Alla kategorier Mäklare Gotland Gotland Visbymäklarna

Visbymäklarna

Österväg 15, 621 45 Visby — Visa karta

Välkommen till Visbymäklarna!

Ska du göra en bostadsaffär på Gotland? Vi är det engagerade gotländska mäklarföretaget som sätter människan i fokus. Vi gjorde valet att bli helt fristående för att på så sätt kunna anpassa oss än mer efter våra kunders önskemål.

Vårt mål är helt enkelt komma närmare kunden och på det sättet ytterligare höja kvaliteten i vår mäklartjänst. Med andra ord, förädla det arbetssätt som varit vårt de senaste 10 åren. Vi har 40 års erfarenhet och ett mycket gott rykte.

Kontakta oss så berättar vi mer om hur vi jobbar!

Läs vad 401 kunder tycker om Visbymäklarna

• 2019-01-10

Jonas B skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Proffsig och påläst. Smidig försäljning där Jörgen var högst bidragande Läs mer
  • 2019-01-08

Jan B skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Pålitlig ,effektiv och korrekt med stor kontaktyta!
    Genomförde vår senaste affär genom direktförsäljning till lagrad kundkontakt och till nöjaktigt pris.
    Vårt förstahandsalternativ på den gotländska mäklarmarknaden. Läs mer
  • 2019-01-08

Sara F skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Kände mig bemött med respekt och vilja att informera på ett sätt som var lätt att förstå med min ringa kunskap om försäljning av bostadsrätt. Läs mer
  • Aina H

2019-01-02

Aina H skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Mycket bra bemötande och ett utmärkt utfört köp uppdrag. Service och god hjälp med allt. Tillgänglig när det strular till sig och villig att lösa problem. Läs mer
  • 2019-01-02

Lars-Gunnar H skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Brf.
    Ett mycket lyckat samarbete.
    Vi är mycket nöjda med vad Jörgen har presterat. Läs mer
  • 2018-12-25

Ingegerd V skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jag har sålt en lägenhet och tycker att mina förväntningar på försäljningen som säljare, blivit helt tillgodosedda av mäklaren. Ett allt igenom professionellt och positivt bemötande, vilket gör att jag skulle vända mig till samma mäklare igen, om det skulle vara aktuellt med en försäljning. Läs mer
  • Tomas E

Tomas E skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Anlitade Jörgen Andersson att förmedla försälningen av min vår villa fastighet. Från första mötet till slutförandet av fastigheten,ett mycket trevligt bemötande saklig kunnig jäktade inte lät oss bestämma takten. Utfallet av försäljningen blev mycket bättre än vad vi hade förväntat oss. Vi är supernöjda med Jörgen rekommenderar gärna honom som mäklare. Läs mer
  • Henrik L

Henrik L skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Sålde en 3:a. Försäljningen gick bättre än förväntat. Läs mer
  • 2018-12-23

Marie H skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Köpt en bostadsrätt på halsjärnsgatan i Visby
    Blev väldigt väl bemött av Jörgen, en lyhörd och väldigt inkännande kille.
    Var intresserad av mina tankar på ett sätt som kändes väldigt bekvämt.
    Är jättenöjd med honom och kan verkligen rekommendera honom till andra.// Marie Läs mer
  • Jan B

Jan B skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jag har köpt ett radhus.
    Mycket bra bemötande och löste utan problem extra visningar, fanns alltid tillgänglig kändes det som.
    Klart, lugnt och tydligt! Läs mer
  • 2018-12-22

Carin E skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Rak och ärlig. Tar det lugn med saklig information. Positiv. Jag har sålt en villa och köpt en annan. Läs mer

Erik R skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Villaförsäljning Gotland Visby
    Bra kommunikation
    Mycket trevligt bemötande och snabb återkoppling vid funderingar.
    Rekommenderar Jörgen Läs mer

Alice O skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Proffsigt bemött och god kommunikation hela vägen gjorde att vi kände oss nöjda med vår villaförsäljning. Läs mer
  • Michael J

2018-12-21

Michael J skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jag har både köpt och sålt genom Jörgen Andersson, Han är så positivt inställd och får allting att kännas så enkelt, Jörgen Andersson är mycket serviceminded.

