadsrätt och Anna upplevdes som mycket kompetent och fanns tillgänglig för små och stora frågor genom hela processen. Trygg, proffsig, tillmötesgående och vänlig. Kan varmt rekommendera Anna. Läs mer
    2019-10-29 Anna S svarar Liza L
    Tack Liza och Axel för sån fin och positiv feedback. Jag önskar er all lycka till med ert nya boende och hoppas att jag får komma på besök när ni är klara.
  • 2019-10-28

Axel B skrev om Anna Skoggren en del av Visbymäklarna
    2019-12-11 Anna S svarar Axel B
    Tack för din positiva feedback..
    Jag är väldigt glad över att ni är nöjda med ert nya boende och önskar er stort lycka till framöver.
  • 2019-10-27

Safi A skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Proffesionellt bemötande av mäklaren. Läs mer

John H skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Sålde en tomt och fick fantastiskt bemötande av Jessica. Vid kontrakt skrivningen visade Visbymäklarna att man jobbar som en familj och alla hjälptes åt för att lösa problemet med säljare och köpare som var på olika destinationer. Proffsigt rakt igenom! Läs mer

Daniel S skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Köpt lägenhet, super hjälp och service Läs mer

Torbjörn H skrev om Anna Skoggren en del av Visbymäklarna
    Jag sålde en lägenhet för ett dödsbo. Jag bor inte på Gotland så Anna skötte allt och fick även kolla saker som tex om eldstaden var godkänd att elda i. Hon höll mej informerad om allt hela tiden. Hon svarade på mina frågor och förklara för och nackdelar på allt. Vill man ha en mäklare som sköter allt profsigt kan jag varmt rekommendera Anna Läs mer
    2019-10-26 Anna S svarar Torbjörn H
    Stort tack Torbjörn för dina fina ord. Det värmer gott att du är nöjd med mitt arbete. Lycka till framöver!

Irene Kidhall B skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Utmärkt mäklare! God återkoppling. Ärlig och pålitlig samt tillmötesgående. Vi är mycket nöjda och glada för den kontakten som i har fått med Jessica! Läs mer
  • 2019-10-22

Hans B skrev om Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    Vi har anlitat Anders ett par gånger och kan varmt rekommendera honom.
    Hans & Lena Bergsten Läs mer
    2019-11-06 Anders L svarar Hans B
    Lycka till nu, annars vet ni var jag finns :-).
  • Lena S

2019-10-21

Lena S skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Sålt en lägenhet.

Jag uppfattar Jörgen som ärlig, seriös och genuin. Han är saklig, mycket tillgänglig och vänlig. Läs mer

Jessica K skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Köpt en villa av Jörgen. Ärlig, kunnig, trevlig och professionell. Bästa mäklaren jag haft att göra med. Läs mer

Anita K skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Sålt bostadsrätt ,
    Positivt och personligt.
    Levde upp till alla mina förväntningar och lite till .
    Kan inte finnas en bättre mäklare
    Rekommenderar Jörgen så fort jag får tillfälle . Läs mer

Ann L skrev om Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    Professionellt, vänligt och trevligt bemötande.
    Har uppfyllt alla mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-10-03

Elisabet H skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Köpt lgh innanför murarna. Jörgen var tillgänglig för frågor (även obekväma tider) och gav ett seriöst intryck. Läs mer
  • 2019-09-22

Mats E skrev om Anna Skoggren en del av Visbymäklarna
    Snygg kontroll av mäklaren i alla led i köpet av fritidshus. Utmärkt progress och kundvänligt bemötande. Smidig process och bra matchning av mig som köpare med säljarens önskemål. Läs mer
  • 2019-09-20

Jon U skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Sålt en villa i Visby och fick genast ett fortroendeingivande intryck. Han gav också intrycket av att han verkligen månar om både köpare och säljare. Smidig upplevelse rakt igenom. Läs mer
  • 2019-09-18

Frida N skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Vi sålde en bostadsrätt på 106 kvm, 5 rok. Jörgen har från början till slut bemött oss otroligt professionellt och vänligt. Vi hade höga förväntningar då vi hört mycket bra om Jörgen men han lyckades överträffa förväntningarna. Vi är med andra ord väldigt nöjda och kommer anlita honom igen om det blir aktuellt! Läs mer
  • 2019-09-18

Thomas L skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Köpt ett radhus. Väldigt proffsig och energisk. Läs mer
  • 2019-09-17

Fredrik B skrev om Anna Skoggren en del av Visbymäklarna
    Jag har sålt mitt fritidshus på Gotland.
    Min upplevelse av Anna har varit mycket positiv redan från första kontakt. Anna har ett behagligt och trevligt sätt med en stor portion lyhördhet för mig som kund. Koll på detaljer och allt som jag själv inte har koll på och gärna vill låta bli att lägga mig i. Tydlig och relevant information och kommunikation.
    Min uppfattning är att Anna har överträffat mina förväntningar som jag hade innan vi gick in i samarbetet kring min försäljning.
    Jag har redan börjat och fortsätter gärna rekommendera Visbymäklarna och Anna till andra i mitt nätverk.

Hälsningar,
    Fredrik Broman Läs mer
    2019-09-22 Anna S svarar Fredrik B
    Stort tack Fredrik för förtroendet, samarbetet och din feedback. Lycka till framöver!
  • 2019-09-17

Lars-patric B skrev om Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    mycket kompetent o trevlig, står alltid till förfogande, rekommenderas stark! Läs mer
    2019-11-06 Anders L svarar Lars-patric B
    Tack, nu hoppas jag att ni kommer att trivas lika bra i ert nya boende!
  • 2019-09-16

Björn E skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jörgen har varit mycket tillmötesgående och hjälpt till på alla sätt för att genomföra köpet av vår lägenhet. Blev lite strul med betalning av handpenning men Jörgen hade tålamod för att fixa bankproblem. Kan med stor glädje rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-08-28

Oskar L skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Jessica är en lyhörd, påläst och proffsig mäklare som jag rekommenderar starkt. Högsta betyg på samtliga punkter vid försäljningen av vårt fritidshus. Läs mer
  • 2019-08-27

Annika M skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Jag har sålt en äldre illa som jag bott i under trettio år. Jag har fått ett korrekt och välbalanserat bemötande. Min upplevelse är att Jessica visat att hon tyckt om objektet och på det sättet lyckats förmedla den känslan till tänkbara köpare. Jessica är lätt att få kontakt med både på ett personligt plan och via telefon, sms och mejl.

Samarbetet motsvarar mina förväntningar på vad en mäklare förväntas göra. Läs mer
  • 2019-08-24

Lena S skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Förmedling både av köp och försäljning av lägenhet. Professionellt och väldigt trevligt bemötande. Hjälpsam och sympatiskt, kan verkligen rekommendera Jörgen som mäklare! Läs mer
  • 2019-08-24

Ann-charlotte W skrev om Anna Skoggren en del av Visbymäklarna
    Anna kändes genuint engagerad när vi sålde vårt hus. Gick lätt att få tag i och återkopplade snabbt. Läs mer
    2019-09-17 Anna S svarar Ann-charlotte W
    Tack för fin feedback och för att jag fick möjligheten att hjälpa er.

Anne N skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Sålt mitt hus på Gotland, bra bemötande och många som kom på visningarna. Det blev budgivning och fick överraskande bra betalt för mitt hus. Bra hanterat med budgivning och regelbunden information hela vägen från början till slut. Läs mer

Linnéa B skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Tycker Jessica har skött sig utmärkt emot mig som köpare. Hon har varit personlig och professionell på samma gång. Svarar snabbt och tar reda på saker direkt. Skulle verkligen rekommendera henne som mäklare. Vi är väldigt nöjda! :) Läs mer

Mats T skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Vi har sålt en bostadsrätt. Har som vid tidigare affärer, blivit professionellt och vänligt bemötta. Kan varmt rekommendera Jörgen. Läs mer

Marie K skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Alltid snabba svar på mail och telefon. Trevligt och rakt bemötande, lätt att ha kontakt med. Läs mer
  • 2019-06-23

Helena L skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Jag sålde ett riv/renoveringsobjekt med stor tomt. Jag blev mycket väl bemött av en glad, trevlig och positiv mäklare. Mina förväntningar var att få mitt ställe sålt, och det fick jag tack vare Jessica. Läs mer
  • 2019-06-21

Jennie H skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Köpte hus där Jörgen var mäklare.
    Mycket professionell och trovärdig. Ger ett seriöst intryck. Vi valde därför honom som mäklare till vår bostadsrätt. Läs mer
  • 2019-06-21

Camilla R skrev om Anna Skoggren en del av Visbymäklarna
    I samband med försäljning av en villa har Anna hjälpt mig. Hon är alltid tillgänglig, trevlig och kompetent. Om det var något hon inte hade koll på så tog hon reda på det tillsammans med de mer erfarna kollegorna. Mina behov av att få hjälp i hela processen tillgodosåg Anna på ett bra sätt. Läs mer
    2019-06-22 Anna S svarar Camilla R
    Tack Camilla för fina ord. Önskar dig stort lycka till med allt nytt som ligger framför dig!
    Anna S gillar detta

Gunilla E skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Har både köpt och sålt en villa genom Jörgen. Samma villa med 20 års mellanrum. Det finns ju en anledning att man återkommer till samma mäklare, nöjda kunder kommer tillbaka ;)
    Jörgen är kunnig, och lyhörd för ens önskemål. Är mycket nöjd med affären, som gick både snabbt och smidigt. Läs mer

Börje S skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Trevlig o tillmötesgående
    Rekomenderas Läs mer

Carolina C skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Jessica har sålt vårt hus. Hon är mycket trevlig och positiv och har skött hela bostadsaffärer på ett proffesionellt sätt. Hon har på ett tydligt sätt gått igenom försäljningen steg för steg. Vi som säljare är mycket nöjda och det tror jag även köparna är. Läs mer
  • 2019-06-18

Teddy L skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Trevlig och korrekt i hela processen. Läs mer

Kari M skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jörgen och Anders som också var inblandad i affären var helt igenom proffsiga i sitt bemötande. Läs mer

Magnus N skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Har sålt ett hus. Blev bra och professionellt bemött. Fungerade bra att diskutera prisbilder. Jörgen lever upp till samtliga förväntningar vi hade. Läs mer

Sara O skrev om Anna Skoggren en del av Visbymäklarna
    Trevlig, proffsig och otroligt hjälpsam! Läs mer
    2019-06-17 Anna S svarar Sara O
    Stort tack för förtroendet! Önskar er all lycka till med ert "nya" bostadsliv.
    Anna S gillar detta
Jörgen Andersson