Jörgen överträffade alla förväntningar som jag hade, han ordnade allting och har en förmåga att förklara det svår på ett enkelt sätt.

Om jag ska vända mig till en mäklare så blir Jörgen Andersson hans energi gör att han får med en i försäljningen på ett inspirerande sätt. Läs mer

Anders B skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Sålde villa. Bra bemötande och han gjorde ett mycket bra arbete ända in i kaklet. Kan rekommendera honom. Läs mer

Sandra E skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Vi köpte en lägenhet genom Jessica och hon var väldigt professionell, kunnig och trevlig. Köpet gick väldigt smidigt och vi kände oss trygga genom hela köpet. Läs mer

Nathalie P skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Min familj köpte lägenheten på magasinsgatan. Under visningen blev vi trevligt bemötta och fick trevliga samt ärliga svar på alla våra frågor. Han höll inte tillbaka på någon information så gott som vi vet då han nämnde olika saker i lägenheten som kan vara bra att tänka på till exempel håll i badrummet som blivit igenfyllda. Överlag var upplevelsen från visningen till påskrivning av avtal väldigt bra och mycket trevlig. Läs mer

Ann-Sofie V skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Lätt och enkelt. Snabb och effektiv. Erfaren och trevlig. Läs mer
  • 2018-12-17

Johan T skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Noggrann och ordentlig. Mycket bra koll på alla handlingar, datum och hela processen. Läs mer
  • 2018-12-14

Johan P skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Trevligt, proffsigt och effektivt! Alla rätt. Läs mer
  • 2018-12-11

Paula S skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Proffessionell i sin roll som mäklare Läs mer
  • 2018-11-25

Jenny H skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jag hade högt ställda förväntningar på Jörgen när vi skulle sälja vår familjevilla. Men han lyckades ändå överträffa dem. Det handlar givetvis om helhetsupplevelsen. Om jag ska lyfta fram några speciella aspekter så är det professionaliteten under hela processen. Sen uppskattar jag på så vis som han kommunicerade såväl med mig som säljare samt med de potentiella köparna. Sammanfattningsvis tycker jag att Jörgen lyckades kombinera gedigen erfarenhet och den trygghet som det ger med en härlig framåtanda som ger driv i affären. Läs mer
  • Kristin R

2018-11-17

Kristin R skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Nöjd med vår försäljning av fritidshuset. Lyhörd & noggrann. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2018-11-16

Patrik R skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jörgen sålde vårt hus i Visby. Vi är jättenöjda med Jörgen. Han är rak, tydlig och inga tveksamheter, lätt att ha att göra med helt enkelt. Läs mer
  • 2018-11-15

Elisabeth A skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Vi har köpt ett hus i Visby innerstad.
    Jörgen kändes ärlig och kunnig. Dessutom väldigt trevlig med ett personligt bemötande.
    Vi uppfattade Jörgen som pålitlig och det visade sig vara riktigt. En mycket bra mäklare helt enkelt! Läs mer
  • Anna W

2018-11-14

Anna W skrev om Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    Mycket trevlig och hjälpsam.
    Värkligen toppen på alla sätt.
    Rekomenderar honom till alla som söker en bra mäklare. Läs mer
    2018-11-14 Anders L svarar Anna W
    Tack för det Anna! Lycka till framöver!
  • 2018-11-13

Anna L skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Trevligt professionellt bemötande, smidigt ordnad affär. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-10-06

Thege K skrev om Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    Mycket trevligt bemötande och kunniga. Läs mer
    2018-10-11 Anders L svarar Thege K
    Tack! Vårda det ömt så tittar jag förbi någon gång!
  • 2018-10-06

Saam K skrev om Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    Jag har både köpt och såld ett fritidshus med Anders Larsson som mäklare. Jag är jättenöjda. Anders är en mycket trevlig och noggrann mäklare som alltid uppträder mycket professionellt och aldrig tvekar att vara mycket tydlig, uppriktig och realistisk.
    Jag kan varmt rekommendera Anders Larsson som mäklare vid köp och försäljning på Gotland. Läs mer
    2018-10-11 Anders L svarar Saam K
    Tack för dom trevliga orden, Saam. Inte svårt att göra bra jobb när man har ett så gott samarbete!
  • 2018-10-05

Gunnel F skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jag har sålt en villa..
    Jörgen var lugn och saklig och återkopplade på ett utmärkt sätt.
    Jag kände mig respekterad.
    Förväntningarna från både Jörgen och mig var ett högre pris men vi nådde inte riktigt dit.

Jag har känt mig trygg i hela försäljningsprocessen och rekommenderar Jörgen och Visbymäklarna. Läs mer
  • 2018-10-05

Keith S skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Proffsig, ordning och reda!

Vi sålde villa i Visby, har tidigare köpt samma villa genom Jörgen samt sålt bostadsrätt med hans hjälp. Läs mer
  • Victoria B

2018-10-04

Victoria B skrev om Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    Jag träffade Anders för 13 år sedan då jag köpte mitt sommarhus på Gotland. Han var kunnig, hjälpsam och pålitlig för mig som köpare.Inga frågor kändes dumma och jag kände att han verkligen ville mitt bästa. Nu 13 år senare,o ch nu som som säljare är han återigen en mäklare som jag känner mig trygg med, som månar om mig och förstår och lyssnar på mina önskemål.
    Att han dessutom har humor och värme är mängder av plus i
    kanten. När jag behöver en mäklare igen på Gotland så finns det bara en jag vill kontakta och det är Anders. Läs mer
    2018-10-05 Anders L svarar Victoria B
    Tack för dom fina orden, Victoria. Du är varmt välkommen tillbaka till Gotland och kan jag hjälpa dig då så gör jag det gärna!
  • 2018-10-04

Johan T skrev om Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    Vi köpte en liten gård utan mark på Gotland. Anders bemötande har hela tiden varit vänligt men professionellt. Annonsen och prospektet speglade väl objektet. Vi var rädda att bilderna gjorde att allt kändes större än vad det var. Men verkligheten överträffade tom den välgjorda annonsen. Så ingen översäljning.

Sammanfattningsvis så är vi jättenöjda med Anders och Visbymäklarnas insats, 6 av 5. Läs mer
    2018-10-04 Anders L svarar Johan T
    Tack för det Johan. Hoppas att ni får njuta av ert paradis många år framöver!
  • 2018-10-04

Anderberg J skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Köpt en villa. Jörgen har varit tillmötesgående och väl påläst. Vi känner oss trygga med affären och rekommenderar Jörgen. Läs mer
  • 2018-09-10

Lena R skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Fantastisk på alla sätt! Vi är JÄTTENÖJDA med hans insatser! Läs mer
  • 2018-09-10

Staffan F skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Uppskattade hela resan med Jessica och bra att hon läste av att det var viktigt för mig att få igenom den önskade provisionskostnaden.
    I mitt fall var det också tillfällena som avgjorde affären och att jag blev nöjd, men det var ändå Jessica som fixade sista "tillfället" som gav resultat. Detta trots att jag var dödstrött på visningar, då jag bor själv med mina barn och dagspendlade till Stockholm i princip hela perioden med visningar. Läs mer
  • 2018-09-09

Karina T skrev om Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    Vi har köpt en villa med hjälp av Anders. Proffesionellt bemötande från första möte. Lätt och trevlig att ha o göra med, folklig och jordnära - inga högtravande fasoner eller tendenser. Kändes som att Anders hade vårt bästa i ögonen från början, trots vi självklart var en av flera potentiella köpare. Han såg till att påminna oss om viktiga punkter och händelser under hela processen, från visning till att vi stod där med nycklarna i handen. Ett nöje att ha och göra med Anders. Läs mer
  • 2018-09-08

Linus L skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Var lätt att känna förtroende för mäklaren både vid visningen och genom hela köpprocessen. Läs mer
  • 2018-09-07

Lena R skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jörgen har varit en fantastisk mäklare från start till mål. Han är snäll, vänlig,diplomatisk,empatisk, påläst som få och får verkligen kunden att känns sig i centrum. Han har besvarat alla våra frågor oavsett om han aviserat att att han ska ha semester och varit tillgänglig från 0600 till 2330 ( ja, det är faktiskt sant) och han återkopplar ALLT han gör och redovisar på ett klokt sätt. Han har även varit ett fint bollplank och kommit med kloka synpunkter, så han är helt enkelt en stjärna ( jag är INTE betald för att skriva detta utan gör det för att jag verkligen tycker så), så jag och hustrun ger honom ALLRA HÖGST BETYG i allt, som hör fastighetsmäkleri till. Läs mer

Lisbeth K skrev om Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    Jag har både köpt och sålt villa med Anders med stor hjälp. Mycket kompetent och vänligt bemötande i båda lägen.
    Anders har stor social kompetens och stessar inte, och är inte påträngande, vilket bådar för en bra och pålitlig kommunikation. Det var av stor betydelse för mig.
    Anders är mycket professionel vilket leder till trygghet! Läs mer

Malin L skrev om Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    Jag har sålt en villa.
    Anders har varit mycket positiv.
    Det gick smidigt.

Somhelhet mycket bra. Läs mer

Christoffer K skrev om Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    Anders är mycket trevlig och kompetent. Vår försäljning var krävande men Anders har varit engagerad hela tiden.
    Vi kan rekommendera alla att anlita Anders för att tryggt ta hand om allt i samband med husförsäljning och även köp då vi även haft Anders som mäklare då vi köpt hus. Läs mer

Niclas A skrev om Anders Larsson en del av Visbymäklarna
    Ett gott bemötande och en smidig/proffsig hantering av försäljning av min brf. Ett jordnära och mänskligt företag. Läs mer

Mathias J skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Sålt bostadsrätt
    Trevlig och hjälpsam mäklare. Läs mer
  • 2018-08-09

Elvira E skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Vi är väldigt nöjda med bemötandet vi fick när vi skulle köpa vår 3:a. Då varken jag eller min sambo har köpt lägenhet tidigare visste vi inte så mycket vad vi skulle förvänta oss under en visning. Men direkt när vi kom in i lägenheten fick vi ett väldigt trevligt bemötande av vår mäklare. Det kändes direkt att han hade bra koll och hade mycket information, både om lägenheten, men också om tidigare ägare och föreningen. Vartefter det dök upp nya frågor kunde han svara på dem på ett väldigt bra sätt, och allt kändes positivt.

När vi sedan hade bestämt oss för att köpa lägenheten tyckte jag att vår mäklare skötte hela processen på ett väldigt smidigt sätt och det mesta kändes enkelt. Därför är vi väldigt nöjda och anser att mäklaren var en stor del i att köpet blev så bra. Läs mer
  • 2018-08-07

Marianne H skrev om Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
    Tar vara på säljarens intressen men reserverad i kontakt med köparen. Läs mer
  • Peter D

2018-08-07

Peter D skrev om Visbymäklarna
    Köpt bostadsrätt. Vänligt bemötande. Bra svar på våra frågor. Snabb kommunikation via email. Väldigt lätt att samarbeta med. Läs mer
  • Gunilla S

2018-08-06

Gunilla S skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    Jag sökte en bostadsrätt i Visby som skulle vara ljus, rymlig och med närhet till centrala delar av Visby.
    Jörgen var proffesionell i sitt yrke. Lugn, saklig och samarbetsvillig när jag ville komma på en extra visning.
    Allt praktiskt runt köpet sköttes utmärkt. Jag känner mig som om jag har köpt världens bästa lägenhet!!!! Läs mer
  • 2018-08-06

Ulrika A skrev om Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna